2.5/5 - (8 امتیاز)
چگونه می توان پیوندها را در یک توییت ارسال کرد. ساخت لینک در توییتر و تمام پیوندها (URL ها) ارسال شده در توییت ها با استفاده از سرویس t.co ما کوتاه می شوند. هنگام مشاهده توییت در twitter.com  ، URL اصلی ( یا نسخه کوتاه شده URL اصلی ) نمایش داده می شود . در زیر دستورالعمل نحوه ساخت لینک در توییتر در یک توییت در وب و در دستگاه تلفن همراه خود آورده شده است . با سایت ایرانی فالوو همراه باشید تا با نحوه ی ساخت لینک توییتر آشنا شوید .
  1. URLرا در جعبه Tweetدر comتایپ یا جایگذاری کنید .
  2. URLبه هر طولی به 23 حرف تغییر می یابد ، حتی اگر خود پیوند کمتر از 23 کاراکتر باشد . شمارش شخصیت شما این را منعکس می کند .
  3. برای ارسال توییت و پیوند خود ، روی دکمه Tweet کلیک کنید .
توجه : شما نمی توانید از سرویس کوتاه کردن لینک t.co انصراف دهید . چرا ؟ در ادامه با کمک سایت ایرانی فالوو راجب لینک توییتر و اینکه چرا نمی توانید از سرویس کوتاه کردن لینک t.co انصراف دهید بیشتر بیاموزید .

نکات ایمنی URL

برخی از URL ها می توانند مضر باشند . لطفاً هنگام کلیک روی پیوندها ، به ویژه پیوندهایی که با استفاده از سرویس کوتاه کردن پیوندهای خارجی کوتاه شده اند ، مراقب باشید . URL  های تبدیل شده توسط سرویس پیوند  ساخت لینک توییتر در برابر لیستی از سایت های بالقوه خطرناک بررسی می شوند و در صورت تطابق ، قبل از ادامه کار به کاربران اخطار داده می شود . همیشه قبل از دادن رمز ورود یا بارگیری هر نرم افزاری ، بررسی کنید که در چه وب سایتی قرار دارید .

سرویس ساخت در لینک توییتر (http://t.co)

در زیر برخی از سوالات متداول در مورد t.co ، سرویس کوتاه کردن لینک توییتر آورده شده است . کوتاه کردن پیوند چگونه کار می کند ؟ پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در ساخت لینک توییتر ، از جمله پیوندهای مشترک در پیام های مستقیم ، به طور خودکار پردازش شده و به یک پیوند http://t.co کوتاه می شوند . با نحوه کوتاه کردن پیوندها آشنا شوید . لطفاً توجه داشته باشید : هرکسی که پیوند کوتاه شده t.co دارد می تواند به URL مقصد هدایت شود .

چرا توییتر کوتاه کننده پیوند خود را دارد ؟

پیوندهای کوتاه شده به شما امکان می دهد URL های طولانی را در یک توییت به اشتراک بگذارید و در عین حال حداکثر تعداد نویسه های پیام خود را حفظ کنید . خدمات پیوند ما اطلاعاتی از جمله چند بار کلیک روی پیوند را اندازه گیری می کند ، که یک سیگنال مهم کیفیت در تعیین میزان مرتبط بودن و جالب بودن هر توییت در مقایسه با توییت های مشابه است . داشتن یک کوتاه کننده لینک کاربران را از سایت های مخربی که درگیر گسترش بدافزار ، حملات فیشینگ و سایر فعالیت های مضر هستند ، محافظت می کند . پیوندی که توسط سرویس پیوند ساخت لینک توییتر تبدیل شده است با لیستی از سایت های بالقوه خطرناک بررسی می شود . هنگام کلیک بر روی URL های بالقوه مضر ، با پیام خطای زیر به کاربران هشدار داده می شود .

آیا می توانم هنگام ارسال ساخت لینک در توییتر از کوتاه شدن لینک انصراف دهم ؟

به دلایل ذکر شده در بالا ، ساخت لینک در توییتر URL هایی را که در توییتر ارسال می کنید کوتاه می کند. نمی توانید از کوتاه شدن پیوند انصراف دهید .

آیا هنوز هم می توانم از کوتاه کننده URL (مانند bit.ly) برای کوتاه کردن ساخت لینک در توییتر استفاده کنم

اگر می خواهید پیوندها را برای اشتراک با دیگران کوتاه کنید ، لطفاً به این صفحه راهنما در مورد نحوه ارسال پیوندها در توییتر مراجعه کنید . برای کوتاه کردن پیوندها می توانید از یک کوتاه کننده URL استفاده کنید و معیارهای ردیابی (مانند موارد bit.ly) مانند گذشته کار می کنند . سرویس پیوند در http://t.co فقط در ساخت لینک در توییتر ارسال شده در توییتر استفاده می شود و به عنوان سرویس کوتاه کننده کلی در برنامه ها یا سایت های دیگر در دسترس نیست . با سایت ایرانی فالوو همراه باشید و در رابطه با ساخت لینک توییتر بیشتر بدانید .

چگونه می توان پیوند ( لینک ) را با یک توییت ایجاد کرد

سرویس میکروبلاگینگ ساخت لینک توییتر به شما امکان می دهد پیام های کوتاه با بیش از 140 کاراکتر منتشر نکنید . این پیام ها برای ارسال سریع افکار یا به روزرسانی های خبری ایده آل هستند. اگر می خواهید اطلاعات دقیق تری را در یک ساخت لینک در توییتر وارد کنید ، باید پیوندی به یک سایت خارجی به پیام خود اضافه کنید . از آنجا که یک URL می تواند قسمت اعظمی از 140 نویسه مجاز ساخت لینک در توییتر را اشغال کند ، این سرویس به طور خودکار پیوندهای ، پیوندی را که در یک ساخت لینک در توییتر قرار می دهید به حداکثر 19 کاراکتر کوتاه می کند .
  1. وارد حساب توییتر خود شوید . داخل کادر نوشتاری در زیر ” چه اتفاقی می افتد ؟ ” کلیک کنید .
  2. متن مورد نظر خود را تایپ کنید .
  3. URLرا برای پیوندی که می خواهید اضافه کنید با شروع با پیشوند “http: //” وارد کنید .
  4. اگر URLرا در یک مرورگر وب باز کرده اید ، آن را برجسته کنید ، ” Ctrl ” و ” C ” را فشار دهید به طور همزمان ، سپس داخل جعبه متن ساخت لینک در توییتر کلیک کنید و ” Ctrl ” و ” V ” را همزمان فشار دهید .
  5. با این کار پیوند کپی و پیست می شود .
  6. روی دکمه ” Tweet ” کلیک کنید . توییتر ، توییت شما را با گنجاندن لینک فوق العاده منتشر می کند .

چگونه می توان لینک ها را در توییت ها وارد کرد :

تقریباً همه کاربران ساخت لینک در توییتر پیوندها را به طور منظم در توییت های خود قرار می دهند. می توانید پیوندهایی را به صفحات وب ، ورودی های وبلاگ ، یا حتی توییت های دیگر وارد کنید. سخت ترین قسمت گنجاندن این پیوندها متناسب بودن آنها با 140 کاراکتر است در حالی که جای خود را برای گفتن دلیل ارسال پیوند به خود اختصاص می دهید. برای افزودن پیوند ، می توانید آن را مستقیماً در ساخت لینک در توییتر خود تایپ کنید یا به طور معمول ، پیوند را از قسمت آدرس مرورگر وب خود کپی کنید (نسخه های Ctrl + C) و (Ctrl + V) را در آنچه اتفاق می افتد جای گذاری کنید؟ جعبه ای که توییت خود را تایپ می کنید. اگر می خواهید به جای حساب کاربری کاربر ، به طور خاص به یک توییت خاص پیوند دهید ، ابتدا روی روز و ساعت انتهای توییت کلیک کنید تا به صفحه پیوند ثابت آن توییت بروید. سپس می توانید آن پیوند را در توییتی از طرف خود کپی کنید. کوتاه کننده URL ابزاری است که برای مدیریت URL های بسیار طولانی طراحی شده است تا در ایمیل از بین نرود و کپی و جایگذاری آنها راحت تر باشد.

سایتهایی مانند TinyURunities ، is.gd ، bit.ly و budurl پیوند را…

به صورت مجموعه ای کوتاهتر از اعداد و حروف کوتاه می کنند که به پیوند اصلی هدایت می شوند و می توانند طول پیوند را تا 70 یا 80 درصد کاهش دهند . سایت ایرانی فالوو را همراهی نمایید . توییتر از دامنه t.co خود برای کوتاه کردن پیوندها در توییت های شما استفاده می کند ، اما این کار پس از ارسال پست انجام می شود تا مجبور نشوید از 140 کاراکتر کامل استفاده کنید . به یاد داشته باشید که یک دلیل کوتاه برای پیوند ذکر کنید (در غیر این صورت ، دنبال کنندگان ساخت لینک در توییتر شما نمی دانند چرا باید روی آن کلیک کنند) ، مانند عنوان یا قلابی که به آنها می گوید چرا ممکن است بخواهند کلیک کنند. این یک هنر واقعی است. برخی از محبوب ترین ساخت لینک در توییتر دنبال کنندگان زیادی دارند زیرا در ارائه دلیل برای پیوند تبحر دارند و خواندن جریان آنها لذت بخش است. اگر توییت ها یا پیوندهای شخص دیگری را به اشتراک می گذارید ، خوب است که با تایپ کردن username به یک توییتر دیگر اعتبار دهید . تایپ کردن @ و به دنبال آن یک نام کاربری ساخت لینک در توییتر به طور خودکار به صفحه نمایه آن حساب ساخت لینک در توییتر پیوند می یابد تا بتوانید اطلاعات بیشتری راجع به آن شخص ببینید .

برای خرید شماره مجازی ( اروپا ، آسیا ، آمریکا و ...) جهت ثبت نام توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به پشتیبانی پیام بدهید .

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هشتگ در توییتر

امتیاز کاربران آگاهی از ترند روز توییتر هم می‌تواند دغدغهٔ