کامنت توسط افراد تیک آبی

توضیحات تکمیلی

عنوان محصول

کامنت دارای تیک آبی

قیمت

هر یک عدد : 90000تومان

نمونه درج لینک یا آیدی

https://www.instagram.com/p/CYQ6qqyo9By/?utm_source=ig_web_copy_link

زمان شروع سفارش

24 تا 72 ساعت

سرعت تحویل به کاربر

13 عدد در روز

ضمانت

ندارد

کیفیت

بسیار عالی

توضیحات

با خرید این محصول افراد مشهور و دارای تیک آبی برای پست شما کامنت می گذارند

4.7/5 - (4 امتیاز)

خرید کامنت توسط افراد تیک آبی از فروشگاه ایرانی فالو که معتبرترین سایت ارائه دهنده خدمات سوشیال مدیا می باشد. یکی از بهترین تصمیمات شما برای پیشرفتتان و ببیشتر دیده شدن در میان کاربران اینستاگرام می باشد.

 خرید کامنت توسط افراد تیک آبی از سایت معتبر

فروشگاه ایرانی فالو اولین سایت ارائه دهنده سرویس خرید کامنت توسط افراد تیک آبی می باشد. این فروشگاه همیشه سعی داشته بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها را با ارزان ترین قیمت ممکن در اختیار کاربران خود قرار دهد.

فروشگاه ایرانی فالو بنا بر این رسالتی که در پیش گرفته است همیشه سعی داشته که از سیستم واسطه گری دوری کند. چرا که این سیستم ناخودآگاه موجب افزایش ارزش افزوده به محصولات می گردد.

بنابر هم فکری تیم مجرب و کارشناس فروشگاه ایرانی فالو برای کم کردن قیمت محصولات ، تصمیم به تهیه سرورهای اختصاصی متعلق به خود گرفت. قیمت هر یک عدد کامنت دارای تیک آبی فروشگاه ایرانی فالو حدودا 65000  تومان می باشد.

به دلیل ارگانیک و طبیعی بودن اکانت های مشهوری که برای شما کامنت می گذارند تنها 13 عدد کامنت توسط این افراد معروف در روز مجاز به استفاده می باشید. تا در نظر هوش مصنوعی اینستاگرام نیز طبیعی جلوه کند. همچنین مدت زمان تکمیل سفارش شما در بازه زمانی 24 تا 72 ساعت می باشد.

کامنت توسط افراد تیک آبی

مزایای افزایش کامنت توسط افراد تیک آبی از سایت معتبر و مطمئن

بنابر توضیحات داده شده فروشگاه ایرانی فالو تنها سایت معتبری می باشد که با وجود ارزان قیمت بودن محصولات اما کیفیت بی نظیری دارند. اگر شما به فکر پیشرفت بدون دغدغه فکری مسدود شدن پیجتان و صرف هزینه مناسب می باشید تیم ایرانی فالو به شما یک پیشنهاد دارد. این است که از محصولات با کیفیت و از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید.

بارها پیش آمده است که کاربران با مراجعه به پشتیبانی ایرانی فالو به دلیل مسدود شدن پیجشان درخواست کمک کرده اند. بعد از پیگیری های انجام شده اکثر موارد به دلیل استفاده از محصولات بی کیفیت و جعلی و خرید از سایت های نا معتبر بوده است. چرا که ربات های جست و جوگر اینستاگرام بسیار به اکانت های جعلی حساس می باشند.

کامنت توسط افراد دارای تیک آبی

مزایای خرید کامنت تیک آبی اینستاگرام

خرید کامنت تیک آبی از فروشگاه ایرانی فالو یکی از پر کاربردترین و مفید ترین نوع کامنت ها برای دیده شدن پست شما می باشد. شما با استفاده از این محصول می توانید در زیر پست خود از افراد مشهوری که دارای تیک آبی اینستاگرام می باشند کامنت و پیشنهاد دریافت کنید. دریافت کامنت از سلبریتی ها در الگوریتم اینستاگرام بسیار حائز اهمیت بوده و ارزش پست شما و متعاقبا پیجتان بیش از پیش خواهد شد. چرا که این نماد تیک آبی را هر کسی به راحتی نمی تواند کسب کند. پیجی که دارای نماد تیک آبی باشد از جایگاه ویژه ای در اینستاگرام برخوردار می باشد.

بنابراین اگر به فکر پیشرفت در کسب و کار خود و بالا بردن درآمد خود می باشید، بهترین گزینه برای کسب اعتماد سایر کاربران استفاده از کامنت توسط افراد معروف می باشد. چرا که سایر کاربران با مشاهده نظر یک اکانت معروف و مشهور در زیر پست شما سخت ترین مرحله جذب مشتری را که اعتماد می باشد را رد خواهید کرد.

بنابراین امکان جذب مخاطبان جدید و بالا رفتن میزان فروشتان بسیار بیشتر از قبل خواهد شد. از طرف دیگر در صورت مشاهده کامنت توسط افراد دارای تیک آبی در زیر پستتان، مخاطبان ترغیب به دیدن پست و نظر آن اکانت مشهور می شوند. بنابراین میزان ایمپرشن پستتان نیز افزایش خواهد یافت.

شما می توانید جهت ارتباط با ادمین، ما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید.

سبد خرید