امتیاز کاربران

نحوه کار با یوتیوب بدون تغییر آی پی

استفاده از یوتیوب بدون تغییر آی پی امروزه جز یکی از پر سرچ ترین موضوعات گوگل می باشد.

یوتیوب مانند یک دانشگاه آزاد برای تمامی افراد روی کره زمین اما با این تفاوت که بدون شهریه می باشد. برای همین بین افراد برنامه بسیار محبوبی می باشد و تقریبا اکثر افراد برای آموزش و یادگیری به یوتیوب مراجعه می کنند.

اما متاسفانه این اپ در بسیاری از مناطق از جمله کشور ما برای اتصال نیاز به نرم افزار تغییر آی پی دارد. کسانی که نمی توانند به هر دلیلی از نرم افزار تغییر آی پی استفاده کننند معمولا به دنبال روش های اتصال به یوتیوب بدون تغییر آی پی هستند.

ترفندی که تو این مطلب ایرانی فالو آماده کرده است، مربوط به گوگل کروم می شود. با تغییر DNS مرورگر می توانیم بدون نیاز به وی پی ان سایت یوتیوب رو باز کنیم. لطفا با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم که چگونه مرحله به مرحله این کار را انجام دهید.

استفاده از یوتیوب بدون تغییر آی پی

اتصال به یوتیوب بدون استفاده از نرم افزار تغییر آی پی

خب سوال اینجاست که چطور میتوانیم ویدیو هایی که در یوتیوب منتشر می شود دسترسی داشته باشیم اما اینسری بدون استفاده از برنامه تغییر آی پی؟

طبق معمول راهکاری که در این مواقع توسط دیگران به شما پیشنهاد می شود این است که از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.

اما ما این ابزارها را رد می‌کنیم، چرا که شما با متصل شدن به وی پی ان سرعت اینترنت خود را کاهش می دهید.

شما برای استفاده از تغییر آی پی یک روش برای رفع این مسئله است که برخی کاربران به آن دسترسی ندارند. پس از نصب افزونه مورد نظر، لوگوی مربوط به آن در بخش بالای صفحه مرورگر شما مشاهده می شود .

در صورتی که پیش از نصب افزونه از برنامه تغییر آی پی استفاده می کردید، برای استفاده از افزونه باید آن را خاموش کنید، در غیر این صورت افزونه به درستی کار نخواهد کرد.

پس از نصب افزونه، در هر نوبت که به یک ویدیوی محدود شده برخورد کردید، با کلیک بر روی افزونه می توانید آن را بدون نیاز به تغییر آی پی مشاهده کنید. در صورتی که افزونه شما روشن باشد، ویدیوهای مورد نظر در بخش های مختلف یوتیوب باز می شوند.

در این بخش ایرانی فالو روش دیگر را به شما پیشنهاد می دهد که بتوانید خیلی راحت بدون نیاز به نرم افزار تغییر آی پی به محتوای یوتیوب با سرعت بالا متصل شوید.

1- یوتیوب بدون نرم افزار تغییر آی پی در کروم
همانطور که می‌دانید بسیاری از افرادی که از یوتیوب استفاده می کنند با استفاده از مرورگر کروم در لپ تاپ های ویندوزی و غیره اولین پلتفرم می شود.

برای شما عزیزان معرفی میکنیم که بتوانید با آن دست به آن بر روی مرورگر کروم و فایرفاکس که در سیستم شما وجود دارد می توانید به راحتی به ویدیو هایی که در یوتیوب وجود دارد دسترسی داشته باشید.

برای این کار شما کافیست مراحلی که در ادامه به شما عزیزان خواهیم گفت را طی کنید و خیلی راحت این افزونه را برای مرورگر فایرفاکس و یا کروم خود نصب کنید و از آن با خیال راحت استفاده کنید توجه داشته باشید که باید فایرفاکس یا کروم شما با آخرین نسخه منتشر شده از آپدیت شده باشد.

در مرحله اول کلمه web store را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت اول شوید.

سپس در بخش جستجو web store کلمه zenmate را جستجو کنید.

سپس این افزونه را بر روی مرورگر خود دانلود و نصب کنید.

پس از دانلود میتوانید از بالای سمت راست مرورگر به این افزونه دسترسی داشته باشید و آن را فعال کنید.

پس از فعال کردن میتوانید با خیال راحت به سایت یوتیوب بروید و از ویدیو های آن استفاده کنید.

2- با استفاده از سایت dideo
روش دیگری که قصد داریم به شما معرفی کنیم و این روش یکی از بهترین ترفند هایی است که می توان از ویدیو های یوتیوب با خیال راحت استفاده کنید.

بدون نیاز به هیچ افزونه و تغییر آی پی نیز ندارید بلکه فقط با استفاده از وب سایت dideo است.

سایت دیدیو یک سایتی است که به صورت واسط تمام ویدیو هایی که در پلتفرم های مختلف مانند یوتیوب آپارات، نماشا و دیگر وب سایت هایی که در زمینه انتشار ویدیو فعالیت دارند، که در سایت خود قرار می دهد.

شما عزیزان می توانید از آن به راحتی استفاده کنید و نیاز به هیچ نوع ابزار تغییر آی پی نیست.

به همین دلیل شما سرعت بالایی نیز در استفاده از این سایت خواهید داشت میتوانید تمامی ویدیو هایی که در یوتیوب منتشر می‌شود را در سریعترین زمان در این سایت مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از این دکترای کاملا رایگان است و شما می توانید در بخش جستجوی این وب سایت در صفحه اصلی مشاهده می شود. با نام و تایتل ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده است وارد کنیم و جستجوی آن می توانید به راحتی به ویدیو مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

ورود به یوتیوب بدون تغییر آی پی با موبایل

برای استفاده از برنامه یوتیوب بدون برنامه تغییر آی پی در گوشی موبایل نیز راهکارهای ساده ای وجود دارند که باید با آن ها آشنا شوید.
ابتدا وارد تنظیمات گوشی همراه خود شوید و Connections را پیدا کنید.

سپس گزینه More Connections را انتخاب کنید . در ادامه گزینه دی ان اس DNS را انتخاب کرده و وارد بخش Configure Private DNS شوید.

سپس کادری برای شما باز می شود، در این بخش عبارت dns.google را وارد کرده و سپس دیتای گوشی همراه خود را خاموش کرده و مجددا روشن کنید. به این ترتیب تنظیمات مربوط به این برنامه اعمال می شوند.

با اعمال این تنظیمات به سادگی می توانید، از ویدیوهای یوتیوب را بدون استفاده از تغییر آی پی مشاهده کنید.

به این ترتیب از قابلیت های این برنامه بیشترین استفاده را خواهید کرد و با مشکلاتی مانند قطعی فیلم ها و ویدیوها رو به رو نخواهید شد.

ورود به یوتیوب بدون تغییر آی پی با موبایل

دانلود ویدیو از یوتیوب بدون استفاده از برنامه تغییر آی پی

امروزه استفاده از وب سرویس هایی مثل یوتیوب به حدی شایع و زیاد شده است که بیشتر این سرویس ها در رده بندی جهانی جز پربازدید ها و پر بیننده ترین اپلیکیشن های جهان هستند.

این سرویس ها بستر های زیادی از جمله آموزش، سرگرمی و … را برای کاربران خود در سراسر دنیا و در هر ساعتی از شبانه روز فراهم می‌کنند. اما متاسفانه یکی از مشکلات کاربران در یوتیوب دانلود فیلم های مورد نظر خود کاربران می باشد.

از علت های عدم اجازه برای دانلود توسط کاربران می‌شود به عواملی مثل : کپی رایت، بالا رفتن ترافیک سرور های سایت‌، جلوگیری از استفاده مجدد کاربران بدون مراجعه به سایت که موجب کاهش ترافیک سایت مشخص می‌شود و دلایل متعدد دیگری می باشد.

کاربران ممکن است که به علت مشکل های زیادی از جمله در دسترس نبودن اینترنت در هر زمان، عدم مصرف بیشتر اینترنت برای مشاهده مجدد، پایین بودن سرعت اینترنت و ممکن نبودن مشاهده آنلاین ویدئو و … تمایل داشته باشند که این ویدئو ها را دانلود کنند. یوتیوب برای کاربران خود سرویس های اشتراکی را به صورت ماهانه و یا مدت زمان بیشتری ارائه می‌دهد که امکاناتی نظیر عدم پخش تبلیغات قبل از شروع ‌ ویدئو ها و دانلود ویدئو ها و … را ارائه می‌دهد که درواقع همان حساب پریمیوم می باشد.

اما سوال اینجاست که چگونه بدون هیچ هزینه و بدون استفاده از هیچ برنامه‌ای می توانیم از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟ آن هم بدون استفاده از برنامه تغییر آی پی!!!

با ما در ایرانی فالو در قسمت مقاله های مربوط به آموزش ها و ترفند های شبکه های اجتماعی همراه باشید تا بهترین و راحت ترین راه را به شما پیشنهاد دهیم.

و اما دانلود از یوتیوب بدون برنامه تغییر آی پی…

همانطور که می‌دانید سرویس اشتراک ویدئو یوتیوب در کشور ما محدود شده است و دسترسی کاربران به این پلتفرم، با استفاده از برنامه ها و روش های تغییر IP ممکن است.

در این آموزش روشی را به شما می‌آموزیم که بدون تغییر آی پی و بسیار راحت و بی دردسر از دانلود ویدئو های یوتیوب و تماشای آن لذت ببرید.

برای این کار شما کافی است که لینک ویدئو مد نظر خود را ابتدا کپی کنید.

این لینک همانطور که می دانید با استفاده از دکمه اشتراک گذاری زیر هر‌ ویدئو و کپی آن به آسانی در دسترس شما قرار می‌گیرد .

در تمامی پلتفرم ها و حتی سایت یوتیوب گزینه Share با همین آیکون قابل مشاهده است که می‌توان به وسیله آن لینک ویدئو را کپی کرد.

در این مرحله که لینک ویدئو مورد نظر را همانطور که به شما گفته شد کپی کردید نوبت آن است که این لینک را داخل سایت vidiget  وارد کنیم. وقتی وارد سایت شدید یک کادر مشاهده می‌کنید، در این کادر لینک‌ ویدئو مورد نظر خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که این سایت بدون استفاده از نرم افزار تغییر آی پی و هیچ گونه تغییر آیپی در دسترس است.

بعد از جای‌گذاری یا همان paste لینک در کادر ، دکمه دانلود را لمس می‌کنیم. پس از مدت کوتاهی صفحه ای نمایان می‌شود، در این صفحه کیفیت های مختلف ویدئو مورد نظر ما نمایش داده می‌شود که با لمس دکمه انتخاب کیفیت دلخواه، لینک دانلود پس از مدت کوتاهی ساخته می‌شود.

اگر در هنگام لمس دکمه برای ساخته شدن لینک یا حتی دانلود به صفحات دیگر منتقل شدید، دکمه برگشت را لمس کنید تا فرایند دانلود آغاز شود. برای دانلود نیاز به هیچ کار اضافه ای نیست.

نکته : یکی از مزیت های این سایت که مزیت فوق العاده ای محسوب می‌شود، امکان دانلود فرمت های مختلف از لینک جای‌گذاری شده برای دانلود است.

این سایت همانطور که مشخص است و می دانید به ما این امکان را می‌دهد به طور مثال فقط صوت یک ویدئو را دانلود کنیم که می‌تواند قابلیت فوق العاده ای برای دانلود موزیک ویدئوها باشد.

با توجه به اینکه بیشتر خوانندگان مطرح و شناخته شده معروف برای استفاده از سیستم درآمد زایی یوتیوب بر حسب بازدید، موزیک ویدئو های خود را در این پلتفرم قرار می‌دهند.

شما به راحتی می‌توانید با استفاده از این ترفند موزیک های جدید را با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن حتی سریع تر از سایت های مطرح موزیک داخلی دانلود کرد .

در آخر اینکه به طور کلی موقع دانلود ویدیو از یوتیوب می توانید مسیر آن را مشخص کنید. اما به طور پیشفرض توی ویندوز و گوشی های اندرویدی در پوشه ای به نام download ذخیره می شوند.

دانلود ویدیو از یوتیوب بدون استفاده از برنامه تغییر آی پی

مزیت های استفاده از سایت دانلود ویدیو از یوتیوب بدون استفاده از تغییر آی پی

1.بدون فیلتر
2. نصب هیچ برنامه‌ای
.3بدون تهیه اشتراک و کاملا رایگان
4. استفاده در ویندوز،‌ اندروید، آیفون و هر دستگاهی دیگری که به مرورگر دسترسی داشته باشد.

در این مقاله سعی کردیم بهترین و ساده ترین روش های دانلود فیلم و ویدیو از یوتیوب و استفاده از این اپلیکیشن بدون استفاده نرم افزارهای تغییر آی پی را به شما آموزش دهیم .

از این روش ها در هر دستگاه و سیستم عاملی که در اختیار دارید چه موبایل، تبلیت و چه لپ تاپ و یا ویندوز می توانید استفاده کنید.

امیدوارم از مقاله ایرانی فالو به اندازه کافی بهره برده باشید هدف ایرانی فالو کمک، راهنمایی و رفع مشکل شما در زمینه شبکه های اجتماعی می باشد. ما به دنبال ساده ترین روش برای رفع رجوع مشکلات شما هستیم.

هر سوالی و یا هر مشکلی در هر زمینه دیگری دارید و یا نظرات خود. می توانید با ما به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها