امتیاز کاربران

در این بخش از مقاله ایرانی فالو قرار است که روش آموزش بالا بردن ویو استوری اینستاگرام، آموزش حذف نمایش تعداد لایک در اینستاگرم و آموزش حذف نمایش تعداد ویو(بازدید) در اینستاگرام را در خدمت شما عزیزان بگذاریم.

مزیت ارتقای اینستاگرام 

قابلیت ارتقای فعالیت های اینستاگرام این بار یکی از موضوعات قابل حل برای شما کاربران از طرف ایرانی فالو ارزانی داشته است که بتوانید از آن استفاده کنید و قابلیت های اینستاگرام خود را افزایش دهید.

قابلیت ارتقای فعالیت های اینستاگرام

⦁ آموزش بالا بردن ویو استوری اینستاگرام

استوری، توی چشم ترین بخش اکانت اینستاگرام شما می باشد. در حقیقت اگر وجود نداشت خیلی از پست های ما حتی 100 ویو هم نمی خورد.

می پرسید چرا؟ مگر نمی دانید که می گویند بعد از انتشار پست حتما آن را استوری کنید تا به اطلاع اکثر فالوور ها برسد؟ (البته با یک روش خلاقانه و جذاب برای مخاطب نیاز دارید تنها با استوری کردن نمی توانید ویو آن را بالا ببرید .)

از طرفی بالا بردن بازدید استوری یکی از مهم ترین چالش ها برای انجامِ تبلیغات موفق در یک پیج و مجرایی برای خلقِ ثروت است.پس تداوم در باکیفیت بودنش و رعایت بعضی نکات در حینِ انتشار ان، قطعا باعث افزایش بازدید استوری اینستاگرام می شود.

⦁ انتخاب لوکیشن در استوری اینستاگرام

احتمالا شما به این فکر می کنید که قابلیتِ لوکیشن اینستاگرام واقعا به چه دردی می خورد. اصلا برای دنبال کننده های شما چه اهمیتی دارد که حالا در کدام نقطه از جهان ایستاده اید یا در حال پیاده روی هستید.اما گویا این واقعا برای اینستاگرام مهم است و یکی از راه های افزایش بازدید استوری است.

به این صورت که استوری های شما در اکسپلور برای کاربرانی که در همان مختصات جغرافیایی با شما زندگی می کنند، به نمایش در می آید. دیدید؟ به همین راحتی.

حالا برای همین است که ما به شما می گوئیم افزایش ویو استوری اینستاگرام رایگان است و گول آدم های رادیواکتیوی و سوء استفاده گر را نخورید، باز شما باورتان نمی شود.

⦁ استوری برنامه ریزی شده اینستاگرام

همانطور که گفتیم مکان انتشار استوری‌ بسیار مهم است. شما می‌توانید با کمک چند روش استوری‌های روزانه اینستاگرامی خود را منتشر کنید. خب علاوه بر بخش و تکنیک مکان می‌توانید از تکنیک زمان‌بندی استوری کمک بگیرید.

برای مثال از طریق insight ابتدا ساعت انتشار اولین پست را تعیین کنید. حال به ترتیب هر دو الی سه ساعت یک استوری با کیفیت آپلود کنید. در روز بعد چند دقیقه پس از ساعت انتشار اولیه، استوری را آپلود کنید.

حال همین روند را در چند روز به طور متوالی انجام دهید. برنامه‌ریزی بارگذاری استوری‌ها سبب کاهش فالوور روح می‌شود سپس می‌توانید به یک استوری پربازدید ختم کنید .

⦁ تولید محتوای ویدیوئی استوری اینستاگرام

یادتان باشد از محتوای ویدیوئی استفاده کنید. طبق آخرین مقاله اینستاگرام، محتواهای ویدئویی نسبت به تصاویر بازدید بالاتری دارند. خودتان را جای مخاطب بگذارید، شما ترجیح می‌دهید محتوای ویدئویی ببینید یا یک متن طولانی از طریق تصاویر بخوانید؟

بیشتر افراد برای تاثیرگذاری بیشتر از محتوای ویدئویی با Edit حرفه‌ای استفاده می‌کنند. اما قبل از ارائه ویدئو در استوری درجهت دستیابی به استوری پربازدید باید اطمینان کسب کنید، محتوای شما باکیفیت و ارزشمند است. پیج‌های کسب‌و‌کار می‌توانند از استوری ویدئویی برای هدایت فالوور به سایت مورد نظر نیز استفاده کنند.

⦁ ایجاد چالش برای فالووران اینستاگرامی

سوالات چالشی و نظر سنجی را امتحان کنید. نظرسنجی‌ها به چند دلیل مختلف یکی از بهترین‌ها هستند:
اولاً فالوورهای شما برای پاسخ به استوری شما لازم نیست به چیزی برای گفتن فکر کنند.

آن‌ها می‌خواهند نظرشان را بیان کنند و احساس می‌کنند که این تمایل طبیعی برای کمک به استوری شماست.نکته دیگر این است که نتایج نظرسنجی تا زمانی که با آن درگیر نشوید آشکار نمی‌شود و برخی از افراد ممکن است فقط کنجکاو باشند که نتایج چه بوده است تا بر روی آنها ضربه بزنند.

از سوی دیگر، سؤالات اینستاگرام در مورد یافتن یک موضوع واقعی و گفتگو با افراد مخاطب شما است.

⦁ لایو اینستاگرام

جلسات لایو روزبه‌روز در همه شبکه‌های اجتماعی محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. با ارائه در فیس‌بوک، یوتیوب و اینستاگرام، لایو به روشی بسیار مؤثر برای تعامل به صورت زنده با فالوورهای شما تبدیل شده است .

اولاً می‌توانید مستقیماً با جامعه ارتباط برقرار کنید و به سؤالات آنها پاسخ دهید و در نهایت، شما می‌توانید تعامل را افزایش دهید.

دوم، اگر ویدئوی لایو شما مخاطبان زیادی دارد و بازدیدهای زیادی دارد، اینستاگرام می‌تواند ویدئوی لایو شما را به سایر افرادی که می‌توانند در آن شرکت کنند پیشنهاد کند.

⦁ پست های استوری پر بازدید

با تشویق دنبال‌کنندگان خود به‌اشتراک‌گذاری استوری‌های شما و نظر سنجی از آن ها از طریق به اشتراک گذاشتن استوری خود، می‌توانید بازدیدهای بیشتری را به دست آورید. ارسال استوری‌های قابل اشتراک‌گذاری یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار است.

این می‌تواند شامل نقل‌قول‌ها یا نظرسنجی‌ها باشد. نکته اینجاست که استوری‌ها باید جذاب باشند و به گونه‌ای باشند که همه بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

افزودن نام کاربری اینستاگرام خود در استوری‌ها ایده خوبی است و اگر شخصی هنگام اشتراک‌گذاری شما را تگ نکند، بسیار مفید است.

این را هم فراموش نکنید نام کاربری خود را ساده و قابل فهم انتخاب کنید .همان‌طور که افراد بیشتری استوری‌های شما را به اشتراک می‌گذارند، شاهد افزایش بازدیدها خواهید بود، درحالی‌که می‌توانید انتظار داشته باشید که تعدادی دنبال‌کننده جدید نیز داشته باشید.همان‌طور که می‌بینید، اگر از استراتژی‌های مناسب استفاده کنید، افزایش بازدید استوری اینستاگرام شما چندان پیچیده نیست.

اکنون وقت شماست که بازدیدهای استوری‌های خود را افزایش دهید و نرخ تعامل خود را بیشتر کنید.

پست های پر بازدید اینستاگرامتان را استوری کنید

روش هایی که ویو استوری های اینستاگرام را پایین می آورد

1- استفاده از روش‌های اسپم اینستاگرام

استفاده از روش‌های اسپم و ارسال پیام‌های بی‌ارزش و تکراری به کاربران برای جلب توجه و در نتیجه افزایش بازدیدها اشتباه است.

این روش‌ها معمولاً به جای جذب تعامل و علاقه کاربران، منجر به از بین رفتن اعتماد و فاصله گرفتن کاربران از پیج شما و در نهایت حذف شدن شما از فهرست فالوورهای آنها می‌شود.

به جای این مورد باید از آموزش بالا بردن بازدید استوری اینستاگرام که به وسیله سایت‌های معتبر ارائه می‌شود، استفاده کنید.

2- عدم تعامل با کاربران

اگر استوری‌های شما تنها برای نمایش محتوا باشد و شما به تعامل و پاسخ به نظرات و پیام‌های دنبال‌ ‌کنندگان‌تان توجه نکنید، این کار ممکن است باعث افت بازدیدها شود.

تعامل با دنبال ‌کنندگان و پاسخ به سوالات و نظرات آنها نشان از اهمیت و ارزش قائل بودن به آنهاست و افزایش بازدید استوری اینستاگرام را در پی دارد. پس باید با کاربران خود تعاملی دوستانه برقرار کنید .

3- تغییر روند فعالیت اینستاگرام

اگر تغییراتی در روند فعالیت شما در اینستاگرام؛ مانند کاهش تعداد پست‌ها یا کاهش تعداد استوری‌ها رخ دهد، با یکی در میون محتوا به اشتراک گذاشتن ممکن است این تغییرات تأثیری بر روی بازدیدها داشته باشد.

کاهش فعالیت و محتوا در اینستاگرام می‌تواند باعث کاهش تعامل کاربران و در نتیجه، کاهش بازدیدها شود. در اخر پیج شما از سکوی پیشرفت سقوط می ‌کند.

مزیت های افزایش ویو های استوری اینستاگرام

1. پیشرفت کسب و کار

کسانی که کسب و کار خود را تازه استارت زده اند به کمک استوری‌های حرفه ای می‌توانند در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را به میزان زیادی توسعه دهند .

 به همین خاطر به کسانی که کسب و کار آنلاین مانند استارتاپ ها را داردند، پیشنهاد می‌شود حتما از استوری اینستاگرام برای تبلیغات خود استفاده کنند. استوری اینستاگرام تاثیر مستقیم با بیشتر دیده شدن کسب و کار شما می شود.

2. نمایش استوری در اکسپلور

استوری‌هایی که بازدیدهای بیشتری دارند، بهترین معمولا برای بخش اکسپلور اینستاگرام در نظر گرفته می‌شوند.

این بدان معناست که اگر استوری شما بیننده های زیادی داشته باشد، به احتمال زیاد در بخش اکسپلور به نمایش گذاشته خواهد شد و در نتیجه، سبب افزایش تعداد بازدیدها و دنبال‌کنندگان شما خواهد شد.

3. افزایش فروش

بالا بردن بازدید استوری اینستا به شناخت برند و افزایش فروش محصولات، خدمات و… شما در آن فعالیت دارید کمک شایانی خواهد کرد. در واقع اگر با استفاده از روش‌‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام که قبلا به شما آموزش می دهیم .

بتوانید افزایش بازدید اینستا داشته باشید به راحتی می توانید برند خود را به به افراد بیشتری نشان دهید.

⦁ آموزش حذف تعداد لایک های اینستاگرام

دلیل اکثر کاربران اینستا برای حذف تعداد لایک ها چه می باشد ؟ فضای مجازی اخیرا موجب شده است تا سلامت روحی و روانی بسیاری از افراد فعال در اینستاگرام تحت تاثیر قرار بگیرد.

چه بسا بسیاری از کاربران اینستاگرامی سعی می‌کنند تا با تعداد لایک برتری خود را به دیگران نشان دهند و برای دریافت لایک زیاد دست به هر کاری بزنند. در نتیجه، مدیران Instagram تصمیم به حذف اطلاعات آماری اینستاگرام گرفتند. قابلیت عدم نمایش تعداد لایک در اینستاگرام برای برخی از کاربران فعال شده است و این ویژگی هنوز در مرحله تست است.

پس ممکن است برای اکانت اینستاگرام برخی از کاربران هنوز فعال نشده باشد. همچنین ممکن است برای یکی از اکانت‌های شما فعال شده باشد و برای دیگر هنوز فعال نشده باشد.

اما در هر صورت ایرانی فالو روش حذف و مخفی کردم تعداد لایک های اینستاگرام را در این قسمت به شما آموزش خواهد داد ، همراه ما باشید .

مراحل مخفی کردن اشخاصی که پست شما را لایک کرده اند :

مرحله اول: در این روش بستن لایک در اینستاگرام، برنامه را باز کنید. سپس روی آیکون پروفایل خود در پایین صفحه بزنید.

مرحله دوم: سپس روی منوی سه خطی در سمت راست و بالای صفحه بزنید.

مرحله سوم: در آیفون، منویی در پایین صفحه باز خواهد شد. در اندروید نیز منویی از سمت چپ باز خواهد شد. روی Settings بزنید.

مرحله چهارم: سپس Privacy را انتخاب کنید.

مرحله پنجم: posts را انتخاب کنید .

مرحله ششم: سپس علامت Hide Like and View Counts را روشن کنید تا لایک‌ها کلا مخفی شوند.

مرحله هفتم: حال اگر به پست‌ها دقت کنید متوجه می‌شوید که دیگر شماره‌ای برای تعداد لایک‌ها وجود ندارد.

مرحله هشتم: برای نمایش دوباره لایک‌ها کافی است علامت Hide Like and View Counts را روشن کنید.

مراحل مخفی کردن تعداد لایک ها

مرحله اول: تنظیمات لایک اینستاگرام و مخفی کردن آن را پیش از به اشتراک‌گذاشتن پست هم می‌توانید انجام دهید. زمانی که دارید برای پست کپشن می‌نویسید، روی Advanced Settings بزنید.

مرحله دوم: حال برای عدم نمایش تعداد لایک پست اینستاگرام علامت Hide Like and View Counts on This Post را روشن کنید.

⦁ چگونه تعداد ویو های پست اینستاگرام را مخفی کنیم

اینستاگرام به چیزی بیش از یک پلتفرم رسانه اجتماعی اشتراک گذاری عکس تبدیل شده است.

اکنون می‌توانید ویدیوها، داستان‌ها، نظرسنجی‌ها را به اشتراک بگذارید، پیوندهای وب را به استوری هااضافه کنید و موارد دیگر.

اینستاگرام روز به روز ویژگی‌های بیشتری به برنامه می افزاید، تا به کاربرانش اجازه دهد به دنیای کاملاً جدیدی از تولید محتوا و بیان افکار دسترسی داشته باشند.

حتی می توانید در پست های اینستاگرام خود با دوستان خود همکاری کنید.

اینستاگرام علاوه بر دادن گزینه ای برای غیرفعال کردن نظرات، اکنون به شما امکان می دهد تعداد لایک ها و تعداد بازدید پست های خود را مخفی کنید. این پست به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

بهترین بخش این است که این ویژگی نیازی به تغییر به یک حساب حرفه ای ندارد.
برای اینکه تعداد ویو های پست اینستاگرام را از کاربران مخفی کنیم پیش از هر چیز بهتر است بگوییم که به صورت کامل مخفی نمی شود .

در واقع شما بعد از فعال کردن این قابلیت به‌جای دیدن تعداد لایک‌ها در زیر یک پست جدید، اینستاگرام در کنار نمایش عبارت بقیه‌ی افراد، فقط نام کاربری بعضی از کسانی که پست شما را لایک کرده‌اند را به شما نشان خواهد داد.

برای فعال کردن این قابلیت مراحل زیر را همراه با ایرانی فالو انجام دهید. این مراحل شامل:

⦁ روی گزینه‌ی شروع گذاشتن یک پست جدید بزنید و تمامی مراحل را همانند قبل انجام دهید تا به آخرین منو قبل از به اشتراک گذاشتن عکس برسید.

⦁ این قسمت بر روی عبارت Advanced Settings در قسمت پایینی منو بزنید.

⦁ منوی باز شده گزینه‌ی Hide Like and View Counts را روشن کنید.

⦁ بعد از انجام این کار، به صفحه‌ی قبل بازگردید و برای به اشتراک گذاشتن پست دلخواه بر روی عبارت Share بزنید.

– آموزش مخفی کردن تعداد لایک و ویو پست های اینستاگرام در دسکتاپ
کاربران دسکتاپ هم همچنین می‌توانند تعداد لایک‌ها و مشاهده پست‌هایی را که در پیج خود ظاهر می‌شوند پنهان کنند. این مراحل را دنبال کنید:

مرحله اول: روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

مرحله دوم: روی تنظیمات کلیک کنید.

مرحله سوم: در صفحه تنظیمات، از منوی سمت چپ بر روی Privacy and Security کلیک کنید.

مرحله چهارم: به پایین بروید و بخش پست ها را جستجو کنید.

مرحله پنجم: روی ضامن در کنار Hide Likes and View Count ضربه بزنید. بعد از انجام آخرین مرحله دیگر تعداد لایک و ویو اینستاگرام خود در پیجتان مشخص نخواهد بود.

در این مطلب سعی کردیم تا تعداد زیادی روش و ایده برای داشتن یک استوری ریپلای خور و پیجی پرتعامل را برای شما بیان کنیم.

همینطور اینکه چگونه می توانید تعداد لایک و بازدید کننده های پیج را از اشخاص دیگر مخفی کنید .از اینکه با ایرانی فالو همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم با به کار بستن این روش ها شاهد افزایش تعامل مخاطبان با پیج خود باشید.

چگونه تعداد ویو های پست اینستاگرام را مخفی کنیم

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها