امتیاز کاربران

روش ها و مشخصه های جدید امنیت لینکدین

روش ها و مشخصه های جدید امنیت لینکدین تیتر داغ بسیاری از رسانه ها می باشد که در ایرانی فالو برای شما بازگو خواهیم کرد. ‏لینکدین یک پلتفرم شبکه اجتماعی است که به طور خاص برای جامعه حرفه ای طراحی شده است.

این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد یک پروفایل ایجاد کنند و با دیگر متخصصان ارتباط برقرار کنند و یک شبکه حرفه ای بسازند. لینکدین در سال 2002 تاسیس شد و در سال 2003 راه اندازی شد و از آن زمان به یکی از بزرگترین شبکه های حرفه ای در جهان تبدیل شده است که بیش از 740 میلیون عضو در بیش از 200 کشور و منطقه دارد.لینکدین برنامه ای است که در آن متخصصان می توانند مهارت ها، تجربیات و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

کاربران می توانند یک نمایه دقیق ایجاد کنند که شامل سوابق کاری، تحصیلات، مهارت ها و دستاوردهای آنها و همچنین یک عکس حرفه ای و خلاصه ای از اهداف و آرزوهای شغلی آنها می شود، سپس می توان از این نمایه برای ارتباط با سایر متخصصان در صنعت یا حوزه خود و همچنین کارفرمایان، مشتریان و همکاران بالقوه استفاده کرد.

یکی از ویژگی های کلیدی لینکدین امکان ایجاد و عضویت در گروه های حرفه ای است. این گروه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند با دیگرانی که علایق، مهارت‌ها یا اهداف شغلی مشابهی دارند ارتباط برقرار کنند و در بحث‌ها شرکت کنند، سؤال بپرسند و منابع را به اشتراک بگذارند.

گروه ها را هر کسی می تواند ایجاد کند و در حال حاضر بیش از 2 میلیون گروه فعال در لینکدین وجود دارد.یکی دیگر از ویژگی های مهم لینکدین امکان جستجو و درخواست شغل است.

کاربران می‌توانند فهرست‌های شغلی را بر اساس کلیدواژه، مکان، صنعت و معیارهای دیگر جستجو کنند و می‌توانند مستقیماً از طریق پلتفرم برای مشاغل درخواست دهند.

کارفرمایان همچنین می توانند از LinkedIn برای جستجو و استخدام نامزدها استفاده کنند و می توانند نمایه های نامزدها را مشاهده کنند و مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنند.

‏LinkedIn همچنین تعدادی ویژگی دیگر را ارائه می دهد که برای کمک به حرفه ای ها در ایجاد شبکه و پیشرفت حرفه خود طراحی شده است.

اینها شامل توانایی انتشار مقالات و پست‌های وبلاگ، اشتراک‌گذاری محتوا و به‌روزرسانی‌ها و تأیید و توصیه دیگران در شبکه شما است.

LinkedIn همچنین ویژگی‌های ممتاز مانند InMail و LinkedIn Learning را ارائه می‌دهد که ابزار و منابع بیشتری را برای حرفه‌ای‌هایی که به دنبال پیشرفت شغلی خود هستند، ارائه می‌دهد.

به طور کلی، لینکدین ابزاری قدرتمند برای حرفه ای هایی است که به دنبال ایجاد شبکه، پیشرفت حرفه خود و به روز ماندن در اخبار و روندهای صنعت هستند.

چه جویای کار، یک فریلنسر، یک صاحب کسب و کار کوچک یا یک مدیر اجرایی شرکت باشید، لینکدین طیف وسیعی از ویژگی ها و منابع را ارائه می دهد تا به شما کمک کند با دیگران ارتباط برقرار کنید، مهارت های خود را به نمایش بگذارید و به اهداف شغلی خود برسید .

البته لینک دین یک سری مشخصه‌ها و مسائل امنیتی دارد که باید آن را رعایت کنید که جلوتر توسط ایرانی فالو به شما آن را آموزش می‌دهیم .

روش ها و مشخصه های جدید امنیت لینکدین

روش‌های بالا بردن امنیت لینکدین

لینکدین هم مانند تمامی پلتفرم‌های دیگر نیاز به بالا بردن امنیت اطلاعات خصوصی شما دارد . در این مقاله از ایرانی فالو ما چند روش است وش‌های بالا بردن امنیت لینکدین را به شما آموزش می‌دهیم .

  • رمز عبور قوی

از رمز عبور قوی استفاده کنید یعنی چی ؟ یعنی باید سعی کنید رمزی را انتخاب کنید که برای مزاحمان قابلی شناسایی نباشد . این رمز عبور برای افزایش امنیت اکانت شما در لینکدین ستفاده می‌شود.

برای اینکه رمز عبور شما سخت باشد می‌توانید از حروف مختلف کوچک و بزرگ اعداد و یا نمادها استفاده کنید فراموش نکنید که حداقل رمز شما باید تا ۸ کاراکتر باشد .

رمز عبور قوی

  • محدودیت اطلاعات اشتراک گذاری

انتخاب دسترسی مناسب و محدودیت کردن اطلاعات اشتراک گذاری یکی دیگر از گزینه‌های بالا بردن امنیت لینکدین می‌باشد.

یعنی شما می‌توانید با انتخاب دسترسی مناسب بر روی اطلاعات خود کنترل کامل داشته باشید و از ورود مزاحمان در اکانت خودتان جلوگیری کنید .

برای مثال برای کمتر شدن دسترسی دیگران به شما می‌توانید اطلاعات تماس خودتان را از نمایه عمومی این پلتفرم حذف کنید . برای انجام این کار مراحل زیر را پیش بروید :

  1. روی لینک «ویرایش مشخصات» از منوی «نمایه» در بالای صفحه اصلی LinkedIn کلیک کنید.
  1. به قسمت ” اطلاعات شخصی ” بروید و روی دکمه “ویرایش” کلیک کنید و شماره تلفن، آدرس یا هرگونه اطلاعات تماس دیگر که می خواهید حذف کنید را انتخاب کنید.
  • تایید احراز هویت

روش‌های مختلفی برای انتخاب احراز هویت مناسب وجود دارد که شما می‌توانید با انتخاب این روش‌ها از دسترسی افراد ناشناس به اکانت لینکدین خود جلوگیری نمایید .

یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید احراز هویت کنید این است که از شماره تلفن همراه خود برای این کار استفاده کنید. این کار ساده‌ترین و بهترین روش احراز هویت در لینکدین می‌باشد .

تایید احراز هویت

  • اطلاعات شخصی تان را فاش نکنید

به هیچ عنوان اطلاعاتی که مربوط به موضوعات کاری و خصوصی شما می‌شود را برای کاربران دیگر فاش نکنید. این اطلاعات می‌تواند مربوط به قضایای اقتصادی و مالی شما در حرفه کاریتان باشد .

روش‌ها و مشخصه‌های جدید امنیتی در لینکدین

لینکدین مشخصه‌های امنیتی جدیدی به برنامه خود اضافه کرده است. این کار با هدف مبارزه با مزاحمان و کلاهبرداری اضافه شده ین گزینه‌های جدید شامل :

  • تاریخ ایجاد حساب در برنامه
  • ابزارهای شناسایی تصاویر پروفایل با هوش مصنوعی
  • درخواست‌های کمک برای محافظت در برابر پیام‌های کلاه‌برداری

زمانی که وارد برنامه لینکدین می‌شوید گزینه‌ای دارد به نام (درباره این حساب) که در آن می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره زمان ساخت حساب، به روز رسانی‌ها ، ایمیل و شماره تماس ثبت شده در برنامه را یافت کنید

که با زدن روی ۳ نقطه می توانید به آن دسترسی داشته باشید. کمکی که این اطلاعات به شما می‌کنند این است که تشخیص دهید

آیا یک فرد واقعاً می‌خواهد با شما ارتباط برقرار کند یا یک کلاهبردار است که به دنبال سرقت اطلاعات شما به نفع خود می‌باشد . اخیراً کلاهبرداری از پلتفرم لینکدین بسیار زیاد شده و این موضوع سبب مهم شدن مسائل امنیتی شده است .

در دو سال اخیر از کاربران لینکدین اطلاعاتی دریافت شده که می‌گوید حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیون اطلاعات ثبت شده است که نشان می‌داد هک به صورت مستقیم صورت نگرفته است

و روش انجام کار کلاهبرداران به صورت غیر مستقیم با برداشتن داده‌ها مانند رمز شارژ ‌و اطلاعات زیر بخشی مخفی پارد اطلاعات کاربران شده بودند . لینکدین سال‌ها به دنبال راهی بود که این کار را غیرقانونی اعلام کند

با اینکه این خراش‌ها فقط باعث دریافت اطلاعاتی از لینکدین می‌شد که با پایگاه‌های داده دیگر تطابق داشتند،اما موارد دیگری از اهبردان بودند که با افراد ارتباط برقرار می‌کردند و از آنها اطلاعات بیشتری می‌گرفتند .

با توجه به تمام این موضوعات پیش آمده لینکدین در تلاش است که ابزارهای امنیتی خود را بالا ببرد که با این اقدام می‌توان تعیین کرد که با چه کسی ارتباط برقرار کنید و از چه کسی دوری کنید تا اطلاعات شخصی کاری خود را در اختیار دیگران نذارید .

لینکدین هوش مصنوعی طراحی کرده که می‌تواند افرادی که با تصاویر پروفایل فیک وارد برنامه می‌شوند را تشخیص دهد . لینکدین در حال ارتقای این ماشین هوش مصنوعی می‌باشد زیرا که در طول زمان پیش بینی می‌شود که این مسئله بیشتر پیش خواهد رفت ؛

زیرا که تولید کنندگان تصاویر هوش مصنوعی مرور زمان کار خود را پیشرفته‌تر می‌کنند و تصاویر را واقعی و بهتر از سری قبل می‌سازند که این کار باعث تشخیص سخت سیستم‌ها می‌شود .

برای همین موضوع لینک دین در تلاش ارتقا می‌باشد که بتواند پروفایل‌های جعلی را قبل از تعامل با کاربران تشخیص دهد و آن را حذف کند .

برای این موضوع پس از تشخیص لینکدین محتوایی به صورت هشدار برای کاربران دایجیکس می‌کند که نشان دهنده خطر و منحل شدن امنیت کاربران می‌ باشد .

لینکدین با بالا بردن امنیت کاربران می‌تواند یک برنامه با شرایط حفاظی بهتر و مناسب‌تری برای کسب و کار افراد باشد. قطعاً موضوعات امنیتی با بیشتر شدن کلاهبرداران اهمیت بیشتری پیدا می‌کند .

وظیفه ایرانی فالو هم برای شما کاربران ایجاد امنیت و شرایط بهتر در شبکه‌های اجتماعی خصوصی شما می‌باشد. ما در تمامی مقاله‌ها هدفمان بالا بردن اطلاعات شما از تکنولوژی امروزی است .

در این مقاله هم قصد داشتیم که درباره امنیت برنامه لینکدین برای شما توضیح دهیم تا بتوانید با خیال راحت از این پلتفرم اجتماعی و حرفه‌ای استفاده کنید .

اگر در خصوص موضوع شبکه‌های اجتماعی سوال‌های دیگری داشتید می‌توانید با ما در میان بگذارید تا ما اطلاعاتی کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم .

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها