امتیاز کاربران

reply

سایت Quora کورا چیست؟ چطور می توان از آن استفاده کرد؟


اینکه سایت Quora کورا چیست؟ و چطور می توان از این سایت استفاده کرد موضوعی است که در این سری از مقالات ایرانی فالو ما می خواهیم به آن بپردازیم.
سایت Quora یک وب سایت و مرجع کامل پرسش و پاسخ برای افراد است. در واقع سایت کورا با داشتن منابع بسیار زیاد و قوی می تواند یک درگاه مناسب برای دریافت پاسخ پرسش های شما باشد.

محتوای سایت کورا توسط کاربرانی که از آن استفاده می کنند ایجاد و ویرایش می شود.
اگر شما به دنبال یک مرجعی هستید که بتواند یک مرجع کامل و مناسب باشد پیشنهاد ما به شما سایت کورا است.

این وب سایت یک ترکیب ویژه از موتور های جست و جوی قوی و همچنین شبکه های اجتماعی است که شما در کنار جست و جو برای پرسش هایتان می توانید به راحتی موضوعات جذاب را در آن دنبال کنید.

 

سایت Quora کورا چیست؟ چطور می توان از آن استفاده کرد؟

 


ویژگی های مهم سایت Quora

همانطور که گفتیم کورا یک وب سایت پرسش و پاسخ آنلاین است که کاربران از طریق آن می توانند پاسخ مناسب خود را دریافت کنند اما این وب سایت ویژگی هایی دارد که آن را از سایرین متمایز می کند.


یکی از ویژگی های کاربردی و مهمی که این وب سایت از خود ارائه داده است این است که شما در سایت کورا می توانید به راحتی یک سری شبکه های اجتماعی متفاوت در موضوعاتی که به آن علاقه مند هستید را ایجاد کنید و یا موضوعات مورد علاقه خودتان را در وب سایت دنبال کنید.


البته باید این را در نظر داشته باشید که تمرکز اصلی این مرجع بر روی ارائه پاسخ های با کیفیت، اطلاعات دقیق و درست به پرسش های شما است و حتی این وب سایت برای اینکه پاسخ ها و اطلاعات درست تر را بتواند هایلایت کند امکان نظر سنجی و رای گیری را بر روی پاسخ ها ایجاد کرده است.


طریقه استفاده از وب سایت Quora


نخستین قدم برای اینکه بتوانید از وب سایت کورا و اطلاعات ارزشمند و مفید آن استفاده کنید، داشتن یک حساب کاربری در این مرجع است.


بعد از ایجاد و در دست داشتن اکانت خود در این وب سایت، شما می توانید وارد وب سایت بشوید و پس از یاد گرفتن اصول اولیه این مرجع از اطلاعات مفید آن استفاده بکنید.

در نخستین قدم ما مشاورین ایرانی فالو می خواهیم به شما آموزش بدهیم تا بتوانید یک حساب کاربری در سایت کورا برای خود ایجاد کند. ساختن اکانت در این مرجع بسیار ساده و همچنین رایگان است پس در ادامه مطلب همراه ما ایرانی فالو باشید.


بعد از اینکه شما اکانت کاربری خود را ایجاد کردید و وارد سایت شدید می توانید از سایت استفاده کنید.


این استفاده از سایت کورا، شامل پرسیدن سوالات و دریافت پاسخ است. برای اینکه بتوانید سوالات خود را از سایت بپرسید یک گزینه در گوشه بالا و سمت راست وجود دارد.

در این گزینه قرمز شما می توانید سوال مورد نظر خود را وارد کنید و در نهایت با ضربه زدن بر روی گزینه افرودن سوال، به راحتی می توانید تمام سوال های خود را از وب سایت بپرسید و برای دریافت پاسخ خود منتظر نظر افراد باشید.


اگر از کاربران سایت Quara باشید شما حتی توانایی پاسخ گویی به سوالات افراد را دارید. اگر پاسخی دقیق، مطمئن و جامع برای پرسش افراد دارید می توانید آن را وارد کنید.


در سایت Quora شما یک فید راجع به موضوعاتی که از قبل آن ها را انتخاب کرده اید دارید که سوالات مربوط به موضوعات انتخابی شما در آن جا قرار دارد.

به راحتی می توانید با ضربه زدن بر روی سوالات و انتخاب گزینه پاسخ، پاسخ مناسب کامل و قابل اعتماد خود را برای سوالات ارائه بدهید.


روش رای دادن مثبت و منفی به پاسخ ها در کورا


همانطور که در بالا گفتیم و می دانیم یکی از قابلیت های جالب و متفاوتی که وب سایت Quora دارد این است که شما می توانید نظر مثبت و یا منفی خود را به پاسخ هایی که قرار داده می شود بدهید و به وب سایت کورا راجع به معتبر بودن پاسخ ها کمک کنید.


اگر پاسخ هایی که در وب سایت مشاهده می کنید از نظر شما مفید، دقیق و کاربردی است به راحتی می توانید نظر مثبت خود را با گزینه upvote نشان بدهید.


همچنین اگر در وب سایت، پاسخی در سایت وجود دارد که از نظر شما اشتباه است و یا حتی دقیق و کاربردی نیست می توانید نظر منفی خود را به پاسخ مربوطه با گزینه downvote نشان بدهید.


پاسخ ها رای های مثبت و یا منفی دریافت می کنند. رای منفی دریافت شده برای پاسخ پرسش ها، بر نمایان بودن پاسخ مورد نظر تاثیر گذار است

و با دریافت تعداد بالای رای منفی برای یک پاسخ، آن پاسخ از نظر وب سایت کورا یک پاسخ نا معنبر تلقی می شود و برای کاربران به نمایش گذاشته نمی شود.


همچنین با دریافت تعداد زیاد رای های مثبت برای یک پاسخ، آن پاسخ به بالای لیست پاسخ ها انتقال داده می شود و همچنین از نظر سایت کورا، پاسخ مربوطه یک پاسخ معتبر تلقی می شود.


مراحل ایجاد حساب کاربری در وب سایت Quora


برای این که بتوانید از وب سایت کورا و اطلاعات ارزشمند آن استفاده کنید همانطور که گفتیم نخستین مرحله ایجاد اکانت خود در این وب سایت است.


برای اینکه بتوانید حساب کاربری خود را در کورا ایجاد کنید مراحل زیر را باید انجام بدهید.


1) در نخستین قدم وارد وب سایت Quora کورا بشوید.


2) هنگامی که وارد وب سایت شدید شما دو گزینه برای انتخاب دارید. شما می توانید وارد حساب کاربری خود که از قبل داشتید بشوید و یا یک حساب کاربری جدید برای خود ایجاد کنید. برای ایجاد یک حساب کاربری، شما باید گزینه ایجاد یک حساب کاربری یا همان ثبت نام با ایمیل را برای خود انتخاب بکنید.


3) یک صفحه برای شما باز می شود که شما باید اطلاعات در خواستی آن را پر بکنید.


4) پس از اینکه اطلاعات خود را در این صفحه تکمیل کردید شما می توانید سایر اطلاعات مربوطه خود را پر کنید و یا حتی عکس خود را به پروفایلتان اضافه بکنید.


5) بعد از طی مراحل ساده ای که ذکر کردیم اکانت شما در وب سایت کورا ایجاد می شود.


6) شما می توانید به راحتی موضوعات مورد علاقه خود را در این وب سایت دنبال کنید.


در این مقاله ما مشاورین ایرانی فالو سعی کردیم یک معرفی از سایت Quora به شما ارائه بدهیم و به شما آموزش بدهیم چطور می توانید از این سایت بهره مند بشوید.

ایرانی فالو یک مرجع معتبر و قانونی برای ارائه خدمات مربوط به تمامی شبکه های اجتماعی موجود است. شما می توانید به راحتی وارد وب سایت ایرانی فالو بشوید و از مقالات آموزشی رایگانی که در اختیار شما قرار داده می شود استفاده کنید.

همچنین می توانید خدمات بی نظیر شبکه های اجتماعی را از مرجع ایرانی فالو با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه دریافت کنید.


برای اطلاع از شرایط و دریافت خدمات، شما می توانید با کارشناسان و متخصصان فروش مرجع ایرانی فالو در ارتباط باشید. متخصصان ایرانی فالو در هر ساعتی از شبانه روز و در طول تمام روز های هفته آماده ارائه خدمات و پاسخ به سوالات شما عزیزان هستند.


همچنین اگر در هر جای این مقاله شما با ابهام رو به رو شدید و یا نظری داشتید به راحتی می توانید نظرات و یا سوالات خود را در قسمت نظر سنجی درج شده در زیر همین مقاله برای ما درج کنید تا در اسرع وقت پاسخ مناسب خود را دریافت کنید.

مراحل ایجاد حساب کاربری در وب سایت Quora

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها