خرید واچ تایم یوتیوب، خرید Watch Time

توضیحات تکمیلی

عنوان محصول

افزایش واچ تایم یوتیوب

قیمت

هر 100 عدد: 247,500 تومان

نمونه درج لینک یا آیدی

https://www.youtube.com/watch?v=vo1t6TToFcE

زمان شروع سفارش

6 ساعت پس از ثبت سفارش

سرعت تحویل به کاربر

30 ساعت در روز

ضمانت

دارای جبران ریزش نمی باشد

کیفیت

بسیار عالی

توضیحات

برای خرید واچ تایم طول هر ویدیو باید حداقل یک ساعت باشد. در غیر این صورت سفارش شما قابل اجرا نخواهد بود و یا کمتر از مقدار ثبت شده تکمیل می شود.
زمان تقریبی هر عدد واچ تایم 20 الی 28 دقیقه است.
فقط برای ویدیو های کامل بالای یک ساعت قابل اجراست و لینک ویدیو کوتاه قرار ندهید.

4.8/5 - (6 امتیاز)

خرید واچ تایم یوتیوب و سایر راه‌های افزایش آن به این صورت است که برای دیده شدن محتوای خود باید گوگل و واچ تایم یوتیوب را متقاعد کنید که ویدیوی شما از نظر کاربر جذاب است. ارزش افزایش واچ تایم یوتیوب، لایک یوتیوب، ویو یوتیوب، سابسکرایب یوتیوب و دیده شدن را دارد.

خرید واچ تایم یوتیوب از معتبرترین سایت ایرانی

اگر یک شرکت هستید، می توانید کالای خود یا کانال خود را که در اطراف کالاها و خدماتی که ارائه می دهید، چرخش دهد. وقتی در مورد یک ویدیوی یوتیوب که مخاطبان زیادی را جمع کرده است نظر می دهید، پس از خرید واچ تایم یوتیوب به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. اگر فیلم های مناسب را برای نظر دادن و پسندیدن نظرات انتخاب کنید، تبدیل آن بسیار آسان است. حتی می توانید از رقبای مستقیم خود سو you استفاده کنید بدون اینکه آنها حتی متوجه این موضوع شوند.

خرید واچ تایم یوتیوب

برای دریافت در بالای هر بخش نظر که می خواهید، اکنون نظر YouTube را لایک کنید.هنگامی که YouTuber یا نوازنده هستید، می توانید از استراتژی های مشابه استفاده کنید. صرفاً حذف “سلام، من یک قیام YouTuber هستم، از بازخورد شما قدردانی می کنم” در بخش نظرات می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

مردم در مورد آنچه شما ارائه می دهید کنجکاو خواهند شد و تمام آنچه برای اطمینان از این که محتوای شما ارزش اشتراک دارد را باید در اختیار داشته باشید.وقتی محتوای شما جذاب و خلاقانه باشد، هیچ کاری آسانتر از تبدیل کل قسمت نظرات به طرفداران شما نیست.

آیا می توان با خرید واچ تایم به درآمد رسید

ما در فروش محصول خرید واچ تایم یوتیوب فروشگاه ایرانی فالو از سایر رقبا متفاوت هستیم. وقتی صحبت از تبلیغ ویدیوهای یوتیوب و کانال های یوتیوب می شود، روش های مختلفی وجود دارد که شرکت ها از آنها استفاده می کنند.

متاسفانه این روش ها به همراه خرید واچ تایم یوتیوب همه برابر نیستند! بیشتر رقبای ما از روش های غیراخلاقی برای تبلیغ استفاده می کنند که می تواند به طور مرتب به رتبه بندی حساب شما آسیب برساند یا حتی آن را به حالت تعلیق درآورد.ما متفاوت هستیم زیرا هیچ خدماتی ارائه نمی دهیم که بتواند تأثیر منفی روی حساب های شبکه های اجتماعی شما بگذارد.

ما به جای استفاده از مشترکان و بینندگان ربات جعلی، از یک شبکه تشویقی و خرید واچ تایم یوتیوب از کاربران واقعی برای انجام سفارشات شما استفاده می کنیم.

خرید واچ تایم یوتیوب

خرید 4000 ساعت واچ تایم یوتیوب

خرید ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم یوتیوب با ارزانترین قیمت ممکن از سایت ایرانی فالو برای کاربران سایت فراهم شده است. خرید لایک های نظر فروش می تواند شما و کانال شما را در حوزه های ناشناخته قرار دهد.خواه لایک ، نمایش یا مشترک باشید ، هر برداشتی از نظر می تواند از نظر مالی به شما کمک کند.

واچ تایم یوتیوب پلتفرم شماره یک برای کسب درآمد از محتوای شما بدون فروش مستقیم چیزی است  میلیون ها سازنده محتوا می توانند از طریق فیلم ها و تبلیغات خود کم وبیش مناسب زندگی کنند.  فرصتهای نامحدودی برای ایجاد منابع درآمد وجود دارد.هنگام خرید پسندیدن های واچ تایم یوتیوب، می توانید سریع به دنبال شهرت بروید.

در وقت و حتی هزینه ای که صرف شانس کمتری در ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم یوتیوب می کردید ، صرفه جویی خواهید کرد.

برای شرکت ها و افراد، منافع مالی داشتن کانال YouTube مشهود است. پس از ایجاد یک جامعه پایدار، همیشه می توانید اطمینان داشته باشید که این افراد به شما پایبند خواهند بود. برای منافع مالی خود می توانید به آنها اعتماد کنید. آنها موفقیت شما را تضمین می کنند. ما به شما این امکان را می دهیم که با کمک ما بتوانید این جامعه را بسازید.

اکنون نظر YouTube را لایک کنید و اکنون کانال شما به سرعت رشد خواهد کرد. شاید این سوال برای شما هم به وجود آید که واچ تایم یوتیوب چیست؟

خرید واچ تایم

واچ تایم یوتیوب چیست و چگونه کار میکند

این شبکه اجتماعی بسیار محبوب یک قانون ایجاد کرده است برای هر ویدیو حداقل 4000 ساعت واچ تایم نیاز دارید تا به درآمد برسید. زمان تماشا در هر جلسه به مدت زمانی که شخصی در یک جلسه از ویدیوی شما صرف می کند اشاره دارد.شما این گزینه را دارید که طول زمان تماشا را انتخاب کنید. و به سوال خود درباره واچ تایم یوتیوب چیست پاسخ دهید.

دلیل خرید ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم یوتیوب

به گفته ای این برنامه این قدر محبوب است که 100 سال طول می کشد تا ویدیوهای آن را به صورت کامل ببینید و به سوال خود درباره واچ تایم چیست پاسخ دهید. یکی از مهمترین عوامل قرار گرفتن ویدیو شما در صدر ویدیوها در یوتیوب زمان تماشای ویدیو های شما توسط بازدیدکنندگان است طبق الگوریتم های جدید یوتیوب هرچه بازدیدکنندگان زمان بیشتری از ویدیو شما بازدید کرده باشند آن ویدیو محبوبتر است.

یعنی فقط خرید لایک و کامنت کافی نیست و باید زمان بازدید ویدیوهایتان را افزایش دهید با خرید واچ تایم یوتیوب میتوانید ویدیو خود را سریعتر از هر روشی به جایگاه محبوبترین ویدیوها برسانید. با خرید لایک و کامنت، ویدیو یوتیوب خود را در جایگاه محبوبترین ها نگه دارید و در هر بازدید بیشتر محبوبیت و درامد بیشتری کسب کنید.

سبد خرید