امتیاز کاربران

صفر تا صد ایمیل تا برداشت پول از یوتیوب

صفر تا صد ایمیل تا برداشت پول از یوتیوب را امروز در مقاله ایرانی فالو به شما آموزش می دهیم تا نحوه ثبت ایمیل در یوتیوب و برداشت پول از یوتیوب را فرا گیرید. همراه ما تا آخر این مقاله باشید .  

صفر تا صد ایمیل تا برداشت پول از یوتیوب

یوتیوب چیست ؟

یوتیوب، یک پلتفرم رایگان در به‌اشتراک‌گذاری انواع ویدئو و یک شبکه اجتماعی کامل است. این پلتفرم توسط سه کارمند سابق پی پال در سال ۲۰۰۵ ساخته و معرفی شد .

داستان پیدایش این اپلیکیشن یوتیوب از هر کجا که آغاز شده بود، تنها یک هدف داشت: انسان‌های عادی بتوانند به‌راحتی فیلم‌های شخصی و معمولی خود را در یک فضای مناسب و جامع، به‌اشتراک بگذارند و از آن ها در آمد داشته باشند .

همینطور دیگر افراد هم به‌سادگی بتوانند به این فیلم‌ها دسترسی داشته باشند و از دیدن آن ها لذت ببرند. جالب است بدانیداین پلتفرم خارق‌العاده، ماهانه بیش از ۲.۶ میلیارد، کاربر فعال دارد و روزانه، ۱۲۲ میلیون کاربر، در یوتیوب فعالیت می‌کنند که فروشگاه ایرانی فالوو سرویس یوتیوب برای شما فراهم آورده است.

این پلتفرم مزیت های زیادی برای کاربران به همراه دارد که شامل :

  • دسترسی جهانی

از آن‌جا که یوتیوب، پس از گوگل در رتبه دوم لیست پربازدیدترین سایت‌های جهان قرار می‌گیرد ، حضور در این پلتفرم و انتشار محتوا در آن، یکی از بهترین روش‌ها برای دسترسی به گسترده‌ ترین مخاطب ممکن در تمام دنیا می باشد .

یعنی شما در هر کجایی از جهان که باشید می ‌توانید از این اپلیکیشن به راحتی و به صورت رایگان استفاده کنید .

  • استفاده ساده و راحت

یکی دیگر از مزایای اپلیکیشن یوتیوب که باعث جذب مخاطب زیادی شد استفاده ساده و راحت از این پلتفرم می باشد. برای مثال شما برای پخش ویدئوها یا حتی آپلود ویدئوهای شخصی، هیچ کار سختی پیش رویتان ندارید.

فقط کافی است وارد سرویس یوتیوب شوید و در قسمت جست ‌وجو، محتوای مورد نظر خود را بنویسید. آن وقت است که خواهید دید هر آنچه ویدیویی که مربوط به موضوع  جست و جو شما می ‌باشد نشان داده خواهد شد .

شما برای آپلود ویدئوها نیز تنها به فشردن دکمه + نیاز خواهید داشت تا از میان گزینه‌های ظاهر شده، گزینه Upload A Video را انتخاب کنید. به همین راحتی می‌توانید با کلیک بر روی چند گزینه ویدیوی خود را آپلود کرده و یا ویدیوی مد نظر را سرچ کنید .

  • یوتیوب دانشگاه رایگان تمامی افراد

بدون شک یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از یوتیوب، امکان دسترسی به هزاران و حتی میلیون‌ها محتوای آموزشی رایگان است که از نظر زمانی هیچ محدودیتی ندارد.

فرقی ندارد که شما می ‌خواهید یک هنر تازه بیاموزید یا در فهمیدن یکی از درس‌های مدرسه یا دانشگاه، به مشکل خورده باشید .

این سرویس حتی برای کسب مهارت‌های تازه در شغل خود و یافتن توانایی‌های بیشتر هم می تواند به شما کمک کند ، فقط کافی است سری به یوتیوب بزنید. این پلتفرم در هر زمینه‌ای که شما تمایل داشته باشید می‌تواند مانند یک دانشگاه رایگان و در دسترس به شما آموزش دهد .

فقط کافی است با جست‌وجوی مهارت، مسئله یا دوره آموزشی مورد علاقه خود، به‌راحتی اطلاعات تازه کسب کرده و حتی از تجربیات برترین اساتید دنیا، استفاده کنید .

  • کسب درآمد

و در آخر یکی دیگر از مزیت‌های فوق‌العاده این پلتفرم، امکان کسب درآمد دلاری از آن است. اگر که شما بتوانید ویدئوهای جذاب و پرمخاطب بسازید، که کاربران بیشتری به سابسکرایب‌ یوتیوب یا همان دنبال‌کردن کانال شما ترغیب شوند، ویدئوهای شما بازدید بیشتری خواهند داشت .

که پس از آن،  همین باعث آغاز درآمدزایی از کانال یوتیوب ‌تان خواهد شد .

البته به همین سادگی هم نمی‌تواند باشد و برای درآمدزایی از یوتیوب باید یک سری قوانین و شرایط را داشته باشید چه ایرانی فالو خدمت شما عرض  می کند این قوانین شامل :

  • برای رسیدن به مرحله کسب درآمد، کانال شما باید حداقل ۱۰۰۰ سابسکرایبر یا همان فالوور داشته باشد .
  • باید مجموع بازدیدهای  کانال تان از مرز ۴ هزار ساعت تماشا ویدئو در فاصله زمانی ۱۲ ماه عبور کند .
  • یا اینکه  در YouTube Shortویدئوهای شما از مرز ۱۰ میلیون تماشا در بازه زمانی ۳ ماهه، رد بشود .
  • محتوای کانال باید با خط‌ مشی‌ها و سیاست‌های محتوایی و تبلیغاتی گوگل سازگار باشد.
  • برای تسویه حساب، درآمد کانال شما باید حداقل به ۱۰۰ دلار رسیده باشد. پس واضح است که هر زمانی که خواستید نمی توانید تسویه حساب کنید.

امروز در مقاله ایرانی فالو قرار است ما درباره همین موضوع جذاب درآمدزایی از یوتیوب با شما بحث کنیم و تمامی مراحل این کسب و کار را تا صفر تا صد به شما آموزش دهیم همراه ما باشید .

یوتیوب چیست ؟

ثبت ایمیل برای مانیتایز یوتیوب

برای درآمدزایی یا همان مانیتایز یوتیوب باید ایمیل خود را ثبت کنید و اکانت شخصی خود را در یوتیوب بسازید .

ساخت اکانت یوتیوب رایگان، سریع و بدون دردسر است. فرآیند ثبت نام حساب YouTube نسبتاً ساده است، اگرچه پیچیده است زیرا Google مالک YouTube است و این دو را برای اهداف ثبت نام به یکدیگر لینک می دهد.

به همین دلیل، برای ساخت اکانت حتما باید یک حساب گوگل داشته باشید. بعد از داشتن یک حساب گوگل می ‌توانید مراحل انجام ساخت اکانت یوتیوب با ثبت ایمیل را انجام دهید همراه ایرانی فالو باشید تا این مراحل را با شما پیش ببریم :

  1. وب سایت اصلی یوتیوب را در مرورگر خود جستجو کنید و گزینه “Sign In” را در بالای صفحه انتخاب کنید تا فرم اصلی بروید .
  1. سپس روی “Create Account” کلیک کنید. شما می توانید یک حساب کاربری به صورت شخصی یا برای راه اندازی کسب و کار خود ایجاد کنید .
  1. یک نام، رمز عبور و آدرس ایمیل برای تایید هویت خود وارد کنید و در نهایت روی گزینه “Next” کلیک کنید، تا مراحل ساخت اکانت یوتیوب برای درآمد تکمیل شود .

زمانی  که مراحل ساخت اکانت یوتیوب را تکمیل کردید، در مرحله بعدی باید یک کانال ایجاد کنید .

ایجاد یک کانال YouTube با مدیریت خوب با محتوای ثابت و جذاب می تواند به رشد بهتر کسب و کارها کمک کند. اما مسئله انجام اینجاست که محتوای درست تولید کردن به همان اندازه مهم است.

در اینجا نحوه ساخت اکانت یوتیوب با گوشی به صورت گام به گام آورده شده است.

  1. به بخش تنظیمات اکانت یوتیوب خود بروید .
  1. روی پروفایل خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید .
  1. اینجا هم حساب Google و هم حساب YouTube را نشان می دهد به این دلیل که YouTube متعلق به Google است .
  1. در اینجا یک منوی کشویی مشاهده می‌کنید روی گزینه ی setting کلیک کنید .
  1. پس از آن روی create a new Channel بزنید .
  1. در اینجا نوبت به انتخاب کانال شخصی خود می‌رسید . سعی کنید یک نام منحصر به فرد که فقط مختص شما می‌باشد را برگزینید حتماً نیازی نیست که نامی که برای حساب گوگل خود گذاشته اید را انتخاب کنید .
  1. در این مرحله حساب شما باید تایید شود پس ممکن است پس از وارد کردن نام کانال از شما پیام متنی بخواهد یا تماس تصویری برای تایید بگیرد . پس از تایید به داشبورد کانال خود منتقل می‌شوید تا کانال خود را شخصی سازی کنید.
  1. روی گزینه customize channel کلیک کنید .
  1. در اینجا به سه گزینهBranding Basic info , layout , مواجه می شوید که هر کدام مربوط به یک اطلاعاتی از کانال شما می‌باشد . برای شروع روی Basic info  کلیک کنید. در اینجا می‌توانید زبانی که ویدیوهایتان را ترجمه می‌کند انتخاب کنید و همچنین عبارتی که وقتی کاربران موضوعی را جستجو می‌کنند کانال شما بالا بیاید . همچنین می‌توانید به سایت‌هایی که می‌خواهید با بینندگان خود به اشتراک بگذارید لینک اضافه کنید ،این لینک‌ها بر روی تصویر بنر شما نمایش داده می‌شوند.
  1. در قسمت Branding می توانید عکس نمایه، تصویربنر و واتر مارک انتخاب کنید . تصاویر نمایه به کاربران یوتیوب کمک می‌کند تا هنگام مرور محتوای ویدیویی سازنده ویدیویی را شناسایی کنند . این تصاویر در قسمت پایین صفحه یوتیوب نمایش داده می‌شود همچنین به شما توصیه می‌شود که ابعاد تصاویرتان 98×98 پیکسل باشد .  

تصاویر بنر در قسمت بالای یوتیوب شما نمایش داده می‌شود که فرصت بزرگی برای انتقال نام تجاری خود می‌باشد . تصاویر بنر نیز باید حداقل 2040 در 1152 پیکسل باشد .

واترمارک هر ویدیو در قسمت پایین سمت راست هر ویدیویی که پست می‌کنید نمایش داده می‌شود. یادتان باشد برای واترمارک ویدیویی را انتخاب کنید که به بهترین شکل شما را در ابعاد 150 در 150 پیکسل نشان دهد .

  1. در قسمت layout می توانید جزئیات خاصی درباره نحوه محتواهایتان در صفحه کانالتان مشخص کنید. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که صفحه کانال خود را با بخش‌های ویژه‌ای سازماندهی کنید .
  • نکته : اگر در زمان ساخت کانال یوتیوب با گوشی، ارور “This action isn’t allowed” را دریافت کردید، ممکن است از نسخه قدیمی برنامه YouTube استفاده کنید.در اینجا دلایلی برای رفع این مشکل آمده است که شامل :
  • نیاز به به روز رسانی برنامه یوتیوب در دستگاه
  • یا باز کردن کانال YouTube خود را با استفاده از یک مرورگر در رایانه شخصی یا کامپیوتر

ثبت ایمیل برای مانیتایز یوتیوب

شرایط به مانیتایز رسیدن یوتیوب

شما پس از داشتن ۱۰۰۰ سابسکرایبر و ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم در ۱۲ ماه گذشته که قبلاً خدمت شما عرض کردیم باید یک سری دیگر از قوانین را برای رسیدن به شرایط مانیتایز یوتیوب رعایت کنید .

ایرانی فالو این شرایط را مرحله به مرحله برای شما آماده کرده است شما می‌توانید با مطالعه آن یک کانال یوتیوب درآمدزا داشته باشید .

پس از اینکه کانال خود را ایجاد کردید و به هزار سابسکرایبر و ۴ هزار ساعت واچ تایم در ۱۲ ماه اخیر رسیدید این مراحل را پیش ببرید:

  1. تایید کشور فعلی

متاسفانه کشور ایران برای یوتیوب قابل تایید نمی‌باشد اما جای نگرانی نیست شما می‌توانید لوکیشن کشور فعلی خود را ترکیه انتخاب کنید . تا بتوانید از کانالتان کسب درآمد کنید .

  1. رعایت قوانین یوتیوب

رعایت قوانین یوتیوب بسیار برای رسیدن به کسب درآمد وجب می‌باشد.

شما باید مطمئن شوید که در ویدئوهایتان قواعد و قوانین یوتیوب را رعایت کرده‌اید و از تولید محتواهایی که خشونت یا مسائل جنسی را نشان می‌دهد خودداری کنید.

همیشه سعی کنیداز خودتان بپرسید آیا این ویدئویی که تولید کرده ام را کسانی که می خواهند سفارش تبلیغ دهند می‌پسندند.

اگر پاسختان منفی است ویدئو را پست نکنید و سعی کنید محتوای مناسب‌ تری تولید کنید ومحتوای خود را تمیز و حرفه‌‌ ای نگه دارید.

  1. تولید محتوای متوالی

استمرار و ثبات و تلاش مکرر در فعالیت، اصلی‌ترین شرط موفقیت شماست و استمرار بر هر ابزار گران ‌قیمتی برتری دارد.

الزامات جدید YouTube هم بر اهمیت آپلودهای منظم تاکید دارد و کانالی را شایسته درآمد می‌داند که برای مخاطبانش احترام و نظم قائل است.

البته استمرار به معنای آپلود روزانه محتوا نیست و علت محدوده ۹۰ روزه هم همین است؛ نظم و ثبات فعالیت است که اهمیت بسیاری دارد.

  1. داشتن حساب ادسنس

شما برای دریافت درآمد از یوتیوب، باید حساب گوگل ادسنس داشته باشید. این حساب برای واریز درآمد کسب شده از ویدیوهای یوتیوب کاربرد دارد.  

به‌ دلیل تحریم‌های اقتصادی و عدم اتصال ایران به سیستم بانکی جهانی، امکان افتتاح حساب در ادسنس به‌ صورت کاملا مستقیم برای ایرانیان غیر ممکن است .

علاوه بر این، ساخت حساب ادسنس محدودیت‌های مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ضرورت داشتن یک حساب بین‌المللی بانکی و یک ملک ثبت شده در یکی از کشورهای مجاز اشاره کرد.

حتی اگر یکی از آشنایان شما هم این مشکل را حل کند باز هم به ۶ ماه زمان نیاز دارید و بعد از اینکه به شرایط کسب درآمد رسیدید باید مالیات پرداخت کنید . که بسته به نوع کشورتان مقدار مالیات مشخص می‌شود .

برای مثال اگر کشور انتخابی شما آمریکا باشد، باید تا 30 درصد از درآمد کسب شده از بازدید ویدیوهای‌تان را به‌عنوان مالیات بپردازید.

مالیات دیگری که باید بپردازید مربوط به مالیات روی کل درآمدتان است که باز هم بسته به قوانین هر کشور می‌تواند متفاوت باشد.

برای مثال در قانون آمریکا، این نرخ بین 10 تا 37 درصد تعیین شده است.

شما با یک حساب سرانگشتی می‌توانید متوجه شوید که افتتاح حساب ادسنس به‌صورت شخصی علاوه بر محدودیت‌های مختلف، اصلا منطقی نیست.

در چنین شرایطی اگر در ایران زندگی می‌کنید بهتر است از شرکت‌هایی که خدمات مانیتایز یوتیوب و نقد کردن درآمد را انجام می‌دهند، کمک بگیرید.

درواقع این شرکت‌ها نقش واسطه‌هایی را ایفا می‌کنند که با درخواست شما، درآمد کسب شده از کانال یوتیوبی‌تان را به حساب یکی از بانک‌های داخلی ایران واریز می‌کنند.

  1. تایید دو مرحله ای

در واقع تایید دومرحله‌ای کانال یوتیوب و حساب گوگل Gmail کاملا یکسان است. برای فعالسازی تایید دو مرحله‌ای حساب گوگل شما کافی است که مراحل زیر را طی کنید:

  1. به آدرس google.com بروید و روی گزینه Security کلیک کنید. دقت کنید که باید وارد حساب گوگل (جیمیل) متصل به کانال یوتیوبتان شده باشید .
  1. در صفحه باز شده روی گزینه 2step Verification کلیک کنید.
  1. در صفحه بعد روی گزینه آبی رنگ “Get started” کلیک کنید و دوباره پسورد جیمیل خود را وارد کنید .
  1. به یاد داشته باشید با گوشی همراه لاگین نکرده باشید . در غیر این صورت روی گزینه Don’t see your Device کلیک کنید و طبق مراحل پیش بروید و Continue را بزنید.
  1. در اینجا باید شماره سیمکارت خود را وارد کرده و گزینه Text message را انتخاب کنید و Send را بزنید.
  1. کد تایید برای شما ارسال می‌شود که باید در کادر وارد کرده و گزینه Next را بزنید.
  1. در اینجا 2step Verification فعال می‌شود فقط کافیست گزینه Turn on را بزنید.

 انجام تایید دومرحله‌ای یوتیوب چه مزایایی دارد ؟ یکی از مزایای این مرحله امنیت زیاد حساب یوتیوب شما می باشد .

برای مثال اگر کسی پسورد شما را داشته باشد دیگر نمی‌تواند وارد حساب یوتیوب شما شود چون باید حتما به موبایل شما هم دسترسی داشته باشد.

برای دسترسی به همه‌ی امکانات یوتیوب باید تایید دومرحله‌ای و وریفای را با هم کامل انجام دهید.

نحوه فعال کردن گزینه کسب درآمد در یوتیوب

پس از انجام تمامی مراحل گفته شده نوبت آن رسیده که گزینه کسب درآمد از یوتیوب را برای درآمدزایی فعال کنید .

برای فعال سازی گزینه کسب درآمد باید مراحل گفته شده زیر را به همراه ایرانی فالو پیش ببرید :

مرحله اول : به حساب YouTube که قصد کسب درآمد را دارید وارد شوید.

مرحله دوم : روی نماد حساب خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، سپس روی YouTube Studio کلیک کنید.

مرحله سوم :از منوی سمت چپ، سایر ویژگی‌ها > کسب درآمد را انتخاب کنید.

مرحله چهارم : شرایط YouTube Partner را مرور کنید و روی موافقت کلیک کنید.

مرحله پنجم : یک حساب AdSense موجود را متصل کنید یا یک حساب جدید برای کانال خود ایجاد کنید.

مرحله ششم : اولویت های کسب درآمد خود را مشخص کنید.

پس از انجام این مراحل، به داشبورد برگردید و تب Analytics را در سمت چپ باز کنید.

در صفحه بعدی، Revenue را از بالا انتخاب کنید و سپس به پایین بروید تا نمودار درآمد تخمینی ماهانه را ببینید. نمودار به شما ایده ای از درآمد ماهانه پیش بینی شده شما می دهد.

روش‌های کسب درآمد از یوتیوب

۱. راه‌اندازی عضویت ویژه برای کانال یوتیوب شخصی

قابلیت Channel memberships با عضویت در برنامه شریک یوتیوب فعال می‌شود و بیشتر به درد کسانی می‌خورد که محتوای تخصصی ایجاد می‌کنند. با راه‌اندازی عضویت ویژه برای کانالتان می‌ توانید یک سری از محتوا را تنها برای اعضای ویژه نمایش بدهید.

تجربه نشان می‌ دهد که عضویت ویژه حتی برای کانال‌های پرمخاطب یوتیوب فارسی متاسفانه سود چندانی ندارد.

زیرا پرداخت حق عضویت برای کاربران ایرانی بسیار دشوار است و معمولأ تمایلی به این کار نشان نمی‌دهند. فراموش نکنید شیوه‌های پرداختی برای یوتیوبرها و کابران ایرانی بازده بالایی ندارد.

۲. همکاری در فروش

همکاری در فروش روش دیگری است که می‌تواند شما را به کسب درآمد از یوتیوب برساند. برای نتیجه‌گیری از روش همکاری در فروش و دریافت پیشنهادات اسپانسری معمولاً باید چنلتان به حجم مطلوبی از بازید و مخاطب رسیده باشد.

شما می‌توانید از طریق فروش واسطه ای و تبلیغات مستقیم هم کسب درآمد کنید .در این روش شما محصول یا خدماتی را معرفی می‌کنید و لینک دسترسی به آن‌ها را در دیسکریپشن ویدیوی خود قرار می‌دهید.

گاهی حتی لازم نیست، یک ویدیو را انحصاراً به این کار اختصاص دهید بلکه کافی است در بخشی از محتوای ویدیویی‌تان به تبلیغ بپردازید.

۳. تبلیغات یوتیوب

نمایش تبلیغات در یوتیوب  یکی از راه های درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب است. کسب درآمد از نمایش تبلیغات شاید اولین چیزی است که کاربران هنگام عضویت در YYP به آن توجه می کنند.

بعد از پذیرش در YPP، می توانید بلافاصله تبلیغات را برای همه ویدئوهایی که با دستورالعمل های محتوای تبلیغاتی یوتیوب مطابقت دارند، فعال کنید. YYP این امکان را به شما می دهد که تبلیغات در محتوای شما نشان داده شود.

هنگامی که یوتیوب از تبلیغ دهندگان پول دریافت می کند، ۵۵ درصد از این هزینه را به شما پرداخت می کند.

این پول از طریق گوگل ادسنس به شما پرداخت خواهد شد، در گوگل ادسنس می توانید آمار درآمدزایی خود را رصد کنید.

YPP چیست و چگونه می‌توانیم برای کسب درآمد در آن عضو شویم ؟

اولین شرایط برای کسب درآمد از یوتیوب، عضو شدن در  YouTube Partner Program( YPP) است. برای عضویت در YPP باید مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول : برای اولین مرحله باید قوانین یوتیوب پارتنر را رعایت کرده باشید.(اخطار فعالی مانند نقض قوانین کپی رایت نداشته باشید)

مرحله دوم : در کشوری که زندگی می‌کنید YPP فعال باشد( برای کسب درآمد از یوتیوب در ایران، باید لوکیشن را از ایران تغییر دهید تا واجد شرایط باشید)

مرحله سوم : مطمئن شوید که 2-Step Verification کانال یوتیوب شما روشن است.

مرحله چهارم : به ویژگی های پیشرفته (advanced features) در یوتیوب دسترسی داشته باشید.

مرحل پنجم : جیک حساب AdSense فعال داشته باشید که آن را به کانال خود پیوند دهید یا اگر قبلاً ندارید آن را در یوتیوب استودیو راه اندازی کنید.

مرحله ششم : در نهایت در قسمت Earn یوتیوب استودیوی کانال یوتیوبتان، از به درآمد رسیدن یا نرسیدن مطلع شوید.

۴. کسب درآمد از سوپر چت و سوپراستیکر

ممکن است در هنگام یک پخش زنده Live یوتیوب از خود پرسیده باشید که چگونه برخی افراد پیام های خود را در چت زنده برجسته می کنند؟

این افراد در حقیقت از سرویس Super Chat و Super Stickers استفاده می کنند. کاربران می توانند حداکثر ۵۰۰ دلار برای سرویس Super Chat و Super Stickers هزینه کنند و حدود ۷۰ درصد این مبلغ به شما می رسد.

۵. عضویت در یوتیوب پریمیوم 

چگونه علاوه بر اجرای تبلیغات کانال در یوتیوب درآمد کسب می کنید؟ YouTube Premium پاسخ این سوال است.

YouTube Premium یک سرویس عضویت پولی است که به  افراد امکان می‌دهد ویدیوهای بدون آگهی را تماشا کنند.

سازندگان مجبور نیستند کاری انجام دهند، زیرا وقتی اعضای YouTube Premium ویدیوهای خود را پخش می‌کنند، به‌طور خودکار یک جریان درآمد دوم دریافت می‌کنند.

مانند قوانین درآمدزایی YouTube برای درآمد مبتنی بر تبلیغات، بیشتر درآمد حاصل از حق عضویت Premium به سازندگان تعلق می‌گیرد (توزیع درآمد کل بر اساس میزان تماشای اعضای Premium محتوای شما است).

اعضای Premium همچنین این فرصت را خواهند داشت که ویدیوهای شما را به صورت آفلاین بارگیری و تماشا کنند و آنها را در پس‌زمینه پخش کنند که به زمان تماشای شما کمک می‌کند.

ایده‌های پولساز برای یوتیوب

  • عکاسی

عکاسی در همه جای جهان به عنوان یک هنر در نظر گرفته می‌شود. این هنر مدل‌های متفاوتی دارد.  این نوع کانال یوتیوب می‌تواند شامل عکس‌های تبلیغاتی از محصولات، پرتره خانوادگی، کودک، طبیعت و… باشد.

از طرفی یوتیوب یک وب‌سایت عالی برای به اشتراک گذاشتن آموزش‌های عکاسی و معرفی انواع تجهیزات آن است.

حتی برای گرفتن عکس‌های عالی به دوربین و تجهیزات با کیفیت هم نیاز ندارید، زیرا تعداد زیادی از مردم علاقه دارند تا عکاسی حرفه‌ای با گوشی موبایل را یاد بگیرند.

شما می‌توانید از طریق آموزش یا به اشتراک گذاشتن عکاسی‌های فوق حرفه‌ای خود مخاطب جذب کنید و کسب درآمد کنید .

  • ایده استایل لباس

یکی دیگر از ایده های پولساز یوتیوب، تاسیس کانال سَبک‌ها و استایل های مختلف پوشاک است.

طبیعتاً همه مردم می‌خواهند زیبا و شیک به نظر برسند.مردم قصد دارند تا درباره لباس‌های جدید و بروز، اطلاعات کافی داشته باشند.

مثلاً می‌خواهند ست کردن لباس‌های مختلف را با هم، یاد بگیرند یا با مدل های جدید برندهای معروف دنیا آشنا شوند .

شما می‌توانید در مورد سَبک‌های مختلف لباس پوشیدن به آن‌ها آموزش دهید تا بهترین ظاهر خود را داشته باشند.

مطمئن باشید وقتی کانال یوتیوب شما پربازدید شود، برندهای مختلف برای تبلیغ دادن به شما و بررسی لباس‌هایشان، صف می‌کشند! آن‌ها از شما درخواست می‌کنند تا محصولات آن‌ها را به مخاطبان خود، پیشنهاد کنید.

  • آموزش آشپزی

غذا جزو نیازهای اولیه انسان‌ها محسوب می‌شود.

افراد مجبور هستند تا برای زنده ماندن از غذا استفاده کنند .

بنابراین این مسئله کاملاً منطقی است که مردم، همیشه به دنبال یادگیری غذاهای خاص باشند و آن‌ها را یاد بگیرند.

شما باید از طریق دستورات غذایی و هنر آشپزی خود، افراد را راهنمایی کنید و تکنیک‌های خاص خود را در اختیارشان قرار دهید.

امروزه هنر آشپزی میان مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است و مخاطبان دوست دارند طعم و غذاهای جدید را تست کنند . شما می‌توانید انواع و اقسام غذاهای ایرانی و خارجی را به صورت آموزشی داخل کانال خود قرار دهید .

این کار به مخاطبان کمک می‌کند تا بهترین غذای خود را آماده کنند و ذهنیت خوشمزه‌ای از کانال شما داشته باشند پس سعی کنید تا خلاقیت را در تکنیک‌های آشپزی وارد کنید.

  • تناسب اندام

امروزه هزینه یک مربی خصوصی بسیار زیاد است و دغدغه ی انسان های امروزی تناسب اندام می باشد .

امّا خوشبختانه شما برای خوش اندام یا ورزشکار شدن، نیازی به آن  همه هزینه و نگرانی  ندارید .

شما می توانید به‌راحتی می‌توانند به‌صورت رایگان انواع ورزش‌ها مانند یوگا، فیتنس، ایروبیک و … را در یوتیوب آموزش ببینند.

بنابراین اگر در بدنسازی، یوگا، ایروبیک و یا هر ورزش دیگری تخصص دارید، می‌توانید تمرینات آن را در کانال خود به اشتراک بگذارید.بهتر است این تمرین‌ها روی کاهش وزن، افزایش حجم عضلات و بهبود سلامت قلب‌ وعروق تمرکز داشته باشد.

  • اخبار دست اول

اخبار یکی از موضوعات پرطرفدار در سراسر جهان است و مردم مدام آن را دنبال می‌کنند.اگر ویدئوهای تفسیر و تحلیل اخبار را به‌صورت مداوم در یوتیوب قرار دهید و در این راه استقامت داشته باشید، به سرعت کانال شما رشد خواهد کرد.

برای مثال دی آنجلو والاس یکی از کسانی است با به اشتراک گذاشتن تحلیل‌های خود از اخبار و رویدادهای مختلف، به یک یوتیوبر مشهور و پردرآمد تبدیل شده است.

بنابراین فرصت را از دست ندهید و با تهیه یک دوربین یا گوشی موبایل خوب و یک میکروفون، کانالی داغ از اخبار مختلف را تاسیس کنید.

میزان درآمد از یوتیوب چقدر است ؟

میزان درآمدی که یوتیوب به کاربران خود پرداخت می‌کند چگونه است ؟! سؤالی آشنا در ذهن تمامی یوتیوبرها! باید بدانید که حداقل میزان درآمد برای دریافت پول از یوتیوب، 100 دلار است.

این بدان معناست که اگر درآمد شما از تبلیغات گوگل ادسنس در یک ماه کمتر از 100 دلار باشد، نمی‌توانید پول خود را بردارید و باید تا رسیدن به سقف 100 دلار کمی صبور باشید! به‌طورکلی، پس از رسیدن به حداقل درآمد 100 دلار، یوتیوب درآمد شما را ماه بعد به حساب‌تان واریز می‌کند.

چگونه می‌توانیم درآمد خود را از یوتیوب دریافت کنیم ؟

برای دریافت پول از یوتیوب دو روش وجود دارد. در روش اول با ایجاد حساب گوگل ادسنس پول را به صورت مستقیم دریافت می‌کنید اما در روش دوم از خدمات شرکت‌های واسطه برای اینکار استفاده خواهید کرد.

  • روش اول داشتن حساب گوگل ادسنس

متداول‌ترین روش نقد کردن درآمد یوتیوب، دریافت مستقیم آن از گوگل است.

در این روش کانال یوتیوب را به سرویس گوگل ادسنس و شماره حساب خود متصل می‌کنید تا درآمد به صورت ماهیانه به حساب شما پول واریز شود. مراحل دریافت پول از یوتیوب را به صورت گام‌به‌گام به ترتیب زیر باید انجام دهید :

داشتن حساب گوگل ادسنس Google AdSense

ادسنس (Google AdSense) پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که به ناشران اجازه می‌دهد محتواهایی را که داخل یوتیوب که به صورت تبلیغاتی چه به صورت محتوای آموزشی و دیگر روش‌ها به اشتراک می‌گذارند کسب درآمد کنند .پس از طی مراحل بالا که در مقاله ایرانی فال گفته شد اگر حساب ادسنس داشته باشید، به صفحه آن منتقل می‌شوید.

در غیر این صورت باید یک اکانت جدید ایجاد کنید. گوگل اجازه ایجاد دو حساب ادسنس به یک کاربر را نمی‌دهد، بنابراین حتما همان اکانت گوگل را انتخاب کنید که به کانال یوتیوب مرتبط است.

در ادامه باید کشور محل سکونت و شماره موبایل خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که میزان درآمد دریافتی بر اساس قوانین کشور انتخابی متفاوت می باشد .

پس از موافقت با قوانین و مقررات به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که شامل جزییات آدرس محل سکونت و شماره تماس است.

اطلاعات را باید به دقت وارد کنید چون در صورت لزوم گوگل درآمد شما را به صورت چک به این آدرس ارسال می‌کند .

شما پس از وارد کردن جزییات آدرس، حساب گوگل ادسنس ساخته می‌شود. گوگل پس از بررسی اطلاعات طی یک هفته تاییدیه را برای شما ارسال خواهد کرد.

تایید اطلاعات شخصی

حالا در این مرحله نوبت به تایید اطلاعات شخصی شما می‌باشد که پس از رسیدن ویدیوها به آستانه درآمدزایی، ادسنس یک کد را به عنوان «شماره شناسایی شخصی» به آدرس شما ارسال می‌کند. پیش از دریافت پول از یوتیوب باید این کد را در حساب ادسنس وارد کنید تا آدرس شما تایید شود.

انتخاب روش دریافت پول

یوتیوب روش‌های پرداخت مختلفی را ارائه می‌کند که شامل انتقال الکترونیکی وجه (EFT)، حواله ارزی و صدور چک (مشروط به دسترس بودن کشور شما) است. روش پرداخت را می‌توان در گوگل ادسنس انتخاب کرد.

انتخاب روش دریافت پول

  • روش دوم با استفاده از شرکت های واسطه

 واسطه‌های دریافت پول از یوتیوب به دو دسته ام‌سی‌ان و معمولی تقسیم می‌ شوند. ام‌سی‌ان (Multi-Channel Network) شرکتی است که به صورت رسمی در اروپا یا آمریکا ثبت شده اند و مورد تایید یوتیوب می باشد .

این شرکت‌ها به عنوان واسطه بین یوتیوب و ادمین‌های کانال عمل کرده و خدمات مختلفی مثل نقد کردن درآمد، محافظت از محتوا و کپی رایت، تبلیغ و پروموت کانال یوتیوب و مشاوره تولید محتوا را ارائه می‌ دهند .

همکاری با یک ام‌سی‌ان قدرتمند و کارآمد به شما این امکان را  می‌دهد که صرفا روی محتوای کانال مرکز کرده و بهینه‌سازی و افزایش درآمد یوتیوب را به متخصصان این کار بسپارید.

گروه دوم از شرکت‌های واسطه دریافت درآمد، صرفا به یک حساب ادسنس قانونی دسترسی دارند.

این شرکت‌ها با لینک کردن کانال شما به ادسنس خود، درآمدها را به دست شما می‌رسانند. که البته درصدی از درآمد شما به عنوان دستمزد نصیب آن ها می شود .

تعرفه های این شرکت‌ها در ازای نقد کردن درآمد کانال به این صورت است که ، بخشی از درآمد را به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. تعرفه کارمزد بسته به میزان درآمد کانال معمولا بین ۱۴ تا ۱۸ درصد از کل درآمد است.

بنابراین دریافتی خالص شما از درآمد واریزی یوتیوب بین ۸۲ تا ۸۶ درصد خواهد بود. در نظر داشته باشید که مالیات درآمد به صورت جداگانه توسط گوگل کسر خواهد شد.

این میزان برای آمریکا بین ۸ تا ۱۵ درصد می باشد که باز همانطور که گفتیم با توجه به لوکیشن کشوری که انتخاب کردید مقدار مالیات متفاوت می باشد .

در این قسمت از مقاله ایرانی پلو ما سعی کردیم که صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب از نقطه شروع که ثبت ایمیل می‌باشد تا ایجاد حساب ادسنس و یا مشارکت با شرکت‌های واسطه برای دریافت درآمد خود به شما دونه به دونه توضیح دادیم .

شما می‌توانید با انجام این مراحل یک کانال یوتیوب درآمدزا داشته باشید . ما سعی کردیم علاوه بر انجام این مراحل به شما ایده‌های درآمدزایی هم یاد دهیم .

امیدواریم که توانسته باشیم به شما در ساخت یک کانال یوتیوب پردرآمد کمک کرده باشیم . اگر می‌خواهید از دیگر جزئیات‌های درآمدزایی از یوتیوب بدانید می توانید مقاله‌های دیگر ایرانی فالو را مطالعه کنید .

ممنون که تا آخر مقاله همراه ما بودید تنها هدف تیم مجرب ایرانی فالو رفع مشکل شما و سوالات بی‌ پاسختان می‌باشد امیدواریم که توانسته باشیم سدی از جلوی شما برداشته باشیم .

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها