امتیاز کاربران
چرا حساب توییتر شما به حالت تعلیق درآمده است ؟  ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا به نتیجه کار برسید و به شما نشان دهیم چگونه از تعلیق حساب توییتر، درخواست تجدید نظر کنید. برای اینکه حساب شما به حالت تعلیق در نیاید ، ابتدا باید علت تعلیق حساب توییتر خود را دریابید چندین دلیل وجود دارد که ممکن است توسط Twitter توقیف شوید . به یاد داشته باشید که این سیستم عامل آنها است و آنها قوانین را تنظیم می کنند (به یک دلیل) ممکن است با همه ی آنها موافق نباشید اما مجبورید آنها را رعایت کنید .

چرا حساب توییتر شما به حالت تعلیق درآمده است

بیایید دلایل و چرا حساب توییتر شما به حالت تعلیق درآمده است و محرومیت شما را جمع بندی کنیم و ما یکی یکی آنها را مرور خواهیم کرد : نامزدی پرخاشگرانه ارسال هرزنامه اتوماسیون دلایل ایمنی دلایل حریم خصوصی اعتبار چند مورد دیگر وجود دارد اما دلیل آن برای تعلیق حساب زیاد نیست .

دلایل تعلیق حساب توییتر

نامزدی پرخاشگرانه توییتر بر اساس نامزدی ساخته شده است . پسندیدن ، بازتوییت ، دنبال کردن . اما اگر در این کار زیاده روی کنید ، توییتر فکر خواهد کرد که شما سیستم را دستکاری می کنید . ما آستانه دقیق را نمی دانیم اما اگر بیش از ۵۰ نفر را در یک ساعت دنبال کنید ، احتمال تعلیق حساب توییتر خود بسیار زیاد است همانند لایک نمودن و بازنویسی زیاد . با نظر دادن کمی متفاوت است با سایت ایرانی فالوو همراه باشید  . اگر همچنان ارزش خود را اضافه می کنید ، عبارات ( ضعیف ) مشابه را بارها و بارها تکرار نکنید ، به احتمال زیاد سریع معلق نخواهید شد . هنگام استفاده از ابزارهای اتوماسیون برای دنبال کردن و لغو دنبال کردن افراد برای به دست آوردن دنبال کنندگان ،باید بیشتر نگران باشید . این مورد برای خودکار کردن نظرات ، پسندیدن ها و RT نیز انجام می شود . اگر از ربات / ابزاری برای این کار استفاده می کنید بدون اینکه رضایت آن عمل را بدانید ، احتمالاً پرچم گذاری می شوید . ارسال هرزنامه اگر از Twitterبپرسید هرزنامه می تواند موارد مختلفی باشد . آنها همچنین در قوانین خود بسیار مبهم هستند زیرا می خواهند حداکثر توانایی را داشته باشند تا بتوانند نظم را در سیستم عامل خود حفظ کنند . ارسال افراد DM ( پیام های مستقیم ) ناخواسته با پیوند به وب سایت های ( طرح ریزی )  Twitter  هرزنامه محسوب می شود . ارسال مداوم همان مطالب نیز هرزنامه محسوب می شود.

با سایت ایرانی فالوو حساب توییتر تعلیق شده بیشتر بدانید

تعلیق حساب توییتر اتفاق می افتد. به عنوان مثال هنگامی که شما پیوندهای مشابه وب سایت خود را با همان متن در توییت توصیف کننده وب سایت ارسال می کنید . اگر این اتفاق هم افتاد ، شما مرتباً پیام مشابه را بارها و بارها توییت می کنید یا همان پیام را مجدداً تکرار کنید. پرچم هرزنامه همچنین هنگامی افزایش می یابد که افراد ( به صورت دستی یا خودکار ) را به لیست ها یا لحظه ها اضافه کنید . دلیل دیگری که باعث می شود پرچم هرزنامه اغلب بلند شود این است که افراد چندین حساب ایجاد می کنند و به طور مداوم آن حساب ها را retweet می کنند . داشتن چندین حساب بسیار خوب است اما شما نباید با آن حساب درگیر شوید و فقط به آن علاقه مند شوید retweet  کردن حساب دوم خود گاهی اوقات خوب است . انجام چندین بار در روز اینگونه نیست . بسیاری از افراد به دلیل این رفتار حساب خود را به حالت تعلیق درآورده اند . اتوماسیون اغلب به روشی کاملاً خوب استفاده می شود به شرطی که شما به عنوان کاربر عملی برای خودکار کردن آن چیز خاص انجام دهید . این بدان معناست که اگر کسی توییت های شما را با دست بنویسد و آنها را به یک ابزار برنامه ریزی ( مانند  Hypefury )  وارد کند ، می توانید توییت خود را برنامه ریزی و خودکار کنید . همچنین وقتی خود شما هستید که تصمیم می گیرید ، می توانید توییت خود را به صورت خودکار بازنویسی کنید . با این وجود نمی توانید یک ابزار نرم افزاری داشته باشید که به چرخش محتوا ، ایجاد توییت های جدید از توییت های قدیمی منجر شود و مرتباً این موارد را حساب توییتر توییت کنید. دلایل ایمنی یک پلت فرم آنلاین مانند توییتر زمانی رشد می کند که مردم برای به اشتراک گذاشتن احساس Twitter امنیت کنند . وقتی افراد مورد تبعیض قرار می گیرند ، مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و غیره ، محیط امن حساب توییتر از بین می رود .

برای خرید شماره مجازی ( اروپا ، آسیا ، آمریکا و ...) جهت ثبت نام توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به پشتیبانی پیام بدهید .

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هشتگ در توییتر

امتیاز کاربران آگاهی از ترند روز توییتر هم می‌تواند دغدغهٔ