امتیاز کاربران

ویو ریلز (reels) در اینستاگرام

اگر شما برای اینکه به کسب و کارتان رونق ببخشید، به دنبال افزایش ویو یا بازدید ریل (reels) هستید با ایرانی فالو همراه باشید.

باید قبول کنیم امروزه بیشتر کسب و کارها به صورت آنلاین انجام می شود و الگوریتم شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که پیج هایی که ویو و لایک بیشتری را دارند بالا می آورد.

ما متخصصین ایرانی فالو برای افزایش ویو reels شما در اینجا چند ترفند کاربردی را به شما آموزش می دهیم.

کسب درآمد مستقیم از ریلز در آپدیت جدید اینستاگرام عرضه شده است که متاسفانه در کشور ما در حال حاضر غیر فعال است ولی قطعا به زودی در ایران نیز فعال خواهد شد.

ویو ریلز (reels) در اینستاگرام

ریل (reel) در اینستاگرام چیست؟

ریل (reel) در واقع یک ویدیو کوتاه تا حداکثر۹۰ ثانیه است که شما می توانید بصورت پست منتشر کنید. ریل در بخش جداگانه ای از اینستاگرامتان قرار گرفته و دسته بندی می شود.

چیزی که ریل را از بقیه و حتی از استوری متمایز می کند امکانات جدید و جالب آن است. در ریل شما می توانید انواع افکت های تصویری، موسیقی های دلخواه، انواع استیکرهای متنوع و… را به ویدیو خود اضافه کنید و یا حتی سرعت آن را کم و یا زیاد بکنید.

بهترین ترفند های افزایش ویو ریلز

ما مشاورین ایرانی فالو پس از بررسی، روش های زیر را برای افزایش ویو ریلز به شما پیشنهاد می کنیم تا با به کار گیری صحیح آن ها به اهداف خود از پخش reels به راحتی برسید.

کیفیت بالا و مناسب ریل

هر چقدر محتوا یا ویدیو تولیدی شما از کیفیت بالا و مناسبی بر خوردار بشود احتمال افزایش ویو ریل شما نیز بالا می رود.

کاربران اینستاگرام زمان خود را خرج ریل هایی می کنند که این reel از کیفیت متناسبی برخوردار باشد.

ویدیویی که کیفیت بالایی  دارد به مخاطب این را نشان می دهد که به احتمال بیشتر از محتوای با کیفیتی هم برخوردار است.

کیفیت بالای reels تولیدی شما توسط الگوریتم های اینستاگرام نیز شناسایی می شوند. الگوریتم های اینستاگرام reels شما را در ترتیب های بهتری در صفحه اصلی قرار می دهد.

انتخاب یک کاور مناسب برای ریل

جذاب ترین تصویر مرتبط با ریل را انتخاب بکنید و از آن به عنوان کاور ریل استفاده کنید.

این تصویر اگر به حد کافی جذابیت داشته باشد، از کیفیت متناسب بر خوردار باشد و همچنین بتواند جزئیات را نشان بدهد، می تواند تاثیر مثبتی بر روی افزایش ویو reels داشته باشد.

استفاده از هشتگ های متناسب با موضوع ریل

شما با به کار بردن هشتگ هایی که با موضوع reel در ارتباط هستند به راحتی می توانید باعث افزایش ویو reel بشوید.

کاربران اینستاگرام وقتی موضوع خاصی را جست و جو می کنند هشتگ هایی که به کار می برید باعث می شوند پست شما در نتایج جست و جو بالا بیاید.

در این روش حتی کاربرانی از اینستاگرام که شما را دنبال نمی کنند می توانند با جست و جوی موضوع مورد نظر، ریلز شما را ببیند و شما از این طریق هم می توانید ویو reels را بالا ببرید و هم می توانید با ایجاد تعامل بیشتر با کاربران تعداد فالور هایتان را نیز بالا ببرید.

ما مشاورین ایرانی فالو در سایر مقاله های آموزشیمان به تفصیل راجع به هشتگ و کاربرد آن توضیح داده ایم. برای رفع و رجوع مشکلات و سوالات خود راجع به هشتگ و استفاده بهینه از آن می توانید به مقاله هشتگ اینستاگرام چیست و چطور از آن استفاده کنیم رجوع کنید.

زمان انتشار ریل

وقتی شما کاربر فعال اینستاگرام باشید پس از گذشت مدتی از انتشار محتوایتان متوجه خواهید شد که چه زمانی برای انتشار محتوایتان زمان بهتری است.

شما با انتخاب زمانی که می دانید مخاطبان پیجتان در آن زمان بیشتر آنلاین هستند می توانید به راحتی موجب افزایش ویو reels بشوید. کافی است آن زمان طلایی را بشناسید و reels را در حدود همان زمان پست بکنید.

ایده گرفتن از صفحه اکسپلور

با یک گشت و گذار ساده در اکسپلور اینستاگرام متوجه این موضوع خواهید شد که چه موضوعاتی در اینستاگرام محبوبیت بیشتری دارند.

وقتی شما متوجه موضوعات محبوب در اینستاگرام شدید می توانید از آن ایده بگیرید و با تولید محتوای خلاقانه، جذاب و با کیفیتی که همچنین همسو با موضوعات پر طرفدار هستند به راحتی موجب محبوبیت reels بشوید.

با ایده گرفتن از اکسپلور اینستاگرام و پیاده کردن آن بر روی محتوای خلاقانه خود شما باعث افزایش ویو ریلز می شوید.

ایده گرفتن از صفحه اکسپلور

استفاده از آپشن های تعاملی اینستاگرام

اینستاگرام همیشه در آپدیت هایی که عرضه می کند ترفند ها و آپشن های جدیدی در اختیار کاربرانش می گذارد.

آپشن های تعاملی اینستاگرام شامل قابلیت پرسش و پاسخ، آزمون ها، نظر سنجی و… است.

شما با بهره گیری درست از این آپشن ها در ریلتان به راحتی می توانید تعامل بیشتری با مخاطبانتان برقرار کنید یا حتی کاربران را برای تعامل بیشتر با پیج شما تشویق کنید.

شما باید با مخاطبانتان ارتباط های فعال داشته باشید. از نظرات آن ها در راستای بهتر شدن ریلز هایتان استفاده بکنید، به سوالات آن ها پاسخ بدهید و یا حتی با پرسش سوال از آن ها ارتباط موثر و سازنده با مخاطبانتان داشته باشید.

شما با داشتن ارتباط موثر و همچنین حمایت آن ها از تماشای ریلز به راحتی می توانید یک تاثیر مثبت بزرگ بر روی افزایش ویو ریلز داشته باشید.

اشتراک گذاری ریلز در سایر پلتفرم های اجتماعی

در اینجا روی سخن ما با کاربرانی از اینستاگرام است که علاوه بر اینستاگرام از سایر پلتفرم های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر و یوتیوب نیز استفاده می کنند.

شما می توانید ریلز را در سایر پلتفرم هایتان نیز به اشتراک بگذارید و با ایجاد پیوند به نمایه اینستاگرام خودتان به راحتی ترافیک و همچنین ویو ریلز در اینستاگرام را بالا ببرید.

همکاری با افراد محبوب و تاثیر گذار در اینستاگرام

برای تولید reels شما می توانید در راستای افزایش ویو و جذب بیشتر مخاطب با افرادی که در اینستاگرام محبوب هستند یا حتی با پیج هایی که در اینستاگرام تاثیر گذار هستند همکاری سازنده ای در جهت تولید reels داشته باشید.

با اینکار شما دامنه بیشتری از کاربران اینستاگرام را برای ویوreels  به دست می آورید.

شما با انجام این کار ریلز را در معرض افراد بیشتری برای بازدید قرار می دهید.

 تراز بندی صحیح متون در ریل

اگر شما می خواهید در ریل از متن، زیر نویس و… استفاده بکنید  نکات زیر را برای استفاده از متون باید در نظر داشته باشید

  • متن شما باید خوانا باشد.
  • متن شما باید از تراز بندی مناسبی برخوردار باشد.
  • متن شما باید در جهت کمک به مفهوم ریلتان باشد.
  • متن باید حداکثر کمک را به شما بکند تا در کنار تصویر پیام محتوا بهتر به مخاطبتان برسد.
  • این متون باید مناسب برای افرادی که نمی خواهند و یا نمی توانند به صدای ریل گوش بدهند مناسب باشد.

اگر شما صاحب برند هستید و یا کسب و کار خصوصی خود را دارید می توانید یک لوگو برای خودتان داشته باشید و از این لوگو در reels با یک تراز بندی مناسب و در یک قسمت خوب از گوشه ریل مورد نظر خود استفاده بکنید.

با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در بالا شما یک ویدیو مناسب دارید که به مخاطب این حس را منتقل می کند که برای تولید این ریل زحمت کشیده شده و زمان صرف شده است.

در کنار یک ویدیو با محتوای مناسب و انتقال این حس ارزشمندی به مخاطب، شما می توانید شاهد تاثیر چشم گیر این موضوع بر افزایش ویو reels  باشید.

در این قسمت از مقاله ما متخصصان ایرانی فالو سعی کردیم روش های مهم و کاربردی را به شما آموزش بدهیم تا بتوانید ویو reels را بالا ببرید و مخاطبان بیشتری را به خود جذب بکنید.

از دیگر روش های کاربردی در اینستاگرام برای افزایش ویو ریلز، استفاده از تگ های مکان برای محتویات مرتبط با مکان هستند که به مخاطب این امکان را می دهد با جست و جوی نام مکان، مکان مورد نظر خود برای خرید، تفریح، بازید، غذا خوردن و… را پیدا بکنند.

همچنین شما می توانید از صدا های مناسب استفاده کنید. برای مثال:

  • دیالوگ فیلم های محبوب
  • صداهای ترند
  • دیالوگ های کمدی
  • موزیک های ترند
  • موزیک های بدون کپی رایتینگ
  • دیالوگ های آشنا

با استفاده از این موارد و صداهای مناسب شما می توانید reel خلاقانه خود را تولید کنید و ویو آن را بالا ببرید.

ایرانی فالو، در حال حاضر بزرگترین و بهترین فروشگاه شبکه های اجتماعی است که علاوه بر فروش و ارائه خدمات مطمئن تمام شبکه های اجتماعی، مقاله های آموزشی بسیار مفیدی را نیز در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

لطفا با سایر مقالات آموزشی ایرانی فالو همراه باشید.

در قسمت نظر سنجی طراحی شده در پایین همین بخش شما می توانید نظرات، سوالات، انتقادات و حتی ابهامات خود راجع به این مقاله و حتی خود سایت ایرانی فالو را با ما در میان بگذارید.

مشاورین، متخصصان و پشتیبانان سایت پر قدرت ایرانی فالو در تمام طول شبانه روز آماده ارائه خدمات و پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان از هر نقطه کشورمان هستند.

 تراز بندی صحیح متون در ریل

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها