امتیاز کاربران

در این مقاله قصد داریم که حل مشکل رورود به تیک تاک را به صورت کامل برای کاربرانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند شرح دهیم.

اپلیکیشن تیک تاک

از آنجایی که دسترسی به اپلیکیشن تیک تاک مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام،یوتیوب و …  برای کاربران ایرانی محبوب می باشد، در نتیجه ورود به این شبکه اجتماعی بسیار سخت می باشد و با چالش های زیادی رو به رو است.

در این روز ها این اپلیکیشن با محبوبیت زیادی رو به رو شده است و روزانه کاربران بسیار زیادی را جذب خود می کند و حتی خودش را به عنوان رقیب در برابر اینستاگرام و فیسبوک اعلام کرده است.

حل مشکل ورود به تیک تاک

یکی از روش هایی که به مشکل شما کمک شایانی می کند و بسیار مرسوم است را برای شما شرح خواهیم داد.

اپلیکیشن تیک تاک

برنامه را ببندید و مجدد باز کنید

در بسیاری از مواقع دیده شده است که مشکل کار نکردن این شبکه اجتماعی با بستن برنامه و مجدد باز کردن آن برای کاربران حل شده است.

Recent Apps غیر فعال سازی آن از بخش (اپلیکیشن های اخیر) و اجرای دوباره اپلیکیشن رفع می شود،پیشنهاد تیم ایرانی فالو به شما این است که حداقل یک بار این کار را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که حذف تیک تاک از تاریخچه برنامه های اخیر باز شده از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد.

Airplan mode  فعال و غیر فعال سازی حالت هواپیما

یک راه حل به ظاهر خیلی ساده که ممکن است تا به حال قبل از ورود به تیک تاک و یا در صورت بروز مشکل از این راهکار استفاده نکرده باشید .با انجام این کار به نوعی اتصالات فعال گوشی را ریست خواهید کرد و قابلیت این را دارد که باگ و مشکلات موقت موجود در قسمت  اینترنت موبایل را از بین ببرد.

در موبایل های دارای سیستم عامل آیفون هم نیز می توانید از طریق منوی کنترل سنتر حالت هواپیما را فعال نمایید. در موبایل های دارای سیستم عامل اندروید هم می توانید از بخش Quick Setting تنظیمات سریع می توانید تلفن همراه خود را روی حالت هواپیما قرار دهید.

به روز رسانی سیسم عامل گوشی

به غیر از اینکه آپدیت برنامه تیک تاک برای استفاده از آن مهم می باشد، آپدیت و به روز بودن سیستم عامل موبایل شما برای استفاده خوب و بهینه از این شبکه اجتماعی محبوب نیز بسیار مهم می باشد.

در گوشی هایی با سیستم عامل اندرویدی می توانید از مسیر

Settings > About Phone > Updates

آپدیت و به روز بودن سیستم عامل گوشی خود را چک کنید و در صورت به روز نبودن آپدیت کنید. پس از دانلود گوشی خود را باید ریست کرده تا به روز رسانی شما انجام شود. در گوشی های آیفون نیز می توانید از مسیر بالا بروید و چک کنید که نیاز به آپدیت دارید یا خیر.

لازم به ذکر است که آپدیت سیستم عامل آیفون را می توانید از طریق برنامه آیتونز انجام دهید که با استفاده از یک کامپیوتر واسط نیز این عملیات ذکر شده امکان پذیر خواهد بود.

بعد از انجام این مراحل برنامه تیک تاک را باز کرده و مجدد تست کنید تا مشکلی برای استفاده از آن نداشته باشید.

آپدیت اپلیکیشن تیک تاک

از دیگر روش های حل این مشکل آپدیت و به روز رسانی برنامه تیک تاک می باشد که باید به آن پرداخت. پیشنهاد می شود که کاربران اندروید در صورت داشتن برنامه پلی استور و یا برنامه ی دیگری که اپلیکیشن های خود را از آن دانلود می کنند از این طریق نرم افزار تیک تاک را به روز رسانی کنند.

یکی از دلایل بارز کار نکردن تیک تاک و یا اختلال آن قدیمی بودن نسخه تیک تاک می باشد.

استفاده از تیک تاک لایت

 به جای نسخه اصلی تیک تاک می باشد.در این شبکه NO Connection بسیاری از کاربرانی که با مشکل اجتماعی بر خورد کردند.

می توان گفت نصب نسخه لایت تیک تاک قطعی ترین روش و راه حل برای حل مشکل ورود به تیک تاک می باشد.

نکته: اگر از روش ذکر شده نتیجه نگرفتید حتما به شما پیشنهاد می کنیم که نسخه اصلی تیک تاک را به صورت کامل پاک کنید و نسخه لایت را جایگزین آن کنید.

نصب تیک تاک با استفاده از شماره مجازی

یکی دیگر از روش هایی که کارشناسان نیز آن را پیشنهاد می کنند این است که با استفاده از شماره مجازی تیک تاک خود را نصب کنید.

شماره مجازی شماره سیم کارتی می باشد که متعلق به کشور ایران نیست و شما می توانید از طریق همین یک مورد مشکل ورود به تیک تاک خود را حل کنید. در صورت امکان می توانید با کم ترین هزینه شماره مجازی خریداری کنید و به نصب این اپلیکیشن بپردازید.

سوالی که برای بسیار از کاربران ممکن است به وجود آید این است که :

آیا استفاده از برنامه تیک تاک رایگان است؟

در جواب این سوال باید گفت که بله کاملا رایگان می باشد و به هیچ گونه اکانت و یا نسخه پریمیوم نیازی ندارد.

استفاده از نسخه وب بدون نیاز به نصب اپلیکیشین

یکی از روش هایی که شاید کم تر کاربرانی از آن استفاده کنند وارد به شدن به تیک تاک از طریق نسخه وب می باشد. این روش بیشتر برای افرادی توصیه می شود که روزانه بخشی از زمان خود را در شبکه اجتماعی تیک تاک سپری می کنند و دنبال کننده محتوای جذاب هستند.تا حد بسیار زیادی می توان این مشکل را حل کرد و از طریق وب سایت و به صورت آنلاین از این برنامه استفاده کرد.

TikTok trending وارد وب سایت تیک تاک شوید و به صورت آنلاین نسخه وب را در هوم اسکرین موبایل خود ذخیره کنید و سپس بدون محدودیت از برنامه استفاده کنید.

حل مشکل ورود به تیک تاک

حل مشکل با تغییر موقعیت کشور در هنگام ورود

یکی دیگر از روش های موجود برای رفع این مشکل تغییر لوکیشین و یا موقعیت کشور می باشد. یعنی در هنگام ثبت نام و ورود به برنامه لوکیشین خود را بر روی کشور ایران قرار ندهید و به صورت مجازی بر روی کشور دیگر قرار دهید .

تغییر آی پی و ورود به شبکه اجتماعی تیک تاک

همان طور که می دانید تغییر آی پی تلفن همراه شما از طریق برنامه های تغییر آی پی امکان پذیر می باشد.می توانید از برنامه های مختلفی در این زمینه استفاده کنید که تغییر آی پی از طریق آن ها امکان پذیر است.

تیک تاک را می توان یک شبکه اجتماعی محبوب نام برد که از ویدیو های کوتاه که اغلب در زمینه های سرگرمی،فان،غمگین و.. از سمت افراد تیک تاکر و بلاگر ها تولید می شود. برای اطلاع از برنامه های موجود که آی پی خود را در آن با موفقیت تغییر دهید می توانید به وب سایت سافت 98 مراجعه کنید تا بتوانید برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید.

خارج کردن سیم کارت از موبایل برای کانکت شدن به اپلیکیشن تیک تاک

یکی دیگر از روش های بارز که خیلی مرسوم می باشد و ممکن است با آن آشنا باشید خارج کردن سیم کارت موبایلتان از دستگاه می باشد.

برای این کار می توانید قبل از ورود به این شبکه اجتماعی سیم کارت خود را از دستگاه خارج کنید ، پس از انجام این کار از داشتن اینترنت با سرعت مناسب مطمعن شوید سپس وارد برنامه شده و از آن استفاده کنید.

داشتن اینترنت پر سرعت

اگر با اینترنت همراه خود(اینترنت سیم کارت) اپلیکیشن تیک تاک برای شما باز نمی شود و یا استفاده از آن سخت است،ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به اینترنت وای فای متصل شوید و از سرعت آن نیز مطمعن شوید.

در اکثر مواقع کاربران به تیم ایرانی فالو مراجعه می کنند و از همکاران ما در مورد تیک تاک سوال های زیادی می پرسند،در اکثر مواقع با اینترنت وای فای و پر سرعت مشکل آن ها برآورده می شود.

حل مشکل کاربران اندروید

متاسفانه با تحقیقات انجام شده کاربران گوشی های اندرویدی در ایران نمی توانند از برنامه تیک تاک استفاده کنند. اولین کاری که باید برای این کار انجام دهید حذف کردن نسخه های قبلی تیک تاک از روی موبایل خود می باشد و نصب به روز ترین نسخه است. پس از انجام این کار با استفاده از برنامه تغییر آی پی خود موقعیت خود را ترجیحا بر روی کشور های اروپایی قرار دهید و از برنامه استفاده کنید.

نصب نسخه کرک شده تیک تاک در اندروید

خوشبختانه یک راه ساده تری نیز وجود دارد که می توانید نسخه کرک شده اندروید را از گوگل دانلود و نصب کنید و سپس از آن استفاده کنید.در این روش محدودیت موقعیت و یا همان لوکیشین وجود ندارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

پس از روش های ذکر شده در بالا در صورت تست و انجام آن اگر به هر دلیلی نتیجه دلخواه را نگرفتید و باز هم در استفاده از آن مشکل داشتید به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از گزینه بازگرداندان به حالت کارخانه یا ریست فکتوری موجود در موبایل خود این روش را نیز تست کنید.موبایل همراه خود را بازگرداندان به حالت کارخانه یا ریست فکتوری کنید و یکی از روش های مذکور در بالا را تست نمایید.

حافظه موبایل خود را خالی کنید

شاید متعجب شوید که این مورد ربطی به کار نکردن این اپلیکیشن ندارد ولی همچین چیزی ممکن است. بسیاری از کاربران به دلیل اختلال در حافظه داخلی خود و یا پر بودن حافظه با مشکل بالا نیامدن تیک تاک و بیرون افتادن از برنامه مواجه می شوند.

تیم ایرانی فالو به کاربران این اپلیکیشن محبوب توصیه می کند تا قبل از نصب این برنامه حافظه خود را چک کنند و یا در صورت کار نکردن حافظه خود را خالی کنند.

Ios ممکن است در بعضی از مواقع به دلیل نسخه پایین اندروید و قدیمی بودن آن اپلیکیشن تیک تاک بر روی موبایل تان نصب نشود.برای حل این مشکل در قسمت تنظیمات آپدیت نرم افزار خود را چک کنید و از آن مطمعن شوید.

اپلیکیشن تیک تاک

پاک کردن حافظه کش برنامه تیک تاک

یکی دیگر از روش ها و راهکار هایی که می توانید از آن نتیجه بگیرید پاک کردن کش این برنامه محبوب می باشد.برای دسترسی به این گزینه کافیست وارد برنامه شوید و به تنظیمات آن بروید و گزینه Clear Cach را بزنید. این کار باعث می شود تمامی اطلاعات و دیتا های اضافی در برنامه پاک شود و باعث بهبود کارایی آن می شود که اپلیکیشن بهتر و پر سرعت تر از قبل در دسترس شما کاربران قرار می گیرد.

برای خرید شماره مجازی ( اروپا ، آسیا ، آمریکا و ...) جهت ثبت نام توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به پشتیبانی پیام بدهید .

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها