امتیاز کاربران

بهترین روش های افزایش بازدید سایت

در این مقاله می خواهیم بهترین روش های افزایش بازدید سایت را در اینجا ما مشاورین سایت محبوب و جامع ایرانی فالو بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. در واقع ما می خواهیم با معرفی روش هایی که شما بتوانید از آن ها نتیجه خوبی بگیرید، بتوانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید.

در این حالت با افزایش ترافیک سایت، شما می توانید بیشتر بر روی ارائه خدمات با کیفیت تر و همچنین فروش بیشتر محصولات تمرکز کنید. در واقع با افزایش ترافیک سایت و در نهایت بازدید بیشتر، یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه، آن دسته از افرادی که قصد ارائه خدمات از طریق سایت دارند حل می شود.

بهترین روش های افزایش بازدید سایت

روش های کاربردی افزایش بازدید سایت

برای افزایش بازدید سایت، روش های پیشنهادی مجموعه بزرگ ایرانی فالو به شرح موارد زیر است.

نکته مهم و قابل توجه در استفاده از روش های افزایش بازدید سایت این است که هدف شما از افزایش بازدید سایت چیست؟

روش های افزایش بازدید، می تواند نسبت به هدف دقیق شما از افزایش بازدید سایت معایبی نیز داشته باشد. در نتیجه قبل از اقدام به انجام روش های افزایش بازدید سایت، هدف نهایی خود را مشخص کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. در این حالت قطعا شما رضایت بیشتری از نتیجه ای که می گیرید خواهید داشت.

– استفاده از شبکه های اجتماعی

شما می توانید برای معرفی و همچنین تبلیغ سایت خود، وارد شبکه های اجتماعی محبوب مثل توئیتر (X) و اینستاگرام بشوید و از این اپلکیشن ها در جهت معرفی سایت و در نتیجه بهبود و افزایش ترافیک سایت به خوبی استفاده کنید. در حال حاضر توئیتر با دارا بودن تعداد زیادی کاربران فعال و همچنین یک گزینه مناسب برای پیوند های کوتاه، جز بهترین اپلیکیشن ها برای ورود و معرفی و تبلیغ سایت است.

– تبلیغات در شبکه های اجتماعی

یکی از روش های رایج در افزایش ترافیک سایت، انجام تبلیغات به جا و مناسب در انواع شبکه های اجتماعی است. شما بعد از اینکه محصولات و یا خدمات قابل ارائه شما آماده شد می توانید از طریق بنر های تبلیغاتی تصویری، آن را به نمایش عموم مردم بگذارید.

علاوه بر تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی می توانید انجام بدهید، از تبلیغات کلیکی و همچنین از تبلیغاتی که به صورت بنر های تصویری استفاده می شود می توانید بهره بگیرید. شما می توانید از اکانت هایی که در شبکه های اجتماعی از محبوبیت بالایی برخوردارند برای تبلیغ سایت خود استفاده بکنید.

– داشتن وبلاگ تجاری

قطعا وبلاگی که در آن محتوای مفید و طولانی بصورت منظم منتشر بشود در روند کسب و کار شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در واقع مهم ترین بخش برای افزایش کسب و کار افراد، داشتن یک وبلاگ تجاری است.

شما با وبلاگ نویسی لینک های بیشتری را به وب سایت خود دریافت می کنید. قطعا مشاغل دارای وبلاگ، خیلی بیشتر از سایر کسب و کار ها بازدید کننده دریافت می کنند. شما با ارزش گذاری بیشتر بر روی سایت خود، دلایل بیشتری برای بازدید از سایت خود به کاربران ارائه می دهید.

– تولید محتوای مناسب

قدرت تولید محتوای متنی مناسب را هرگز دست کم نگیرید. برای تولید محتوا موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • از تیتر های قوی و مقاومت ناپذیر غافل نشوید. در قسمت محتویات سایت سرفصل ها، یکی از قسمت های مهم هستند که در افزایش بازدید سایت تاثیر بسیار بزرگی دارند که هرگز قابل انکار نیست. کامل ترین پست شما بدون داشتن تیتر مناسب خوانده نمی شود.
  • در تولید محتوای خود بر روی موضوعات همیشه سبز و مهم تمرکز کنید. اخبار و تمرکزات پر طرفدار افزایش بازدید سایت را به صورت مقطعی بالا می برند اما موضوعاتی که همیشه دارای مخاطب هستند بازدید از سایت شما را با جمع آوری لینک ها و ترافیک ها به صورت ثابت بالا می برد.
  • استفاده از کلمات کلیدی هدف یا target key word (TKW): (TKW) کلماتی هستند که افراد بیشتر در جست و جوی های خود از آن استفاده می کنند، برخی از کلمات بیشتر از کلمات دیگر جست و جو می شوند. شما باید از این کلمات کلیدی هدف، در متن خود بیشتر استفاده کنید.
  • استفاده از کلمات کلیدی دم بلند یا long term key word: رتبه بندی برای کلمات کلیدی که طولانی هستند آسان تر است و این مورد می تواند بیشترین ترافیک را به سایت شما بدهد.
  • کلمات کلیدی را استراتژیک قرار دهید. کلمات کلیدی که مورد نظر شما هستند را در مکان های عنوان برچسب متا، در صد کلمه اول محتوا، در نام فایل های تصویری و متن جایگزین و همچنین در توضیحات متا قرار بدهید.
  • در تولید محتوای خود ظاهر SERP خود را بهینه تر بکنید. اطلاعات مهم را بهینه کنید تا اینکه جذابیت آن ها را بتوانید در SERP بهبود بدهید.
  • تولید محتوا از طریق مصاحبه با افراد مشهور در زمینه شغلی شما: با اینکار اعتبار خود را افزایش می دهید و فرد مورد نظر با انتشار مصاحبه به گسترش ترافیک سایت شما کمک می کند.

– تولید محتوای تصویری مناسب

تولید محتوای متن های با کیفیت، خوب است اما هرگز کافی نیست! استفاده از تصاویر مناسب و ویدیو های آموزشی ارزش بیشتری به محتویات شما می دهد. دیتا ها و محتوای حاوی تصاویر و ویدیو جذابیت بیشتری برای دنبال کنندگان سایت دارد. این روش در جذب و حفظ بازدیدکنندگان از روش های مهم و پایدار است.

شما می توانید از ابزار هایی مثل Canva برای تجسم داده ها و همنچین بازآفرینی نمودار ها استفاده بکنید. با استفاده از محتوای تصویری خوب، شما مزایای زیر را دریافت می کنید.

  • سایت های دیگر وقتی از تصاویر و ویدیو های سایت شما استفاده بکنند به سایت شما لینک می دهد.
  • در جست و جوی معمولی، تصاویر بیشتری از سایت شما به نمایش گذاشته می شود.
  • فرصت های بیشتری برای رتبه بندی دریافت می کنید.
  • جذابیت سایت شما برای کاربران بیشتر می شود.
  • نرخ کلیلک شما بیشتر می شود.

شما می توانید در ویدیو های خود، از دکه های تماس به اقدام مستقیم استفاده بکنید که افراد را به سایت شما می فرستد. یک کتابخانه از محتوای چند رسانه ای بازدیدکنندگان را به سایت شما خیلی بیشتر جذب می کند. در این کتابخانه علاوه بر محتوای تصویری از اینفوگرافیک ها، راهنماهای جامع و قابل دانلود، قالب ها، وبینار ها و… می توانید استفاده بکنید.

تولید محتوای تصویری مناسب، برای افزایش ترافیک سایت

– استفاده از اپلیکیشن لیندکین

در ابتدا لینکدین یک اپلیکیشن برای پیدا کردن و معرفی شغل و مهارت افراد بود. اکنون با گذشت زمان و ارائه آپدیت های جدید تر این اپلیکیشن به یک ابزار بسیار کارآمد تبدیل شده است. شما می توانید از لیندکین برای انتشار محتوای تولیدی خود در سایت استفاده بکنید. محتوایی که در سایت تولید و به انتشار می گذارید را به لینکدین ارسال کنید.

استفاده از لینکدین می تواند ترافیک سایت شما را بالا ببرد، وقتی کاربران لینکدین شما را دنبال بکنند محبوبیت سایت شما در حرفه مورد نظرتان بیشتر خواهد شد. به شما توصیه می کنم جهت آموزش ساخت اکانت لینکدین و همچنین نحوه استفاده مطلوب از این سایت مقاله آموزشی لینکدین از سایت ایرانی فالو را مطالعه کنید.

وارد دنیای بزرگ لینکدین بشوید و از امکانات بی نظیر لیندکین جهت معرفی و تبلیغ سایت خود برای افزایش ترافیک نهایت استفاده را ببرید.

– استفاده از پیوند های داخلی

زمانی که شما محتوای مورد نظر خود را در سایت ایجاد و انتشار کردید بهتر است که از چند پیوند به صفحات دیگر سایت خود در آن ایجاد بکنید. شما با این سیاست می توانید بازدیدکنندگان سایت را مدت زمان بیشتری در سایت خود نگه دارید و آن ها صفحات بیشتری از سایت شما را مطالعه کنند.

همچنین از این طریق شما می توانید رتبه سئو سایت خود را بهبود ببخشید، پس از فرصت ها و کلمات مناسب جهت لینک دهی داخلی غافل نشوید.

– افزایش سرعت بارگذاری سایت

سایت شما اگر از سرعت مناسبی برخوردار باشد قطعا نظر مثبت بازدیدکنندگان سایت را به خود جلب خواهد کرد. از مواردی مثل میزان حجم تصاویر، ساختار صفحه، قابلیت عملکرد افزونه های شخص ثالث و… برای افزایش سرعت بارگذاری سایت می توانید استفاده بکنید. سرعت همیشه یک عامل رتبه بندی بوده و با افزایش سرعت به افزایش رتبه خود نیز کمک می کنید.

شما می توانید از ابزار Page Speed Insights برای دریافت عملکرد سایت خود استفاده کنید. همچنین از پیشنهادات بهبود core web vitals آن و بسیاری از موارد دیگر استفاده بکنید.

– ریسپانسیو سازی سایت

سایت شما هرچند کوچک و ساده باشد شما حتما باید اطمینان حاصل بکنید که سایت شما در طیف وسیعی از دستگاه ها شامل انواع موبایل، گوشی های هوشمند کوچکتر انواع لپ تاپ ها قابل دسترس و قابل مشاهده باشد. اطمینان حاصل کنید که قالب سایت شما به طور کامل و دقیق بر روی تمام گوشی ها به نمایش در می آید.

معرفی روش های دیگر برای افزایش ترافیک سایت

دعوت از دیگران به وبلاگ مهمان در سایتتان یکی از راه افزایش ترافیک سایت است. از روش های مهم دیگر سئو سایت است که بسیار حائز اهمیت است.همچنین پیاده سازی نشانه گذاری Schema می تواند یکی از عوامل افزایش ترافیک سایت باشد. در واقع پیدا کردن و فهرست بندی صفحات شما با این کار برای ربات های موتور جست و‌ جو آسان تر می شود.

فروشگاه ایرانی فالو خدمات جدیدی جهت افزایش بازدید سایت برای شما عزیزان انجام داده که به چند نمونه از آن اشاره می کند

بازدیدکنندگان گوگل از چین

بازدیدکنندگان گوگل از اسپانیا

بازدیدکنندگان گوگل از کانادا

برای رفع ابهامات خود و همچنین دریافت پشتیبانی می توانید به صورت شبانه روزی از هر نقطه با کارشناسان و متخصصان سایت پر قدرت و محبوب ایرانی فالو در ارتباط باشید.

معرفی روش های دیگر برای افزایش ترافیک سایت

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها