امتیاز کاربران

حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت

اگر به دنبال حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت هستید، این مقاله از ایرانی فالو را تا آخر دنبال کنید .زیرا علاوه بر حل این مشکل از این اپلیکیشن محبوب خیلی نکات بیشتری فرا خواهید گرفت .

اسنپ چت یک شبکه اجتماعی تصویرمحور است. در این شبکه اجتماعی مخاطبان میتوانند تصویر و ویدیو ضبط کرده، به آنها انواع حالت، افکت، نقاشی ها و… را اضافه کرده و با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

بیشتر محبوبیتی که اسنپ چت دارد، به دلیل وجود جلوه های زیادی است که میتوان روی ویدیوها و تصاویر اضافه کرد.

اما در مورد تاریخچه اسنپ چت، این شبکه اجتماعی در حال حاضر متعلق به شرکت Snap Inc است. ایوان اشپیگل و بابی مورفی دو جوان از دانشگاه استنفورد بودند که اسنب چت را در سال 2011 راه اندازی کردند.

شبکه اجتماعی اسنپ چت بر خلاف ده ها شبکه دیگر که هر روز راه اندازی شده، چند مدتی فعالیت داشتند و سپس از بین میرفتند،اما این پلتفرم از سال 2011 تا الان پیشرفت خوبی داشته است .

همین موضوع باعث شده که خیلی ها به چشم رقیب اصلی اینستاگرام به آن نگاه کنند. اسنپ چت به افراد آنچه واقعاً می‌خواهند را می‌دهد.

در واقع راهی ساده برای به اشتراک گذاشتن لحظات روزمرگی است و برخلاف فیس‌بوک و توییتر که هر کاری را که انجام می ‌دهید ضبط و پخش می‌کنند . اسنپ‌چت از پیام‌هایی استفاده می‌کند که قرار است ناپدید شوند.

مانند بسیاری از برنامه‌ شبکه‌های اجتماعی، اسنپ‌چت نیز ترکیبی است، بنابراین برای کار با آن باید تمام نکات را بدانید  اطلاعات کاملی داشته باشید. با ایرانی فالو همراه باشید تا تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.

حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت

نحوه نصب اپلیکیشن اسنپ چت

نحوه دانلود و نصب برنامه اسنپ چت در سیستم‌عامل اندروید و آیفون با یکدیگر مشابه است. کافی است که مراحل زیر را انجام دهید :

  1. ابتدا وارد اپ استور app store یا فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی Google Play دستگاه خود شوید.
  1. سپس در کادر جستجو کلمه Snapchat را تایپ کنید تا لوگوی برنامه و گزینه دانلود نمایان شود.
  1. سپس ، با انتخاب گزینه دانلود و در نهایت Install می‌توانید جهت نصب برنامه اقدام نمایید.
  1. سپس گزینه Accept (پذیرفتن) را انتخاب کنید تا برنامه اجازه دسترسی به دوربین و سایر ویژگی‌های دستگاه را داشته باشد.
  1. در اخر روی گزینه Open ضربه بزنید تا برنامه به‌طور کامل راه‌اندازی شود.

آموزش نحوه ثبت نام در اسنپ چت

تنها چیزی که برای ثبت نام در اسنپ‌ چت نیاز دارید نام، آدرس ایمیل و تاریخ تولدتان است. شما برای افزودن دوستان، می‌توانید مخاطبین خود را آپلود کرده یا افرادی را که می‌شناسید جستجو کنید.

همچنین می‌توانید با گرفتن عکس از Snapcode یک کد QR ویژه منحصر به فرد، شخصی را به‌ طور خودکار اضافه کنید. بعد از آن همه چیز کمی گیج کننده می شود. در اسنپ چت، عکس‌ها معمولاً ارتباط را شروع می‌کنند نه متن ها .

برای شروع مکالمه، روی دایره بزرگ دوربین ضربه بزنید و یک عکس بگیرید. انواع ابزارهای ویرایش عکس و همچنین فیلترهایی برای تزئین تصاویر شما وجود دارد.

هنگامی که اسنپ خود را سفارشی کردید، می‌توانید آن را برای هر کسی در لیست مخاطبین خود ارسال کرده یا آن را به استوری اضافه کنید، که یک رکورد روز است که دوستان شما می توانند به مدت 24 ساعت آن را مشاهده کنند.

(مانند اینستاگرام) اسنپ چت ارسال پیامک گروهی و استوری‌های گروهی را ارائه می‌دهد که همه افراد گروه می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند. اما قبل از این کارها باید یک حساب کاربری در اپلیکیشن اسنپ چت داشته باشید که مراحل آن به این شکل می‌باشد :

  1. در قدم اول نرم افزار مخصوص به اندروید و iOS را دریافت و نصب کنید.
  1. برنامه را باز کرده و روی “Sign Up” بزنید تا یک حساب Snapchat جدید ایجاد کنید.
  1. نام خود را وارد کنید و روی “Sign Up & Accept” ضربه بزنید. سپس تاریخ تولد خود را وارد کنید.
  1. یک نام کاربری اسنپ چت بسازید.
  1. شما فقط یک بار در سال می‌توانید نام کاربری خود را تغییر دهید، پس عاقلانه انتخاب کنید!
  1. رمز عبور ایمن انتخاب کنید.
  1. توصیه می‌کنیم رمز عبور خود را 10 کاراکتر یا بیشتر بسازید تا بسیار قوی باشد.
  1. شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و آن را برای امنیت حساب تأیید کنید.
  1. همچنین اگر نمی‌خواهید از شماره تلفن خود استفاده کنید، می‌توانید روی «sign up with email instead» ضربه بزنید.
  1. دوستان خود را پیدا کنید.
  1. شما می‌توانید اجازه دسترسی به مخاطبین خود را داده تا دوستان خود را به راحتی اضافه کنند.

آموزش نحوه ثبت نام در اسنپ چت

نحوه کار با اسنپ چت

حال که دیگر مراحل آموزش اسنپ چت را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید، بعد از ورود به اسنپ چت لازم است که یک سری کارها را جهت راه اندازی اسنپ چت انجام دهید:

  • اضافه کردن دوستان: اپلیکیشن در ادامه فعال سازی اسنپ چت لیستی از مخاطبین را نشان می‌دهد که در این برنامه فعال هستند. برای انتخاب هرکدام می‌توانید خیلی راحت بر روی Add ضربه بزنید. می‌توانید هم با کلیک بر روی Not Allow به برنامه اجازه دسترسی به مخاطبین را ندهید. اگر هم به دنبال شخصی هستید که در این لیست پیدا نمی‌شود، یوزرنیم آن را وارد کنید.
  • ثبت اسنپ جدید: به هر عکس و فیلم گرفته شده در این برنامه اسنپ گفته می‌شود. از آنجاییکه هر اسنپ توسط دوربین گوشی گرفته می‌شود، بار اول لازمست که به برنامه اجازه دسترسی به دوربین را بدهید.

اگر می‌خواهید حریم خصوصی خود را در تنظیمات تغییر دهید راهنمایی زیر می‌تواند کمک کند:

  • به صفحه پروفایل خود بروید و بر روی آیکون تنظیمات کلیک کنید.
  • به پایین بروید تا Privacy Cnotrol را پیدا کنید.
  • چه کسی می‌تواند به من پیام دهد یا اینکه با من تماس بگیرد؟ (Who Can Contact Me)
  • اعلان‌های همه را ببینم یا تنها دوستانم را ؟ (Send Me Notification)
  • چه کسی می‌تواند استوری من را ببیند؟ (Who Can View My Story)
  • چه کسی در نقشه اسنپ چت می‌تواند لوکیشن من را ببیند؟ (Who Can See My Location)

اموزش ایجاد استوری و حذف استوری در اسنپ چت

  • اموزش انتشار استوری

برای انتشار یه استوری در این برنامه گزینه استوری که در پایین صفحه تان قرار دارد را بزنید ‌. بعد از گرفتن ویدئو و یا عکس روی گزینه Add یا افزودن بزنید تا استوری شما منتشر شود . اسنپ چت این قابلت را دارد تا شما را متوجه کسانی که استوری شما را دیدن بکند . برای این کار کافی روی آیکون چشم کلیک کنید تا هر کسی که استوری شما را دیده است به شما نمایش بگذارد .

  • آموزش حذف استوری

اگر تصمیم گرفیتد استوری که منشر شده است را پاک و حذف کنید کافیه وارد صفحه اصلی شده و روی آیکون روح بزنید. بعد از ان هم باید بروید که وارد  قسمت My Story یا داستان من و استوری را بکشید قسمت سطل زباله تا حذف شود . به همین راحتی!

اصطلاحات اپلیکیشن اسنپ چت

  • اسنپ کد: برای هر کاربر snapchat یک کد منحصر به‌فرد QR وجود دارد تا بتواند جهت معرفی حساب کاربری خود به دوستان و … از آن استفاده نماید.
  • اسنپ (Snap): به طور خلاصه اسنپ همان تصویر و یا فایل ویدیو ای است که شما با استفاده از این اپلیکیشن ساخته و ارسال نموده‌اید. توجه کنید همان‌طور که گفته شد هر snap پس از گذشت حداکثر ۱۰ ثانیه محو شده و دیگر توسط مخاطب قابل مشاهده نخواهد بود.
  • امتیاز اسنپ چت : دائما در مورد هر جنبه از زندگی‌مان مورد قضاوت قرار می‌گیریم و حتی اسنپ چت با یک امتیاز به اسم امتیاز اسنپ چت در مورد شما قضاوت مینماید. این امتیاز براساس میزان فعالیت شما در این پلت‌فرم داده می‌شود. می‌توانید در پروفایل‌تان این امتیاز را پیدا نمایید. چندین عامل روی این امتیاز تاثیر می‌گذارند ولی به طور کلی براساس تعداد تصاویری فوری میباشد که می‎‌فرستید. امتیاز برخی از افراد شش رقمی میباشد. آن‌ها اسنپ چترهای موفق میباشند. امتیاز سایر افراد کم خواهد بود که فعالیت اندک آن‌ها در این پلت‌فرم را نشان می‌دهد. چه کسی بازنده واقعی خواهد بود؟ خود شما باید تصمیم بگیرید.
  • استوری‌ها (Stories): استوری در نصب اسنپ چت در واقع یکی از قابلیت‌هایی است جهت ارسال تصاویر و اشتراک‌گذاری آن با دوستانتان. کاربران جهت مشاهده استوری‌ها کافی‌ست انگشت خود را بر روی ایک۶ون دوربین روی صفحه به سمت چپ بکشند.
  • بیتموجی (Bitmoji) : یک آواتار کارتونی از خودتان است. بیتموجی شما زمان تایپ کردن در زمان آنی یا در پروفایل‌تان اگر یک استوری اضافه نکرده باشید، نشان میدهد. همچنین در بخش پیشنهاد دوستان نشان داده خواهد شد تا سایرین به سادگی بتوانند کاربر صحیح برای اضافه کردن به فهرست دوستان خود را شناسایی کنند.
  • امتیاز اسنپ چت (Snapchat score): امتیاز در دانلود برنامه اسنپ چت در واقع همان عددی است که در زیر پروفایل شما نمایش داده می‌شود. این عدد از پارامترهایی تعداد اسنپ‌های ارسالی و دریافتی و … تاثیر می‌پذیرد.
  • Snappable : یک نسخه از لنزها هستند که سایرین را نیز دعوت به شرکت در آن می‌نمایند. بعضی از آن‌ها بازی‌های چند نفره میباشند در حالی که سایرین «تجربه‌هایی» را پیشنهاد می‌دهند، تجربه در این جا به تنهایی به معنای نوع دیگری از واقعیت افزوده است. Snappables را می‌توان به یک دوست فرستاد و گاهی اوقات با ترکیب آن‌ها به لنزها می‌توانند بیشتر سرگرم‌کننده گردند. می‌توانید Snappables را در گوشه سمت چپ دکمه ضبط پیدا نمایید.
  • فیلتر (Filter): فیلتر در این اپلیکیشن به شما کمک می‌نماید تا با استفاده از آن لایه‌هایی زیبا به تصاویر خود بیافزایید. این فیلترها بر اساس جغرافیا، زمان و مناسبت‌ها تغییر می‌کنند. این فیلتر ها بعد از ساخت اسنپ قابل افزودن به تصویر می باشند.
  • Snapsterpiece : ترکیب دو لغت «Snap» و «Masterpiece» شاهکار است و هدف از آن نشان دادن اهمیت بیشتر تصاویر و طراحی‌های کاربر میباشد. اسنپ چت معمولا زمانی از این اصطلاح استفاده می‌کند که سعی دارید یک تصویر فوری را پاک نمایید مهم نیست تصویری باشد که دلیل حذف آن محو افتادنش است یا تصویری که ساعت‌ها صرف طراحی و اضافه کردن فیلتر به آن کردید. اسنپ چت با وجود این فکر می‌کند این تصویر یک شاهکار میباشد.
  • لنزهای اسنپ (Snap lenses): با استفاده از لنزهای اسنپ چت شما می‌توانید افکت‌های کارتونی به تصویر خود بیافزایید. این افکت‌ها بسیار پرطرفدار می‌باشند. برخلاف فیلترها ، لنزها را می‌توانید در هنگام ساخت تصاویر به آنها بیافزایید.

چرا اسنپ چت نصب نمیشه؟

در صورتی که با مشکل نصب نشدن اسنپ چت روبرو شده اید حتما به وارد زیر توجه کنید. برای رفع مشکل اسنپ چت حتما آخرین نسخه آن را روی سایت خود نصب کنید. مورد بعدی حتما نسخه دانلودی را متناسب با ورژن سیستم عامل خود دریافت کنید.  در آخر در صورتی که اسنپ چت نصب نشد بر روی یک گوشی دیگر برنامه را تست کنید در صورتی که بر روی آن هم نصب نشد به احتمال زیاد فایل اشکال دارد و لازم است از یک منبع دیگر اسنپ پت را دانلود کنید.

چرا اسنپ چت نصب نمیشه؟

آموزش رفع مشکل ثبت نام اسنپ چت

در بعضی مواقع پیش می آید که در هنگام نصب و یا ثبت نام در اسنپ چت با مشکل مواجه می شوید .

ایرانی فالو برای شما در این مقاله رفع مشکل ثبت نام در اسنپ چت را آموزش می دهد تا بتوانید بدون دردسر از این اپلیکیشن استفاده کنید .

  1. تغییر زبان سیستم عامل گوشی

قبل از شروع ثبت نام بهتر است زبان گوشی خود را بر روی انگلیسی(English)  قرار دهید.

توجه:  به این نکته دقت نمایید که بعد از پذیرفته شدن، رمز گوشی را از حالت airplane mode  خارج کنید تا رمزی که برای شما ارسال می شود را بتوانید دریافت نمایید.

سپس در مرحله بعد ایمیل خود را وارد نمایید حالا باید شماره تلفن خود را در آن وارد کنید.

( فقط به یاد داشته باشید که اسنپ ‌چت شماره تلفن شما را برای مخاطبین نمایش نمی‌دهد) ، حالا بعد از وارد کردن شماره، کد فعال سازی نرم افزار اسنپ چت برای شما ارسال می شود.

بعد از وارد کردن کد فعال سازی شما به راحتی  می‌توانید وارد برنامه اسنپ چت شوید و از کار کردن با این اپلیکیشن لذت ببرید.

  1. استفاده از نسخه قدیمی

برخلاف اینکه ما همیشه به شما پیشنهاد می کنیم از آخرین نسخه برنامه استفاده نمایید اگر در هنگام ثبت نام، کد ثبت نام برای شما ارسال نمی شود، یا با ارور Snapchat login temporarily failed روبه رو شدید، می توانید از نسخه های قدیمی تر اپلیکیشن Snapchat برای ثبت نام استفاده نمایید.
شما می توانید نسخه قدیمی طرح برنامه اسنپ چت را در سایت‌های نظیر apkmirror این جستجو و دانلود نمایید. 

  1. نصب برنامه

برای  آموزش نصب اسنپ چت برای سامسونگ  یا آیفو و رفع مشکل نصب نشدن اسنپ چت با این روش باید وارد تنظیمات نرم افزار اسنپ چت شوید.سپس به برنامه‌های گوشی خود بروید و برنامه اسنپ چت را انتخاب نمایید.
حالا روی گزینه Storage Option  کلیک نمایید و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب نمایید. همچنین این کار را برای گزینه Google Play Services نیز انجام دهید.
از اجرای درسته Google Play Services مطمئن شوید.به شما پیشنهاد می کنیم که در گوشی های اندروید به مسیر زیر مراجعه نمایید.

 Settings > Data Usage > Google Services

سپس تیک گزینه Restrict background Data را بردارید تا از اجرای درست Google Play Services  مطمئن شوید.

برای اینکه نرم افزار اسنپ چت در گوشی های اندروید درست اجرا شود به این سرویس نیاز دارد و حتما گوگل پلی سرویس باید به آخرین نسخه آپدیت شده باشد .

  1. ایمیل ثبت نام

برای حل مشکل ایمیل اسنپ چت لازم است ، از طریق راهکار های زیر وارد شوید .

  • برنامه را موقتا متوقف کنید .
  • برای این کار ابتدا وارد تنظیمات ( Setting ) شوید .
  • از میان گزینه های نمایش داده شده ، گزینه برنامه ها ( Apps ) را انتخاب کنید .
  • برنامه اسنپ چت Snap chatخود را پیدا کرده و وارد شوید
  • دکمه توقف اجباری را پیدا کرده و آن را لمس کنید .
  1. تغییر آی پی

یکی دیگر از راه های حل این مشکل ، تعویض آی پی می باشد .با تغییر آی پی به IP کشور آمریکا می توانید به راحتی مشکل خود را حل کنید .
تا اینجای مطلب یک چکیده کلی درباره برنامه اسنپ چت  ( Snap chat ) ، کاربرد های آن ، نقش ایمیل و استفاده آن به شما ارائه داده ایم همراه ایرانی لایک تا آخر این مقاله باشید .

  1. خروج از Root

دستگاه‌های روت شده اندروید نمی‌توانند به خوبی با Snapchat کار کنند. اگر با دستگاه روت شده بخواهید به اسنپ چت لاگین کنید، احتمالای خطای Login Error را دریافت خواهید کرد.
برای حل این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید: دستگاه خود را از حالت روت خارج کنید. (Un-root کنید.) اسنپ چت خود را حذف کرده و نسخه اصلی آن را مجدد نصب کنید.

در این مطلب نحوه آموزش نصب اپلیکیشن اسنپ چت را بررسی کردیم . همچنین در مورد حل مشکلات ثبت نام در اسنپ چت ، اصطلاحات و دلایل چرا اسنپ چت نصب نمیشه صحبت کردیم.

امیدواریم این مطلب هم برای شما مفید بوده باشد ایرانی فالو همیشه در تلاش است که آگاهی هموطنان را در رابطه با تکنولوژی ، مشکلات کامپیوتری و مشکلات تلفن های همراه بالا ببرد تا تمامی مشکلات شما در این زمینه رفع شود .

اگر شما راه حل دیگری رفع مشکل ثبت نام در اسنپ چت و یا ترفند یا آموزش هایی بدر نحوه استفاده از Snapchat سراغ دارید حتما آنها را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که تا انتهای مقاله با ما ایرانی فالو همراه بودید .

حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها