امتیاز کاربران

آموزش اضافه کردن موسیقی به پست‌ها در اینستاگرام

در این مقاله از ایرانی فالو آموزش اضافه کردن موسیقی به پست‌ها در اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم. طبیعتاً تا به حال در اینستاگرام دیده‌اید که یک سری از افراد بر روی پست‌های خود که چه عکس باشد و چه فیلم موسیقی قرار می‌دهند.

اگر شما هم می‌خواهید از این قابلیت جدید اینستاگرام استفاده کنید و بر روی پست‌های خود موسیقی قرار دهید همراه ما باشید. در واقع اینستاگرام اپلیکیشنی است که در سال 2010 ساخته و ارائه شد.

این پلتفرم که به فیسبوک و در حال حاضر به متا تعلق دارد رفته رفته پس از گذشت زمان بسیار در بین افراد جهان معروف و پرطرفدار شد.

قابلیت‌های جالبی که این پلتفرم داشت شامل به اشتراک گذاری عکس و فیلم در پست و یا در استوری‌ها، ایجاد لایک و کامنت، استفاده از ابزار ویرایش و موقعیت مکانی جغرافیایی، استفاده از فیلترهای گسترده بر روی محتواهایی که به اشتراک گذاری می‌شد، ارتباط با فالووران خود چه از طریق مسیج و چه از طریق تماس صوتی و یا تصویری و همینطور قابلیت تبلیغات و تجارت الکترونیکی را داشت.

این موضوع برای افرادی که شاغل بودند بسیار تاثیرگذار بود و یک راه حل خوب برای پیشرفت توسعه کاری آنها به نظر می‌آمد. تمام این دلایل باعث محبوبیت بیش از اندازه این پلتفرم در تمام دنیا شد.

آموزش اضافه کردن موسیقی به پست‌ها در اینستاگرام

روش اضافه کردن موسیقی به استوری در اینستاگرام

اضافه کردن موسیقی به عکس‌هایی که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید باعث ایجاد تنوع و جذابیت بیشتر رای مخاطبین شما می‌باشد.

پس اگر می‌خواهید از این قابلیت جذاب در استوری‌های خود استفاده کنید همراه ایرانی فالو باشید تا مراحل آموزش آن را به شما یاد دهیم. برای افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید.
  2. ‏انگشت خود را به چپ بکشید تا دوربین اینستاگرام باز شود و یک عکس یا ویدیو بگیرید یا از بین عکس ها یا ویدیوهای موجود خود را انتخاب کنید.
  3. پس از انتخاب محتوا، روی نماد برچسب در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید .(همان شکلک مربعی ).
  4. در منوی باز شده، برچسب “Music” را انتخاب کنید.
  5. ‏در قسمت موسیقی که بر اساس ژانرها و گرایش‌ها طبقه ‌بندی شده است، جستجو کنید تا موزیک مورد علاقه خود را پیدا کنید.
  6. همچنین می توانید با استفاده از نوار جستجو آهنگ، چیزی که مد نظرتان هست را جستجو کنید.
  7. هنگامی که آهنگ مورد نظر خود را پیدا کردید، روی آن ضربه بزنید تا به استوری خود اضافه شود. می توانید با کشیدن موج صوتی در پایین صفحه، قسمت خاصی از آهنگ را برای پخش انتخاب کنید.
  8. برای تغییر دادن بیشتر در انتخاب موسیقی خود، می توانید با ضربه زدن روی نمادها در پایین صفحه نمایش هنر ،آلبوم ویا متن آهنگ یا هر دو را انتخاب کنید.
  9. ‏وقتی از انتخاب خود راضی بودید، روی «انجام شد» در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس برچسب موسیقی را مانند هر برچسب دیگری روی استوری خود قرار دهید.
  10. ‏در نهایت، با ضربه زدن روی دکمه «your story» در گوشه سمت چپ پایین صفحه، استوری خود را به اشتراک بگذارید.به یاد داشته باشید که در دسترس بودن ویژگی موسیقی ممکن است بر اساس منطقه شما و نسخه برنامه اینستاگرامی که استفاده می کنید متفاوت باشد.

روش اضافه کردن موسیقی به استوری در اینستاگرام

آموزش اضافه کردن موسیقی به پست‌های اینستاگرام

برای اضافه کردن موسیقی به پست‌های اینستاگرام خود چندین روش وجود دارد که ایرانی فالو سه تا از روش‌های مهم و کاربردی‌تر آن را به شما ارائه می‌دهد در ادامه می‌توانید این سه روش را آموزش ببینید .

  • مرحله اول اضافه کردن موسیقی به پست با استفاده از ابزارهای داخلی اینستاگرام
  1. در اولین مرحله اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید .
  2. در گوشه سمت راست روی گزینه + کلیک کنید .
  3. بر روی آیکونpost mode کلیک کنید و از داخل گالری عکس یا فیلم مد نظر خودتان را انتخاب کنید .
  4. پس از انتخاب عکس یا فیلم مد نظر خود به مرحله بعدی برید و با استفاده از ابزارهای ویرایش اینستاگرام آن را Edit کنید .
  5. در این بخش گزینه Add music را زیر گزینه Location مشاهده می‌کنید. روی آن کلیک کنید.حالا از صفحه باز شده می‌توانید آهنگ مورد نظرتان را انتخاب کرده و به پست اینستاگرامی خود اضافه کنید.
  6. می‌توانید در قسمت پایین صفحه اسلایدر موزیک را جابجا کنید تا قسمت مورد نظر خود را روی پست قرار دهید و به مرحله بعدی بروید .
  7. در آخر با ضربه زدن روی آیکون تیک که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد پست اینستاگرامی شما آپلود خواهد شد.
  • مرحله دوم اضافه کردن موسیقی به پست‌های اینستاگرام از طریق استوری

برای گذاشتن موزیک بر روی پست‌های ویدیوهای شما برخلاف استوری امکان‌پذیر نیست . اگر می‌خوای بر روی پست‌های ویدیوهای خود موزیک قرار دهید باید از طریق استوری انجام دهید.

اگر می‌خواهید مراحل انجام آن را یاد بگیرید همراه ایرانی فالو باشید:

  1. در مرحله اول وارد اپلیکیشن اینستاگرام بشوید .
  2. گزینه +گوشه تصویر بالا رو بزنید و روی آیکون story mode بزنید.
  3. ویدیو مورد علاقه تان را از گالری برگزینید .
  4. می‌توانید به سادگی صدای ویدیو انتخاب شده را قطع کرده و یا انتخاب کنید که صدای آن با یک آهنگ دیگر جایگزین شود.برای قطع کردن صدای ویدیوی مورد نظر کافیست تا روی دکمه صدا مطابق تصویر زیر کلیک کنید.
  5. روی آیکون سوم از سمت راست که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کرده و گزینه Music را انتخاب کنید.
  6. حالا مانند مراحل‌های قبلی موسیقی مورد نظرتان را انتخاب کرده و از طریق اسلایدر موزیک قسمت مورد علاقه خودتان را با ویدیو فیکس کنید . در آخر گزینه done را بزنید .
  7. حالا می توانید ویدیوی ادیت شده خود را پخش کرده و در همان لحظه شروع به ضبط ویدیو از صفحه نمایش گوشی خود کنید (نحوه ضبط ویدیو از صفحه در گوشی‌های مختلف متفاوت است).
  8. در قسمت آخر روی گزینه stop زده و ویدیو را ذخیره کنید .
  9. همچنین می‌توانید نواحی غیرضروری ویدیو را با استفاده از ادیتور داخلی برنامه حذف کنید. پس از انجام تمام این مراحل ویدیو را می توانید به اشتراک بگذارید.
  • مرحله سوم اضافه کردن موسیقی به پست‌های اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیار زیادی وجود دارند برای اینکه شما بتوانید در اینستاگرام روی ویدیوهای خود آهنگ بگذارید .

سپس آن را بر روی اینستاگرام خود آپلود کنید . از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به InShot Video Editor and Maker اشاره کرد.برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید :

  1. را باز کرده و سپس عبارت InShot Video Editor را سرچ کنید و در مرحله بعد اقدام به دانلود این برنامه کنید.
  2. حالا اپ دانلود شده را باز کرده و شرایط و ضوابط مصرف آن را قبول کنید.
  3. برای گذاشتن موزیک بر روی ویدیوی مد نظرتان روی آیکون video کلیک کرده و ویدیویی را که می‌خواهید روی آن موزیک بگذارید را اپلود کنید .
  4. در قدم بعدی باید روی گزینه Music طبق تصویر زیر کلیک کرده و یک صدا را از لیست صداهای در دسترس انتخاب کنید.همچنین می‌توانید ترک موزیک مورد نظر خود را اضافه کنید .
  • اما حتماً توجه داشته باشید که موزیک شما بدون حق کپی رایت باشد تا مشکلی برای اکانت‌ تان پیش نیاید.
  1. در این قسمت روی گزینه use بزنید و موسیقی مورد نظر را اضافه کنید .
  2. حالا وقت آن رسیده تا موزیک مورد نظرتان را با ویدیوی انتخابی هماهنگ و تنظیم کنید.
  3. برای این‌که تغییرات روی ویدیو اعمال شود باید روی آیکون تیک یا done کلیک کنید .
  4. در آخر روی گزینه save بزنید تا ویدیوی Edit شده خود را در گالری ذخیره کرده و در آخر در اینستاگرام به همان صورت که ذکر کردیم به اشتراک بگذارید.

موسیقی همیشه انتخابی سرگرم کننده ای برای انسان ها بوده حالا تصور کنید که آن را اگر بر روی یک ویدیو جالب و پرمخاطب قرار دهید ، چه قدر می تواند آن را جذاب کند .

پست های اینستاگرام هم یکی دیگر از روش های نشان دادن ویدیو های جالب شما به بقیه کاربران بوده است . ایرانی فالو روش های اضافه کردن موسیقی به ویدیو های دلخواه تان را در این مقاله آموزش داد .

امیدواریم که بهره کافی از آن را ببرید و جذاب ترین و پر بیننده ترین ویدیو های این اپلیکیشن محبوب را بسازید.

آموزش اضافه کردن موسیقی به پست‌های اینستاگرام

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها