3.8/5 - (5 امتیاز)
دلیل آموزش اینکه چگونه دایرکت توییتر را ببندیم چیست؟  به طور پیش فرض ، فقط افرادی که دنبال می کنید می توانند برای شما پیام مستقیم در توییتر ارسال کنند . این تنها یکی از راه هایی است که توییتر سعی می کند آزار و اذیت را به حداقل برساند . اگر می خواهید DMs ( direct messages ) شما برای همه باز باشد ، باید تنظیماتی را فعال کنید با سایت ایرانی فالوو همراه باشید تا به شما کاربران عزیز آموزش دهیم که چگونه دایرکت مسیج توییتر را ببندید .

چگونه می توانیم دایرکت توییتر را ببندیم

روند کار در همه سیستم عامل ها مشابه است . روی نماد نمایه خود کلیک کنید یا ضربه بزنید ، سپس تنظیمات و حریم خصوصی ( Settings and Privacy ) را انتخاب کنید . بعد ، حریم خصوصی و ایمنی (Privacy and Safety  ) را انتخاب کنید . سرانجام ، به پایین بروید و گزینه ” پیامهای مستقیم ”  ( ‘Direct Messages’ ) را ببینید . در بخش حریم خصوصی ، دریافت پیام های مستقیم از هرکسی (Receive Direct Messages from Anyone. ) را علامت بزنید .

در اینجا می توانید برای دریافت پیام های مستقیم از موارد زیر استفاده کنید

هر کسی Anyone افرادی را که دنبال می کنید People you follow امیدوارم این کمک کند . اکنون هرکسی با یک حساب توییتر قادر به ارسال پیام مستقیم به شما باشد . برای خاموش کردن ویژگی ، فقط علامت گزینه Receive Direct Messages from Anyone را بردارید . توانایی هر کسی برای ارسال پیام مستقیم به شما در توییتر را غیرفعال کنید . توییتر دروازه های سیل DM را باز کرده است . در اینجا چگونگی اطمینان از اینکه نه تنها کسی می تواند به شما پیام بدهد ، است . دکمه جدید DM که وقتی می توانید شخصی را به شخصی پیام دهید ، در صفحات حساب نشان داده می شود . اخیرا ، توییتر اعلام کرد که در حال ارائه ویژگی است که به هر کسی امکان می دهد پیام مستقیم را به شخص دیگری ارسال یا از آن دریافت کند . قبل از این ویژگی ، شما فقط می توانستید با افرادی که شما را دنبال می کنند DM ( و شما نیز به عقب برمی گردید ) DM انجام دهید . این ویژگی جدید به هر کسی که شما را دنبال می کند امکان ارسال پیام خصوصی را می دهد و دیگر نیازی به پیگیری شما نیست . اگر نمی خواهید پیام های تصادفی دریافت کنید ، علامت این کادر را بردارید .

ورود به سیستم

با ورود به سیستم حساب کاربری خود در وب و بازدید از صفحه تنظیمات ، می توانید ویژگی جدید پیام مستقیم را فعال یا غیرفعال کنید . اینجا را کلیک کنید تا پس از ورود به سیستم مستقیماً به آن منتقل شوید ، یا وارد سیستم شوید و بر روی عکس نمایه خود ، سپس تنظیمات ، سپس امنیت و حریم خصوصی کلیک کنید . اگر ترجیح می دهید فقط از کسی پیام دریافت نکنید ، به پایین صفحه بروید و علامت کادر را بردارید ( یا مطمئن شوید کادر علامت گذاری نشده است ) . بعلاوه ، هنگام مشاهده نمایه کاربر در برنامه iPhone یا Android Twitter ، نماد پیام خصوصی جدیدی را مشاهده می کنید که نشان می دهد می توانید به شخص پیام دهید . چگونه می توان پیام رسانی مستقیم را در توییتر غیرفعال کرد ؟ مراحل زیر را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید پیام رسانی مستقیم را در توییتر غیرفعال کنید…. من نیز شما را سرزنش نمی کنم ! بنابراین بسیاری از آنها هرزنامه هستند یا افرادی که می خواهند شما چیزی را بخرید یا آنها را در فیس بوک دنبال کنید . با سایت ایرانی فالوو همراه باشید تا با مراحل بستن دایرکت توییتر بیشتر آشنا شوید . در منوی بالا ، نماد منوی پیمایش یا نماد نمایه خود را مشاهده خواهید کرد . روی هر نمادی که دارید ضربه بزنید . تنظیمات را انتخاب کنید . روی حریم خصوصی و ایمنی ضربه بزنید . در کنار دریافت پیام از هر کسی ، کادر را علامت بزنید تا هر کسی بتواند پیام های مستقیم را برای شما ارسال کند . من برای توضیحات بیشتر عکس صفحه ای به اینجا اضافه می کنم – من پیام مستقیم از کسی دریافت نمی کنم. فقط دنبال کنندگان من می توانند من را DM کنند – این باعث صرفه جویی در برخی از نامه های ناخواسته و فروش ناشی از DM دایرکت مسیج  ‘ Direct Messages ’  است .

با تشکر از شما کاربران گرامی شبکه ی اجتماعی ایرانی فالوو که تا انتهای مقاله سایت ایرانی فالوو را همراهی نمودید .

برای خرید شماره مجازی ( اروپا ، آسیا ، آمریکا و ...) جهت ثبت نام توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به پشتیبانی پیام بدهید .

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هشتگ در توییتر

امتیاز کاربران آگاهی از ترند روز توییتر هم می‌تواند دغدغهٔ