امتیاز کاربران

نحوه فارسی سازی اینستاگرام صفر تا صد

نحوه فارسی سازی اینستاگرام صفر تا صد را در مقاله ایرانی فالو بیاموزید و روی موبایل خود به سادگی تنظیم کنید. اینستاگرام یک نرم‌افزار رایگان و به اشتراک‌گذاری آنلاین عکس و بستر شبکه اجتماعی است که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد.

اینستاگرام به کاربران امکان ویرایش و بارگذاری عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه را از طریق یک برنامه تلفن همراه می‌دهد.

کاربران می‌توانند به هر پست خود یک عنوان اضافه کنند و با استفاده از هشتگ و برچسب‌های جغرافیایی مبتنی بر مکان این پست‌ها را فهرست بندی کرده و از طریق سایر کاربران در برنامه قابل جستجو باشند.

اینستاگرام نه تنها برای افراد، بلکه برای مشاغل نیز ابزاری کارآمد است. برنامه اشتراک عکس این فرصت را به شرکت‌ها می‌دهد تا برای تبلیغ برند و محصولات خود یک حساب کاربری رایگان راه‌اندازی کنند.

شرکت‌های دارای حساب تجاری به معیارهای اشتغال و برداشت رایگان دسترسی دارند. طبق وب‌سایت اینستاگرام، بیش از 1 میلیون تبلیغ دهنده در سراسر جهان از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن داستان‌های خود و ایجاد نتایج تجاری استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، 60٪ از مردم می‌گویند که محصولات جدید را از طریق برنامه کشف می‌کنند. همچنین همانند سایر سیستم‌عامل‌های شبکه‌های اجتماعی، کاربران اینستاگرام می‌توانند پست‌های دیگران را لایک کنند،

نظر دهند و آن‌ها را نشانه‌گذاری کنند و همچنین از طریق ویژگی Instagram Direct برای دوستان خود پیام خصوصی ارسال کنند. عکس‌ها را می‌توان با یک کلیک در یک یا چند سایت دیگر رسانه‌های اجتماعی  از جمله توییتر، فیس بوک و Tumblr  به اشتراک گذاشت.

این برنامه امکان ایجاد پروفایل شخصی را فراهم می کند و کاربر در صورت تمایل می تواند به پروفایل های شبکه های اجتماعی موجود مانند فیس بوک و توییتر نیز متصل شود، به این معنی که کاربران می توانند تصاویر خود را از طریق سیستم عامل های مختلف در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام از روزهای ابتدایی خود از نظر گزینه ها و ویژگی های مختلف مسیری طولانی را طی کرده است. هنگامی که اینستا در سال 2010 راه اندازی شد،

کاربران تنها می توانستند از طریق اپلیکیشن عکس منتشر کنند و فیلترها را بدون هیچ ویژگی ویرایشی دیگر به آن اضافه کنند. اما امروزه، کاربران می توانند از طریق آن فیلتر های مختلف را بر روی عکس ها اعمال کنند.

همچنین می توانند حداکثر به مدت یک دقیقه کامل عکس و فیلم منتشر کنند و چندین گزینه فیلتر اضافی را نیز در اختیار داشته باشند.

نحوه فارسی سازی اینستاگرام صفر تا صد

قابلیت تغییر زبان  اینستاگرام

از جمله سؤالات پرکاربردی که در بین کاربران رایج است، می‌توان به سوال ” آیا تغییر زبان اینستاگرام ممکن است؟ و یا چگونه می‌توانم زبان اینستاگرام خود را تغییر دهم؟ ” اشاره نمود.

تقریباً تمامی نرم ‌افزار هایی که برای کامپیوتر، موبایل و سایر دستگاه‌ های الکترونیکی طراحی می‌شوند، از قابلیت تغییر زبان پشتیبانی می‌کنند.

زبان انگلیسی نیز از زبان‌ های رایج در این دستگاه‌ ها می‌باشد. زبان انگلیسی به دلیل بین ‌المللی بودن به ‌صورت پیش ‌فرض در اکثر برنامه‌ ها وجود دارد.

اپلیکیشن اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و به ‌صورت پیش ‌فرض روی زبان انگلیسی تنظیم ‌شده است.

برخی از افراد به ‌راحتی می‌توانند از زبان انگلیسی این نرم ‌افزار استفاده کنند، اما برخی دیگر با به‌ کارگیری زبان انگلیسی در این نرم‌ افزار با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند، از همین رو در این بخش نحوه تغییر زبان را به شما اموزش خواهیم داد.

البته تا قبل از آن اپلیکیشن پرطرفدار اینستاگرام فقط از 24 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می کرد. .البته باید این نکته را هم متذکر شد که نسخه ی فارسی آن هنوز ضعف هایی دارد!!!

به این معنی که در بعضی از قسمت های آن کلمات همچنان به همان شکل انگلیسی خود قرار دارند. اضافه شدن سه زبان فارسی , عبری و عربی کار را برای کاربران آن ها بسیار راحت کرد .

زیرا بسیاری از آن ها با مشکل عدم فهم زبان انگلیسی در بسیاری از موارد مواجه بودند .

این نکته نیز حائز اهمیت است که افزوده شدن این زبان ها فعلا برای گوشی های اندروید قابل استفاده است و نسخه ی iOS آن نیز به زودی عرضه خواهد شد.

دلیل آن هم این است که برای تغییر زبان های راست به چپ نیاز به تغییر دادن کل اپلیکیشن می باشد بنابراین مدتی زمان میبرد .

همچنین تا قبل از این اقدام کاربران مشکل به هم ریختن کلمات و مخصوصا اعداد را در متن نوشته ی خود داشتند , اما با اضافه شدن زبان فارسی این مشکل هم از بین رفت. در این مقاله از سایت ایرانی فالو قصد آموزش فارسی کردن اینستاگرام را برای شما عزیزان داریم .

نحوه فارسی کردن اینستاگرام صفر تا صد

  • اندروید
  1. ورود به حساب کاربری: ابتدا وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. اگر وارد حساب کاربری نشده‌اید، ابتدا وارد شوید.
  1. دسترسی به تنظیمات: پس از ورود به حساب کاربری، به صفحه اصلی اینستاگرام بروید. سپس به تنظیمات حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.
  1. باز کردن تنظیمات: در برخی نسخه های اینستاگرام، باید به پروفایل خود بروید و سپس گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. در برخی نسخه‌ها، این گزینه در پایین صفحه و یا در بالا قرار دارد.
  1. پیمایش در تنظیمات: در صفحه تنظیمات حساب کاربری، به پایین پیمایش کنید تا به بخش تنظیمات حساب کاربری پیشرفته دسترسی پیدا کنید.
  1. تغییر زبان: در بخش تنظیمات حساب کاربری پیشرفته، گزینه “زبان” یا “Language” را پیدا و بر روی آن کلیک کنید.
  1. انتخاب زبان فارسی: در لیست زبان های موجود، زبان فارسی (Persian) را پیدا و آن را انتخاب کنید.
  1. تأیید تغییرات: بعد از انتخاب زبان فارسی، آن را تأیید کنید. در نسخه های مختلف اینستاگرام، ممکن است گزینه تغییر زبان اینستاگرام به صورت ذره‌بینی یا تیک‌ مختلفی نمایش داده شود.
  1. استفاده از زبان فارسی: حالا اینستاگرام به زبان فارسی تغییر خواهد کرد و می توانید از آن با زبان فارسی استفاده کنید.
  • ای او اس

برای این کار در آیفون ، آیپد و آیپاد هم روشی مشابه با روش فارسی کردن اینستاگرام در اندروید وجود دارد.

این کار هم بسیار ساده است.

برای این کار :

  • ابتدا در صفحه ی پروفایل ،روی چرخ دنده که درکنار Edit profile قرار دارد ، کلیک میکنیم.
  • در قسمت setting برروی گزینه language کلیک کرده و زبان فارسی را انتخاب میکنیم.
  • با این روش های ساده به راحتی میتوانید زبان اینستاگرام خودتون رو تغییر دهید.

نحوه فارسی کردن اینستاگرام صفر تا صد

مزایا و معایب فارسی کردن اینستاگرام

با تغییر زبان پیج اینستاگرام، تغییرات ظاهری در برنامه اینستاگرام ایجاد خواهد شد، چرا که در زبان فارسی برخلاف انگلیسی جملات و کلمه ها از سمت راست به چپ نوشته می‌شوند.

بعد از تغییر زبان اینستاگرام از انگلیسی به فارسی شاهد تغییرات کوچکی مانند تغییر چینش آیکون ‌ها و فارسی شدن اعداد خواهیم بود.

به‌ طور مثال اگر شما در قسمت منوی تنظیمات شاهد عبارت های منو در سمت چپ بوده‌ اید، بعد از تغییر زبان اینستاگرام آن ‌ها را در سمت راست مشاهده خواهید کرد.

همچنین بیشتر عبارات انگلیسی ترجمه نمی‌ شوند و همچنان به زبان انگلیسی نمایش داده می‌شوند.

علاوه بر این، فارسی کردن اینستاگرام در برخی موارد با مشکلاتی همراه است. این مشکلات شامل کندی در عملکرد اپلیکیشن، خطاهایی هنگام ورود به اپلیکیشن، و مشکلاتی در استفاده از بخش‌ های مختلف نظیر استوری (خرید ویو استوری اینستاگرام) می ‌شوند.

از مهم ترین مزایای فارسی کردن زبان اینستاگرام، استفاده آسان تر آن برای افرادی است که با زبان انگلیسی آشنایی چندانی ندارند.

مزایا و معایب فارسی کردن اینستاگرام

آموزش تغییر زبان اینستاگرام به انگلیسی

ممکن است برخی افراد بنا به دلایل گفته شده یا هر دلیل دیگری پس از فارسی کردن اینستا، تمایل داشته باشند دوباره زبان اینستاگرام خود را به انگلیسی برگردانند.

روش تغییر زبان اینستاگرام به انگلیسی نیز مشابه نحوه‌ فارسی کردن اینستاگرام می ‌باشد. به صورت کلی برای تغییر زبان اینستا به زبانی دیگر، باید مراحل زیر طی شود. تنها تفاوت این است که باید در مرحله‌ی آخر، زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

  1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
  1. با کلیک روی آیکون عکس پروفایل در نوار پایین صفحه، به پروفایل خود بروید.
  1. در گوشه‌ سمت راست و بالای صفحه روی آیکون 3 خط لمس کنید.
  1. در نیم‌ پنجره‌ باز شده، گزینه‌ تنظمیات را انتخاب نمایید.
  1. به بخش حساب بروید.
  1. گزینه‌ زبان را انتخاب کنید.
  1. برای تغییر زبان اینستاگرام، زبان دلخواه خود را انتخاب نمایید. جهت بازگرداندن اینستا به حالت پیش‌ فرض، زبان انگلیسی را انتخاب کنید.
  1. لطفاً کمی صبر کنید تا زبان اینستاگرام شما به زبان مورد نظر تغییر پیدا کند.

همانطور که قبلا گفتیم اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه‌های اجتماعی برای افراد جامعه و کسب‌وکارها به شمار می‌آید. یادگیری آموزش‌های مرتبط به اینستاگرام برای همه افراد کاربردی و ضروری است.

در این مقاله ما تمام نکاتی که باید در فارسی کردن  اینستاگرام بلد باشید، در اختیارتان گذاشته‌ایم. بنابراین اگر قصد فارسی کردن صفحه اینستاگرام دارید؛ حتما این مقاله به کارتان می‌آید.

علاوه بر این اگر می‌خواهید از آموزش‌ اینستاگرام در این مقاله به صورت کامل استفاده کنید و از پیج خود به درآمد برسید؛ می توانید دیگر مقاله های سایت ایرانی فالو را مطالعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها