امتیاز کاربران

اینستاگرام و بلاگری

اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم ها برای افزایش رشد کسب و کار شماست. این شبکه اجتماعی انتخابی برای بلاگر ها و اینفلوئنسر هاست. هیچ رسانه اجتماعی دیگری این همه افراد را برای ارسال عکس از سفر یا زندگی خود یا حتی تبلیغ محصولات خود جذب نمی کند.

پلتفرم اینستاگرام با یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و یک ویژگی کوچک به نام استوری، به طور موثری جایگاه خود را به عنوان بهترین مکان برای تبلیغ محتوای بصری تثبیت کرده است. اگر چه اینستاگرام یک اپلیکیشن بصری و استفاده از آن بسیار آسان است، اما همچنان باید به عکس هایی که پست می کنید و یک استراتژی بازاریابی خوب فکر کنید و مخاطب هدف خود را به خوبی انتخاب کنید.

شما هرگز تمام اسرار الگوریتم اینستاگرام را نخواهید دانست، بنابراین ایجاد یک فید کاملاً ثابت دشوار است، اما بسیاری از افراد موفق می ‌شوند به برخی از این اسرار دست پیدا کنند که باعث می ‌شود حساب کاربری آن ‌ها شروع به کار کند. مهمتر از همه  این است که قبل از انتشار یک عکس، آن را ویرایش کنید و تا حد امکان آن را بهبود بخشید.

خوشبختانه، تعداد زیادی اپلیکیشن های کمکی اینستاگرام و بلاگری وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند. جای نگرانی نیست تیم ایرانی فالو تعدادی از بهترین اپلیکیشن های کمکی برای اینستاگرام را جمع آوری کرده است تا به شما در شروع کار کمک کند.

معرفی اپلیکیشن های کمکی برای اینستاگرام و بلاگری

بهترین اپلیکیشن های کمکی اینستاگرام و بلاگری

پاسخ به این سوال که بهترین اپلیکیشن های کمکی برای اینستاگرام و بلاگری کدامند متفاوت خواهد بود و تا حد زیادی به عوامل متعددی مانند نیاز های شما به عنوان یک سازنده محتوای اینستاگرام و آنچه می خواهید در این پلتفرم انجام دهید بستگی دارد. برای ساده ‌تر کردن کار بلاگر ها، تیم ایرانی فالو لیست بهترین اپلیکیشن های کمکی اینستاگرام به صورت رایگان و ممتاز را بر اساس دسته بندی تقسیم کرده‌ است، بنابراین تا انتها همراه تیم ایرانی فالو باشید و نکات ما را مرور کنید.

  • برنامه های تعامل اینستاگرام

هرچه زمان و انرژی بیشتری برای اجرای استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود صرف کنید، به میانبر های بیشتری برای صرفه جویی در زمان نیاز خواهید داشت. از گزارش ‌دهی گرفته تا افزایش میزان اشتراک ‌گذاری محتوا تا پاسخگویی به کاربران در اسرع وقت، همه بازاریابان باید ابزاری برای مدیریت حضور خود در یک پلتفرم داشته باشند.

  • Sprout Social

به عنوان یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی، Sprout Social می تواند کار های زیادی برای حمایت از بازاریابی اینستاگرام شما انجام دهد. امکان قرار دادن پست‌ ها در صف از قبل، یک تغییر بازی برای کاربران سریال اینستاگرام است. برنامه ریزی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که تقویم محتوای خود را بدون نگرانی در مورد ایجاد پست در زمان واقعی برنامه ریزی کنید.

علاوه بر این، Sprout اعلان ‌های اینستاگرام شما را جمع ‌آوری می ‌کند تا هرگز پیام های فالوور های خود را از دست ندهید. با استفاده از Sprout Social تمام اعلان‌ های اینستاگرام خود را در یک مکان مشاهده کنید.

همچنین، تجزیه و تحلیل اینستاگرام از Sprout شما را در مورد پست های با عملکرد برتر شما راهنمایی می کند. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد بار ها و بار ها محتوایی را که دنبال کنندگان شما تشنه آن هستند ایجاد کنید.

اجازه ندهید تلاش‌ هایتان برای ایجاد تصاویر عالی در Instagram به هدر برود، از Sprout’s Asset Library برای مدیریت تصاویر، ویدئو و دارایی ‌های متن استفاده کنید.

  • Buffer

Buffer برای مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی مفید است. وبلاگ نویس بودن همچنین به معنای فعال ماندن در تمام شبکه های رسانه های اجتماعی است. اما این می تواند دشوار باشد، زیرا شما باید به موارد زیادی توجه کنید. با کمک Buffer، می توانید تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی را در یک مکان کنترل کنید.

در این برنامه می ‌توانید با یک کلیک زمان ‌بندی پست‌ ها را در فیس ‌بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، پینترست یا تقریباً هر جایی که می‌ خواهید تنظیم کنید. حساب رایگان Buffer به شما امکان می دهد یک نمایه فیس بوک، توییتر و لینکدین را با حداکثر 10 به روز رسانی مدیریت کنید. 

  • Notion

Notion یک نرم افزار عالی مدیریت پروژه است که برای مدیریت وظایف، تنظیم یاد آور ها، سازماندهی اسناد، مدیریت فایل ها و موارد دیگر استفاده می شود. شما می توانید یاد آور پست های وبلاگ خود را تنظیم کنید، یادداشت های تحقیقاتی، فایل ها را مدیریت کنید و خود را در مسیر درست نگه دارید. می ‌توانید از طریق تلفن همراه خود به Notion دسترسی داشته باشید تا به راحتی کار هایی را در حال حرکت اضافه یا حذف کنید.

این برنامه همچنین یک گالری را به شما ارائه می دهد که می توانید از آن برای اشتراک گذاری یادداشت ها، آپلود تصاویر و ویدیو های خود استفاده کنید.

  • LastPass

LastPass برای مدیریت رمز عبور است که دارای یک فروشگاه امن به نام Vault است که تمام رمز های عبور و نام های کاربری شما را ایمن می کند. این ابزار همگام سازی بین پلتفرمی، گزارش های قدرت رمز عبور، احراز هویت دو مرحله ای و اشتراک گذاری ایمن را ارائه می دهد.

با استفاده از آن، دیگر نیازی به یاد آوری یا تایپ دستی هر رمز عبور ندارید. از آنجایی که LastPass می ‌تواند همگام ‌سازی شود و تقریباً در همه مرورگر های محبوب قابل ادغام باشد، LastPass به طور خودکار نام کاربری و رمز عبور را برای شما وارد می ‌کند.

از ابزار های پایه و ممتاز به مدت یک ماه رایگان به صورت آزمایشی استفاده کنید. پس از آن، برای دریافت ویژگی‌ های ممتاز باید 3 یا 4 دلار بپردازید. نسخه رایگان همچنان در دسترس خواهد بود. طبق بررسی های تیم ایرانی فالو، این یکی از ابزار های قابل اعتماد مدیریت رمز عبور است.

  • Kompose – Human & Advance AI Chatbot

کسب و کار ها برای موفقیت در عصر دیجیتال امروزی باید حضور آنلاین قوی داشته باشند. بنابراین یک تجربه آنلاین یکپارچه و کارآمد برای مشاغل ضروری است. اینجاست که چت بات ها وارد می شوند.

چت بات ها مکالمات انسانی را با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری ماشین برای درک و پاسخ به پرسش های کاربران شبیه سازی می کنند. کسب ‌و کار ها می ‌توانند آن ‌ها را در وب ‌سایت‌ ها و پلتفرم‌ های پیام ‌رسانی ادغام کنند تا خدمات مشتریان 24 ساعته را ارائه دهند و مخاطبان خود را به شیوه ‌ای شخصی ‌تر درگیر کنند.

یکی از مزایای اصلی چت بات ها توانایی آن ها در رسیدگی به حجم بالایی از سوالات به طور همزمان است. این بدان معناست که کسب ‌و کار ها می ‌توانند بدون نیاز به کارکنان یا منابع اضافی، پشتیبانی فوری از چندین مشتری به طور همزمان ارائه دهند.

در نتیجه مدیریت کار آمدتر زمان خود در هنگام وبلاگ نویسی به تعداد زیادی کمک می کند. اینجاست که اپلیکیشن ‌های کمکی برای اینستاگرام و بلاگری به کار می ‌آیند. اپلیکیشن کمکی مورد نظر را به نفع خود دریافت کنید و برای بهتر شدن رشد کنید.

همچنان همراه تیم ایرانی فالو باشید تا با بهترین اپلیکیشن های کمکی اینستاگرام برای بلاگری آشنا شوید که می توانید از آن ها استفاده کنید. برخی از این اپلیکیشن ها همچنین دارای برنامه های پولی برای باز کردن ویژگی های انحصاری بیشتر هستند.

  • برنامه های عکس اینستاگرام

عصر گوشی های هوشمند همه ما را به عکاسانی آماتور تبدیل کرده است، اما این بدان معنا نیست که عکس های بی عیب و نقصی می گیریم. خوشبختانه، برنامه ها و اپلیکیشن ‌های ویرایشی زیادی وجود دارند که به شما کمک می ‌کنند تا با هر چیزی از لمس کردن گرفته تا افزودن استعداد بصری با افکت‌ ها و پوشش‌ های متنی مقابله کنید.

مدیریت زمان خود در حین بلاگری ممکن است کار سختی به نظر برسد. اما خوشبختانه، برخی از برنامه ها و اپلیکیشن ها وجود دارند که به طور خاص برای اینفلوئنسر هایی مانند شما طراحی شده اند تا در زمان و تلاش شما صرفه جویی کنند و بهره وری را افزایش دهند.

برنامه های عکس اینستاگرام

  • Unsplash عالی برای عکس های HD رایگان

Unsplash پلتفرمی برای تصاویر رایگان با کیفیت بالا است. این وب سایت ادعا می کند که 265 هزار عکاس در این زمینه مشارکت دارند و با کمک آن ها ماهانه هزاران تصویر رایگان منتشر می شود. شما می توانید به سادگی بروید و هر تصویری را که می خواهید به صورت رایگان، تقریباً برای هر موضوع بلاگری، بدون نگرانی در مورد مسائل مربوط به کپی رایت دانلود کنید.

به راحتی بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر خود جست و جو کنید، تصاویر را بر اساس رنگ و جهت مرتب و فیلتر کنید. همچنین می ‌توانید در دسته ‌های مختلف پیمایش کنید تا تصاویر مرتبط پست‌ های رسانه‌ های اجتماعی یا حتی ایمیل‌ های خود را پیدا کنید.

  • Google Docs

Google Docs یک برنامه مبتنی بر وب است که برای نوشتن و ویرایش به صورت آنلاین استفاده می شود. با پشتیبانی خود گوگل، می ‌توانید از هر جایی به حساب Google Docs خود دسترسی داشته باشید و بتوانید پست‌ های رسانه ‌های اجتماعی یا ایمیل ‌های خود را در هر دستگاهی بنویسید و ویرایش کنید. به علاوه، می‌ توانید آن ‌ها را به‌ صورت آنلاین از داخل برنامه با دیگران به اشتراک بگذارید، آن‌ ها را ویرایش کنید.

همچنین، هیچ ترسی از از دست دادن داده وجود ندارد، زیرا برنامه به طور خودکار کار فعلی شما را ذخیره می کند، حتی اگر کامپیوتر به طور ناگهانی خاموش شود، فایل ها به طور خودکار در GDrive ذخیره می شوند. GDocs به شما کمک می کند تا اشتباهات گرامری خود را هنگام تایپ کردن حل کنید.

  • BeFunky

BeFunky یک ابزار قدرتمند ویرایش عکس مبتنی بر وب است که برای تمیز کردن تصاویر و طراحی گرافیک به طور یکسان عالی است. مجموعه کامل ابزار های ویرایش را می توانید در این اپلیکیشن به صورت یکجا داشته باشید.

BeFunky یک ابزار طراحی گرافیکی و ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی است که ویژگی‌ های با کیفیت و قالب‌ های قابل تنظیم را به طراحان و افراد غیر خلاق ارائه می‌ کند. این اپلیکیشن کمکی به کسب و کار ها و تیم ها اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی کلاژ، تبلیغات و گرافیک ایجاد کنند. هنرمندان می توانند پس زمینه ها را حذف کنند، فیلتر ها را اعمال کنند و عکس ها را با یک کلیک ماوس ویرایش کنند.

 

  • PicMonkey

گاهی اوقات یک عکس عالی هم نیاز به کمی دستکاری دارد. PicMonkey برای رفع عکس های سلفی عالی است و به کاربران اجازه می دهد چین و چروک ها را از بین ببرند و درخشندگی را کاهش دهند. با توجه به این که تصاویری در اینستاگرام که دارای چهره هستند 38 درصد لایک بیشتری دریافت می کنند، PicMonkey می تواند به شما کمک کند هر بار عکسی عالی داشته باشید. هر چند PicMonkey فقط برای تصاویر افراد نیست. به عنوان مثال، ویژگی تنظیمات برای ایجاد عکس های حماسی و به سبک منظره بسیار عالی است.

  • Adobe Aviary

اگر از ویرایشگر Adobe استفاده می کنید، می دانید که عکس های شما در دستان خوبی هستند. Aviary   یک برنامه ساده و در عین حال قدرتمند اینستاگرام با تعداد زیادی ابزار تک لمسی روی عرشه است. لمس‌ های خلاقانه مانند نرم‌ کردن، شارپ کردن و بازی با اشباع عکس‌ ها ممکن است ظریف به نظر برسند، اما می‌ توانند تفاوتی در ایجاد عکس‌ های شما داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی های عالی Aviary این است که برنامه می تواند ویرایش هایی را از طرف شما به شما پیشنهاد دهد.

  • Canva

Canva یک پلتفرم طراحی گرافیک رایگان و جالب است که برای ساخت گرافیک رسانه های اجتماعی، ارائه ها، پوستر ها، آرم ها، کارت ویزیت ها و سایر محتوای بصری به اندازه کافی خوب است. به عنوان یک بلاگر، ممکن است اغلب به کمک طراحی گرافیک، به خصوص برای رسانه های اجتماعی خود نیاز داشته باشید. شما به کمک این اپلیکیشن کمکی به راحتی می توانید پست های رسانه های اجتماعی جالب، آرم ها یا عناصر طراحی متحرک را برای بهبود محتوای خود ایجاد کنید.

Canva هزاران قالب رایگان ارائه می دهد که برای صرفه جویی در وقت شما عالی است. همچنین اگر پس زمینه ویرایش یا گرافیک ندارید عالی است.  Canvaدارای چندین الگو برای تصاویر الهام‌ بخش، عکس‌ های مبتنی بر متن، اعلان‌ ها و هر چیزی است. Canva قالب های مختلفی را برای پست های خلاقانه اینستاگرام در اختیار کاربران قرار می دهد.

  • Piktochart

اینفوگرافیک ها در توییتر و فیس بوک بسیار مورد توجه قرار می گیرند، پس چرا اینستاگرام نیست؟ Piktochart برای مواقعی که می‌ خواهید با یک پست مبتنی بر داده توجه دنبال ‌کنندگان خود را جلب کنید، الگو های جذابی را در اختیار شما قرار می‌ دهد.

 

  • Framatic

با بیش از 20 میلیون بارگیری، Framatic یکی دیگر از برنامه های محبوب اینستاگرام برای بهبود تصاویر شما است. این برنامه دارای 36 چیدمان قابل تنظیم اینستاگرام، 32 حاشیه قدیمی و 92 افکت است تا در یک لحظه روی عکس ها اعمال شود.

  • Landscape

 

Landscape ابزار تغییر اندازه تصویر رسانه های اجتماعی خود Social Sprout است. هر عکسی را که می ‌خواهید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، آپلود کنید، اندازه پستی را که می ‌خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید، سپس برش و پیش ‌نمایش را راهنمایی کنید. اکنون یک تصویر تازه بهینه سازی شده برای دانلود دارید. Landscape تغییر اندازه در اینستاگرام را آسان می کند.

  • Square Sized

یکی از پر بارگیری‌ ترین برنامه‌ های تغییر اندازه، Square Sized به کاربران اجازه می‌ دهد عکس‌ ها را از آلبوم ‌های شخصی یا فیسبوک وارد کنند تا برای اینستاگرام بهینه شوند. این برنامه به شما این امکان را می دهد که عکس های جدید خود را نیز ویرایش کنید.

  • No Crop and Square

دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که برای انجام آن تبلیغ شده است. ارسال تصاویر با اندازه کامل در اینستاگرام بدون برش. موارد اضافی مانند استیکر ها و فیلتر ها نیز در دسترس هستند تا به عکس‌ های تغییر سایز داده شده شما خلاقیت بیشتری ببخشند.

  • طرح بندی اینستاگرام

 

Layout سازنده کلاژ خود اینستاگرام است. می توانید از عکس های گرفته شده در محل یا از رول دوربین خود کلاژ ایجاد کنید. Layout اینستاگرام تعدادی ابزار خلاقانه مانند فیلتر های سنتی اینستاگرام نیز دارد تا کلاژ های شما را حتی بیشتر کنید.

  • Snapseed

 

این برنامه در اندروید و iOS موجود است و برای وبلاگ گوگل شما رایگان است. این برنامه ای است که در ابتدا مستقل بود، اما از سال 2012 به گوگل متصل شد. Snapseed به دلیل طیف گسترده ای از ویژگی ها، رابط کاربری آسان و به ویژه برای سهولت ویرایش در تلفن هوشمند شناخته شده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس خود را آپلود کنید تا در برنامه ویرایش شود و سپس تنظیمات زیادی به صورت خودکار به روشی بسیار دقیق و در مدت زمان بسیار کوتاه انجام می شود. اگر می خواهید این کار را به صورت دستی انجام دهید و عکس خود را تغییر دهید، مشکلی نیست که Snapseed ابزار های پیچیده ویرایشی مانند ماسکینگ دقیق را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مستقیماً نقطه کانونی را تغییر دهید که نرم افزار های ویرایش عکس کمی ارائه می دهند.

 

  • Photoshop Express

 

یک اپلیکیشن موبایل است که توسط Adobe توسعه یافته است. عکاسان حرفه ای و آماتور به طور یکسان عاشق این برنامه اندروید وiOS  هستند که به صورت رایگان یافت می شود. البته این نسخه به اندازه فتوشاپ روی کامپیوتر امکاناتی ارائه نمی دهد که منطقی به نظر می رسد.

با این حال، بسیاری از ابزار های ویرایش عکس و پس پردازش موجود در فتوشاپ در رایانه در برنامه گوشی های هوشمند اندروید یافت می شوند. البته این برنامه کاملاً برای عکاسانی طراحی شده است که فقط از گوشی هوشمند خود برای عکس گرفتن استفاده می کنند و برای این کار الگوریتم های ویژه به شما امکان می دهد مشکلات اصلی را به سرعت بهبود بخشید.

برخی از ویژگی هایی مانند تصحیح پرسپکتیو به شما این امکان را می دهد که ابعاد عکس های گرفته شده با تلفن همراه خود را بهبود ببخشید، این مشکل معمولا به دلیل لنز گوشی های هوشمند است. یکی از ابزار ها حتی به شما امکان می دهد تا با افزایش خودکار کنتراست، تاری را کاهش دهید. شما می توانید فیلتر های خود را برای محتوای خود ایجاد کنید و به بسیاری از فیلتر های موجود دیگر دسترسی داشته باشید.

 

  • VSCO

این یک برنامه ویرایش عکس است که به اندازه Snapseed قدیمی است و در اندروید نیز رایگان است. VSCO با ارائه هر چه بیشتر ویژگی‌ های جدید و ابزار های ویرایشی که دسترسی قابل توجهی به عکس‌ هایی که فقط با گوشی هوشمند گرفته شده‌ اند، در روند جدید بلاگری و عکاسی از گوشی‌ های هوشمند ایجاد کرده است.

VSCO یکی از بهترین و پر دانلود ترین برنامه ها در بازار ویرایش تلفن همراه است. موفقیت این برنامه عمدتاً به دلیل فیلتر های ویژه ای است که ارائه می دهد که در جای دیگر معادلی ندارند، اما همچنین بر خلاف سایر برنامه هایی که شما به تنهایی در آن هستید، در VSCO یک انجمن می تواند به شما در حل همه مشکلات کمک کند.

می توانید کار خود را مستقیماً در VSCO با هنرمندان دیگر به اشتراک بگذارید. امکان ایجاد تغییرات پیچیده مانند تغییر عمق میدان یا فوکوس دستی وجود دارد.

  • فیلتر های پر استفاده وبلاگ نویسان در اینستاگرام

 

یک فیلتر می تواند ابزاری باشد که تصویر ساده شما را به یک تصویر موفق و خیره کننده تبدیل کند. فیلتر ها بر اساس الگوریتم ها بازی می کنند و توسط عکاسان ایجاد می شوند تا چشم را به جزئیات خاصی در عکاسی بسیار جذب کنند. آن ها کنتراست، روشنایی، اشباع و بسیاری موارد دیگر را در یک عکس تغییر می دهند تا رنگ های خاصی را نسبت به برخی دیگر یا عناصر خاص متمایز کنند.

با این حال، این فیلتر ها محدود هستند، زیرا تلفن ‌های همراه ما از نظر لنز هایی که پیکسل‌ ها یا جزئیات مورد استفاده دوربین ‌ها را نمی‌ گیرند، محدود هستند. بنابراین ویرایش عکس در گوشی های هوشمند محدود است، اگرچه در حال حاضر برای بسیاری از روتوش ها کافی است. گزینه های زیادی برای فیلتر ها وجود دارد، بنابراین مراقب باشید که زیاده روی نکنید و روی چند مورد تمرکز کنید.

  • فیلتر محبوب Russ

توسط برنامه AfterLight ساخته شده است که دارای ابزار های ویرایش بسیار خوبی نیز می باشد. این برنامه عمدتاً روی فیلتر ها تمرکز دارد و Russ بیشترین استفاده را در AfterLight و جاهای دیگر دارد. اصل این فیلتر کاهش کنتراست و افزایش روشنایی است.

  • Wool

فیلتر دیگری که ارزش بررسی دارد، فیلتر Wool است که به عکس‌ های شما ظاهری گرم و پاییزی می ‌دهد. این نرم افزار ویرایش عکس، فیلتر های رایگان و پولی را برای بهبود چشمگیر زیبایی شناسی تصاویر شما ارائه می دهد. تیم A Color Story متوجه شده است که بلاگر ها به دنبال عکس های همگن هستند و نه فقط تصاویر زیبا.

 

 

  • برنامه های ویدیویی اینستاگرام

 

دیگر محدود به کلیپ‌ های 15 ثانیه‌ ای نیستید، بنابراین ویدیو ها بهترین مکان برای درخشش خلاقیت شما در پلتفرم اینستاگرام هستند.

  • Boomerang

بومرنگ بومی اینستاگرام به شما امکان می دهد ویدیو هایی با اندازه فوق العاده بسازید که اساساً شبیه GIF هستند که به جلو و عقب می روند. بومرنگ ویدیو های اینستاگرام شما را به کلیپ هایی با اندازه بیت تبدیل می کند.

  • InShot

با InShot حاشیه ها، فیلتر ها، صدا گذاری و هر چیزی که در این بین وجود دارد را ایجاد کنید. این ویرایشگر جامع می تواند به سرعت سبک هر یک از ویدیو های شما را افزایش دهد و آن ها را در یک لحظه برای اینستاگرام آماده کند.

InShot یک برنامه همه کاره اینستاگرام برای ویرایش ویدیو است.

  • vStudio

این برنامه دارای رتبه 4.5 ستاره تقریباً هر چیزی را که برای ویرایش ویدیو های اینستاگرام خود می خواهید در اختیار شما قرار می ‌دهد. ویژگی های ویرایشگر ویدیو شامل توانایی تنظیم روشنایی، کنتراست، اشباع، نور دهی و موارد دیگر است. همچنین می توانید از بیش از 80 فیلتر مختلف استفاده کنید.

  • Hyperlapse

یکی دیگر از برنامه های بومی اینستاگرام است. به طور خلاصه، Hyperlapse به شما این امکان را می دهد که ویدیو های تایم لپس بگیرید، حتی زمانی که در حال حرکت هستید. فناوری تثبیت داخلی به کاربران این امکان را می دهد که در حین هدایت حرکت کنند، که این مزیت بزرگ این اپلیکیشن کمکی اینستاگرام است.

  • Lapse It

یکی دیگر از برنامه ‌های تایم لپس اینستاگرام، Lapse It گزینه‌ های ویرایشی متنوعی را ارائه می ‌کند تا محتوای تایم لپس شما را زیبا کند. از چرخه به عقب تا افزودن جلوه های بصری، ویدیوی چشم نواز تنها چند ضربه با شما فاصله دارد.

  • Quik توسط GoPro

 

GoPro به دلیل محتوای خیره کننده اینستاگرام خود شناخته شده است. از طریق Quik، کاربران اینستاگرام با GoPros می‌ توانند ویدیو های خود را با وضوح بالا از طریق تلفن هوشمند بدون نیاز به اجرای برنامه ویرایش دیگری ویرایش کنند.

 

  • Crop Square Video

این ویرایشگر، برش دادن قاب عکس، تنظیم موقعیت ویدیو، تغییر اندازه و چرخش ویدیو ها و پر کردن رنگ ‌های پس ‌زمینه را سریع و آسان می‌ کند. یکی از ویژگی‌ های کلیدی که Crop Video Square به آن اشاره می‌ کند، امکان کوچک کردن برای برش و زوم است.

  • فرمول های IFTTT برای اینستاگرام

  IFTTT مخفف if this then that یا اگر این پس آن، ابزاری است که از applets یا برنامک ها برای اتصال محصولات و برنامه ها استفاده می کند. به عنوان مثال، می‌ توانید یک applet را تنظیم کنید تا خلاصه روزانه عکس ‌های اینستاگرام پست شده در منطقه شما را برای شما ایمیل کند.

  • عکس ها را با یک #هشتگ خاص در کانال Slack به اشتراک بگذارید

این فرمول IFTTT تمام عکس های اینستاگرام را با یک هشتگ خاص به کانال Slack می کشد. بنابراین اگر از Slack استفاده می ‌کنید، این یک راه سریع و آسان برای یافتن عکس ‌هایی است که در آن ها ذکر شده ‌اید که سپس می‌ توانید با فالوور های خود به Regram بروید.

  • پست های اینستاگرام خود را به صورت خودکار به عنوان عکس توییتر ارسال کنید

این یک روش فوق ‌العاده کار آمد برای اشتراک‌ گذاری عکس‌ های اینستاگرام شما در توییتر است، که منبع خوبی برای محتوای توییت‌ ها است.

 

  • گرم های خود را به صورت خود کار در یک آلبوم فیس بوک ارسال کنید

 

این فرمول راه سریع و آسان دیگری را برای هدف گذاری مجدد محتوای اینستاگرام در سایر شبکه های اجتماعی ارائه می دهد. به‌ طور خود کار عکس ‌های اینستاگرام خود را به یک آلبوم فیس ‌بوک بکشید، تا طرفداران بدون اینستاگرام همچنان بتوانند محتوای شما را ببینند.

  • برنامه های استوری اینستاگرام

اگر می ‌خواهید محتوای خود را جذاب کنید، این سه برنامه برای استوری اینستاگرام را حتما امتحان کنید.

برنامه های استوری اینستاگرام برنامه های استوری اینستاگرام

  • Hypetype

تایپوگرافی حرکتی Hypetype برای وادار کردن هر کسی که در حال پیمایش است بایستد و خیره شود، کافی است. این برنامه با توانایی تاکید و متحرک سازی عبارات متعدد در یک عکس، برای داستان های بصری چشمگیر عالی است.

HypeType به کاربران این امکان را می دهد که به پوشش های عالی برای عکس های خود دسترسی داشته باشند.

  • Over

 

Over که به‌ طور خاص با در نظر گرفتن استوری ها طراحی شده است، خود را به عنوان بهترین و نهایی برای برند هایی که محتوای داستان سرایی را پیش می ‌برند، قرار می ‌دهد. قدرت مجموعه طراحی خلاقانه این اپلیکیشن از نظر تصاویر فوق ‌العاده خود را نشان می ‌دهد.

  • Adobe Spark

و در نهایت، یک ورودی دیگر از  Adobeمجموعه Spark که در دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ به طور یکسان کار می کند، یک خالق و ویرایشگر گرافیک برای کسانی است که دانش محدودی دارند. آسان برای استفاده، تقریبا هر کسی می تواند داستان های خود را با این یکی برجسته کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها