امتیاز کاربران

صحبت با سلبریتی ها توسط هوش مصنوعی متا

شرکت متا یا facebook در حال حاضر با دارا بودن بیش از دو میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، بزرگترین و قدرت مندترین شرکت فناوری در تمام دنیاست.

این شرکت به وسیله مارک زاکربرگ در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد.

شرکت متا علاوه بر ارائه محبوب ترین پلتفرم های اجتماعی مثل whatsapp, instagramfacebook و oculus  در زمینه هایی از جمله هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی نیز فعالیت های مهمی دارد.

شرکت متا تنها به عنوان پلتفرم های اجتماعی که ارائه دهنده ارتباطات اجتماعی بین افراد، ارتباطات آنلاین و اشتراک گذاری محتوی شناخته شده است نیست.

در واقع شرکت متا یک کمپانی و هولدینگ فناوری چندگانه است که با استفاده از فناوری های روز دنیا و هوش مصنوعی خدمات بی نظیری ارائه می دهد.

از جدید ترین محصولات شرکت آتی متا این است که امکان صحبت با سلبیریتی ها را فراهم کند.

شرکت متا در حال حاضر با ستاره های هالیود در حال مذاکره برای پروژه های هوش مصنوعی و صحبت با سلبیریتی هاست.

بر اساس اطلاعات و مستندات به دست آمده شرکت متا در نظر دارد صدای ستاره های هالیود را در یک دستیار دیجیتال و هوش مصنوعی مولد سخنگو که metaAl نام دارد به کلر ببرد.

metaAl ابزاری مشابه با سیری و دستیار گوگل است. متا با ضبط صدای ستارگان می خواهد حق استفاده از صدای آن ها را در اپلیکیشن ها و موقعیت های مختلفی بدست بیاورد.

شرکت متا و نمایندگان ستارگان در حال حاضر در حال مذاکرات و توافقات هستند. شرکت متا می خواهد حق استفاده از صدای ستارگان را در موقعیت هایی مثل facebook, app massanger, instagram, whatsapp و حتی عینک های هوشمند meta ray_ban را دریافت کند.

شرکت متا در واقع به دفعات ثابت کرده است که در تقلید صدای واقعی انسان توسط هوش مصنوعی مولد بی نظیر عمل کرده است.

در واقع شرکت متا می خواهد با همکاری سلبریتی ها تجربه کاربری و تعاملات اجتماعی را در پلتفرم های خود شخصی تر بکند.

در کنفرانس meta connect که در September برگزار خواهد شد این شرکت قصد دارد صداهای جدید هوش مصنوعی خود را عرصه کند.

شرکت متا برای اینکه بتواند قرارداد خود را با سلبریتی ها و ستارگان به امضا برساند حاضر به پرداخت مبالغ بسیار چشمگیری است.

صدای این ستارگان به ابزار جدیدی تبدیل خواهد شد که محصول دیجیتال meta al  نام دارد.

قرار داد هایی که شرکت متا ال با ستارگان و سلبریتی ها می بندد موقتی خواهد بود و این افراد پس از اتمام قرارداد برای تمدید یا ابطال آن می توانند مجددا تصمیم بگیرند.

با استفاده از این صدا ها و به کار گیری آن ها در اپلیکیشن ها و عینک های هوشمند، کاربران امکان تجربه ی جذاب و در عین حال شخصی سازی شده تر از تعامل با هوش مصنوعی را کسب خواهند کرد.

باید در کنفرانسی که در سپتامبر برگزار خواهد شد منتظر نتیجه نهایی بمانیم.

این در حالی است که ما از نتیجه نهایی اطلاعی نداریم ولی تلاش های متا نشان دهنده تعهد این کمپانی به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای بهبود تجربیات کاربران و تعاملات بهتر و گسترده تر در موقعیت های مختلف است.

باید تا کنفرانس سپتامبر منتظر بمانیم تا از نتیجه نهایی مذاکرات، جزئیات دقیق درباره صداهای جدید و همچنین نحوه استفاده از این صدا ها در موقعیت ها و زمان های مختلف مطلع بشویم.

با این حال این اقدام هولدینگ متا یک اقدام بی نظیر در سراسر دنیاست که می تواند یک تحول عظیم و مهم را در دنیای فناوری و تنکنولوژی رقم بزند.

برای اینکه بتوانید از بهترین مقالات آموزشی بهره ببرید و همچنین از مسائل روز دنیای فناوری و دیجیتال با خبر باشید همراه ایرانی فالو باشید.

ایرانی فالو در واقع یک شبکه گسترده و بسیار محبوب است که ارائه دهنده بهترین و بی نظیر ترین خدمات تمام شبکه های اجتماعی است.

شما برای رفع ابهامات خود می توانید نظرات خود را در قسمت نظر سنجی سایت درج کنید.

همچنین می توانید با کارشناسان و متخصصان برتر ما برای گرفتن راهنمایی خود در ارتباط باشید.

صحبت با سلبریتی ها توسط هوش مصنوعی متا

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها