امتیاز کاربران

کسب درآمد از اینستاگرام

کسب در آمد از اینستاگرام امروزه که با بهره گیری از طراحی کم نظیر و رابط کاربری زیبا به عنوان مناسب ترین شبکه اجتماعی، انتخاب اکثر افراد می باشد کمک بسیار شایانی به شما خواهد کرد.
کاملاً مشخص و واضح است که بیشتر از نوشتار و متن، عکس و تصویر است که در ذهن افراد ماندگار می شود.

حدود 40%  از مخاطبان به محتوای بصری بیشتر از محتوای نوشتاری پاسخ داده و تعامل دارند.

پس با سایت ایرانی فالو همراه باشید تا بیشتر با جزییات این موضوع آشنا شوید.

کسب درآمد از اینستاگرام

چرا برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنیم ؟

همان طور که می دانید پس از شروع پاندمی کرونا در اواخر سال 1398، در ایران و سایر کشورهای جهان قرنطینه سراسری اعلام شده و تمام کسب و کارها تعطیل شدند. مردم اکثرا به دلیل بیکار شدن و در خانه ماندن اجباری کلافه شده و نیاز به درآمد داشتند.

همین موضوع، تب و تاب کسب درآمد از اینستاگرام را دو چندان کرد و باعث شد تا کسب و کارها برای تداوم فروش و رونق بیزینس خود از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

حتی کسانی که کاسب نبودند به این ایده رسیدند که با فعالیت در اینستاگرام می توانند بیزنس خود را راه انداخته و کاسب شوند.

اگر به دنبال درآمد از راه روش آسان و در خانه هستید همراه این مقاله در ایرانی فالو باشید. کاربرانی که شغل خود را از دست داده بودند سعی کردند تا با تقویت مهارت های خود پیچ اینستاگرامی جدیدی افتتاح کرده و از این طریق کسب و کار خود را از صفر در اینستاگرام راه اندازی کنند. پس در این صورت بود که از آن زمان تا به امروز این مهارت گسترش و محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است.

پس گزینه اینستاگرام یکی بهترین انتخاب ها می تواند باشد. یکی از اساس مهم برای داشتن کسب و کاری بهتر ایجاد اعتماد میان مشتریان است. شما با این اپلیکیشن می توانید این حس اعتماد را در میان آن جا افتاده تر کنید.
همینطور مشتریان از طریق محتوای تولید شده، با جزئیات کسب و کار، کالا یا خدمات ارائه شده توسط آنها آشنا شده و در هنگام خرید محصول یا خدمات، به راحتی تصمیم بگیرند.

تیم مجرب ایرانی فالو اینجاست تا به شما کمک کند که در اپلیکیشن اینستاگرام به درآمد برسید .

کارهایی که قبل از شروع کسب درآمد از اینستاگرام انجام دهید!

  •  انتخاب یک پروفایل خاص

همانطور که قبلاً اشاره کردیم هنر بصری همیشه بیشتر از نوشتار یه ذهن سپرده می شود ، شما باید برای پروفایل پیج شخصی خود باید یک عکسی انتخاب کنید که زیبا و چشمگیر باشد و البته همینطور هم باید فقط و تنها مختص پیج شما باشد تا کاربران شما را با این پروفایل بشناسند به طوری که مخاطب را برای مشاهده و لایک کردن عکس ها ترغیب کند.

علاوه بر نحوه طراحی و کیفیت عکس های منتشر شده در صفحه، لازم است از تمام تکنیک های مدیریت پیج اینستاگرام مانند هشتگ گذاری، لوکیشن و تگ نیز استفاده کنید.

هشتگ گذاری سبب می شود تا مخاطبان جدیدی از طریق هشتگ با صفحه و در نهایت بیزینس شما آشنا شوند.

  •  اهمیت نحوه نوشتن بیوگرافی در اینستاگرام

۱- کاری که بیزینس شما انجام می دهد.

۲- اطلاعاتی که توسط آن صنعت کسب و کار شما مشخص شود. (خدمات تجاری، رستوران، آموزشی و…).
۳- اطلاعات تماس (شماره تلفن ، ایمیل ، آدرس و …).
۴- حتماً در عکس پروفایل خود از لوگوی شرکت استفاده کنید.

  •  تغییر حساب کاربری اینستاگرام به حساب بیزینس

توجه داشته باشید که حتماً از طریق بخش تنظیمات، صفحه خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید. چرا که حساب های کاربری بیزینس امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند.
این امکانات سبب می شوند تا بتوانید به راحتی صفحه خود را گسترش داده و روند عملکرد صفحه را مشاهده و ردیابی کنید.

  •  با روش صحیح پست به اشتراک بگذارید

علاوه بر تمام این نکات پیشنهاد ایران فالو این است که شما باید همچنین پست‌های ارزشمند و خوبی برای فالوورها در نظر بگیرید که حتما حرفه‌ای و خلاقانه باشد. برای پست گذاشتن برنامه منظمی داشته باشید. آمار بازدید پست و استوری را چک کنیم که یک بازخورد خوبی بگیریم.

هشتگ‌های متناسب در زیر پست‌ها قرار بدهیم. فراموش نکنیم که دعوت به اقدام Call to Action برای مخاطب داشته باشیم. حالا این دعوت به اقدام می‌تواند مستقیم خرید یک محصول یا خدمات باشد. می‌تواند comment گذاشتن، save کردن پست باشد.

شاید هم معرفی یک صفحه اینستاگرامی و دعوت به follow کردن پیج باشد. برای کسب درآمد از اینستاگرام باید در تعامل با فالووورهای خود باشیم.

اینکه گفته می‌شود هرچه فالوئر بیشتر درآمد بیشتر را نمی‌توان کاملا درست دانست! ممکن است یک پیج زیر 10k باشد اما فالوئرهای همراه بهتری نسبت به یک پیج یک میلیون فالووری داشته باشد.

در پیج خود میان فالووران چالش ایجاد کنید.

این یعنی چی؟ شما می توانید با انجام یک روش ساده هم پیج خود را معرفی کرده و بین کاربران معروف کنید هم به خریداران پیج تان یک هدیه بدهید که ترغیب شوند به خرید مجدد از پیج شما و نکته زیر و جالب اینجاست که اطرافیان شخصی که از شما هدیه گرفته است با دیدن محصولات شما و کیفیت آن ها به سوی بیزنس شما کشش پیدا کرده و آن ها هم از شما خرید خواهند کرد .

یعنی یک تیر و چندین نشان!
خب، سوال اینجاست که چگونه باید کاری کنیم که این همه سود ببریم ؟ فقط کافی است در پیج خود قرعه کشی بگذارید.

اما قرعه کشی با چه هزینه ای؟ به هزینه کامنت، فالو، ذخیره و به اشتراک گذاشتن پست های محصولات شما در اینستاگرام.

در آخر بین تمام کسانی که شرایط قرعه کشی را انجام داده اند یک جایزه از محصولات خودتان به برنده هدیه می دهید.
این یعنی هم بین اکثر کاربران اینستاگرام شناخته شده اید، بازدید های بیشتری گرفته و هم با هدیه دادن محصول خود را تبلیغ کرده اید .

این یکی از روش هایی است که بسیار جواب گرفته و ایرانی فالو به شما پیشنهاد می کند حتما یک بار آن را امتحان کنید.

کارهایی که قبل از شروع کسب درآمد از اینستاگرام انجام دهید!

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

فروش کالا یا خدمات

این بهترین راه برای گسترش حوزه تخصصی شما خواهد بود. برای مثال در حوزه خیاطی و طراحی لباس حرفه ای هستید، می توانید با منتشر عکس های از مرحله طراحی تا مرحله دوخت منتشر کنید و افزایش سفارشات مشتری را شاهد خواهید بود بیشترین نمونه‌های کسب و کارهای اینستاگرامی هم در همین حوزه فعالیت می‌کنند.
برای مثال، افراد زیادی هستند که تنها سرمایه آن‌ها خاک و گیاه و گلدان است.

این افراد با فروش فقط ۳۰ گلدان در روز، درآمدی بین ۲ تا ۵ میلیون تومان در ماه دارند. حالا چه رسد به فروش لباس که همه می دانیم درآمد به مراتب بهتر و بیشتری برای مردم قابل اهمیت بوده و سود بهتری دارد .

تبلیغات بلاگر یا اینفلوئنسران

این نوع کسب در آمد از اینستاگرام آنقدر معروف است که اکثرا با آن آشنایی دارند ، بار اگر نمی دانید من به شما توضیح خواهم داد.
در این روش، یک نفر می‌آید و به شما می‌گوید که “بنر تبلیغات من رو بذار تو پیجت.”

میزان هزینه آن توافقی است اما برای اینکه حساب و کتاب، دستتان بیاید، متوسط مبلغ تبلیغات را به او می گویید.
به طور میانگین، برای هر ۱۰۰۰ بازدید از بنر تبلیغاتی، مبلغی بین ۵ تا ۱۰ هزار تومان دریافت می‌شود. یعنی اگر پیج شخص شما ۱ میلیون دنبال کننده داشته باشد و فقط نصف آن‌ها بنر تبلیغاتی را ببینند، بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب می کنید .

فروش لایک ، کامنت و فالوور

شاید با این پیشنهاد یک مقدار تعجب کنید که چطور می شود با فروش لایک، کامنت و فالوور به درآمد خوبی برسم باید بگم که:
فرض کنید در هر روز، بتوانید ۱۰ هزار تا فالوور برای پیج های مختلف بخرید. به ازای هر اکانت هم، فقط ۱۰ تومن بگرید. می دانید برای همین تعداد جزیی چقد سود کردید؟

یک آدم کند ذهن هم می تواند سریع به عدد ۱۰۰ هزار تومان سود در روز برسد. اما فقط این نیست می دانید این سود در چه مدت زمان به دست شما می رسد؟ شاید باورتان نشود اما فقط ۲ ساعت! به این ترتیب، شما می‌توانید به درآمدی بین ۸ تا ۱۲ میلیون در ماه دسترسی داشته باشید آن هم با حداقل زمان در روز .

تبلیغات استوری

اگر در طول روز در یک سری از پیج های محبوب و پر بیننده موشکافی کنید متوجه آن خواهید شد که همین افراد پشت این اکانت ها ماهانه حدود ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند.

این یعنی حتی بیشتر از یک کارمند معمولی دفتر، بله می توانم علامت سوال های ایجاد شده در ذهنتان را مجسم کنم اما شدنی است.
حتما می گویید مگر می شود با نشستن در خانه و فروش ساده ترین محصولات اینقدر درآمد دارند؟ بله، این پیج ها با تبلیغ یک پیج دیگر یا محصول و حتی تبلیغ یک پست خاص برای افزایش لایک و کامنت، کارشان را انجام می‌دهند.

به این ترتیب، به راحتی به کسب درآمد از اینستاگرام می‌پردازند. می توانید در این بخش شما با خرید لایک و کامنت برای پیج در نظر گرفته شده شما به سود چند برابر برسید و اعتماد مشتریان خود را در شروع پیج کاری خود به ارمغان بیاورید.

می توانید با اعتماد به سایت ایرانی فالو و خرید لایک و کامنت این کار را برای خود ساده تر کنید .
شما علاوه بر این‌که می‌توانید کسب و کار خودتان را داشته باشید، می‌توانید کارهای دیگری هم انجام دهید .

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها