امتیاز کاربران

رفع مشکل باز نشدن تیک تاک

رفع مشکل باز نشدن تیک تاک موضوع این سری از مقاله های آموزشی مرجع ایرانی فالو است در این جا ما مشاورین تیم محبوب ایرانی فالو می خواهیم آموزشی را به شما ارائه بدهیم که از طریق آن بتوانید این مشکل را در تیک تاک حل کنید.

تیک تاک TikTok یک اپلیکیشن محبوب و جذاب اجتماعی در همه دنیا می باشد که طرفداران مخصوص خود را در کشور عزیزمان ایران نیز دارد.

می توانید حدس بزنید که اپلیکیشن تیک تاک با ۸۰۰ میلیون بار دانلود در دنیا چه رکوردی زده است و چه محبوبیتی در بین کاربران شبکه های اجتماعی دارد؟

این برنامه به قدری محبوب است که شما حتی در اکسپلور اینستاگرام نیز گاها شاهد محتوای TikTok هستید. یکی از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن تبلیغاتی است که در اسنپ چت و اینستاگرام برای آن انجام شد.

 

رفع مشکل باز نشدن تیک تاک

 

آموزش رفع مشکل باز نشدن تیک تاک بر روی گوشی های آیفون و اندروید

زمانی که اپلیکیشن محبوب TikTok نتواند به سرور های اصلی خودش اتصال برقرار کند بارگذاری این اپلیکیشن نیز انجام نمی گیرد و شما نمی توانید از این اپ استفاده بکنید.

وقتی برنامه تیک تاک بر روی گوشی شما باز نمی شود در ابتدایی ترین حالت چند نکته اساسی وجود دارد که شما حتما باید آن ها رعایت بکنید.

روش های عمومی برای رفع حل نشدن مشکل TikTok

در اولین مرحله وقتی نمی توانید وارد تیک تاک بشوید و از آن استفاده بکنید شما حتما باید اتصال به اینترنت خود را بررسی کنید. اینترنت شما علاوه بر داشتن حجم کافی حتما باید برای استفاده از این اپلیکیشن یک اینترنت پر سرعت باشد.

در این بین یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که بودن علامت هایی از جمله WiFi ، LTE یا 3G به معنای اتصال قطعی شما به اینترنت نیست. شما ممکن است این علامت ها را بر روی گوشی خود ببینید اما تبادل داده انجام نشود و شما به اینترنت متصل نباشید.

برای اطمینان از اتصال به اینترنت خود می توانید مروگر دستگاهی را که با آن می خواهید با تیک تاک کار کنید را باز کنید و کلمه ای را در گوگل یا سافاری سرچ کنید اگر در این جا هم با مشکل رو به رو شدید به این معنی است که اتصال اینترنت شما برقرار نیست.

در دومین مرحله شما باید کنترل کنید که اپلیکیشن تیک تاکی که بر روی گوشی شما نصب شده است، آخرین نسخه ارائه شده این برنامه باشد. در غیر این صورت حتما به بروز رسانی برنامه خود اقدام بکنید.

در مراحل بعدی پس از کنترل حجم و سرعت اینترنت خود در کنار به روز رسانی این اپلیکیشن شما می توانید دستگاه خود را روشن و یا خاموش کنید و حتی می توانید اقدام به حذف و نصب مجدد تیک تاک بکنید.

آپدیت سیستم عامل گوشی شما نیز می تواند یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در رفع مشکل باز نشدن اپلیکیشن تیک تاک باشد.

کاربران تیک تاک علاوه بر اینکه باید از آپدیت بودن خود اپلیکیشن TikTok اطمینان حاصل کنند، حتما باید از آپدیت بودن سیستم عامل گوشی همراه خود نیز مطمئن باشند.

آپدیت نبودن سیستم عامل گوشی می تواند بر روی عملکرد برنامه های مختلف گوشی از جمله TikTok یک عامل تاثیر گذار و مهم باشد.

پس هر چه سریع تر آپدیت بودن اپلیکیشن TikTok و سیستم عامل گوشی خود را کنترل بکنید.
روش هایی که ذکر کردیم راه کار های عمومی برای باز نشدن اپلیکیشن تیک تاک است، اجازه بدهید تا راه کار های تخصصی برای باز نشدن TikTok را به شما ارائه بدهیم پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

راه کار تخصصی برای رفع مشکل باز نشدن تیک تاک بر روی گوشی موبایل

پس از رعایت کردن تمام نکات عمومی که در بالا به ذکر آن پرداخته ایم اگر مشکل باز نشدن تیک تاک شما حل نشد شما برای رفع این مشکل می توانید کار های زیر را انجام بدهید.

استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی مشکلاتی که منجر به عدم دسترسی شما به محتواهای اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام و تیک تاک می شوند را حل می کنند. کافی است یک ابزار تغییر IP مناسبی را دانلود کرده و از آن استفاده بکنید.

یک اپلیکیشن به نام 1.1.1.1 وجود دارد که برای افزایش سرعت اینترنت به کار می رود. این اپلیکیشن در واقع یک DNS است که همانند نرم افزار های تغییر آی پی عمل می کند با استفاده از این اپلیکیشن سرعت اینترنت شما به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.

شما می توانید اقدام به نصب این اپلیکیشن بکنید، اگر گوشی همراه شما آیفون است از طریق اپ استور و در صورت استفاده از گوشی های اندروید از گوگل پلی اقدام به دانلود و نصب این برنامه بکنید.

یک قابلیت به نام قابلیت Warp Plus در این اپلیکیشن وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که به اپلیکیشن های TikTok و نتفلیکس بدون هیچ محدودیتی متصل بشوید.

بعد از دسترسی به این قابلیت Warp Plus، اقدام به فعال سازی آن بکنید و در نهایت بدون هیچ مشکلی وارد اپلیکیشن محبوب TikTok بشوید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که هنگام فعال سازی قابلیت Warp Plus اپلیکیشن تیک تاک شما باید باز باشد.

حذف کش برنامه TikTok نیز می تواند یکی از عاملین رفع مشکل باز نشدن این اپلیکیشن باشد، در قسمت تنظیمات خود تیک تاک یک گزینه برای حذف کش آن وجود دارد، که برای پاک کردن کش، شما می توانید از آن کمک بگیرید.

در گوشی های آیفون برای حذف کش TikTok مراحل زیر را لطفا طی بکنید:

  1. وارد اپلیکیشن TikTok بشوید.
  2. وارد بخش Me بشوید.
  3. یک آیکون با نماد سه نقطهدر گوشه سمت راست و بالای صفحه وجود دارد بر روی آن ضربه بزنید.
  4. به پایین صفحه اسکرول کنید و گزینه clear cache را انتخاب بکنید.
  5. در نهایت با حذف کش تیک تاک موافقت کنید.

با طی مراحل ساده بالا در گوشی های آیفون شما می توانید کش اپلیکیشن TikTok خود را پاک کنید.

برای پاک کردن کش تیک تاک گوشی های اندرویدی نیز مراحل زیر را لطفا طی بکنید:

  1. وارد settings گوشی اندرویدی خود بشوید.
  2. وارد قسمت برنامه ها یا Applications بشوید.
  3. در بین برنامه های موجود نام تیم تاک را جست و جو و انتخاب بکنید.
  4. از گزینه های clear cache و clear data برای پاک کردن کش گوشی همراه خود استفاده بکنید. در نهایت شما با انتخاب این گزینه ها به راحتی می توانید کش گوشی همراه خود را پاک کنید.

در این مقاله از مرجع محبوب ایرانی فالو ما سعی کردیم روش هایی را که می تواند موجب حل مشکل باز نشدن تیک تاک بشود را کاملا به شما توضیح بدهیم.

مرجع محبوب ایرانی فالو در حال حاضر بزرگ ترین و بهترین مرجع ارائه خدمات با کیفیت تمامی شبکه های اجتماعی است. شما با خرید از فروشگاه ایرانی فالو بهترین خدمات را با کمترین قیمت ممکن دریافت می کنید.

برای اطلاع از شرایط و خدمات علاوه بر خود سایت می توانید با متخصصان مرجع ایرانی فالو در ارتباط باشید. متخصصان مجرب ایرانی فالو در هر ساعتی از شبانه روز و در طول تمام روز های هفته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

یک قسمت نظر سنجی در زیر همین مقاله برای شما درج شده است شما می توانید سوالات و ابهامات خود از این مقاله را در این قسمت با ما در میان بگذارید و در اسرع وقت پاسخ مناسب خود را دریافت کنید.

راه کار تخصصی برای رفع مشکل باز نشدن تیک تاک بر روی گوشی موبایل

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها