امتیاز کاربران

آپدیت توییتر : دکمه link spotlight

‏توییتر به تازگی یک قابلیت جدید اضافه کرده است به نام link spotlight که کاربران با استفاده از آن می توانند URL دلخواهی را با یک دکمه کال‌تو‌اکشن به پروفایل‌شان در این برنامه اضافه کنند.

البته این موضوع برای هر کاربری قابل فعال نیست ، جلوتر به شما عزیزان این استثنا را توضیح خواهیم داد . همراه ایرانی فالو باشید . یک پلتفرم اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری عکس و اطلاعات مدنظر در گفتگوهای کوتاه و سریع طراحی شده است.

در این پلتفرم، کاربران می توانند توییت‌های حاوی متن، عکس، ویدیو و فایل‌های GIF در محدوده 280 کاراکتر ارسال کنند. در توییتر، کاربران می توانند توییت‌های دیگران را پست کرده و به آن پاسخ دهند یا می توانند آن را مجدد توییت کرده و لایک کنند.

توییتر به ماژول های پیام های مستقیم (DM) هم دسترسی دارد که به کاربران اجازه می دهد تا پیام های خصوصی را بین خود و دیگران یا در گروه ها ارسال کنند.

پیام های پیشرفته می توانند در اختیار کاربران قرار بگیرند که می توانند موضوعات را بر اساس کلمات کلیدی، تاریخ، مکان و موارد دیگر جستجو کنند.

علاوه بر این، توییتر به کاربران اجازه می دهد تا برای دنبال کردن موضوعات یا علایق خاص، فهرست‌های انتخاب ‌شده حساب‌ها را ایجاد کرده و در آن مشترک شوند.

توییتر در اختیار  کاربران فضای امن و حریم خصوصی قرار می دهد، از جمله تنظیمات مسدود کردن، بی صدا کردن و گزارش دادن سایر کاربران که مانند دیگر پلتفرم ها امنیت شما را تضمین می کنند.

علاوه بر این، توییتر به ماژول های تبلیغاتی پولی مانند توییت ها، حساب ها و گرایش های تبلیغاتی در اختیار مشاغل قرار می دهد.

برای مثال به طور مشابه ، توییتر تب کاوش محبوب دارد که به کاربران کمک می کند تا محتوای جدید را از طریق موضوعات پرطرفدار و هشتگ های محبوب کشف کنند. جالب نیست ؟

آپدیت توییتر : دکمه link spotlight

قابلیت جدید توییترچیست ؟

توییتر همانطور که کمی پیش ایرانی فالو به شما عزیزان  توضیح داد ، یک قابلیت جدید به تازگی به آن اضافه شده است که به این صورت می‌باشد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن یک پروفایل حرفه‌ای در توییتر با گزینه جدید Communities را تشکیل دهند.

همینطور توییتر یک گزینه دیگر به کاربران حرفه‌ای داده است که می توانند با استفاده از آن به‌صورت خاص یک انجمن توییتری را  در صفحه حساب خود در این برنامه در معرض نمایش قرار دهند .

اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان این قابلیت را در صفحه شخصی خود به نمایش گذاشت؟  درواقع حساب‌های حرفه‌ای  توییتر می‌توانند یک انجمن Community خاص خود را در بالای توییت‌ها و زیر اطلاعات صفحه خود بگذارند که به دیگران نمایش داده شود.

با این کار، توجه کاربران بیشتری به بحث‌های داغ توییتری شما جلب می‌ شود .علاوه بر این ها توییتر یژگی و قابلیت‌های بیشتری نیز به خود اضافه کرده است که شامل :

تحلیل بهتر، دسته‌ بندی حرفه‌ای و اطلاعات تماس و گزینه‌های دیگر ، که افراد می‌توانند با  (Professional) کردن یا همان ( حرفه ای ) شدن حسابشان از آن‌ها استفاده کنند.

Link spotlight توییترچیست ؟

توییتر برای حساب‌های حرفه‌ای و کارکشته یک آپشن جدید اضافه کرده است و آن  دکمه دعوت به اقدام CTA جدید با نام Link Spotlight می باشد .

اما اگر در خاطرتان باشد ذکر کردیم که این آپشن جدید یک استثنا دارد و آن هم این می باشد که به طور رسمی تنها برای حساب‌هایی که در ایالات متحده مستقر هستند، می توانند از این قابلیت جدید راه اندازی شده Link Spotlight استفاده کنند .

اگر شما در ایالات متحده باشید، دکمه Link Spotlight را به‌عنوان یک گزینه اضافه‌شده به پروفایل در تنظیمات مربوط به آن می‌بینید. برندها با استفاده از این ویژگی می‌توانند URL دلخواهی را با یک دکمه کال‌تو‌اکشن به پروفایل‌شان در این برنامه اضافه کنند.

شما به انتخاب خود می‌توانید یک URL وارد کنید و برچسبی برای دکمه کال‌تواکشن آن انتخاب کنید. دکمه های فعال CTAموارد زیر می باشند که ایرانی فالو خدمت شما قرار داده است :

  • Book an appointment
  • Listen now
  • Make a reservation
  • Read now
  • See live
  • Stream live
  • View menu
  • Watch now

برای افرادی که در توییتر تولید محتوا می کنند این موارد وجود دارند؛ این موارد به افرادی را که پروفایل تولید کننده محتوا را می‌بینند راهنمایی می‌کنند تا محتواهای آن‌ها را بررسی کنید.

جدا از تمام این مسائل، این گزینه‌ها کمک می کنند که افراد زیادی مراجعه کننده باشند و برای کسب و کار ها بسیار رونق بخش است و نتیجه بهتری خواهد داشت .

شما اول باید CTA خود را که بالای تایم لاین پروفایل شما نمایش داده می شود فعال کرده و بعد از آن گزینه Link Spotlight خود را روشن کنید .

 محدودیت دکمه های URL چیست ؟

توییتر این چنین می گوید که :

«فهرست مجاز URLها را محدود در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم به پیچیدگی‌های فنی و نگرانی‌های ایمنی آن رسیدگی کنیم. البته به درخواست متخصصان پاسخ می‌دهیم و فهرست سایت‌های این مشخصه را گسترده‌تر می‌کنیم.»

اگر این موضوع را بخواهیم جور دیگر نگاهی بیندازیم توییتر نمی خواهد از دکمه جدید استفاده کند که ترافیک به سایت‌های مورد دار و هرز ارجاع داده شود.

پس این نشونه مجاز بودن بعضی از URLهای مفید می باشد . همانطور که قبلا ذکر کردیم گزینه URL برای افرادی که حساب‌های پیشرفته در ایالات متحده دارند، در دسترس است. بنابراین، این پیام‌های CTA هم محدود به همانجا است .

توییتر به تازگی با در خواست  متخصصان قرار بر این گذاشته است که گزینه های CTA را گسترش دهد . با این حال، برای ایجاد ملاحظات امکان شخصی‌سازی برایشان وجود ندارد.

درست است که قابلیت جدید توییتر با محدودیت های زیادی وجود دارد اما باز هم می توان آن را گزینه ای به عنوان پیشرفت و جذب بیشتر کاربران به حساب آورد  .

البته توییتر در مورد این‌ که چه در زمانی امکان استفاده Link Spotlight در تمام مناطق دنیا می توان استفاده کرد اطلاعی نداده است . اگر توییتر اطلاعی درباره استفاده از این قابلیت جدید یعنی Link spotlight بدهد ، ایرانی فالو سریعاً شما کاربران را مطلع خواهد کرد .

شما می توانید جدیدترین خبار روز در زمینه شبکه‌های اجتماعی را در ایرانی فالو دنبال کنید . هدف ما پاسخ به سوال‌های شما و رفع مشکلات می‌باشد . ممنون که تا آخرین لحظه همراه ما بودید .

 محدودیت دکمه های URL چیست ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها