امتیاز کاربران
چگونه توییت را منشن کنیم ؟ توییتر با پاسخ به دیگران و ذکر آنها ( منشن نمودن ) در توییت های خود می توانید به مکالمات در توییتر بپیوندید . پیگیری موارد ذکر شده در توییتر یکی از موثرترین راه ها برای سنجش حضور نام تجاری شما در شبکه است ، زیرا ذکر نام تجاری شما نشان دهنده درج در مکالمات است .

در اصل سه روش مختلف وجود دارد که کاربران می توانند نام تجاری شما را در توییتر “ذکر   Mention” کنند

  1. Username : هنگامی که افراد از اصطلاح “ذکر Twitter” استفاده می کنند ، معمولاً همان چیزی است که آنها به آن اشاره می کنند . ذکر این موارد زمانی است که کسی از علامت @ بلافاصله و به دنبال آن دستگیره Twitter استفاده می کند. بسته به تنظیمات خود ، از طرف Twitter اعلانی دریافت خواهید کرد که شخصی از شما نام برده است .
  2. ذکر نام تجاری (Brand mention ) : این زمانی است که کسی نام و نام تجاری شما را در توییت بدون نام کاربری @ ذکر می کند .
  3. این معمول است که افراد پیوندی را به یک پست وبلاگ از سایت شما ارسال می کنند یا اگر مشتری در مورد شرکت شما نظر می دهند.
  4. با ذکر نام تجاری ، اعلانی دریافت نخواهید کرد زیرا توییتر آن را فقط به عنوان متن مشاهده می کند .
  5. هشتگ (Hashtag ) : روش متداول دیگری که مردم از مارک های تجاری در توییتر یاد می کنند ، داشتن هشتگ است ، به خصوص اگر مارک شما کاملاً شناخته شده باشد.
  6. اگر کسی نام تجاری شما را در هشتگی ذکر کند ، دوباره اعلان توییتر دریافت نخواهید کرد.
  7. گاهی اوقات افراد از هشتگ های مختلفی استفاده می کنند که حاوی نام شرکت شما است ، که می تواند نام برند ردیابی را کمی پیچیده تر کند.

پاسخ در مقابل ذکر ( منشن ): تفاوت چیست ؟

پاسخ ، پاسخی به توییت شخص دیگری است. قبلاً ، این کار با یک نام کاربری @ آغاز شد و توییت های بعدی به عنوان یک موضوع در زیر عنوان اول به هم متصل شدند. اکنون ، توییتر نحوه عملکرد پاسخ ها را تغییر داده است. در حالی که کاربر هنوز در مورد پاسخ ها مطلع می شود ، توییت ها دیگر حاوی نام کاربری @ نیستند. توییتر این روش را ایجاد کرد تا بیش از 140 نویسه برای پیام واقعی Tweet در دسترس باشد. نکته مهم دیگری که باید درباره پاسخ ها بدانید این واقعیت است که آنها فقط توسط فرستنده ، گیرنده و افرادی که هر دو طرف را دنبال می کنند دیده می شوند. موارد ذکر شده بیشتر یک مکالمه عمومی است و می تواند حاوی نام کاربری @ در هر کجای توییت باشد. اهمیت نظارت بر ذکر (منشن) Twitter چه بخواهید و چه نخواهید ، مصرف کنندگان از توییتر به عنوان ابزاری برای خدمات مشتری استفاده می کنند. در واقع ، رسانه های اجتماعی بهترین انتخاب مصرف کنندگان برای مراقبت از مشتری است.

مروری را ذکر ( منشن MENTION ) کنید

ذکر ( منشن MENTION )  یک توییت است که شامل نام کاربری شخص دیگری در هر نقطه از توییت است . ما این پیام ها و همچنین همه پاسخ های شما را در برگه اعلانات شما جمع آوری می کنیم . اگر چندین نام کاربری در توییت خود بگنجانید ، همه آن افراد Tweet شما را در برگه اعلانات خود مشاهده می کنند . بازدید از صفحه نمایه حساب دیگری در توییتر توئیت هایی را نشان نمی دهد که آنها را ذکر( منشن MENTION )  کرده باشد . با این حال ، می توانید توییتر را با ذکر نام کاربری خود در توییت ها جستجو کنید . با سایت ایرانی فالوو همراه باشید و در رابطه با منشن بیشتر بدانید . نحوه ارسال یادداشت ( منشن )
  • پیام خود را در کادر نوشتن توییت تایپ کنید .
  • هنگام آدرس دهی به یک حساب ( حساب ) خاص قبل از نام کاربری نماد “@” را تایپ کنید .
  • مثال : ” من درTwitter @ توییت می کنم ! ” “I’m Tweeting on @Twitter!”
  • برای ارسال ، روی Tweet کلیک کنید یا ضربه بزنید .
توجه: اگر توییت شما یک پاسخ است ، در نماد ارسال شده می توانید پاسخ دهید . هنگام ارسال ، نام کاربری در توییت شما به پیوندی به صفحه نمایه حساب تبدیل می شود .

موارد قابل توجه در توییتر

بازدید از صفحه نمایه حساب دیگری در توییتر توئیت هایی را نشان نمی دهد که آنها را ذکر( منشن ) کرده باشد . با این حال ، می توانید توییتر را با ذکر ( منشن ) نام کاربری خود با Tweet جستجو کنید . پاسخهای افراد دارای توییت های محافظت شده فقط برای پیروان تایید شده آنها قابل مشاهده خواهد بود . اگر شخصی پاسخی برای شما ارسال کند و شما او را دنبال نکنید ، پاسخ در جدول زمانی صفحه اصلی شما نشان داده نمی شود . درعوض ، پاسخ در برگه اعلانات شما ظاهر می شود . اعلان ها را برای مکالمات فشار دهید :
  1. در منوی بالا ، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید .
  2. روی تنظیمات و حریم خصوصی ضربه بزنید .
  3. روی اعلان ها ضربه بزنید ، سپس روی فشار اعلان ها ضربه بزنید .
  4. روی ذکر و پاسخها ضربه بزنید .
  5. برای روشن کردن تنظیمات ، نوار لغزنده را بکشید تا فعال شود .

برای خرید شماره مجازی ( اروپا ، آسیا ، آمریکا و ...) جهت ثبت نام توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به پشتیبانی پیام بدهید .

اشتراک در
اطلاع از
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها