امتیاز کاربران

بهترین روش های فروش در استوری اینستاگرام

ما متخصصان سایت ایرانی فالو در اینجا تکنیک هایی را به شما معرفی می کنیم و به شما آموزش می دهیم که شما با به کارگیری آن ها بتوانید بازدیدکنندگان پیجتان را افزایش بدهید و همچنین آن ها را به بهترین مشتری های خود تبدیل کنید.

اینکار هر چند که پیچیده به نظر می رسد اما کافی است تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا با آموزش روش ها و تکنیک های کاربردی، درآمد زایی خود را از اینستاگرام آغاز کنید با بهبود ببخشید.

شاید این سوال به ذهنتان برسد که استوری اینستاگرام چه اهمیت و قدرتی در فروش محصولاتمان در دنیای مجازی می تواند داشته باشد؟

استوری اینستاگرام یک ابزار پر قدرت برای تبلیغات و فروش تمامی محصولات است در واقع شما وقتی در استوری های اینستاگرام با قدرت بالایی ظاهر می شوید می توانید ارتباط بهتری با مخاطبانتان برقرار کنید.

مزایای استوری های با کیفیت و تعداد بالا:

  • مخاطبانتان زمان بیشتری را در پیج شما می گذرانند.
  • با بازدید بیش تر از پیجتان، مسلما محصولاتتان بیشتر معرفی خواهد شد. البته ساده ترین راه برای افزایش بازدید از پیجتان خرید بازدید کننده استوری است
    در واقع شما با خرید بازدید کننده استوری مستقیما می توانید محصولات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید که قطعا فروش بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. برای اینکار می توانید لیست فروش محصولات سایت ایرانی فالو را ببینید.
  • پیج اینستاگرام شما رشد خواهد کرد.
  • دنبال کنندگان بیشتری به دست خواهید آورد. باز هم یک راه ساده تر برای پیدا کردن دنبال کننده واقعی وجود دارد. شما با اعتماد به تیم با سابقه ایرانی فالو می توانید با خرید مجموعه ای از دنبال کنندگان، در کوتاه ترین و همچنین سریع ترین حالت ممکن دنبال کننده بیشتری بدست بیاورید.

بهترین روش های فروش در استوری اینستاگرام

آموزش و یادگیری برنامه اینستاگرام و الگوریتم های آن

برای اینکه شما بتوانید وارد دنیای پر هیجان درآمدزایی در اینستاگرام بشوید یا عملکرد خود را در آن بهبود ببخشید و از استوری های اینستاگرام به درآمد بهتری برسید در نخستین مرحله شما باید مسلط به استفاده از این برنامه باشید.

با داشتن تسلط کافی و آگاهی از الگوریتم های اینستاگرام می توانید فعالیت خود در این برنامه را آغازبکنید.

شما باید یک پروفایل سنجیده و کامل داشته باشید این پروفایل باید به گونه ای باشد که وقتی بازدیدکننده، برای اولین بار وارد پیج شما می شود یک معرفی اجمالی از محصولاتتان ببیند.

شما باید لینک های مرتبط به پیجتان را در پروفایلتان درج کنید وهمچنین پیج اینستاگرام شما باید به حالت بیزینسی تغییر یابد.

برای شروع، یک قالب متناسب با محصولاتتان را برای پیجتان انتخاب بکنید.

شما با آموزش های بیشتر و هرچه بهتر مهارت ادمین بودن می توانید مدیریت پیج خود را آغاز بکنید.

مهارت و مدیریت شما در اداره کردن پیجتان به بهبود فعالیت های شما و در پی آن به افزایش فروش و درآمد زایی هر چه بیشتر و بهتر شما کمک موثری می کند.

جلب اعتماد مشتری با برقراری تعامل سازنده

با بیننده هایتان باید بتوانید یک ارتباط خوب و موثر برقرار کنید این ارتباط خوب تاثیر مستقیمی بر اعتماد سازی دارد. در نتیجه فروش بیشتر محصولاتتان را برایتان به ارمغان می آورد.

فرصت ها را برای ارتباط خوب در جهت اعتماد سازی هرگز از دست ندهید.

چند راهکار ساده برای این ارتباط سازی وجود دارد:

  • با گذاشتن استوری های رضایت مشتریانتان و تبدیل آن ها به هایلایت، رضایت مشتریان را از خرید محصولاتتان نشان بدهید.
  • ویدیوهایی همراه با توضیحات محصولاتتان در استوری بگذارید.
  • همچنین یک رشته استوری در راستای توضیح فرایند خرید از پیج تهیه کنید.
  • می توانید یک سایت معتبر برای فروش محصولاتتان داشته باشید و آن را در استوری هایتان معرفی بکنید.
  • داشتن یک ادمین که با سرعت بالایی پاسخگوی سوالات مشتریان باشد می تواند از روش های جلب اعتماد مشتریان باشد.

درنهایت اعتماد مشتری جلب می شود و خرید های بیشتری انجام می دهد، همچنین وقتی اعتماد مشتری جلب شد همین مشتری شما را به افراد دیگری معرفی خواهد کرد و شما بصورت خودکارتبلیغ خواهید شد.

یکی دیگر از راه های اعتماد سازی برای مشتریانتان نشان دادن پشت صحنه از کار و تلاشتان در راستای محصولاتتان است در واقع شما با نمایش پشت صحنه و زحمتتان برای محصولاتتان، ارتباط بهتری با بینندگان خود برقرار می کنید.

با جلب صمیمیت آن ها، اعتماد آن ها نیز به شما جلب می شود.

شما می توانید با برگزاری قرعه کشی ها، اهدای جوایز و مسابقات هیجان انگیز نیز با مشتریانتان ارتباط موثر تری بگیرید.

تولید محتوای خلاقانه و متنوع در استوری

شما هیچ محدودیتی در گذاشتن استوری ندارید پس از این فرصت بهترین استفاده را بکنید و با داشتن خلاقیت محتوایی تولید کنید که مخاطب را به خود جذب بکند و در عین حال از یکنواختی در پیجتان باید دوری کنید.

استوری های فاقد خلاقیت و همچنین یکنواخت فقط بیننده را دلسرد خواهد کرد.

برای اینکه بدانید چطور می توانید در استوری هایتان تنوع ایجاد بکنید باید به درستی نیاز مخاطبتان را بشناسید و بدانید چه نوع استوری بیشتر مخاطبتان را به خود جذب می کند.

محتوای خلاقی که تنوع بالایی هم دارند، کیفیت محتوای تولیدی شما را افزایش خواهد داد و این کیفیت قطعا در فروش محصولاتتان تاثیر خوبی خواهد گذاشت.

برای خلق خلاقیت در استوری، شما می توانید از امکانات بی نظیر اینستاگرام مثل موارد زیر استفاده بکنید.

  • فیلتر های محبوب
  • گیف ها
  • انواع فونت هایی که در رنگ بندی مختلف هستند.
  • افکت های جذاب
  • بومرنگ و…

سعی کنید ابزار هایی که در اینستاگرام استفاده می کنید متناسب با نوع محصولاتتان باشد و به ارائه با کیفیت محصولاتتان به شما کمک بکند.

ارائه و معرفی محصولات متنوع به  بهترین حالت ممکن

در آغاز کار باید شما محصولات با کیفیت و متنوع داشته باشید. کیفیت محصول، قطعا برای مشتری از مهم ترین فاکتور های خرید آن محصول است و تنوع بالای محصولات به مشتری قدرت انتخاب بیشتری می دهد و این امکان را برای مشتری فراهم می کند که از چند مدل از یک نوع محصول خرید بکند.

سپس شما باید بتوانید محصولات خود را با جزئیات معقول و روش های جدید تبلیغ محصول، معرفی و تبلیغ کنید تا بتوانید توجه مشتری را به محصولتان جلب کنید.

در ادامه شما باید یک آموزش کامل از نحوه استفاده از محصولتان را ارائه بدهید با اینکار یک معرفی جامع و کامل از محصول دارید که به مشتری اطمینان خاطر بیشتری می دهد.

ارائه و معرفی محصولات متنوع به  بهترین حالت ممکن

ارائه تخفیف و پیشنهادات ویژه خرید

شما می توانید برای افزایش تعداد مشتری در زمان های خاصی از ماه یا حتی سال محصولاتتان را حراج کنید و تخفیف های اغفال کننده ای برای مشتری های خود بدهید. اینکار برای تحریک مشتریان در جهت خرید، یکی از بهترین روش هاست و همچنین شما با ارائه تخفیف هایی که برای خودتان نیز معقول باشد مشتری های بیشتری برای خود به ارمغان می آورید.

استفاده از ویژگی های پرسش و پاسخ استوری اینستاگرام

این ویژگی پرسش و پاسخ در استوری اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که ارتباط موثری با مشتری برقرار کنید. با پرسش مناسب و دریافت پاسخ ها، انتقادات و پیشنهادات از نظرات واقعی مشتریانتان با خبر بشوید و به نیاز های آن ها آگاه بشوید.

شما می توانید از انتقادات آن ها در راستای بهبود محصولاتتان استفاده کنید با اینکار شما هم با مشتری ارتباط برقرار می کنید، اعتماد آن ها را به دست می آورید و از نظرات سازنده آن ها بهره مند می شوید.

استفاده از ابزار ها و روش های مختلف تبلیغات

از راه های افزایش فروش در استوری اینستاگرام، که تاثیر کاملا مستقیمی بر روی بالا بردن فروش محصولاتتان دارد افزایش تعداد دنبال کنندگان پیجتان است.

یکی دیگر از این روش ها تبلیغات پیج شما توسط افراد دیگر و پیج های محبوب اینستاگرام است.

یکی دیگر از روش هایی که تاثیر کاملا مستقیم بر روی فروش محصولات شما دارد خرید بازدیدکننده استوری اینستاگرام است.

شما با خرید بازدیدکننده استوری از سایت ها و پیج های معتبر می توانید تعداد بازدیدکننده استوریتان را بالا ببرید و به این ترتیب به فروش بیشتری از محصولاتتان در استوری می رسید.

سایت ایرانی فالو با افتخار بزرگترین مرجع خدمات شبکه های اجتماعی و بهترین ارائه دهنده خدمات خرید بازدید کننده استوری اینستاگرام است.

شما با خیال راحت می توانید از سایت ما خدمات اینستاگرام از جمله خرید بازدیدکننده برای افزایش بینندگان استوری هایتان و خرید فالور را از طریق پرداخت امن دریافت کنید.

این روش یعنی خرید فالور از سایت ایرانی فالو یکی از بهترین، مطمعن ترین و همچنین آسان ترین روش های افزایش فروش محصولاتتان در استوری اینستاگرام است. 

نا گفته نماند که شما یک پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر جای دنیا که باشید از طرف متخصصان سایت پر قدرت ایرانی فالو دریافت خواهید کرد.

از دیگر روش های افزایش فروش محصولات در استوری اینستاگرام

  • شما می توانید با درج آدرس فروشگاهتان در استوری ها و همچنین تاکید به ارسال محصولات به هر نقطه از ایران اعتماد بیشتری از مشتریتان جلب کنید و همینطور خیال خریدار را از ارسال به موقع محصولاتتان راحت کنید.
  • یک رشته استوری در اینستاگرام درست کنید و در آن نحوه خرید آسان از پیجتان، زمان ارسال و هزینه ارسال را درج کنید و آن ها را بصورت هایلایت در پیجتان به نمایش بگذارید.
  • یک پشتیبانی قوی داشته باشید که در هر ساعتی از طول روز بتواند در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات خیلی از مشتریان باشد و پاسخگوی هر گونه ابهام و سوالات آن ها باشد.
  • برای تبلیغ بیشتر از خود مشتریانتان در استوری بخواهید شما را تبلیغ کنند و برای این تبلیغات به قید قرعه کشی به آن ها جایزه بدهید تا انگیزه آن ها هم بیشتر بشود.
  • فعالیت های شما در استوری اینستاگرام باید بصورت مرتب، منظم و همراه با برنامه ریزی باشد.

در اینجا ما سعی کردیم بهترین و مهم ترین روش های فروش محصولات در استوری اینستاگرام را به شما آموزش بدهیم.

در نهایت پیشنهاد ما به شما این است که با مشاورین سایت ایرانی فالو در ارتباط باشید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و در آسان ترین حالت ممکن بتوانید به اهداف خود در استوری اینستاگرام برسید

همانطور که در بالا ذکر کردیم خرید فالوور و خرید بازدیدکننده استوری فقط چندتا از این روش ها است.

برای اطلاع از شرایط می توانید وارد قسمت خرید سایت بشوید و در آنجا علاوه بر اطلاع از خدمات سایت ایرانی فالو قیمت آن ها را هم ببینید.

شما باید آگاه به این موضوع باشید که با خرید از سایت ایرانی فالو نه تنها بازدیدکننده از پیجتان را بالا می برید

بلکه یک پشتیبانی قوی در هر ساعتی از شبانه روز را دریافت می کنید که می تواند بهترین و موثرترین کمک برای افزایش فروش محصولاتتان در استوری اینستاگرام باشد.

  از دیگر روش های افزایش فروش محصولات در استوری اینستاگرام

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها