امتیاز کاربران

نحوه استفاده از ساندکلود برای هنرمندان به چه شکل است؟

نحوه استفاده از ساندکلود برای هنرمندان بسیار شکل ساده و کاربردی دارد. به طوری که با آموزش این مقاله ایرانی فالو می توانید به راحتی کار با این پلتفرم هنری را فرا گیرید.

آن موقعه است که خواهید فهمید کار با این اپلیکیشن شاخه غول را شکستن نیست. ساندکلود در واقع یک پلتفرم آنلاین موزیک و آهنگ است که به هنرمندان موسیقی امکان می‌دهد تا آثار خود را آپلود کرده و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. این پلتفرم اجازه می‌دهد تا کاربران موسیقی‌های جدید را کشف کنند، آثار دیگران را گوش دهند و با هنرمندان ارتباط برقرار کنند.

افزایش فالوور ساندکلاد تاثیر زیادی در محبوبیت شما خواهد داشت.

وب ‌سایت پخش موسیقی ساندکلود، بستری را برای هنرمندان بی‌شماری فراهم کرده است تا صدای خود را بیابند و بدون دردسر با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. شما می ‌توانید آهنگی را دانلود نمایید، تغییرات صدا را حذف کنید و به صورت آفلاین به صورت نامحدود به آن گوش دهید.

در «برنامه ساندکلود» قابلیت هایی مانند گوش دادن بدون تبلیغات و گزینه‌های گوش دادن آفلاین با خرید اشتراک «اپلیکیشن SoundCloud»  نیز در اختیار شما قرار  می گیرد.

هنگامی که ساند کلود برای اندروید را دانلود می کنید، اولین و ویژگی برجسته آن این است که برای کاربران SoundCloud Go در دسترس است و هزینه آن تنها 4.99 دلار در ماه است.

شما با استفاده از SoundCloud Go، قادر هستید که تعداد بی نهایتی از آهنگ ها را برای گوش دادن در حالت آفلاین ذخیره کنند و از تجربه گوش دادن بدون تبلیغات لذت ببرند.

ساندکلود در سال 2007 توسط الکساندر لیونگ و اریک والفورس تأسیس شد؛ سپس در سال 2008، این پلتفرم به دلیل محتوا و ویژگی‌های  منحصر به فرد خود از جمله توانایی اشتراک‌ گذاری موسیقی و ارتباط مستقیم با هنرمندان و همچنین دریافت آهنگ‌های جدید، دموهای متنوع و پادکست‌ها مشهور شد.

این سرویس تا نوامبر 2021 بیش از 76 میلیون کاربر فعال ماهانه و بیشتر از 200 میلیون ترک موزیک داشته است . در اپلیکیشن sound cloud هنرمندان می‌ توانند حساب‌های Pro یا Premium را در ساند کلود  تهیه کنند.

این اشتراک‌ها به کاربران امکانات اضافی مانند دسترسی به ترافیک و آمار پخش، دسترسی به ابزارهای تبلیغاتی و فروش آثار را می ‌دهد.

به روش‌های مختلف دیگری می‌توان از ساند کلود کسب درآمد کرد که در ادامه به بررسی آن‌‌ها پرداخته می‌شود. همراه ایرانی فالو باشید .

نحوه استفاده از ساندکلود برای هنرمندان به چه شکل است؟

ثبت نام در ساندکلود

ساخت اکانت در ساند کلود به 2 روش امکان پذیر است. شما می توانید به آسانی از طریق دو روش زیر در این شبکه محبوب و دوست داشتنی فعالیت داشته باشید. این دو روش عبارتند از :

  • روش اول: اکانت رایگان
  1. برای ثبت نام در ساندکلاد در قدم اول باید وارد سایت آن شوید و بر روی گزینه Create Account کلیک کنید .
  1. در این قسمت نیز باید عضویت خود را از طریق فیسبوک یا جیمیل خود انتخاب نمایید.
  1. پس از آن فیسبوک یا جیمیل خود را وارد کنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید. توجه داشته باشید جیمیل وارد شده در این قسمت باید کاملا واقعی باشد.
  1. در مرحله بعد باید جنسیت و سن خود را وارد کنید و پس از کامل کردن مشخصات خود، بر روی گزینه Continue ضربه بزنید.
  1. بعد از آن باید اکانت خود را در جیمیل نیز تایید کنید. برای این امر کافیست به سراغ جیمیل خود رفته و بر روی لینکی که برای شما ارسال شده، کلیک کنید.
    در برخی از مواقع ممکن است لینک را نبینید، در این صورت باید وارد قسمت اسپم شوید؛ چرا که ممکن است لینک در آن قسمت مخفی باشد.
  • روش دوم: اکانت پریمیوم
  1. اگر در ساند کلود دارای پی پال باشید، باید وارد اکانت رایگان خود در این شبکه اجتماعی شوید. پس از ورود باید بر روی گزینه ارتقای اکانت ضربه بزنید و هزینه مورد نظر را پرداخت کنید. در نهایت اکانت خود را به مرحله بالاتری ارتقا دهید.
  1. طی این امر تمام تبلیغاتی که میان آهنگ ها نمایش داده می شوند، حذف شده و دسترسی شما نیز به آهنگ ها و دیگر خدمات ساند کلود افزایش پیدا خواهد کرد. از همه مهم تر به مرحله درآمدزایی می رسید.
  1. شما همچنین می توانید برای این امر از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید و خدمات sound cloud را دریافت کنید. نوع اکانت را مشخص نمایید و نحوه فعال سازی و اشتراک را نیز تعیین کنید.
  1. در مرحله بعد نیز باید پسورد و اکانت خود را وارد کنید. توصیه می کنیم در انتخاب شرکت محتاطانه عمل کنید.
    برای اینکه ریسک را تا حد زیادی کاهش دهید، پسورد متفاوتی برای sound cloud خود تعیین کنید.
    پس از اینکه درخواست خود را ثبت کردید، بعد از 24 ساعت اکانت برای شما فعال خواهد شد.

نحوه خرید اکانت آرتیست

این اکانت انواع مختلفی دارد و با توجه به اینکه اپلیکیشن آن بر روی تمامی دستگاه ها قابل نصب است، می توانید اکانت مورد نظر خود را خریداری کنید.

همینطور این نکته را به یاد داشته باشید که Active هنگام خرید  اکانت ارتیست  ساند کلود از وب سایت های خارجی کاربران را همراهی می کند تا در کمترین زمان ممکن اکانت مورد نظر را دریافت کنند.

از زمانی که این پلتفرم راه اندازی شد، به دلیل امکاناتی که در اختیار کاربران و هنرمندان قرار می دهد، بسیار محبوب شده و مورد قبول بسیاری قرار گرفته است.

البته این محبوبیت تنها به خاطر دادن دسترسی به انواع موسیقی و همه خوانندگان نیست، بلکه بسیاری از ویژگی هایی که مخاطب را جذب می کند در آن وجود دارد .

برای خرید اکانت آرتیست ساند کلود، کاربران باید یک حساب بین المللی داشته باشند تا بتوانند هزینه حساب را پرداخت کنند.

اما کاربران ایرانی با وجود تحریم ها در ایران نمی توانند این کار را انجام دهند و باید از واسطه های مورد اعتماد کمک بگیرند. پرداخت بین المللی به کاربران ایرانی این امکان را می داد تا حساب مورد نظر خود را خریداری کنند.

نحوه خرید اکانت آرتیست

نکات استفاده از ساند کلود برای هنرمندان

از جمله نکات ساندکلود این است که اکانت Pro Unlimited ساند کلود صرفاً برای هنرمندان طراحی شده است، در حالی که SoundCloud Go برای کاربران عادی طراحی شده است.

حساب کاربری Pro Unlimited به هنرمندان این امکان را می‌دهد که برای انتشار آثار خود برنامه ریزی داشته باشند، صفحات خود را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنند و از نظرات و پیشنهادات شنوندگانی که با محتوا و آثار آن‌ها تعامل دارند مطلع شوند.

ساند کلود پالس (SoundCloud Pulse) از دیگر ابزارهای مفید برای هنرمندان به شمار می‌آید.

ساند کلود پالس یک برنامه همراه برای پلتفرم اصلی ساند کلود است که به شما امکان می‌دهد به نظرات مربوط به آهنگ‌های خود به راحتی پاسخ دهید،

آمار لحظه‌ای عملکرد پست‌های خود را دریافت کنید، بدون هیچ گونه مشکلی آهنگ‌های خود را به اشتراک بگذارید، کاربران دیگر را دنبال کنید و جزئیات آهنگ مورد نظر خود را حتی پس از انجام این کار ویرایش کرده و سپس آن را پست کنید.

آپلود موسیقی در ساند کلود با کامپیوتر

برای آپلود آهنگ توسط شما هنرمندان عزیز برای سیستم عامل کامپیوتر مراحل زیر را همراه ایرانی فالو طی کنید :

  1. در ابتدا برای آپلود موزیک در ساندکلاد لازم است که موزیک مورد نظر شما در کامپیوترتان، ذخیره شده باشد.
  1. در این قسمت کار لازم است که مرورگر مورد نظرتان را راه اندازی نمایید و وارد وب سایت Soundcloud شوید. سپس با وارد کردن اطلاعات کاربری ‌تان، وارد حساب کاربری ساند کلود خود شوید.
  • در اینجا این نکته قابل ذکر است که اگر در ساند کلود حساب کاربری ندارید، باید یک حساب کاربری جدید برای خود ایجاد نمایید.
  1. پس از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید، برای آپلود موزیک به نوار موجود در بالای صفحه بروید و بر روی گزینه Upload کلیک نمایید.
  1. در این قسمت صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که باید روی گزینه Choose files کلیک نمایید و موزیک مورد نظرتان را انتخاب و بارگذاری کنید. همچنین می توانید موزیک را از داخل کامپیوتر بکشید و در کادر مورد نظر رها کنید تا بارگذاری شود.
  1. در قسمت پایین گزینه Choose files ، دو گزینه امنیتی وجود دارد که لازم است یکی از آن ها انتخاب نمایید. این دو گزینه شامل Public و  Private  است که با انتخاب Public آهنگ شما عمومی و با انتخاب Private آهنگ شما خصوصی می شود.
  1. حال زمان آن رسیده است که اطلاعات مربوط به موزیک را وارد نمایید. این اطلاعات شامل کاور موزیک، عنوان، توضیحات موزیک و … است که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم.
  1. برای انتخاب کاور موزیک بر روی گزینه Upload Image کلیک کنید و یک تصویر برای آن انتخاب نمایید.
  1. در قسمت عنوان یا Titleباید نام موزیک و خواننده آن و همچنین سبک موزیک را وارد نمایید.
  1. در قسمت توضیحات، توضیحات تکمیلی در ارتباط با موزیک را وارد نمایید.
  1. در آخر برای ذخیره اطلاعات بر روی گزینه Save کلیک نمایید تا فرایند آپلود به اتمام برسد.

آپلود موسیقی در ساند کلود از طریق موبایل

اگر به هر دلیلی می خواهید از طریق برنامه ساند کلود در دستگاه اندروید یا ios خود موزیک آپلود نمایید، کافی است مراحل زیر را به ترتیب با ایرانی فالو طی کنید.

  1. در ابتدا باید برنامه ساند کلود نصب و راه اندازی نمایید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب کاربری جدید ایجاد نمایید.
  1. وارد برنامه شوید و در سمت راست بالای صفحه، بر روی آیکون Upload ضربه بزنید.
  1. در این مرحله صفحه ای باز می شود که می توانید موزیک مورد نظرتان را برای آپلود انتخاب نمایید.
  1. در اینجا لازم است در صفحه باز شده اطلاعات موزیک از جمله کاور، عنوان و توضیحات را وارد نمایید. برای این منظور کافی است کارهای زیر را انجام دهید:
  • برای اینکه یک تصویر برای موزیک خود انتخاب کنید، کافی است بر روی آیکون دوربین در وسط صفحه ضربه بزنید.
  • در قسمت عنوان یا Title نام موزیک و نام خواننده را وارد نمایید.

آپلود موسیقی در ساند کلود از طریق موبایل

تبلیغات برای پلتفرم ساند کلود چگونه است ؟

بله، هر دو اکانت رایگان ساندکلودSoundCloud Basic و پرمیوم آن دارای تبلیغات است. تنها روشی که می‌توانید بدون تبلیغات به گوش دادن موسیقی دلخواه خود بپردازید، ثبت نام در SoundCloud Go یا +Go است.

در این مطلب از تهرانیکس به توضیح در رابطه با نکات پلتفرم ساند کلود برای هنرمندان و بررسی این اپلیکیشن جذاب پرداختیم.

 همانطور که گفته شد سرویس موسیقی sound cloud یک اپ موسیقی آنلاین است که به هنرمندان اجازه می‌دهد موسیقی خود را هم به صورت رایگان و هم غیر رایگان به اشتراک بگذارند .

 از طرفی افراد علاقمند به موسیقی می توانند از شنیدن آثار موسیقی و آهنگ‌های خوانندگان و هنرمندان مورد علاقه خود لذت ببرند. این پلتفرم به سرعت جایگاه قابل توجهی در صنعت موسیقی کسب کرده است. 

ساند کلود همچنین فضای مناسب برای شروع کار برای هنرمندان نوظهور است. با توجه به سادگی استفاده و قابل دسترس بودن، هنرمندان جوان می‌توانند آثار خود را به سرعت منتشر کنند و به از نظرات کاربران در رابطه با کار خود مطلع شوند

. امیدواریم سایت ایرانی فالو کمک شایانی در این زمینه به شما کرده باشد ، زیرا که هدف ما پیشرفت شما می باشد .

تبلیغات برای پلتفرم ساند کلود چگونه است ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها