امتیاز کاربران

کسب درآمد از توییتر

کسب درآمد از توییتر یکی روش های درآمد زایی است که هر کسی با انجام یک سری عمل ها و رعایت قوانین توییتر می توانند به این درآمد برسند .

توییتر در مارس ۲۰۰۶ توسط فردی به نام جک دورسی ساخته شد که در سال ۲۰۱۲ توانست بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر به دست آورد که ۳۴۰ میلیون توییت در روز میفرستادند!

 توییتر (Twitter) یک میکروبلاگ یا شبکه اجتماعی است که به کاربران خود اجازه میدهند پست های خود را با متن ۲۸۰ کلمه ای ارسال کنند که نام این پست ها در توییتر به اصطلاح توییت نامیده می شود .

علاوه بر آن امکانات جذاب دیگری را نیز این شبکه دارد از جمله :  شما میتوانید هشتگ گذاری کنید یا با هشتگ مورد نظرتان پست های آن را ببینید یا اینکه در توییت خود می توانید ویدیو یا عکس یا لینک و…  به اشتراک بگذارید.

کسب درآمد از توییتر

 

شرایط جدید کسب درآمد از توییتر

در واقع ۲ نوع شرط وجود دارد .  برای تولید ثروت و درآمد از شبکه اجتماعی توییتر، ابتدا باید یک اشتراک را دریافت کرد.دریافت این اشتراک برای تولید کنندگان محتوا، یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

ساختار توییتر، به تولید کنندگان محتوا، اجازه استفاده از پول دریافتی از اشتراک و کسب درآمد در توییتر را می‌دهد .یک کاربر، بعنوان تولید کنندگان محتوا به این سبک، می‌تواند به مخاطبین خود ارائه‌های انحصاری داشته باشد.

با ارائه‌های انحصاری برای تولید کنندگان محتوا، کسب درآمد از آن نیز قابل قبول واقع می‌شود. ابتدا باید ارزیابی‌های لازم در زمینه شرکت در این برنامه و فعالیت در کشور را در نظر گرفت.

 

روش دوم برای کسب درآمد به واسطه دریافت تبلیغات بازاریابی از ساختار شبکه اجتماعی توییتر است. با دریافت برنامه در بازاریابی تبلیغاتی برای توییتر، با به اشتراک گذاری تبلیغات تبلیغ کننده‌ها، در حساب توییتر می‌توان به کسب درآمد نائل آمد.

برای شرکت در این برنامه، با بسیاری از سازمان‌های تبلیغاتی نیز می‌توان فعالیت نمود.بنابراین اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی توییتر نیز یک فرایند بسیار مهم تلقی می‌شود. اما موضوع مهم‌تر، دریافت محتوا و به اشتراک گذاری آن در بین افراد و کاربران دیگر در سطح اجتماع است.

افرادی که بتوانند در زمینه مطلوب و استاندارد از شبکه اجتماعی توییتر بهترین و سودآور‌ترین استفاده را داشته باشند.

در هر صورت، شبکه اجتماعی توییتر، یک روند نوین و سودآور را به واسطه وجود استراتژی‌های ایلان ماسک، در دست گرفته است.در ادامه تمامی این شرایط ها را ایرانی فالو‌ یک جا برای تان توضیح داده ایم .

 

  • داشتن اشتراک بلو توییتر «ماهانه ۸ دلار هزینه دارد»
  • داشتن ۵ میلیون ایمپرشن در ۳ ماه گذشته
  • داشتن حداقل ۱۸ سال سن
  • داشتن حساب کاربری توییتر با حداقل ۳ ماه فعالیت
  • اقامت در کشوری که برنامه کسب درآمد توییتر در آن فعال است
  • حساب کاربری شما وابسته به دولت‌ها نباشد
  • داشتن حداقل ۵۰۰ فالوور فعال
  • در ۳۰ روز گذشته توییت‌ ارسال کرده باشید

 

چرا باید از توییتر درآمد زایی کنیم ؟

شاید این موضوع برای تان پیش آمده باشد که چرا باید از طریق شبکه اجتماعی توییتر کسب درآمد کنید و مزیت استفاده از این شبکه اجتماعی چیست؟ برخی از مزایای آن سرعت بالا در ارسال و بارگذاری مطالب و استفاده آسان است. البته اصلی ترین دلیل کسب درآمد از توییتر رایگان بودن محیط توییتر و محبوب بودن در میان تمام مردم جهان می باشد .

از دیگر مزیت های این شبکه اجتماعی، ایمن بودن آن در برابر حملات هکری است. پس شما هم اگر به دنبال کسب درآمد از شبکه های اجتماعی هستید،  پیشنهاد می کنیم از شبکه اجتماعی توییتر غافل نشوید .

چرا باید از توییتر درآمد زایی کنیم ؟

 

راه و روش های کسب درآمد از توییتر

 

  1. تبلیغ محصولات

 

  • روش اول : شما می توانید با تبلیغ محصولات خودتان درآمد زایی کنید .مستقیم‌ترین راه کسب درآمد از توییتر، تبلیغ و فروش محصولات خودتان است. برای این کار کافی است تنها پستی با موضوع محصولاتتان را با دنبال‌کنندگان حسابتان به اشتراک بگذارید. 

 

بهتر است همراه با پست خود از عکسی مرتبط و جذاب، توضیحی درگیرکننده و مرتبط، هشتگ‌های محبوب و لینکی برای خرید محصول نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید با اجرای برنامه‌های تخفیفی محدود نیز میزان مراجعه‌کنندگان به فروشگاه خود را افزایش دهید.

استفاده از توییتر به عنوان رابطی برای فروش محصولات، راهی عالی برای معرفی شرکت شما به میلیون‌ها کاربر در سطح جهان است. براساس آمار منتشر شده، کاربران توییتر ماهانه به طور متوسط 6.9 مرتبه به خرید آنلاین محصولات می‌پردازند؛ در حالی که افرادی که عضو توییتر نیستند ماهانه فقط 4.3 بار خرید آنلاین انجام می‌دهند .

 

  • روش دوم : از طریق تبلیغات محصولات وابسته که یکی از راه‌های کسب درآمد از توییتر، تبلیغ محصولات مربوط به پروفایلتان است. تبلیغ محصولات وابسته از قدیمی‌ترین استراتژی‌های کسب درآمد آنلاین است و ریشه‌ آن به وبسایت‌ها و بلاگ‌ها برمی‌گردد.

 

برای این کار کافی است پس از مکاتبه با شرکت مورد نظر خود، لینک دریافتی از آن‌ها را در صفحه‌ توییترتان به اشتراک بگذارید. بعد از هر خریدی که توسط لینک شما از شرکت مورد نظر انجام شود، درصدی به شما تعلق خواهد گرفت.

یکی از بهترین ویژگی‌های این روش این است که حتی اگر مبتدی باشید می‌توانید از آن استفاده کنید؛ به معنای دیگر، کاربران برای روی آوردن به این روش کسب درآمد نیاز به تعداد زیادی دنبال‌کننده ندارند.

برای یافتن شرکت‌هایی که از این طریق به تبلیغ محصول خود می‌پردازند کافی است در یکی از وبسایت‌های بازاریابی مانند وبسایت ShareASale یا Amazon Associates مراجعه و ثبت نام کنید.

 

  • روش سوم : از توییتر می توان به عنوان راهی برای افزایش بازدیدکنندگان سایت خود و ترافیک سایت استفاده کرد حتی اگر فعالیتی در حوزه فروشندگی ندارید. کسب‌ و کارهای خدماتی با این کار می توانند به افزایش درآمد برسند.

 

اگر پست‌ های سایتتان را در توییتر اشتراک گذاری کنید، کاربران بسیاری با وب سایت شما آشنا خواهند شد و محبوبیت آن را افزایش خواهد داد .

برای تبلیغ وبسایت حتی اگر در حوزه‌ فروشندگی فعالیت نمی‌کنید می‌توانید از توییتر برای افزایش بازدیدکنندگان و ترافیک سایتتان استفاده کنید. این مسئله منجر به افزایش درآمد  کسب و کار خدماتی می‌شود.

به اشتراک‌گذاری پست‌های سایتتان در توییتر منجر به آشنایی تعداد زیادی از کاربران با وبسایت شما شده و بر محبوبیت آن تاثیری مثبت دارد. می‌توانید برای این کار به جست‌وجوی توییت‌ها و بحث‌های مرتبط نیز بپردازید.

 

  1. ساخت تبلیغات اختصاصی

 

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از توییتر، ساخت تبلیغات اختصاصی در این شبکه‌ اجتماعی می باشد .  ساخت تبلیغات توییتری منجر به دیده شدن بیشتر محصولات و کسب‌ وکار شما شده وتعداد دامنه‌ مشتریانتان را افزایش می‌دهند.

دلیل تاثیرگذاری بالای این شیوه‌ تبلیغ، نشان داده شدن آن به گروه مناسبی از کاربران است.

شما می‌توانید تبلیغات توییتری خود را بسته به ویژگی‌های کاربران به آن‌ها نشان دهید. با این کار محصولات شما به افرادی که به آن علاقه‌مند هستند نشان داده می‌شود.

این کار باعث شده تمام کاربران با هر ایده یا سلیقه شخصی علاقه مند به تبلیغات و برند شما می شود .

 

  1. ارائه خدمات به مشتریان

 

می توان گفت در هر کسب‌ و کار موفقی ارائه‌ خدمات مشتریان امری مهم و ضروری به شمار می آید.

در واقع باید گفت که این موضوع شاید برای شما به صورت مستقیم پول ساز نباشد ولی سبب می شود تا نظر مشتریان بیشتری را به شما جلب کند . همینطور رضایت مشتریان کنونی شما نیز افزایش پیدا می کند که این خود می تواند در آینده پول ساز شود.

HelpScout آمار‌هایی را منتشر کرد که نشان می دهد بالغ بر 50 درصد افراد ترجیحشان بر این است با سازمانی در ارتباط باشند که دارای پشتیبانی بهتری از محصولات و سرویس‌ های خود می باشد.

این روز ها همه ی افراد مشتریان به دنبال خدمات سریع‌ و راحت‌ می گردند که در این میان یکی از بهترین استراتژی‌ ها استفاده از توییتر می باشد.

اکنون برخی از سازمان‌ های بزرگ مثل UPS به منظور ارائه‌ خدمات پشتیباتی به مشتریان، به راه اندازی حساب‌ های توییتر اختصاصی‌ پرداخته اند.

اگر میخواهید خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهید تنها کاری که باید انجام دهید این است که همواره در همه ی شرایط در دسترس باشید و مشکلات آن‌ ها را رفع کنید.

ابزارهایی چون Chatbot توییتر یا ManyChat به منظور برقراری ارتباط دائمی با مشتریان ایجاد شده است که می توانید از آنها استفاده کنید .

 

  1. درآمدزایی از توییتر با اینفلوئنسر مارکتینگ

در این روش شما باید یک مهارت داشته باشید و بعد با استفاده از توییتر می توانید مشتری های جدید به دست بیاروید.

برای مثال اگر یک برنامه نویس هستید می توانید در توییت هر روز یک توییت در این رابطه بگذارید و هشتگ های مرتبط با آن را قرار دهید. با اینکار قطعا دیگران شما را خواهند دید و گاهی اوقات ممکن است مشتری پیدا کنید که تا آخر عمر تمام سفارش هایش را به شما بدهد ‌. پس اگر در هر زمینه ای مهارت دارید حتما در توییتر راجب آن هر روز حرف بزنید.

مهارت شما می تواند مشاوره, برنامه نویسی, گرافیک, کدنویسی, تولید محتوا, زبان انگلیسی, گویندگی یا هرچیز دیگری باشد که متقاضی داشته باشد.

 

  1. فروش خدمات توییتر و فایل

 

این نوع کسب درآمد را در هر شبکه مجازی می شود انجام داد و بنظرم توییتر هم برای اینکار مناسب است . اما یک شرط دارد آن هم اینکه صفحه شما بازدید یا مخاطب داشته باشد که اگر مخاطب ها مرتبط با محصولات شما باشد خیلی هم بهتر خواهد بود!

برای مثال فرض کنید یک صفحه توییتر دارید که در آن راجب هنر و وسایل تزئینی پست و عکس میگذارید و توانسته اید ۱۰ هزار فالوور در توییتر جذب کنید که با لطف آنها هر پست شما هزار لایک می خورد.

خب حالا خودتان فکرش را کنید اگر در این زمینه یک فایل آموزشی چند ساعته بسازید و آن را به مبلغ ۱۹ هزار بفروشید چند نفر از شما خرید خواهند کرد؟ اگر تابلو های خود را برای فروش بگذارید چند نفر خرید خواهند کرد؟

 

وقتی که پیج شما یک هدف را فقط دنبال کند و فقط راجب یک موضوع توییت بگذارد فرایند کسب درآمد از توییتر برایش آسان تر خواهد شد زیرا تمام مخاطب های شما هدفمند هستند .

حتی در بدترین حالت یک درصد از شما خرید خواهند کرد و در حالت متوسط ۱۰ درصد! یعنی فایل آموزشی ۱۹ هزار تومنی شما را اگر هزار نفر خریداری کنند مبلغی معادل ۱۹ میلیون تومان خواهد شد.

قطعا کسب درآمد از توییتر مانند سایر کسب و کار های دیجیتال ساده نیست اما اگر خلاقیت و علاقه داشته باشید خیلی لذت بخش و شیرین خواهد بود .

همینطور صد درصد و به قطع می توانید سود قابل توجه ای در این زمینه داشته باشید. اگر  می خواهید  به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شوید پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله ایرانی فالو و سایت مقالات مرتبط که در این باره نوشته ایم را کامل مطالعه کنید تا بتوانید بیشترین بازدهی را داشته باشید .

 

  1. درآمد زایی از طریق تبلیغات ترند ها

 

موضوعات ترند که شامل : کلمات،عبارت ها و هشتگ هایی تکرار شونده در توییتر که به  آن ها  (تی تی) می گویند.آن ها برای جستجو و پیوستن به آخرین بحث ها کاربردی می باشند.

شرکت ها می توانند برای نشان داده شدن در عبارات ترند مرتبط در زمان محدود به توییتر هزینه بپردازند.بدین صورت که موضوعات تبلیغ در بخش ابتدایی یا ثانویه  تایم لاین به نام ” ترندها برای شما” نمایش داده می شوند و با کلمه “تبلیغ شده” علامت دار می شوند.

هر کاربری که بر ترند تبلیغ شده زیر توییتی که مربوط به تبلیغ دهنده است کلیک کند می تواند نتایج جستجوها  همان موضوع را مشاهده می کند.موضوعات ترند یک ابزار فوق العاده برای پیشرفت و ارائه اکانت توییترتان و ایجاد هیاهو حوالی شرکت شما است.

 

  1. ساخت فهرست ایمیل

ساخت فهرست ایمیل یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد بیشتر از توییتر است. از طریق بازاریابی ایمیلی می‌توانید مستقیما با دنبال‌کنندگان خود در ارتباط بوده و اخبار مرتبط با سازمان خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

طبق آمار وبسایتWPForms، بازاریابی بر پایه‌ ایمیل منجر به افزایش 320 درصدی سودآوری سازمان خواهد شد. برای ساخت لیست ایمیل می‌توانید با قرار دادن افزونه‌ای به سایت خود، توجه مخاطبان را جلب کرده و سپس از آن‌ها بخواهید تا به عضویت خبرنامه‌ سایتتان در بیایند.

اهدای پاداشی کوچک چون دفترچه‌ راهنما در اولین ایمیل می‌تواند راهی مناسب برای جذب مخاطبان بیشتر باشد.

 

  1. همکاری در فروش

 

برای مثال می توانید در سایت ترب در بخش همکاری در فروش ثبت نام کنید و سپس یکی از محصولات پرطرفدار آن را در توییتر خود با لینک شخصی خود به اشتراک بگذارید تا هرکسی آن محصول را خرید بابت فروش آن ترب به صورت خودکار به شما سود می دهد ‌.

اگر صفحه توییتر شما مخاطب داشته باشد قطعا با این روش می توانید فروش خوبی داشته باشید ‌.

همکاری در فروش

 

کسب درآمد از توییتر

برای کسب درآمد از توییتر و داشتن یک پیج درآمد زا قبل از دانستن شرایط کسب و کار در این پلتفرم محبوب باید نحوه ایجاد یک پیج در مخاطب را بدانید . در این مقاله ما علاوه بر اینکه شرایط جدید را برای درآمد زایی از توییتر به شما آموزش دادیم می خواهیم نحوه داشتن یک پیجی با کاربران فعال و بسیار را آموزش دهیم . لطفا همراه ایرانی فالو باشید .

 

  • تولید محتوا قوی

 

در کنار افزایش کاربر توییترو موارد دیگر، برای مانتایز توییتر و به درآمد رسیدن در این شبکه اجتماعی باید محتوای خوب و گیرایی را منتشرکنید. تولید محتوا در زمینه کسب درآمد از یوتیوب نیز به دلیل مکرر زیاد تکراری شده است. تمام پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح در سراسر جهان برای کسب درآمد بر تولید محتوا تمرکز دارند. پس اگر به فکر کسب درآمد از توییتر هستید، حتما به تولید محتوا بپردازید. لازم نیست محتوای عجیب و غریب و خاصی تولید کنید. از محتوای آسان شروع کنید و جلوتر آن را به یک محتوا متفاوت و بهتر از محتوا های قبلی تبدیل کنید .

 

  • تعامل با مشتریان

 

روابط عمومی برندها و کسب‌وکارها از توییتر به عنوان یک راه ارتباطی با مشتریان و تعامل با آن ها می باشد .

روابط عمومی برندها با مدیریت پروفایل و ارتباط با مشتریان در توییتر از این شبکه به بهترین شکل برای تقویت جایگاه برند استفاده می‌کنند. آنها از توییتر برای باخبر ساختن مشتریان از محصولات، تخفیف‌ها و اخبار برند بهره می‌برند.

باز بودن و عمومی بودن شبکه اجتماعی توییتر باعث می‌شود کاربران و مشتریان برندها به راحتی بتوانند عقاید و احساسات خود درباره محصولات آنها را به کاربران دیگر معرفی کنند.

روابط عمومی برندها و موسسه ها از این قابلیت برای پردازش احساسات و عقاید مشتریان و همچنین ارزیابی میزان نفوذ برند استفاده می‌کنند.

برای روابط عمومی‌ ، برندها و موسسه ها از توییتر برای مدیریت باشگاه مشتریان و جذب کاربر بهتر بهره می‌برند . پس شما هم می توانید با تعامل با مخاطبان خود آن ها را بهتر شناخته و با توجه به شناخت علایق آن ها پیش رفته و پیشرفت کنید .

 

  • افزایش فالوور

 

فالوور زیاد می تواند مشتریان بالقوه خوبی برای پیج شما باشند. پس اگر بتوانید فالوورهای معمولی را به مشتری تبدیل کنید، افزایش فالوور توییتر به شما در افزایش فروش کمک می کند.

توییتر مانند سایر شبکه‌های اجتماعی جهانی، پلتفرم خوبی برای جذب و تعامل با مخاطب است. طبق آمار SproutSocial، حدود ۵۰٪ از کاربران شبکه‌های اجتماعی روزانه از توییتر استفاده می‌کنند و ۳۰٪ از آن‌ها می‌خواهند که برندها بیشتر در توییتر حضور داشته باشند. می‌توان گفت که جذب فالوور در توییتر نسبت به سایر پلتفرم‌ها آسان‌تر است، اما بدون تلاش نیز ممکن نیست .

 

پس شما می توانید با انجام  و مطالعه چندین ترفند که ایرانی فالو برای شما در سایت آماده کرده است به افزایش فالوور در پیج خود برسید . مطمئنا شما و هر کس دیگری می داند که تعداد فالوور یک پیج نشان دهنده آسان بودن اعتماد و اعتبار برای آن پیج می باشد .

پس حتما برای رسیدن به یک پیج با درآمد زایی بالا قبل از هر چیزی باید تعداد فالوور های خود را افزایش دهید . یادتان باشد تنها بدست آوردن تعداد زیادی دنبال کننده کافی نیست شما باید در نگهداری آن ها نیز کوشا باشید همانطور که اشاره کردیم باید برای نگهداری آن ها تعامل داشته باشید .

 

مبحث کسب درآمد و شرایط جدید درآمد زایی در توییتر نیز به پایان رسید ایرانی فالو علاوه بر توضیح شرایط جدید برای شما نحوه داشتن یک پیج پر درآمد را بازگو کرد .

شما به راهنمایی این محتوا به درک کامل از قدم به قدم مراحل درآمد زایی در توییتر دست پیدا خواهید کرد .

امیدواریم توانسته باشیم به شما در مسیر پیشرفت تان کمک کرده باشیم و اهرمی برای هل دادن شما به سمت هدف بوده باشیم.

کسب درآمد از توییتر

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها