امتیاز کاربران

حل مشکل ثبت نام در اسپاتیفای

حل مشکل ثبت نام در اسپاتیفای  و دیگر مشکلات رایج در این اپلیکیشن وجود دارند که اکثر افراد در هنگام نصب و یا مراحل دیگر به مشکل بر می‌خورند .

تیم مجرب ایرانی فالو اینجاست تا به شما کمک کند که بتوانید تمامی این مشکلات را در هنگام وقوع رفع کنید. همراه ما باشید. برنامه اسپاتیفای یک برنامه پخش موزیک است.

در این برنامه به راحتی می‌توانید به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش کنید.در این برنامه، همیشه موزیک مورد علاقه و محبوب شما پخش خواهد شد و یا موزیک های خود را آپلود کرده تا سایر کاربران نیز از آن بهره مند شوند تا موجب افزایش فالوور اسپاتیفای و کسب درآمد برای شما گردد.

این برنامه در دو حالت رایگان و پریمیوم در دسترس شما قرار دارد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه به صورت ماهانه نسخه پریمیوم آن را دریافت نمایید.

  • به این نکته توجه داشته باشید که کاربران ایرانی باید حتما از طریق تغییر آی پی، به قابلیت‌های سرویس اسپاتیفای دسترسی پیدا کنند.

حل مشکل ثبت نام دراسپاتیفای

شما می‌توانید از یکی از دو روش زیر ثبت نام نمایید.

  1. به طور مستقیم و با استفاده از ایمیل در این سرویس عضو شوید. در این روش باید از طریق اطلاعات خود و ایمیل در این سایت عضو شوید؛ اطلاعاتی مانند نام کاربری، رمز، ایمیل، تاریخ تولد به میلادی و جنسیت از شما پرسیده می‌شود و در نهایت اکانت شما ثبت خواهد شد.
  1. از طریق اکانت فیس‌بوک در این سرویس عضویت خود را ثبت نمایید. اگردر سایت فیس‌بوک لوگین شده‌اید، وقتی از روش فیس‌بوک وارد شده و گزینه SIGN UP WITH FACEBOOK را انتخاب می‌کنید؛
    به سرعت وارد فیس‌بوک شده و ثبت نام شما تکمیل میمی‌شو اما در غیر این صورت به محض انتخاب SIGN UP WITH FACEBOOK وارد صفحه‌ای شده و از شما رمز و یوزرنیم فیس‌بوک‌تان را می‌خواهد و بعد از وارد کردن آن در سایت مذکور ثبت خواهید شد.

در صفحه ابتدایی آن با لیست آهنگ‌ها و هنر پیشه‌های پیشنهادی، لیست پخش محبوب موسیقی و سایر محتواها آشنا خواهید شد که شخصی، لیست پخش موبایل، رادیو، آلبوم‌ها، هنرمندان، فایل‌های دسکتاپ، دانلودهای موبایل و … در سمت چپ قرار دارند. در ضمن می‌توانید از قسمت جست‌وجو دوستان‌تان را نیز پیدا کرده و آهنگ‌ها را به اشتراک بگذارید.

حل مشکلات مختلف اسپاتیفای

مشکلات رایج اسپاتیفای موانعی هستند که اغلب کاربران ایرانی و خارجی به آن برمی خورند و در این شرایط نمی دانند که دقیقاً چه کاری باید انجام دهند.

مشکلات گزارش شده از طرف کاربران این برنامه موانع و خطا های زیر از مشکلات متعدد در اسپاتیفای میباشد. همچنین راه های رفع مشکلات اسپاتیفای نیز ذکر شده است.

  • حل مشکل ثبت نام در اسپاتیفای

یکی از ارور های رایج اسپاتیفای در زمان ثبت نام اسپاتیفای رخ می دهد . این اتفاق می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. اگر بخواهیم شما را با این دلایل آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم :

  • استفاده از پروکسی یا تغییر آی پی های بی‌کیفیت: اگر چه به دلیل محدودیت در ایران، نیاز است تا برای دسترسی به اسپاتیفای از پروکسی یا نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنیم.
    اما استفاده از برنامه‌های تغییردهنده IP رایگان و بی‌کیفیت می‌تواند شما را با مشکل ساخت اکانت در قسمت ثبت نام مواجه کند.
  • استفاده از اطلاعات نادرست: مورد بعدی زمانی مشکل ساز می شود که اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام اسپاتیفای را به صورت صحیح و دقیق پر نکنید و به همین دلیل اکانت برای شما ساخته نمی‌شود .
  • محدودیت‌های جغرافیایی: اسپاتیفای در برخی از کشورها در دسترس نمی باشد . ایران یکی از این کشورها است. در صورتی که IP شما مربوط به این کشورها باشد، نمی‌توانید برای ساخت اکانت اقدام کنید.
  • مشکل در سرورهای اسپاتیفای: گاهی اوقات ممکن است مشکلی در سرورهای اسپاتیفای وجود داشته باشد که باعث ایجاد ارور در زمان ثبت نام شود. در این صورت، باید چند ساعت صبر کنید و سپس دوباره برای ثبت نام اقدام کنید.

برای رفع مشکل ساخت اکانت در زمان ثبت نام اسپاتیفای، نیاز است تا به چند نکته مهم توجه کنید. به منظور بررسی روش‌های حل مشکلات اسپاتیفای در زمان ساخت اکانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد همراه ایرانی فالو باشید تا این راه حل ها را خدمت شما قرار دهیم :

  • از پروکسی یا نرم افزار های تغییر آی پی با کیفیت برای تغییر IP خود استفاده کنید.
  • در زمان ثبت نام و ساخت اکانت مطمئن شوید که اطلاعات درستی را در فرم ثبت نام وارد کنید. حتماً از ایمیل معتبر، نام کاربری یونیک و رمز عبور قوی برای ساخت اکانت استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که IP اکانت شما ایران نباشد، چرا که اسپاتیفای اجازه ساخت اکانت به ایرانیان را نمی‌دهد. با انجام این کارها، می‌توانید اقدام به رفع مشکل ارور Spotify در زمان ثبت نام کنید.

حل مشکلات مختلف اسپاتیفای

رفع مشکل لوکیشن در اسپاتیفای

دلیل اصلی ایجاد مشکل لوکیشن در اسپاتیفای، افزایش دقت مکان یابی و شناسایی دقیق‌تر آی پی افراد توسط گوگل می‌باشد. در واقع گوگل شناسایی محل کاربران را بهبود داده است و تغییراتی اساسی در آن‌ها اعمال کرده است.

این امر استفاده کاربران ایرانی را  از زیر ساخت‌های ابری مبنی بر گوگل مثل اسپاتیفای را محدود کرده است. همچنین استفاده از ابزارهایی مثل نرم افزار تغییر آی پی و پروکسی محدودیت آن را بیشتر کرده است.

مشکلاتی که این اختلال برای کاربران ایرانی ایجاد می‌کند، به شرح زیر می‌باشد:

  1. خارج شدن از اکانت و نمایش ارور اشتباه بودن
  2. پخش نشدن موزیک و آهنگ
  3. نمایش هشدار عدم اتصال به اینترنت
  4. نشان ندادن سرچ و نتایج جستجو
  5. هشدار آفلاین بودن هنگام پخش آهنگ

تنها راه ساده و بدون هزینه رفع مشکل لوکیشن در اسپاتیفای، استفاده از سرویس shecan  می باشد . سامانه تغییر آی پی نوعی از بین بردن محدودیت برای  ایرانیان می باشد  و قانونی است .

که با ان می‌توانید از خدمات سایت‌های قفل شده با استفاده از ابزارهای دیگر مثل وی پی ان و پروکسی استفاده کنید.

  • باز نشدن اسپاتیفای در اندروید

اگر برنامه Spotify به درستی در Android بارگیری یا کار نمی کند، مراحل زیر را در دستگاه  خود انجام دهید :

قبل از کار با این راهنمای عیب‌ یابی، سعی کنید از برنامه خارج شوید و دوباره وارد شوید، زیرا اغلب مشکلات کوچک‌تری را حل می‌کند.

اگر هنگام راه‌اندازی برنامه با صفحه خالی مواجه می‌شوید، مشکلات پخش، پرش آهنگ، مشکلات همگام‌سازی آفلاین یا آهنگ‌های در دسترس نیست، به خواندن ادامه دهید .

  1. کش را پاک کنید و یک نصب تمیز انجام دهید .

حافظه پنهان جایی است که Spotify داده ها را ذخیره می کند تا بتواند در آینده سریعتر و کارآمدتر عمل کند. گاهی اوقات، داده های حافظه پنهان خراب می شوند و شما با مشکلات استفاده مواجه می شوید.

خوشبختانه، اندروید پاک کردن حافظه پنهان را ساده می‌کند، بنابراین به برنامه اجازه می‌دهد مجموعه‌ای از داده‌های جدید و بدون خرابی را بازسازی کند.

کافی است به تنظیمات > برنامه‌ها و نوتیفیکیشن ها > Spotify > فضای ذخیره‌سازی و کش بروید و روی پاک کردن کش کلیک کنید. همچنین باید روی Clear Data کلیک کنید.

  1. در مرحله بعد، از یک مدیر فایل Android استفاده کنید تا مطمئن شوید که چهار فایل زیر دیگر وجود ندارند:

/emulated/0/Android/data/com.spotify.music

/ext_sd/Android/data/com.spotify.music

/sdcard1/Android/data/com.spotify.music

/data/media/0/Android/data/com.spotify.music

اگر که قابل مشاهده هستند، آنها را به صورت دستی حذف کنید. در نهایت، برنامه Spotify را حذف و از طریق فروشگاه Google Play دوباره نصب کنید.

اگر دستگاه اندرویدی روت شده دارید یا از نسخه قدیمی Spotify استفاده می کنید، این مشکل بیشتر است. اگر این اصلاح برای شما خیلی فنی است، می توانید دستگاه اندروید خود را نیز ریست کنید.

فقط مطمئن شوید که از یک نسخه پشتیبان که ممکن است حاوی فایل خراب Spotify باشد استفاده نکنید.

  1. برنامه های تمیز کردن، مدیران فرآیند و مدیران باتری را حذف کنید .

چندین برنامه تمیز کردن دارای یک ویژگی کشتن فرآیند هستند که می تواند بر اسپاتیفای تأثیر بگذارد. به طور مشابه، مدیران فرآیند و مدیران باتری می توانند در فرآیندهای در حال اجرا مختلف که اسپاتیفای استفاده می کند تداخل داشته باشند.

هنگامی که صفحه نمایش خاموش است یا یک برنامه برای مدت طولانی در پس زمینه اجرا می شود، آنها می توانند به ویژه تهاجمی باشند .

رفع مشکل لوکیشن در اسپاتیفای

  • باز نشدن اسپاتیفای در آیفون و آیپد

آیا اپلیکیشن اسپاتیفای روی آیفون  یا آی پد شما کار نمی کند؟ برخلاف اندروید، دکمه cache یعنی پاک کردن وجود ندارد. در عوض، باید برنامه را حذف و دوباره نصب کنید.

با این کار اکثر مشکلات اسپاتیفای در آی او است  حل می شود. این به این دلیل است که Spotify می تواند به سرعت فضای زیادی را اشغال کند، به خصوص اگر تعداد زیادی آهنگ یا پادکست دانلود کنید.

اگر این کار نکرد، می‌توانید به Settings > Storage نیز بروید، برنامه اسپاتیفای را پیدا کنید، ابتدا روی Offload App کلیک کنید و سپس آن را حذف کنید.

برخی از کاربران ادعا می کنند که این برای برخی از برنامه ها بهتر عمل می کند، به خصوص اگر دستگاه جیلبریک شده یا نسخه قدیمی اسپاتیفای در آی او اس قدیمی دارید.

  • باز نشدن اسپاتیفای در ویندوز

این مشکل چندین سال است که کاربران را آزار می دهد، اما هنوز هم اغلب ظاهر می شود. اما این مشکل زمانی رخ می دهد که می خواهید اسپاتیفای را راه اندازی کنید.

به نظر می رسد همه چیز به خوبی اجرا می شود، اما درست زمانی که کلاینت در حال باز شدن است، یک پاپ آپ روی صفحه نمایش داده می شود و برنامه از کار می افتد.

راه حل این موضوع دست ما است ایرانی فالو توصیه می کند که:

  1. نصب کننده اسپاتیفای را برای ویندوز دانلود کنید و آن را روی دسکتاپ خود ذخیره کنید.
  1. روی نصب کننده کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.
  1. تب Compatibility را باز کنید، کادر Run this program in compatibility mode را علامت بزنید و Windows XP (Service Pack 3) را انتخاب کنید.
  1. روی Apply کلیک کنید و نصب کننده را اجرا کنید.
  1. اگر کار نکرد، ممکن است مشکل آنتی ویروس یا فایروال باشد. همه ارائه دهندگان (یا لیست سفید Spotify) را خاموش کنید، سپس دوباره امتحان کنید.
  1. اگر کار نکرد، به حالت Safe Mode راه اندازی شده و مراحل بالا را مجدد تکرار کنید.
  • عدم اتصال به ps4

اگر اسپاتیفای شما به PS4 شما متصل نمی‌شود، می‌توانید با توجه به نکات زیر برای حل این مشکل اقدام کنید:

  1. اطمینان حاصل کنید که PS4 شما به اینترنت متصل است. برای این کار، به منوی Settings بروید، سپس Network و Set Up Internet Connection را انتخاب کنید. همچنین نیاز است تا مطمئن شوید که IP کنسول شما عوض شده باشد.
  1. مورد بعدی اطمینان حاصل کنید که اسپاتیفای شما به روز باشد. برای این کار، به فروشگاه PlayStation Store بروید و Spotify را جستجو کنید تا در صورت وجود به‌روزرسانی، آن را آپدیت کنید.
  1. اپلیکیشن اسپاتیفای را در PS4 خود یک بار دیگر راه‌اندازی کنید. برای این کار، دکمه PlayStation را فشار دهید، Applications را انتخاب کنید و سپس Spotify را انتخاب کنید. Options را فشار دهید و سپس Close Application را انتخاب کنید. سپس اسپاتیفای را دوباره باز کنید. با توجه به این نکات، می‌توانید اقدام به حل مشکلات اسپاتیفای برای استفاده در Ps4 کنید.
  • کد خطای 30

کد 30 از جمله ارورهای رایج اسپاتیفای می باشد  که دیده می شود. این خطا که به دلیل استفاده از فیلترشکن و آی پی های مختلف یا پروکسی اتفاق می افتد، پیغام A firewall may be blocking اسپاتیفای را نشان می دهد.

برای برطرف کردن این مشکل می توانید پروکسی را قطع کنید و آی پی خود را تغییر دهید.

علاوه بر آن می توانید برنامه را مجدد نصب کنید یا در مدیریت فایل ها، داده ها را مدیریت کنید. برای رفع این ارور می توانید از نسخه وب اسپاتیفای نیز استفاده کنید.

  • لاگین نشدن در اسپاتیفای

بسیاری از کاربران اسپاتیفای در داخل ایران به دلیل محدودیت جزئی در سرور مورد استفاده اسپاتیفای به مشکل ورود برخورده اند.

این محدودیت کل اسپاتیفای نمی باشد و تنها بخشی از سرور اسپاتیفای هست پس بدون نرم افزار خاصی میتوانید این مشکل را تنها با تغییراتی برطرف سازید. پس در ادامه همراه ایرانی فالو باشید تا چندین راه حل برای شما پیشنهاد کنیم .

  1. ورود با فیسبوک: یکی از راه های حل مشکل لاگین و کانکت شدن به اسپاتیفای ورود با فیسبوک هست شما می توانید اکانت خود را به فیسبوک خود متصل کنید .
    همینطور هنگام ورود بدون مشکلات دیگری تنها روی فیسبوک کلیک کنید و وارد حساب خود شوید .
    اکانت اسپاتیفای به طور کامل به فیسبوک شما متصل خواهد شد. با ورود فیسبوک اسپاتیفای دیگر چک نمی کند ای پی شما برای ایران است و از طریق آن به راحتی می توانید مشکل لاگین اسپاتیفای را برطرف کنید.
  1. نصب مجدد: گاهی اوقات ممکن است در حافظه کش گوشی شما ای پی ایران شما ذخیره شده باشد و اسپاتیفای از آن استفاده کند .
    خیلی راحت با یکبار حذف و نصب مجدد اسپاتیفای میتوانید این مشکل را برطرف کنید گاهی ممکن است تنها با نصب مجدد از منبع معتبر و نسخه نهایی این مشکل برطرف شود و بتوانید وارد اکانت اسپاتیفای خود شوید.
  1. آپدیت اسپاتیفای: مطمئن شوید که آخرین نسخه اسپاتیفای را در دستگاه اندروید خود اجرا می کنید. برنامه پلی استور را اجرا کنید، اسپاتیفای را جستجو کنید و دکمه اپدیت را بزنید تا برنامه به روز شود. دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و بررسی کنید که آیا اکنون می توانید وارد شوید یا خیر.
  • دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای

یکی از مشکلاتی که ممکن است کاربران در زمان استفاده از اسپاتیفای با آن مواجه شوند، دانلود نشدن آهنگ است.

برای حل این مشکل نیاز است تا در مرحله  اول از اتصال خود به اینترنت و سرعت بالا اینترنت خود مطمئن شوید. پس از بررسی این مسئله، می‌توانید با انجام مراحل زیر اقدام به حل مشکل دانلود نشدن آهنگ کنید:

  1. برنامه Spotify را باز کنید.
  1. روی نماد سه خط در گوشه بالا سمت چپ صفحه بزنید.
  1. گزینه Settings را انتخاب کنید.
  1. به بخش Downloads بروید.
  1. مطمئن شوید که گزینه Download Songs برای شما فعال باشد. اگر آهنگ‌ها پس از بررسی تنظیمات دانلود نیز دانلود نمی‌شوند، ممکن است مشکل دیگری وجود داشته باشد. اگر بخواهیم شما را با سایر نکات شما را آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. فضای ذخیره‌سازی کافی ندارید: برای دانلود آهنگ‌ها، به فضای ذخیره‌سازی کافی روی دستگاه خود نیاز دارید. اگر حافظه گوشی شما کم باشد، نمی‌توانید آهنگ دانلود کنید .
  1. اپلیکیشن اسپاتیفای شما به روز نیست: اگر اپلیکیشن اسپاتیفای شما به روز نباشد، ممکن است با مشکلاتی مانند دانلود نشدن آهنگ‌ها مواجه شوید.
  • عدم امکان اضافه کردن آهنگ به پلی لیست

اگر از سرویس اسپاتیفای استفاده می کنید حتما متوجه موضوع هستید که امکان انتقال اهنگ ها و دیگر پادکست های صوتی به موسیقی سیستم عامل خود را ندارید.

بسیاری از افراد این را مشکل دانسته و شکایت می کنند، اما اگر کمی منطقی فکر کنیم می توانیم این را برای دفاع از حقوق برنامه بدانیم .

درست است که امکان انتقال به موسیقی های دستگاه ندارید، اما با داشتن حساب کاربری اسپاتیفای پریمیوم می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را با بارگیری بصورت پلی لیست آفلاین در کتابخانه یا همان Library اسپاتیفای خود داشته باشید.

امیدواریم با انجام دادن مراحل بالا، بتوانید مشکل اسپاتیفای را در حل کرده باشید. اگر هنوز هم مشکل رفع نشده است باید با پشتیبانی اسپاتیفای تماس بگیرید و یا این که سیستم عامل خود را آپدیت کنید و یا تنظیمات مربوط به اینترنت را عوض کنید .

در این مطلب از محتوای امروز ایرانی فالو، به این سؤال پاسخ دادیم که چرا اسپاتیفای ارورمی دهد ؟ با بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می ‌کند تا دید کاملی در مورد روش‌های حل مشکلات اسپاتیفای پیدا کرده و به‌ راحتی مشکلات اسپاتیفای را برطرف کنید.

باز نشدن اسپاتیفای در ویندوز

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها