امتیاز کاربران

برای کسب درآمد در توییتر نیازی به داشتن وبلاگ ندارید. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از طریق شبکه اجتماعی درآمد کسب کنید بدون اینکه بخواهید محصولات یا خدمات خود را بفروشید.

توییتر با میلیون‌ها کاربر فعال، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی و مکانی شگفت‌انگیز برای بازاریابی و کسب درآمد است. اما تعداد زیادی از بازاریاب ها در حال حاضر کسب درآمد از توییتر می کنند، بنابراین متمایز شدن از دیگران می تواند دشوار باشد.

اما با استراتژی مناسب، می توانید بازاریابی توییتر خود را تقویت کنید و در کمترین زمان شروع به کسب درآمد کنید. این همان چیزی است که ما اینجا هستیم. در این پست، ما اسرار خود را برای کمک به شما در کسب درآمد در توییتر به شما نشان می دهیم.

کسب درآمد در توییتر و راهکاری طلایی در سال ۲۰۲۲

نمایه توییتر شما سودآورتر از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر بتوانید محتوایی را برای کاربران ایجاد کنید که دوست دارند و در نحوه انجام آن باهوش باشید، می توانید از پلتفرم های آنلاین مانند توییتر درآمد کسب کنید. برای کسب درآمد از توییت نیاز دارید که در توییتر حضور داشته باشید و دائماً با استفاده از هشتگ های مرتبط توییت کنید. این به کاربران کمک می‌کند تا حساب شما را پیدا کنند و دنبال‌کنندگان را با ظاهر شدن در فید توییتر آن‌ها علاقه‌ مند نگه می‌دارد.

توییتر یک بستر قدرتمند برای خود است، نه فقط یک کانال برای بازاریابی یک سایت دیگر. شما می توانید یک حساب توییتر در اطراف یک مکان سودآور ایجاد کنید – به عنوان مثال کسب درآمد آنلاین، تحصیلات آنلاین و تعداد زیادی از پیروان علاقه مند به آن مکان را جمع کنید. سپس می توانید به محتوای جالب از سراسر وب پیوند دهید و به دنبال کنندگان خود چیزی ارزشمند ارائه دهید بدون اینکه مجبور شوید خودتان محتوا ایجاد کنید .

کسب درآمد در توییتر

راه های برتر برای کسب درآمد آسان در توییتر (2022)

توییت های حمایت شده را ارسال کنید

یک راه آسان برای کسب درآمد در توییتر استفاده از توییت های حمایت شده است. اکثر تولیدکنندگان محتوا در توییتر و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بخش قابل توجهی از درآمد خود را از محتوای حمایت شده به دست می‌آورند. شما می توانید بخشی از شبکه های توییت حمایت شده شوید، جایی که محتوای حمایت شده به فروش می رسد.

هنگامی که دنبال کنندگان زیادی در توییتر دارید، می توانید مارک هایی را بیابید که برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود به شما پول می دهند. برای دسترسی آسان به کسب‌وکارهای علاقه‌مند به توییت‌های حمایت‌شده، حتی پلتفرم‌های آنلاینی وجود دارد که می‌توانید آنها را بررسی کنید.

گزینه فوق العاده ای که می توانید امتحان کنید SponsoredTweets است. توئیت های اسپانسر شده در توییتر کسب درآمد می کنند. با استفاده از SponsoredTweets، می توانید به سرعت شرکت هایی را پیدا کنید که به دنبال اینفلوئنسرهایی هستند که فالوورهای زیادی در توییتر دارند.

فقط در وب سایت آنها ثبت نام کنید و می توانید با برندهایی ارتباط برقرار کنید که مایلند برای توییت های حمایت شده به شما پول پرداخت کنند.

بنابراین، می توانید از ترافیک وب سایت خود استفاده کنید تا مطمئن شوید افراد بیشتری توییت های حمایت شده شما را می بینند. به عنوان یک امتیاز، شما همچنین می توانید فالوورهای زیادی را از تمام افرادی که از سایت شما بازدید می کنند، دریافت کنید. به این ترتیب، توییت های حمایت شده آینده شما می تواند حتی موثرتر باشد.

کسب درآمد دلاری از توییتر

از بازاریابی وابسته استفاده کنید

مشاهده وبلاگ نویسانی که محصولات وابسته را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند معمول است، و شما می توانید همین کار را در توییتر انجام دهید. می توانید محتوا را پست کنید و یک پیوند وابسته به آن اضافه کنید. وقتی فالوورها روی لینک کلیک می کنند و خرید می کنند، درصدی از فروش را دریافت می کنید.

از آنجایی که بازاریابی وابسته بسیار ساده است، حتی اگر در بازاریابی در توییتر تازه کار هستید، می توانید شروع به کار کنید. در واقع، شما نیازی به دنبال کردن گسترده توییتر ندارید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در شبکه های بازاریابی وابسته مانند:

  • Amazon Associates
  • ShareASale
  • Awin
  • LeadDyno
  • FlexOffers

اگر می‌خواهید بازاریابی وابسته خود را حتی مؤثرتر کنید، می‌توانید روی محصولاتی تمرکز کنید که متناسب با یک جایگاه خاص هستند. به عنوان مثال، فرض کنید یک حساب توییتر دارید که در آن پست هایی درباره غذا، نوشیدنی، آشپزی، رستوران و موارد دیگر ارسال می کنید.

در این صورت، می‌توانید محصولات وابسته را که متناسب با آن دسته‌ها هستند، تبلیغ کنید، زیرا دنبال‌کنندگان شما نیز به آن‌ها علاقه‌ مند خواهند شد. اگر جایگاه خاصی ندارید که در مورد آن صحبت کنید، فقط می توانید دسته ای را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.

به این ترتیب، فالوورهای شما می توانند شما را به عنوان منبعی از دانش در مورد آن موضوع ببینند و برای توصیه به شما مراجعه کنند. فقط تبلیغات وابسته را در برنامه محتوای خود برای توییتر ترکیب کنید و می توانید از توییت های خود درآمد کسب کنید.

محصولات برند خود را تبلیغ کنید

نکته جالب اینجاست که 93 درصد از کاربران توییتر که مشاغل کوچک و متوسط ​​را دنبال می کنند، قصد خرید از آنها را دارند.

اگر برند شما محصولات یا خدماتی دارد، می‌توانید از توییتر برای تبلیغ آن‌ها به دنبال‌کنندگان خود استفاده کنید.

از آنجایی که این افراد از قبل به محتوای شما علاقه مند هستند، برای تبلیغ محصولات خود و به دست آوردن تعداد زیادی فروش زمان بسیار آسان تری خواهید داشت.

برای به دست آوردن هزاران فروش به طور همزمان، می توانید از توییتر برای تبلیغ فروش یا تخفیف ویژه استفاده کنید. حتی می‌توانید کاربران توییتر را تشویق کنید که پست شما را بازتوییت کنند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند.

اما اگر تعداد زیادی پست فقط برای تبلیغ محصولات خود ایجاد کنید، ممکن است افراد غیرفعال شوند و حتی شما را لغو کنند.

برای حل این مشکل می توانید از قانون یک سوم استفاده کنید:

  1. 1/3 اول پست های شما برای تبلیغ برند شما
  2. 1/3 دوم پست های شما برای تبلیغ محتوای دیگران است
  3. 1/3 پایانی پست های شما برای تعامل با مردم است
  4. با آن، می توانید به طور موثر محصولات خود را در توییتر تبلیغ کنید و مستقیماً درآمد کسب کنید.

یک مسابقه توییتر برگزار کنید

مسابقات توییتر یکی دیگر از راه های کسب درآمد کاربران توییتر است. شما می توانید با برندها و شرکت ها برای اجرای تبلیغات با زمان محدود کار کنید و یک معامله عالی به مشتریان ارائه دهید. بسته به توافق شما با شرکت، معمولاً می توانید درصدی از سود را در هنگام خرید یک کاربر توییتر به دست آورید.

لیست ایمیل خود را رشد دهید

آیا می دانستید که تنها با استفاده از ایمیل های خودکار می توانید درآمد خود را تا 320 درصد افزایش دهید؟ با بازاریابی ایمیلی، شما یک راه آسان برای یافتن مشتریان بالقوه و ایجاد فروش دارید.

می‌توانید مستقیماً به مردم پیام دهید و آنها را در مورد فروش، اطلاعیه‌های محصول، به‌روزرسانی‌ها، پست‌های وبلاگ و موارد دیگر مطلع کنید.

قبل از اینکه بتوانید بازاریابی ایمیلی را شروع کنید، ابتدا به یک لیست ایمیل نیاز دارید. این به سادگی فهرستی از افرادی است که علاقه مند به دریافت ایمیل از شما هستند. وقتی صحبت از ساختن یک لیست ایمیل می شود، موثرترین گزینه OptinMonster است.

OptinMonsterبه عنوان بهترین ابزار تولید سرنخ، می تواند به شما کمک کند افراد زیادی را در کمترین زمان به لیست ایمیل خود اضافه کنید.

با استفاده از OptinMonster، می توانید کمپین های بازاریابی مانند پنجره های لایت باکس، بازی های چرخش به برد، تایمرهای شمارش معکوس و غیره ایجاد کنید.

سپس، کمپین بازاریابی خود را در صفحه فرود یا پست وبلاگ خود اضافه کنید و آن را در توییتر به اشتراک بگذارید. به این ترتیب، OptinMonster می تواند بازدیدکنندگانی را از توییتر به لیست ایمیل شما اضافه کند.

ترافیک توییتر را به وب سایت خود ارسال کنید

با بیش از 400 میلیون کاربر فعال، توییتر می تواند راهی عالی برای جذب ترافیک وب سایت باشد. ترافیک بیشتر سایت به معنای مشتریان بیشتر و فروش بیشتر است، بنابراین این می تواند راه موثر دیگری برای کسب درآمد در توییتر باشد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک های پست های وبلاگ جالب خود را توییت کنید و از مردم بخواهید آنها را بررسی کنند. همچنین می‌توانید هشتگ‌های مرتبط اضافه کنید و اگر می‌خواهید افراد بیشتری توییت‌های شما را پیدا کنند، دیگران را تگ کنید.

اگر می‌خواهید افراد بیشتری روی پیوندهای شما کلیک کنند، می‌توانید به عنوان یک امتیاز، تصاویر ویژه مرتبط را نشان دهید.

از آنجایی که محتوای بصری می تواند تا 35٪ بیشتر در توییتر مشارکت داشته باشد، داشتن یک تصویر برجسته چشم نواز در پست وبلاگ شما می تواند کلیک های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

از محتوای توییتر خود کسب درآمد کنید

مانند YouTube، می‌توانید تبلیغات و حمایت‌های مالی را در محتوای توییتر خود قرار دهید و درآمد کسب کنید. برای انجام این کار، فقط Twitter Media Studio را باز کنید و می توانید از ویدیوهای خود در توییتر کسب درآمد کنید.

2 راه برای کسب درآمد از ویدیوهای توییتر خود در اینجا وجود دارد:

Amplify Pre-roll چند برچسب را انتخاب کنید و تبلیغات بر اساس آن برچسب ها همراه با محتوای ویدیوی شما نمایش داده می شود.

حمایت های مالی را تقویت کنید: با برخی از مارک های خاص که می خواهید تبلیغات آنها را در ویدیوهای خود نشان دهید شریک شوید.

با استفاده از Custom Twitter Feeds Pro، می توانید فیدهای توییتر را با ویدیوهای خود در وب سایت خود جاسازی کنید.

به این ترتیب، بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند ویدیوهای کسب درآمد شما را نیز بررسی کنند. با بازدیدهای بیشتر، می توانید درآمد بسیار بیشتری در توییتر داشته باشید. در نتیجه، می توانید بازدیدکنندگان وب سایت خود را وادار کنید که توییت های بازاریابی شما را بررسی کنند. و با بررسی بیشتر افراد توییت‌های شما، می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

به علاوه، حتی می‌توانید از این ابزار شگفت‌انگیز برای افزایش تبدیل‌های خود و دریافت مستقیم فروش بیشتر استفاده کنید. می توانید وب سایت کسب و کار خود را در حساب توییتر خود ارسال کنید. این یک ابزار بازاریابی عالی برای ایجاد ترافیک و به اشتراک گذاری اطلاعات و محتوای مرتبط برای جذب مخاطبان هدف شما است.

طرح های اشتراک پولی را از طریق Super Follows ایجاد کنید

بسته به تعداد فالوورها و تعامل شما، توییتر ویژگی‌های دیگری را برای افرادی که 10000 دنبال کننده و بالاتر دارند در دسترس قرار داده است. Super Follows نسخه اشتراک‌های پولی توییتر است و به دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از طریق پشت صحنه و محتوای انحصاری با شما در سطح شخصی ‌تر ارتباط برقرار کنند.

از فضاهای بلیط دار استفاده کنید

Ticketed Spacesراه دیگری برای کسب درآمد از توییتر است و دنبال‌کنندگان توییتر برای ورود به محتوای شما هجوم می‌آورند. Ticketed Spaces اساساً رویدادهای آنلاینی هستند که می‌توانید برای آن‌ها هزینه کنید و می‌تواند برای بسیاری سودآور باشد. این یک ویژگی بسیار مفید برای رویدادهای آموزشی و یادگیری آنلاین است.

یک انجمن راه اندازی کنید

شما می توانید یک جامعه تقریباً پیرامون هر چیزی بسازید و از توییتر برای جذب اعضای جدید استفاده کنید. شما می توانید درآمد مکرر ماهانه از عضویت خود کسب کنید.

نه تنها جوامع به شما کمک می کنند درآمد غیرفعال کسب کنید، بلکه می توانید شبکه خود را نیز گسترش دهید!

ساختن یک انجمن آنلاین کار زیادی می‌طلبد، اما می‌تواند بسیار سودمند باشد.

جایگاه جامعه آنلاین خود را در نظر بگیرید (تناسب اندام، مشارکت توییتر و غیره)

حق عضویت ماهانه انجمن خود را تعیین کنید.

یک صفحه فرود برای تبلیغ جامعه آنلاین خود بسازید (می توانید از پلتفرم هایی مانند Gumroad استفاده کنید)

جامعه آنلاین خود را در سراسر شبکه خود تبلیغ کنید.

ممکن است مدتی طول بکشد تا عضویت انجمن شما ایجاد شود، اما ارزش زمان و تلاش شما را دارد.

  • اشتراک گذاری در فیس بوک.
  • در توییتر به اشتراک بگذارید.
  • اشتراک گذاری در لینکدین.
  • در Pinterest Pin به اشتراک بگذارید.

چگونه درآمد را در حساب توییتر خود به حداکثر برسانیم ؟

کسب درآمد در توییتر مربوط به فداکاری و صرف زمان برای ایجاد دنبال کننده است. همچنین در مورد یافتن تعداد فالوورهایی است که در توییتر برای مورد خاص خود کسب درآمد کنید. در اینجا چند نکته برای افزایش درآمد توئیتر وجود دارد. که می توانید برای موفقیت بیشتر تلاش های بازاریابی توییتر خود بررسی کنید.

اولین قدم برای کسب درآمد با استفاده از توییتر این است که مطمئن شوید حساب توییتر شما برای بازاریابی آماده است.

برای آماده سازی حساب توییتر خود، می توانید موارد زیر را امتحان کنید:

  • مرحله 1: روی پروفایل توییتر خود کار کنید و یک نمایه توییتر حرفه ای ایجاد کنید.

اگر می خواهید با کسب درآمد در توییتر شروع کنید، داشتن یک پروفایل توییتر حرفه ای می تواند کمک بزرگی باشد. زیرا باعث می‌شود کاربران راحت‌تر شما را پیدا کنند و بفهمند چه کار می‌کنید. یک راه آسان برای شروع، اطمینان از داشتن یک نمایه کامل توییتر، از جمله یک عکس روی جلد توییتر عالی است. همچنین باید مطمئن شوید که دسته‌های توییتر شما و یا برند شما را منعکس می‌کنند تا بتوانید ترافیک توییتر را به صفحه خود افزایش دهید.

  • عکس نمایه ای که عکس یا لوگوی برند شما را دارد.
  • BIO خود را با دقت بیان کنید (حداکثر 160 کاراکتر) بیوگرافی کوتاهی که شخصیت و علایق شما را نشان می دهد.
  • نام یا نام تجاری شما در دسته توییتر
  • آدرس وب سایت خود را وارد کنید (اگر دارید)
  • مکان شما

فقط اینها را به نمایه توییتر خود اضافه کنید و می توانید فوراً حساب خود را حرفه ای تر کنید. پس از آن، می توانید تصور بسیار بهتری ایجاد کنید، بنابراین کسب درآمد در توییتر نیز آسان تر خواهد بود.

  • مرحله 2: دنبال کنندگان توییتر خود را افزایش دهید.

افزایش فالوور در توییتر یکی از راه های کلیدی برای به حداکثر رساندن درآمد است. اگر تعداد فالوورهای زیادی در توییتر داشته باشید، نرخ تعامل بالایی برای محتوای خود داشته باشید و فعالانه فالوورهای بیشتری به دست آورید، احتمال بیشتری وجود دارد که کسب و کارها برای پست های حمایت شده و کمپین های وابسته با شما شریک شوند. افزایش دنبال کنندگان توییتر موجب می شود تا توییت های شما بتوانند به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند. اگر بتوانید تعداد زیادی دنبال کننده توییتر داشته باشید که به محتوای شما علاقه مند هستند، کسب درآمد نیز بسیار آسان تر خواهد بود.

برای کمک به شما، این ابزار شگفت‌انگیز را داریم که می‌تواند به‌ راحتی دنبال‌کنندگان توییتر شما را تقویت کند:

Twitter Feeds Pro می تواند تنها با چند کلیک ساده به جاسازی محتوای مرتبط از توییتر در سایت شما کمک کند، بدون نیاز به کدنویسی. با نمایش فیدهای توییتر، می توانید تعداد زیادی لایک، پاسخ و فالو از افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند دریافت کنید.

علاوه بر اینکه تعاملات و فالوورهای بیشتری در توییتر برای شما به ارمغان می‌آورد، می‌توانید محتوای جذاب توییتر را نیز نشان دهید تا مردم را به وب‌سایت خود علاقه مند نگه دارید.

اگر نظرات، توصیفات یا نمایش محصولات توییتر را نشان دهید، می تواند به عنوان اثبات اجتماعی عمل کند و حتی بازدیدکنندگان را متقاعد کند که از شما خرید کنند.

  • مرحله 3 : برای هر توییت از هشتگ های مرتبط استفاده کنید :

بهینه سازی هر توییت نیز مهم است زیرا به کاربران در جستجوی محتوا کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که توییت شما حاوی کلمات کلیدی است که مخاطب هدف شما را جذب می کند. همچنین، مطمئن شوید که یک هشتگ مرتبط یا چندگانه اضافه کنید، زیرا این روش اصلی کاربران برای یافتن و کشف محتوا در توییتر است.

با Custom Twitter Feeds Pro، همچنین می‌توانید از انواع مختلف فید توییتر، از جمله فیدهای هشتگ، فیدهای ذکر شده، نتایج جستجو و موارد دیگر انتخاب کنید. به این ترتیب، می توانید انواع محتوای توییتر را در وب سایت خود نشان دهید.

به علاوه، این افزونه بسیار سبک وزن است، بنابراین فیدهای توییتر و وب سایت شما نیز سریع بارگیری می شوند. یک وب سایت سریعتر به معنای سئوی بسیار بهتر است. همچنین تیمی از کارشناسان وردپرس را دریافت می‌کنید که همیشه در کنار شما هستند.

  • مرحله 4 : به طور مداوم پست کنید :

داشتن یک برنامه منظم پست می تواند به شما کمک کند تا فالوورهای بیشتری به دست آورید و در عین حال تعامل کلی را افزایش دهید. هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید و فعالیت بیشتری در صفحه خود داشته باشید، کسب و کارها با اطمینان بیشتری در مورد همکاری با شما خواهند بود. ارسال مداوم و ارائه محتوای ارزشمند به انجام آن کمک می کند.

7 راه برای کسب درآمد با حساب توییتر خود را شناسایی کنید 😍 کسب درآمد دلاری و انواع آن!!!

همان روشی که در وبلاگ انجام می دهید : فروش تبلیغات ، پیوندهای حامی مالی و بازاریابی وابسته. در اینجا چند برنامه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

از طریق Twitter درآمد کسب کنید:

نکته : برای کسب درآمد در توییتر ، شما همچنین به یک روش کارآمد برای انتشار، برنامه ریزی، نظارت، گوش دادن، نظر دادن و غیره نیاز دارید. از Agorapulse استفاده کنید تا همه اینها را در زمان کمتری به حداکثر برسانید .

شماره1توییت‌هایی با حمایت مالی Sponsored Tweets یک سرویس تبلیغاتی شناخته شده برای توییتر است که به شما امکان می دهد قیمت تبلیغات خود را در توییت خود تنظیم کنید .

چگونگی کسب درآمد دلاری از توییتر؟

5 راه برای کسب درآمد با حساب توییتر خود، شما از توییتر می توانید تبلیغاتی را که توییت می کنید از لیست تبلیغات موجود که به طور منظم به روز می شوند، انتخاب کنید. برای ثبت نام در این سرویس باید حداقل ۵۰ دنبال کننده، ۱۰۰ توییت و یک حساب کاربری حداقل ۶۰ روزه داشته باشید.

شماره ۲ MyLikes MyLkes یک بستر تبلیغاتی گسترده است که می تواند در توییتر، Tumblr ،YouTube و وبلاگ شما استفاده شود. شما می توانید از بین هزاران تبلیغات، تبلیغات مد نظر خود را انتخاب کنید و زمان توئیت شدن تبلیغات را از حساب خود تعیین کنید .

برای هر کلیک می توانید ۰.۴۲ دلار درآمد کسب کنید و می توانید هفته ای یک بار پرداخت کنید. با سایت ایرانی فالو همراه باشید.

شماره ۳ تبلیغات Ad.ly سرویس تبلیغاتی دیگری است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در توییت های خود ارسال کنید. با این حال، شما به ازای هر کلیک پرداخت نمی کنید .

راه های کسب درآمد دلاری از توییتر

در عوض، شما نمایه ای از علایق خود ایجاد می کنید، سپس تبلیغ کنندگان می توانند حساب شما را برای تبلیغ یک کمپین انتخاب کنند. شما موافقت می کنید که تعداد مشخصی توییت را در یک برنامه مشخص ارسال کنید و مبلغی یکجا پرداخت کنید .

شماره ۴ Rev Twt Rev Twt یک سرویس تبلیغاتی مستقر در توییتر است و یک بستر پرداخت به ازای هر کلیک است. هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد و اعتبار بالاتری داشته باشید، دسترسی بیشتری به فعالیت های پردرآمد نیز خواهید داشت. پرداخت زمانی از طریق پی پال انجام می شود که به ۲۰ دلار درآمد برسید .

شماره ۵ Twittad پلتفرم Twittad ادعا می کند که یکی از اولین شبکه های توئیت حمایت مالی است. شما می توانید هزینه هر کلیک خود را تنظیم کنید، اما باید منتظر بمانید تا تبلیغ کنندگان پیشنهاد شما را بپذیرند. همچنین باید جایگاه خود را شناسایی کنید تا تبلیغ کنندگان بتوانند محصولات خود را به طور مناسب با شما مطابقت دهند .

پرداخت از طریق پی پال زمانی انجام می شود که به درآمد ۳۰ دلار رسیده باشید.

5 راه برای کسب درآمد با حساب توییتر و روش های بسیار دیگری وجود دارد که می توانید با حساب توییتر خود درآمد کسب کنید، از جمله فروش تبلیغات بنر در صفحه نمایه خود، تعیین نرخ خود و فروش مستقیم توییت های تبلیغاتی با هزینه مستقیم، ارسال هزینه پیام شخصی برای دنبال کنندگان خود یا هزینه دسترسی به خصوصی خود لیست دنبال کنندگان.

این خدمات تبلیغاتی همچنین می توانند به شما کمک کنند تا از طریق تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک درآمد کسب کنید، که اگر افراد زیادی را دنبال کنید به خصوص سودآور خواهد بود.

Crowdsource

Crowdsourcing شیوه درخواست ایده ها و مشارکت های یک گروه یا جامعه بزرگ است.

سالهاست که یک عزیز بازاریابی است، مخصوصاً وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود.

با استفاده از توییتر، تأمین منابع گسترده یک روش موثر برای جذب کمک از طرفداران شما (جدید و قدیمی) به منظور تأمین بودجه کسب و کار یا ایده شما است. این به ویژه در موارد مشابه با Kickstarter بسیار مفید است.

  1. تأمین منابع انبوه می تواند به شما مقدار زیادی پول یا حداقل سرمایه برساند، اما فقط در صورت انجام صحیح آن . قبل از اقدام به شروع اولین پروژه خود، در مورد بسیاری از مطالعات موردی موفقیت آمیز مطالعه کنید .
  2. فروش محصولات : به نظر می رسد این کار بی فایده ای است.
  3. اما برخی از مشاغل در حقیقت فراموش می کنند که در صورت عدم مشاهده فراخوان برای اقدام، افراد چیزی نخرند.
  4. اکنون، وقتی صحبت از نحوه فروش محصولات در توییتر می شود، مکالمه کمی قدیمی تر می شود .

موثرترین استراتژی های استفاده از تبلیغات و تخفیف برای افزایش درآمد چیست ؟

  • برخی از مشاغل در “معاملات روزانه” و سایر روشهای اساسی بازاریابی که به خوبی با توییتر سازگار است، موفقیت بسیاری کسب کرده اند. فقط مطمئن شوید که با فروش سرسام آور خوراک توییتر خود را بیش از حد تحمیل نمی کنید .
  • سرویس مربوط به توییتر خود را تولید کنید. مخاطبان شما در توییتر هستند، این بدان معناست که شما از قبل می دانید آنها در اوقات فراغت چه استفاده می کنند. با ایجاد یک محصول توییتر که آنها می خواهند از این مزیت استفاده کنید. به عنوان مثال، بسیاری از کاربران توییتر تمایل دارند از برنامه ای استفاده کنند که به آنها امکان ایجاد هشتگ به صورت خودکار و براساس محبوبیت را می دهد.
  • چیزی شبیه به این ممکن است از قبل وجود داشته باشد، اما شما می توانید محصولی بهتر بسازید که پیروان شما به آن علاقه داشته باشند .
  • متناوباً، می توانید از وب سایت هایی مانند Fiverr برای پرداخت هزینه حضور در توییتر خود از افراد استفاده کنید. من خودم این کار را کرده ام و به دیگران کمک کرده ام تا با قیمت های پایین ۵ دلار برای هر ۱۰۰ دنبال کننده، دنبال کنندگان توییتر (واقعی) در Twitter ایجاد کنند .
  • از توییت های تبلیغاتی استفاده کنید آیا می دانید در واقع می توانید بابت توییت های خود از مشاغل دریافت کنید ؟ در SponsoredTweets، می توانید اسپانسرهایی را پیدا کنید که با پرداخت هزینه ای که ترتیب می دهید، به شما پول بدهند تا درباره محصولاتشان توییت بزنید .فقط مطمئن شوید که آنچه را که در کنار شما قرار دارد، تماشا می کنید.

مانیتایز توییتر

وییتر یک بستر قدرتمند برای خود است، نه فقط یک کانال برای بازاریابی یک سایت دیگر. شما می توانید یک حساب توییتر در اطراف یک مکان سودآور ایجاد کنید. به عنوان مثال کسب درآمد آنلاین، تحصیلات آنلاین یا مادری – و تعداد زیادی از پیروان علاقه مند به آن مکان را جمع کنید. سپس می توانید به محتوای جالب از سراسر وب پیوند دهید، و به دنبال کنندگان خود چیزی ارزشمند ارائه دهید بدون اینکه مجبور شوید خودتان محتوا ایجاد کنید .

5 راه برای کسب درآمد در توییتر خود را شناسایی کنید 😍 کسب درآمد دلاری و انواع آن!!!

همان روشی که در وبلاگ انجام می دهید : فروش تبلیغات، پیوندهای حامی مالی و بازاریابی وابسته . در اینجا چند برنامه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند

از طریق Twitter درآمد کسب کنید:

نکته : برای کسب درآمد در توییتر ، شما همچنین به یک روش کارآمد برای انتشار ، برنامه ریزی ، نظارت ، گوش دادن ، نظر دادن و غیره نیاز دارید. جف از Agorapulse استفاده می کند تا همه اینها را در زمان کمتری به حداکثر برساند .

شماره ۱ توییت‌هایی با حمایت مالی Sponsored Tweets یک سرویس تبلیغاتی شناخته شده برای توییتر است که به شما امکان می دهد قیمت تبلیغات خود را در توییت خود تنظیم کنید.

چگونگی کسب درآمد دلاری از توییتر؟

5 راه برای کسب درآمد با حساب توییتر خود، شما از توییتر می توانید تبلیغاتی را که توییت می کنید از لیست تبلیغات موجود که به طور منظم به روز می شوند ، انتخاب کنید . برای ثبت نام در این سرویس باید حداقل ۵۰ دنبال کننده ، ۱۰۰ توییت و یک حساب کاربری حداقل ۶۰ روزه داشته باشید.

شماره ۲ MyLikes MyLkes یک بستر تبلیغاتی گسترده است که می تواند در توییتر ، Tumblr ، YouTube و وبلاگ شما استفاده شود . شما می توانید از بین هزاران تبلیغات تبلیغات را انتخاب کنید و زمان توئیت شدن تبلیغات را از حساب خود تعیین می کنید.

برای هر کلیک می توانید ۰.۴۲ دلار درآمد کسب کنید و می توانید هفته ای یک بار پرداخت کنید با سایت ایرانی فالوو همراه باشید . شماره ۳ تبلیغات Ad.ly سرویس تبلیغاتی دیگری است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در توییت های خود ارسال کنید . با این حال ، شما به ازای هر کلیک پرداخت نمی کنید.

۵ راه برای کسب درآمد با حساب توییتر خود!

راه های کسب درامد دلاری از توییتر

در عوض ، شما نمایه ای از علایق خود ایجاد می کنید ، سپس تبلیغ کنندگان می توانند حساب شما را برای تبلیغ یک کمپین انتخاب کنند . شما موافقت می کنید که تعداد مشخصی توییت را در یک برنامه مشخص ارسال کنید و مبلغی یکجا پرداخت کنید .

شماره ۴ Rev Twt Rev Twt یک سرویس تبلیغاتی مستقر در توییتر است و یک بستر پرداخت به ازای هر کلیک است . هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد و اعتبار بالاتری داشته باشید ، دسترسی بیشتری به فعالیت های پردرآمد نیز خواهید داشت . پرداخت زمانی از طریق پی پال انجام می شود که به ۲۰ دلار درآمد برسید .

شماره ۵ Twittad پلت فرم Twittad ادعا می کند که یکی از اولین شبکه های توئیت حمایت مالی است . شما می توانید هزینه هر کلیک خود را تنظیم کنید اما باید منتظر بمانید تا تبلیغ کنندگان پیشنهاد شما را بپذیرند . همچنین باید جایگاه خود را شناسایی کنید تا تبلیغ کنندگان بتوانند محصولات خود را به طور مناسب با شما مطابقت دهند .

پرداخت از طریق پی پال زمانی انجام می شود که به درآمد ۳۰ دلار رسیده باشید .

روش های کسب درآمد دلاری از توییتر؟

5 راه برای کسب درآمد با حساب توییتر و روش های بسیار دیگری وجود دارد که می توانید با حساب توییتر خود درآمد کسب کنید ، از جمله فروش تبلیغات بنر در صفحه نمایه خود ، تعیین نرخ خود و فروش مستقیم توییت های تبلیغاتی با هزینه مستقیم ، ارسال هزینه پیام شخصی برای دنبال کنندگان خود یا هزینه دسترسی به خصوصی خود لیست دنبال کنندگان.

این خدمات تبلیغاتی همچنین می توانند به شما کمک کنند تا از طریق تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک درآمد کسب کنید، که اگر افراد زیادی را دنبال کنید به خصوص سودآور خواهد بود .

تو چطور؟ آیا با هر یک از این بسترهای تبلیغاتی تجربه ای دارید؟ آیا با هر یک موفق بودید؟

از تجربیات خود در نظرات بگویید ! منتظر شنیدن داستانهای خود باشید نکته:

اگر خیلی مشغول هستید ، همیشه می توانید یک متخصص توییتر یا یک فریلنسر را در Fiverr استخدام کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها