امتیاز کاربران

صفر تا صد همستر کامبت (hamster combat)

همستر کامبت بازی موبایلی کریپتویی و جدیدی است که عمدتا در تلگرام فعالیت دارد. در این بازی با جمع آوری سکه های مجازی در طول بازی، افزایش پروفیت ساعتی و ارتقا کارت های درون خود بازی، می توانید به راحتی به عنوان یک مدیر صرافی مجازی عمل کنید. این بازی با وعده کسب درآمد، جذابیت خود را دو‌چندان کرده است. با سایت پر قدرت ایرانی فالو همراه باشید تا به شما صفر تا صد همستر کامبت(hamster combat) را آموزش بدهیم.

همستر کامبت چیست؟

این بازی که در فروردین ماه سال جاری عرضه شد از همان ابتدا، با آغوش باز کاربران مورد استقبال قرار گرفت. هم‌ اکنون این بازی چند ده میلیون کاربر فعال دارد و حتی این تعداد رو به افزایش است. این در حالی است که احتمال ایردراپ شدن توکن های این بازی بسیار بالاست. یعنی اگر همستر کامبت در صرافی ها لیست بشود، سازندگان این بازی قیمتی برای همستر کامبت انتخاب می کنند.

داستان بازی (Hamster combat) ساده است. شما کافی است یک صرافی ارز دیجیتال را انتخاب بکنید. در نهایت شما با ضربه زدن بر روی همستری که در میان صفحه قرار دارد به جمع آوری سکه های مجازی مشغول می شوید. شما می توانید سکه های بیشتری را در زمان کمتری به دست بیاورید. همستر کامبت، یک ارز رمز پایه مبتنی بر میم است که پتانسیل بازدهی قابل توجهی دارد.

توکن های همستر کامبت توسط تلگرام هدایت می شود، توکن های همستر کامبت بر روی بستر بلاک چین TON ایجاد می شود. بلاک چین TON قطعا در افزایش امنیت بازی همستر کامبت کمک های شایانی می کند.

صفر تا صد همستر کامبت(hamster combat)

آموزش بازی همستر کامبت

نخستین قدم از آموزش همستر کامبت، داشتن یک اکانت تلگرامی است.

  • اگر نسخه تلگرام در گوشی خود ندارید در گوشی های آیفون از اپ استور و در گوشی های اندروید از گوگل پلی، تلگرام را دانلود کنید.
  • وارد لینک ربات همستر کامبت بشوید.
  • زمانی که وارد ربات همستر کامبت شدید، روی دکمه استارت (start) ضربه بزنید.
  • دستورالعمل هایی که وجود دارد را دنبال بکنید.
  • صفحه اصلی بازی همستر کامبت، بخش exchange نام دارد. شخصیت و راوی اصلی بازی یک سکه با نماد همستر است.
  • با ضربه زدن بر روی سکه با نماد همستر، شما می توانید سکه های مجازی خود را جمع کنید. سکه های مجازی شما، همستر کوین (hamster coin) نام دارد.

تبریک میگویم! شما وارد بازی شدید و در حال انجام آن هستید.

بخش airdrop در بازی hamster combat:

بخش ایردراپ همستر شامل شش قسمت است، تمام فعالیت های درون این بازی برای کسب امتیاز ایردراپ مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نا گفته نماند که تیم همستر هنوز زمان دقیق ایردراپ را اعلام نکرده است. تمام شرایط به صورت رسمی توسط همستر تایید شده است.

  1. Passive income: کاربران همستر با فعالیت های غیر فعال خود در بازی علاوه بر کسب درآمد، امتیاز ایردراپ دریافت می کنند. این همان قسمت پروفیت است.
  2. Earn task: بکی دیگر از شرایط مهم ایردراپ انجام تسک ها یا همان وظایف و چالش های خاص درون بازی است.
  3. Achievements: وقتی شما در طول بازی به دستاورد هایی برسید، این دستاورد های شما امتیازات ایردراپ شما را بالا می برد.
  4. Keys: در بخش minigame و playground می توانید کلید ها را به دست بیاورید و از این طریق امتیازات ایردراپ خود را بالا ببرید.
  5. Telegram subscription: عضویت در کامال تلگرام همستر و یا گروه های تلگرامی مرتبط از دیگر شروط دریافت ایردراپ است.
  6. Friends : یکی از اصلی ترین معیار ها برای کسب امتیاز ایردراپ، دعوت از دوستان و همچنین افزایش تعداد دعوت دوستان است.

بخش airdrop در بازی hamster combat:

بخش های اصلی بازی hamster combat

در اینجا ما به معرفی بخش های اصلی از همستر کامبت می پردازیم.

بخش exchange: صفحه اصلی بازیهمستر کامبت بخش exchange است. همستر کوین های شما، سطح فعلی شما در طول بازی و همچنین جوایز در بخش exchange قابل نمایش است.

بخش Boost: با دکمه Boost در بازی به بخش ارتقا دهنده های همستر کامبت منتقل می شوید.

  • full energy: این گزینه در قسمت Boost وجود دارد که شما در بالای صفحه آن را مشاده می کنید. فول انرژی با علامت رعد و برق  به شما کمک می کند تا بدون وقفه البته تا یک سقف مشخص به جمع آوری سکه بپردازید.
  • Limint energy: این گزینه در قسمت Boost قرار دارد و شما با استفاده از این گزینه می توانید ظرفیت انرژی خود، برای ادامه بازی و جمع آوری بیشتر همستر کوین را بالا ببرید.
  • Multitap: با این گزینه در قسمت Boost در ازای هر ضربه ای که به سکه اصلی وارد می کنید، تعداد سکه های دریافتی شما بیشتر از حالت اصلی خواهد بود.

بخشMinigame : در این قسمت شما باید کندل های معاملاتی را زیر سی ثانیه به گونه ای حرکت بدهید که راه برای کلید همستر باز بشود. اگر شکست بخورید بعد از شکست یک ساعت امکان امتحان مجدد را نخواهید داشت. سرعت عمل بالای شما در اینجا بسیار مهم است. اگر تمام مراحل را درست انجام بدهید یک کلید همستر به دست می آورید. از این کلید در آینده نزدیک برای باز کردن قفل پاداش های جدید استفاده خواهید کرد.

بخش جدید playground : این بخش جدید به شما این امکان را می دهد که با انجام بازی هایی حتی خارج از ربات همستر بتوانید کلید جمع آوری بکنید. در حال حاضر فقط بازی bike ride 3d در این بخش قرار دارد. پیشتر از این تنها راه جمع کردن کلید در همستر کامبت انجام مینی گیم های روزانه بود. کد های بخش پلی گراند تنها با روش، انجام بازی های معرفی شده قابل دریافت است.

بخش Mine یا Profit و کارت های همستر کامبت: در بخش mine سکه هایی را که جمع کرده اید باید خرج بکنید و کارت های همستر کامبت را خریداری کنید. پروفیت ساعتی عددی است که نشان می دهد در هر ساعت چه مقدار سکه به صورت خودکار به دست می آورید. افزایش پروفیت از طریق خرید های کارت بازی ممکن است. اگر شما در بازی آنلاین نباشید، تا سقف ۳ ساعت موجودی سکه های شما را با یک نرخ مشخص افزایش می دهند. اگر بعد از گذشت این سه ساعت شما در بازی آنلاین نشوید و سود خود را دریافت نکنید روند این سود دهی تا بازدید بعدی شما متوقف خواهد شد.

بخش Earn: بخش کسب درآمد یا Earn از همستر کامبت به شما کمک می کند تا با انجام کارهای ساده یا Tasks پاداش دریافت کنید. برای مثال با عضویت در کانال تلگرامی، کانال یوتیوب، صفحه X و… می توانید به راحتی سکه های اضافه تری را کسب کنید. ناگفته نماند که برای شرکت در بخش Earn شما حتما باید حساب کاربری بازی خود را به اکانت تلگرامتان متصل بکنید.

بخش Friends: در قسمت دوستان یا Friends  از بازی همستر کامبت شما می توانید از طریق دعوت از دوستانتان از طریق اشتراک گذاری لینک پاداش دریافت کنید. پاداش های دریافتی شما از طریق Friends  به صورت سکه به حساب کاربری شما واریز خواهد شد.

دو حالت دریافت پاداش وجود دارد، در حالت اول دعوت از دوستان، شما به ازای هر یک نفری که از طریق شما به این بازی وارد می شوند ۵۰۰۰ سکه دریافت خواهید کرد. در حالت دوم اگر فردی که از طریق شما وارد بازی شده باشد حساب تلگرام پرمیوم داشته باشد، این پاداش پنج برابر یعنی ۲۵۰۰۰ سکه خواهد بود. برای شرکت در این بخش نیز همانند بخش Earn شما حتما باید حساب کاربری بازی خود را به اکانت تلگرامتان متصل بکنید.

بخش های اصلی بازی hamster combat

کد مورس در بازی همستر کامبت چیست؟

قبل از راه اندزی توکن در شبکه TON و ایردراپ، شما با دریافت و استفاده از کد مورس می توانید روزانه یک میلیون سکه آن هم به صورت رایگان دریافت کنید. یک رشته از کد های مورس در صفحه بارگذاری مینی اپ تلگرام به نمایش گذاشته شده است. شما به راحتی می توانید کد های مورس را دریافت بکنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا مشاورین سایت محبوب ایرانی فالو به شما آموزش بدهیم چطور با کد مورس همستر کامبت، یک میلیون سکه دریافت بکنید.

برای دریافت یک میلیون سکه از طریق کد مورس همستر کامبت، مراحل زیر را طی بکنید.

  • وارد صفحه اصلی بازی همستر کامبت بشوید.
  • در صفحه اصلی یک گزینه به نام Earn per tap وجود دارد روی آن ضربه بزنید.
  • منتظر تغییر رنگ آیکون همستر باشید. همستر شما به رنگ قرمز تغییر می کند.
  • کادر Daily cipher در زیر قسمت، اندازه گیر برای شما به نمایش در می آید.
  • کد مورس عبارت روزانه را در قسمت مورد نظر وارد بکنید. در صورتی که کد مورس شما کد نقطه است، یک ضربه بزنید. اگر کد مورس شما کد نیم خط است شما باید انگشت خود را کمی روی همستر نگه دارید. شما با کمی تمرین، سکه های رایگان را به راحتی دریافت می کنید.

پاسخ به یک سوال پر تکرار: آیا بازی همستر کامبت کلاهبردای است؟

یکی از مزیت های بازی همستر کامبت این است که برای شروع و ادامه این بازی، شما نیازی به صرف هزینه و یا سرمایه گذاری مالی ندارید. با رفع این مورد که شما نیازی به سرمایه و صرف هزینه ندارید پس خطر مالی مثل از دست دادن سرمایه و هزینه شما را تهدید نمی کند.

این یک مزیت مهم برای انجام این بازی است. شما می توانید به دید سرگرمی به این بازی نگاه کنید، بنابراین هیچ مشکلی شما را تهدید نخواهد کرد. اما این بازی از یک سری ابهامات برخوردار است. در زیر به ذکر ابهامات بازی hamster combat پرداخته ایم.

  • عدم مشخص بودن هویت توسعه دهندگان این بازی
  • فقدان یک سایت رسمی برای بازی در جهت توضیح عملکرد بازی
  • فقدان نقشه راه همستر کامبت و نقشه آینده آن
  • فقدان اسناد فنی جزئیات بازی

با وجود مواردی که ذکر کردیم، اگر شما به این بازی به چشم سرگرمی نگاه کنید و متوجه این موضوع باشید که شاید به کسب درآمد واقعی نرسید موضوع پر خطری شما را تهدید نمی کند. با تمام موارد ذکر شده همیشه جانب احتیاط را در طول بازی همستر رعایت کنید. برای آموزش های بیشتر و فنی تر لطفا همراه سایر مقالات آموزشی ایرانی فالو باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات شما می توانید با متخصصان برتر سایت ایرانی فالو در ارتباط باشید. همچنین در قسمت نظر سنجی درج شده در زیر همین مقاله به تمام سوالات و ابهامات شما پاسخ داده خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها