امتیاز کاربران

جدیدترین ابزار تحلیل پینترست چیست ؟

به دنبال آشنایی بیشتر و جدیدترین ابزار تحلیل پینترست هستید؟ فروشگاه ایرانی فالو تصمیم دارد در این مقاله شما را با جدیدترین ابزار و آپشن های این پلتفرم آشنا کند، همراه ما باشید.

‏Pinterest یک برنامه یا پلتفرمی مبتنی بر اینترنت می باشد که با استفاده از یک نرم‌افزار وب بر اساس گزینه ی جستجوی خود، کاربران می توانند به راحتی محتوای بصری از جمله تصویر، ویدیو ها و یا گیف ها را در بسیاری از دسته بندی های مختلف کشف کنند.

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که با رابط کاربری ساده و کم کار داشته باشد. اما به تازگی پینترست سازگاری با تحولات و تکنولوژی جدید پیدا کرده است که شما می توانید با ارائه هایی که این برنامه برای به کاربران می دهد از جمله ویژگی‌های امن، سرعت آپلود بالا، قابلیت رفرش کردن و الگوریتم قابل تغییر بر روی تمام سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، اپل و اندروید از آن استفاده نمایید.

برنامه Pinterest، به طور معمول، به صورت پاراویز در فیس وب اجرا می شود، اما اجازه داده شده که کاربران از این نرم‌افزار به عنوان اپلیکیشن مستقل بر روی دستگاه‌های مختلف نیز استفاده کنند.

البته خدمت شما عرض کنم که این موضوع می تواند باعث کارآفرینی بالاتر شود. همچنین در این پلتفرم، کاربران می‌توانند خود پوشه هایی بسازند که به صورت خصوصی ویدیو و یا تصاویر مورد علاقه خودتان را در آن ذخیره نمایید، تا در صورت نیاز مشاهده مجدد آن را راحت بیابید.

حتی می توانید این ویدیو های ذخیره شده را  به اشتراک بگذارید تا با دیگران تعامل کنند و از محتوای ایجاد شده برای تجارت الکترونیک و بهره وری بالا از برنامه استفاده کنید .

اگر می خواهید بیشتر راجب این برنامه بدانید همراه ما باشید .

جدیدترین ابزار تحلیل پینترست چیست ؟

ابزارهای استفاده در پینترست

  • گزینه جستجو

در قسمت پایین صفحه، نواری برای جستجوی کلمات و عبارات شما وجود دارد. یعنی شما می توانید با سرچ کردن موضوع مورد علاقه تان اطلاعات بیشتری از آن دریافت کنید .

البته از آنجا که پینترست به صورت خودکار عبارت های جستجو شده را کلمه به کلمه جدا کرده و هرکدام را به عنوان یک برچسب در نظر می‌گیرد، سعی کنید عباراتی که جستجو می‌کنید کوتاه، ساده و مشخص باشند.

پینترست هم مانند گوگل وقتی درباره موضوعی سرچ می‌کنید چه انگلیسی باشد و چه فارسی وضوع‌های شبیه به آن نیز برای شما آماده می‌شود که باعث مک و دقیق‌تر شدن دریافت موضوع شما می شود .

البته توصیه شخصی ایرانی فالو به شما این است که تماماً موضوعاتی که سرچ می‌کنید را به صورت انگلیسی بنویسید زیرا طیف گسترده‌تری از چیزی که مد نظر شما بوده را نمایش می‌دهد .

گزینه جستجو در پینترست

  • گزینه pin

برای افزودن پین جدید، باید بر روی بامپ آبی در بالای صفحه کلیک کرده و سپس روی دکمه “افزودن پین” کلیک کنید. سپس، می‌توانید تصویر، عنوان و لینک از منبع پین خود را افزوده و پین را به بردهای خود اضافه کنید.

همچنین برای تغییر ترتیب پین ها در بخش پین، باید بر روی ایکون تغییر ترتیب که به عنوان سه خط را در بالای بخش پین دیده می‌شود، کلیک کنید. سپس، با کشیدن و رها کردن پین ها، می‌توانید ترتیب خود را تغییر دهید .

محض اطلاع تان برای نمایش توضیحات پین، باید بر روی پین مورد نظر کلیک کرده و سپس دکمه “نمایش توضیحات” را کلیک کنید. در نتیجه، توضیحات اصلی و اضافی پین مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود.

  • آپلود کردن محتوا

 همانگونه که در صحبت‌های قبل به شما گفته شد پینترست یک برنامه تصویر محور یا بصری است . پس به این معناست که شما می‌توانید مانند دیگر اپلیکیشن‌های بصری در این پلتفرم عکس‌ها و ویدیوهای خود را با دیگر فالوورهای خود به اشتراک بگذارید .

اما تفاوت آن با اینستاگرام این است که شما هم در پینترست و هم در وب می‌توانید این تصاویر را به اشتراک بگذارید البته با طی کردن مراحل زیر :

  1. روی دکمه creat، بزنید.
  2. بعد گزینه pin را بزنید.
  3. در آخر عکس یا عکس‌های موردنظرتان را روی بوردهای خود آپلود کنید.

البته که می‌توانید مانند پلتفرم‌های بصری دیگر علاوه بر تصاویر تکی در پروفایل خود چندین تصاویر را به صورت همزمان آپلود کنید و روی هر کدام پین‌های گوناگونی قرار دهید .

حتی قادر هستید که لینک مطالب روی وبسایت خود را روی بوردهای خود پین کنید؛ پینترست نیز تصویر شاخص مطلب شما را پیدا می‌کند و آن را به صورت یک تصویر قابل کلیک نشان خواهد داد.

این قابلیت فوق العاده پینترست بسیار کارآمده و باعث بیشتر دیده شدن محتوای شما می‌شود پس اگر شما محتوا نویس هستید و یا به محتوا نویسی علاقه دارید حتماً از این قابلیت پینترست استفاده کنید .

  • دنبال کردن فالوور ها

در پینترست هم می‌توانید افراد را دنبال کنید و هم آنها شما را دنبال کنند و محتوای یکدیگر را می‌توانید در این پلتفرم مشاهده کنید که توسط چه کاربری به اشتراک گذاشته شده و وارد صفحه آن شده و دنبالش کنید. فالوور یکی از مهمترین عوامل اعتبار بخشی که اکانت شما می باشد که باعث افزایش بازدید از پروفایل شما می باشد که خرید فالوور پینترست یکی از خدمات ایرانی فالو محسوب می شود.

حتی پینترست قابلیت لایک کردن محتواهایی را که می‌بینید را به شما می‌دهد .

  • ارسال و دریافت پیام

شما می‌توانید در برنامه پینترست از طریق دوستانتان پیام دریافت کرده و یا به آنها پیامی ارسال کنید .

برای این کار کافی است که در گوشه بالا سمت چپ بر روی عبامت share بزنید و این پین را در سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا برای دوستانتان بفرستید. اگر شخص مد نظر شما در فهرست پیام‌ها نیست،

کافی است شناسه کاربری یا آدرس ایمیل او را بدانید تا پیام برایش ارسال شود.

ارسال و دریافت پیام در پینترست

جدیدترین ابزار تحلیل پینترست چیست ؟

پلتفرم پینترست برای بازاریابان قابلیت جدیدی به نام API به روز شده فراهم کرده است .

در واقع این برنامه ابزار Pinterest Trends را به روز رسانی کرده و کاربرد آن گاهی از تغییرات و فرصت‌ها برای بازاریابان است در واقع پینترست قابلیت جدیدی به راه انداخته است که به رده فروشان اطلاعات مربوط به خرید پین ها را می‌دهد .

پینترست ترندز امکان فیلتر کردن محتواها بر اساس زمان و مکان،سن و موضوع را می‌دهد. حتی تبلیغ کنندگان می‌توانند تقویم‌های محتوا و بازاریابی خودشان را با موضوعات مختلف پیش رو هماهنگ کنند .

جالب است بدانید پینترست ترندز به ۲۲ زبان مختلف ترجمه شده و حدود ۳۰ کشور به آن دسترسی دارند. اگر کسب و کاری دارید و به دنبال پیشرفت آن هستید که البته تمام کاسب‌ها به دنبال این هدف هستند، پینترست ترندز می‌تواند یک ابزار جدید و بسیار کاربردی در این مسیر برای شما باشد .زیرا که فرصت‌های جدید و مخاطبان جدید را پیش روی شما قرار می‌دهد .

البته Pinterest API for conversions یک راه دیگر برای تبلیغ‌کنندگان است که عملکرد پین خودشان را براساس فروش‌های ثبت‌شده خارج از این برنامه بررسی کنند.

حتی خود پینترست می‌گوید که پینترست ترند یک راه امن و قابل اعتماد برای تبلیغ است که داده‌های حتی خود پینترست می‌گوید که پینترست ترند یک راه امن و قابل اعتماد برای تبلیغ است که  کاربران داده‌های خودشان را به آن وصل کنند و بتوانند آن را اندازه‌گیری کنند . همچنین می‌توانند بدون نیاز به تگ و سرور به سرور کردن مشاهده کنند و کمپین‌های خود را تقویت سازند .

تبلیغ کنندگان ‌توانند اطلاعات آفلاین درون برنامه‌ای تحت وب را با این روش ارسال کنند که در زمان واقعی یا ظرف یک ساعت پس از وقوع دریافت شده‌اند. سپس این اطلاعات را به کمپین‌های این برنامه برای گزارش‌گیری اضافه کرد. البته خدمت شما عرض کنیم که انجام تمام این مواردی که به شما گفته شد نیاز به توسعه تخصصتان دارد و اگر سوال شما این است که چطور کمپین‌های پین شده باعث ایجاد فعالیت بیشتر می‌شوند؟ باید پاسخ داد که این برنامه این سایت بیشتری فراهم می‌کند و اطلاعات کاربران به اشتراک گذاشته نشده و حریم خصوصی آنها رعایت می‌شود .

در هر صورت آپدیت جدید پینترست همان پینترست ترندز می‌باشد بسیار با ارزش برای بازاریابان بوده است و ما شاهد افزایش علاقه کاربران به آن بوده‌ایم .

پس به شما توصیه می‌شود از طرف ایرانی فالو که حتماً اگر می‌خواهید کسب و کارتان را پیشرفت کنید و خود را به مخاطبان بیشتری نشان دهید حتماً این برنامه را نصب کرده و از پشن‌های بسیار مفید آن استفاده کنید .

ایرانی فالو اینجاست تا به شما اطمینان دهد ه شما می‌توانید در مسیر هدف خود پیشتاز عمل کنید و در صورت هرگونه مشکل به سایت ما مراجعه کرده و نظرات و سوالات خود را در میان بگذارید .

با ارزشی برای بازاریابان باشند. پینترست اخیراً شاهد افزایش علاقه افراد شده است و این موارد نشان می‌دهند که مقصد محبوبی برای خرید هدیه در کریسمس خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها