امتیاز کاربران

اپلیکیشن MeetUp چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

اپلیکیشن MeetUp چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ موضوعی است که در این سری از مقاله های آموزشی مرجع ایرانی فالو می خواهیم آن را به شما آموزش بدهیم.

در این مقاله ما می خواهیم به شما آموزش بدهیم تا از فرصت ها و زمان های خالی خود چطور برای ایجاد برند شخصی خود و همچنین ایجاد شبکه شغلی خود توسط اپلیکیشن MeetUp استفاده کنید.

شما به راحتی می توانید فقط با انجام کار هایی که به آن ها علاقه دارید، افرادی را که همان کار را چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری انجام می دهند را پیدا کنید و از این طریق وارد قدرتمند ترین گروه های ایده پردازی در سر تا سر دنیا بشوید.

میت آپ یک اپلیکیشن جامعه سازی آنلاین است که به افراد امکان ارتباط را می دهد کاربران میت آپ می توانند یک گروه های جامعه ای مفید با یکدیگر تشکیل بدهند تا بتوانند رویداد ها را برگزار کنند و با افراد ملاقات داشته باشند.

برنامه MeetUp این فرصت را به شما می دهد که رویداد های خود را در قالب این اپلیکیشن میزبانی کنید و یا حتی خودتان به یکی از چند صد هزار رویدادی که در این اپلیکیشن رخ می دهد بپیوندید.

در اپلیکیشن MeetUp شما به راحتی می توانید با کاربران و یا حتی دوستان خود راجع به موضوعات در محدوده های بسیار مختلف صحبت کنید.

در میت آپ این قابلیت برای شما فراهم شده است که یک گروه تشکیل بدهید و در روز ها و ساعت هایی که تعیین می کنید راجع به موضوعات مختلفی بحث کنید و به آگاهی برسید.

گروهی که شما در MeetUp تشکیل می دهید می تواند در سنین و در سلایق مختلفی شکل بگیرد.

گرد هم آیی هایی که در این اپلیکیشن صورت می گیرد مزایای بسیار زیادی برای کاربران دارد، در این جا ما مشاورین مرجع ایرانی فالو می خواهیم مهم ترین مزیت های شرکت در گرد هم آیی های میت آپ را برای شما بیان کنیم.

  1. تقویت قدرت اعتماد به نفس خود در ارتباط با سایر افراد: شرکت در گروه ها و گرد هم آیی هایی که در این اپلیکیشن اتفاق می افتد می توانید تاثیر بسیار مثبت و چشمگیری در اعتماد به نفس شما و جرات حرف زدن شما داشته باشد.
  2. با شرکت در گروه های MeetUp روابط شما به شکل مثبت و سازنده گسترش پیدا می کند.
  3. شرکت در گرد هم آیی های این برنامه توسعه مهارت های شما را به ارمغان می آورد. عضویت در اپلیکیشن Meetup این حسن را دارد که بتواند در زمینه های مورد علاقه شما سبب توسعه مهارت های فردی شما بشود. در واقع شما با عضویت در این اپلیکیشن، شانس خود را برای ایجاد مهارت جدید و یا توسعه مهارت خود به شدت بالا می برید.
  4. فرصت های جدیدی در قالب های مختلف در MeetUp برای شما ایجاد می شود. وقتی با افراد هم سو با نظرات خود، گرد هم آیی تشکیل می دهید صحبت هایی که بین افراد عضو رد و بدل می شود، فرصت های بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید از آن ها بهره ببرید.
  5. با شرکت در MeetUp مدیریت زمان می آموزید. این اپلیکیشن به شما یاد می دهد چطور از اتلاف وقت خود جلوگیری کنید و زمان خود را به نحو بهتری مدیریت کنید.
  6. بهره گرفتن از مشاوره های مناسب افراد عضو در MeetUp
  7. ایجاد یک جامعه فعال و پویا
  8. بهبود کیفیت زندگی افراد
  9. تاثیر مستقیم در افزایش رضایت از زندگی افراد و…

اپلیکیشن MeetUp هم اکنون با دارا بودن بیشتر از ۵۰ میلیون کاربر فعال جز اپلیکیشن های فوق العاده محبوب در سر تا سر دنیاست.

این اپلیکیشن با تمام مزایایی که در بالا برای شما ذکر کردیم در واقع به شما کمک می کند علاوه بر دنبال کردن سلایق و علایق خود در گروه های مختلف به راحتی بتوانید شبکه شغلی که در نظر دارید را بسازید، افراد فنی مرتبط را کشف کنید و در کنار تمام این موارد برند شخصی خود را راه اندازی کنید و از آن نهایت استفاده را بکنید.

در اپلیکیشن محبوب میت آپ علاوه بر راه اندازی رویداد ها، در رویداد های محلی و آنلاینی که برگزار می شود نیز می توانید شرکت کنید.

هر هفته در اپلیکیشن MeetUp حدود صد هزار رویداد به وقوع می پیوندد که شما نیز به راحتی می توانید به آن ها بپیوندید.

رویداد هایی را که در این اپلیکیشن برگزار می شود بر اساس دسته بندی موجود است و شما به راحتی از روی دسته بندی می توانید موضوع دلخواه خود را جست و جو کنید.

شما حتی می توانید به راحتی رویداد ها را شخصی سازی کنید و گروه های خود را از هر جایی که هستید مدیریت کنید.

اپلیکیشن Meetup هم اکنون حدود 330 هزار گروه های مختلف در حوزه های بسیار متنوع را دارد که شما می توانید به گروه های مورد علاقه خود به راحتی بپیوندید.

در این گروه ها کاربران علاوه بر اینکه می توانند بحث کنند، برای حفظ ارتباط با برخی افراد حتی می توانند از پیام های مستقیم نیز در این اپلیکیشن استفاده بکنند.
شما علاوه بر اینکه می توانید در گروه های محبوب خود شرکت کنید، گروه مورد نظر خود را راه اندازی کنید. از طریق ایجاد گروه مورد علاقه خود شما قادرید به راحتی از رویداد های محبوب خود میزبانی کنید.

فقط این نکته را در نظر داشته باشید که قابلیت جست و جوی گروه ها بر اساس منطقه جغرافیایی در این اپلیکیشن وجود دارد. شما با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانید گروه هایی را که در نزدیکی محل سکونت شما است را پیدا کنید و در آن ها عضو بشید.

در نظر داشته باشید که به علت اینکه این پلتفرم کاربران فعال بسیار زیادی دارد، این اپلیکیشن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از هولدینگ ها و برند ها از این اپلیکیشن برای تبلیغات محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.

میت آپ در واقع یکی از منابع مهم برای ترویج و بازار یابی برای بسیاری از مشاغل است.
در این مقاله ما مشاورین ایرانی فالو سعی کردیم شما را با اپلیکیشن محبوب MeetUp یا همان میت آپ آشنا کنیم و مزایای استفاده از آن را برای شما بیان کنیم.

برای دریافت بیشتر مقالات آموزشی شما به راحتی می توانید وارد سایت مرجع رسمی ایرانی فالو بشوید و از آن تمامی مقالات آموزشی و بسیار کاربردی را به صورت رایگان دریافت کنید.

فروشگاه ایرانی فالو یک مرجع قانونی است که شما می توانید بهترین خدمات شبکه های اجتماعی را با کیفیت بسیار بالا و قیمت های باور نکردنی از آن دریافت بکنید.

این مرجع معتمد و مردمی که چندین سال است فعالیت خود را آغاز کرده و به اعبتار خوبی در میان مردم رسیده است، بهترین خدمات تمامی اپلیکیشن های اجتماعی را به افراد ارائه می دهد.

برای آشنایی و دریافت راهنمایی های خدمات مورد نیاز خود، شما عزیزان می توانید با کارشناسان و متخصصان حوزه فروش مرجع ایرانی فالو در ارتباط باشید.

همچنین برای دریافت سایر مقالات آموزشی نیز همراه ما باشید. در قسمت نظر سنجی که در زیر همین مقاله درج شده است با نوشتن نظرات و سوالات خود از مقاله پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت کنید.

اپلیکیشن MeetUp چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها