امتیاز کاربران

کامنت استوری اینستاگرام چیست؟

کامنت استوری اینستاگرام، قابلیت جدیدی است که اینستاگرام برای استوری ایجاد کرده است. همراه ایرانی فالو باشید تا یک آموزش کامل از جدید ترین آپدیت اینستاگرام، کامنت استوری را به شما ارائه بدهیم.

عمده تعاملات پیج های اینستاگرام مربوط به استوری هاست. بسیاری از کاربران اینستاگرام به استوری گذاشتن علاقه بیشتری از انتشار پست نشان می دهند. با قابلیت جدید استوری یعنی درج کامنت استوری این بخش محبوب از اینستاگرام، کامل تر از همیشه است. پیش از این در زمان نمایش استوری، افراد فقط می توانستند نظرات خود از استوری ها را به صورت massage به دایرکت افراد بفرستند، استوری را لایک کنند و یا اینکه ری اکشن نشان بدهند.

اینستاگرام یک قابلیت جدید ارائه کرده است که در آن افراد بتوانند برای استوری ها comment یا نظر بنویسند. در این قابلیت جدید اینستاگرام نظرات شما به صورت عمومی به اشتراک گذاشته می شود. با جدید ترین آپدیت اینستاگرام از کامنت استوری، تجربه کاربران از استوری تنوع و عمق بیشتری پیدا می کند.

کامنت استوری اینستاگرام چیست؟

فعال کردن قابلیت جدید اینستاگرام یا همان کامنت استوری چگونه است؟

برای فعال کردن کامنت استوری ها کافی است اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود در بازار به روز رسانی بکنید. قبل از این کاربرانی که استوری پیجی را دنبال می کردند نمی دانستند استوری پیج مورد نظر چه بازخورد هایی دریافت کرده است. کامنت استوری یک روش است که شما در آن می توانید از نظرات بقیه راجع به استوری پیج مورد نظر آگاه بشوید.

در واقع شما علاوه بر این که نظر خود راجع به استوری را درج می کنید، می توانید کامنت و نظرات بقیه دنبال کنندگان استوری را نیز مشاهده بکنید. نا گفته نماند کاربران می توانند قابلیت ارسال کامنت برای استوری هایشان را روشن یا خاموش بکنند.

تفاوت کامنت استوری با کامنت پست چیست؟

کامنت استوری با کامنت پست اینستاگرام دارای تفاوت هایی است که ما مشاورین ایرانی فالو در اینجا به ذکر آن ها می پردازیم.

  • فقط فالور ها (دنبال کنندگان) پیج شما قادرند برای استوری های شما کامنت درج کنند. اگر پیج شما به حالت عمومی (public) باشد افرادی که شما را فالو ندارند و فقط استوری اینستاگرام شما را می بینند نمی توانند برای شما کامنت درج کنند.
  • در صورت عمومی (public) بودن پیج شما نظرات یا همان کامنت های درج شده برای شما، فقط به فالور های شما نشان داده می شود. بقیه افرادی که شما را فالو یا دنبال نمی کنند قادر نیستند که کامنت های درج شده برای استوری شما را ببیند.
  • کامنت های درج شده در زیر پست ها همیشه می مانند اما کامنت هایی که در استوری درج می شود بعد از گذشت ۲۴ ساعت به صورت خودکار پاک می شوند. در واقع بعد از پایان عمر استوری، عمر کامنت های استوری نیز تمام می شود.

نکته مهم این است که فقط افرادی که follower  یا دنبال کننده پیج شما باشند قادرند برای استوری های شما کامنت بگذارند و همچنین کامنت های شما را بخوانند.

محدودیت های تنظیم شده ای که الان برای گذاشتن کامنت استوری وجود دارند و ما در اینجا به ذکر آن ها پرداختیم، برای رعایت بیشتر حریم خصوصی کاربران تنظیم شده است. حتی این محدودیت ها کمک می کنند تا کاربران اینستاگرام کامنت های مزاحم کمتری ببینند و بقیه افراد خارج از پیج نتوانند کامنت استوری آن ها را بخواند.

سایت ایرانی فالو با سابقه بسیار درخشانی که دارد، در عرصه خدمات تمام شبکه های اجتماعی آماده خدمت رسانی امن، با کیفیت و مقرون به صرفه برای شما کاربران عزیز است. برای دریافت سرویس، سرویس مورد نظر خود را پیدا کنید و همچنین می توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و تمام سوال های خود را از آن ها بپرسید.

برای آموزش های رایگان بیشتر نیز لطفا با خانواده ایرانی فالو در ارتباط باشید. در بخش سایر، مقالات آموزشی مفیدی برای شما کاربران عزیز ارائه داده شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها