5/5 - (1 امتیاز)

پیدا کردن مخاطبین در توییتر برای ارتباط با افرادی که از قبل می شناسید اما هنوز در پلتفرم توییتر آن ها را فالو نمی کنید، بسیار آسان است. با همگام سازی مخاطبین در گوشی خود می توانید مخاطبین خود را در توییتر بیابید. اگر به دنبال یافتن دوستان و آشنایان خود در توییتر هستید، این پلتفرم روشی منظم برای انجام این کار ارائه می دهد.

وقتی مخاطبین خود را در حساب خود بارگذاری می کنید، توییتر می تواند به شما کمک کند به راحتی حساب افرادی را که ممکن است در توییتر بشناسید را پیدا کنید. سپس می توانید مخاطبینی را که به افراد دیگر اجازه داده اند با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود آنها را پیدا کنند، پیدا کرده و آنها را دنبال کنید.

با سایت ایرانی فالو درباره ی نحوه ی استفاده ما از مخاطبین بارگذاری شده شما برای ارائه پیشنهادات حساب و سایر روشهای یافتن افراد برای دنبال کردن در توییتر بیشتر بدانید.

روش‌های پیدا کردن مخاطبین در توییتر و Contact Sync در توییتر

همگام سازی مخاطبین توییتر یک ویژگی در توییتر است که به شما امکان می دهد مخاطبین تلفن خود را با پلتفرم توییتر همگام کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که دوستان و آشنایان خود را در توییتر پیدا کنید. می توانید از این برنامه برای افزایش دایره دوستان خود و استفاده بهتر از پلتفرم توییتر استفاده کنید.

توییتر از آدرس ایمیل و شماره تلفن مخاطبین شما برای یافتن آن ها در پلتفرم استفاده می کند. بنابراین به سادگی با فعال کردن همگام سازی مخاطبین در توییتر، می توانید شروع به دیدن پیشنهادات بر اساس مخاطبین خود کنید. ین تنها کاری است که باید انجام دهید. اجازه دهید توییتر مخاطبین شما را به طور خودکار به شما پیشنهاد دهد.

چگونه در توییتر مخاطبین را پیدا کنیم؟

نحوه بارگذاری و مدیریت مخاطبین توییتر

چگونه می توان مخاطبین خود را در Twitter پیدا کرد تا با افرادی که می شناسید ارتباط برقرار کنید؟ با همگام سازی مخاطبین تلفن، می توانید مخاطبین خود را در توییتر پیدا کنید. یافتن مخاطبین خود در توییتر برای ارتباط با افرادی که از قبل می شناسید اما هنوز آنها را در سیستم عامل دنبال نمی کنید آسان است.

از آنجا که افراد با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن در توییتر ثبت نام می کنند، هنگامی که مخاطبین تلفن خود را همگام سازی می کنید، Twitter به راحتی می تواند حساب دوستان شما را پیدا کند تا بتوانید آنها را دنبال کنید.

اگر به تازگی یک حساب Twitter ایجاد کرده اید یا مدتی است که یک حساب کاربری دارید، اما خبرمایه شما کمی از بین رفته است، ممکن است بخواهید مخاطبین را از تلفن خود بارگذاری کنید تا بتوانید افراد بیشتری را که می شناسید برای دنبال کردن پیدا کنید.

وقتی حساب Twitter خود را باز می کنید، یک شماره تلفن، یک ایمیل یا هر دو را وارد می کنید. آنهایی که به حساب شما متصل هستند – برای هر کس دیگری که یک حساب داشته باشد همین امر است. بنابراین، هنگامی که مخاطبین خود را همگام سازی می کنید،Twitter  به شما کمک می کند تا دوستان خود را پیدا کنید. هر حساب مرتبط با ایمیل یا شماره های موجود در تلفن خود را به شما نشان می دهد.

هنگامی که توییتر مخاطبین شما را بارگذاری می کند، به شما پیشنهاد می دهد افرادی را که می شناسید دنبال کنید.

find contacts in twitter

برای بارگذاری مخاطبین در توییتر

با تنظیم، تنظیمات حریم خصوصی که به دیگران امکان می دهد شما را از طریق آدرس ایمیل یا شماره تلفن تان پیدا کنند، می توانید این که Twitter از دفترچه آدرس شما برای پیشنهاد حساب شما به دیگران استفاده کند، کنترل کنید.

روش اول برای iOS :

  • توییتر را باز کنید و روی عکس نمایه فعلی خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید تا منو ظاهر شود.
  • اکنون روی تنظیمات و حریم خصوصی “Settings and privacy” ضربه بزنید.
  • سپس روی “Privacy and Security” ضربه بزنید .
  • اکنون در بخش قابلیت کشف و مخاطب، روی «Discoverability and contacts» ضربه بزنید .
  • کلیدهای موارد زیر را روی صفحه نمایش خود روشن کنید.
  • اجازه دهید دیگران شما را از طریق ایمیل شما پیدا کنندLet others fin you by your email .
  • اجازه دهید دیگران شما را از طریق تلفن شما پیدا کنندLet others find you by your phone .
  • اکنون کلید «همگام‌ سازی مخاطبین دفترچه آدرس» Sync address book contacts را برای آپلود لیست مخاطبین خود در توییتر روشن کنید.
  • برای تکمیل فرآیند رو Sync contacts ضربه بزنید.
  • سپس برای تایید روی ok ضربه بزنید.

روش دوم برای: Android

  • در منوی بالا، نماد منوی پیمایش یا نماد نمایه خود را در گوشه سمت چپ مشاهده خواهید کرد. روی هر نمادی که دارید ضربه بزنید.
  • روی تنظیمات و حریم خصوصی “Settings and privacy” ضربه بزنید.
  • سپس روی حریم خصوصی و ایمنی “Privacy and safety” ضربه بزنید.
  • در بخش قابلیت کشف و مخاطب، روی «Discoverability and contacts» در پایین صفحه باز شده ضربه بزنید .
  • حالا ضامن های زیر را با ضربه زدن روی آن روشن کنید.

اجازه دهید دیگران شما را از طریق ایمیل شما پیدا کنند.

اجازه دهید دیگران شما را از طریق تلفن شما پیدا کنند.

  • اکنون سوئیچ «همگام‌ سازی مخاطبین دفترچه آدرس» Sync address book contacts را در موقعیت روشن یا فعال قرار دهید.

هنگامی که توییتر مخاطبین شما را همگام سازی کرد، باید بتوانید پیشنهادات را بر اساس لیست مخاطبین آپلود شده خود مشاهده کنید.

روش سوم روی رایانه شخصی :

  • اگر از یک دستگاه دسکتاپ استفاده می کنید، می توانید این راهنما را دنبال کنید تا فرد یا همه مخاطبین را از حساب توییتر خود پیدا کنید.
  • Twitter.com را در مرورگر دلخواه خود باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ثبت نام، روی “بیشتر” یا More در سمت چپ خود کلیک کنید و “تنظیمات و حریم خصوصی” را انتخاب کنید.
  • اکنون روی “Privacy and Safety” کلیک کنید.
  • “کشف و مخاطبین” Discoverability and contacts را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید باز شده تیک دو گزینهLet people who have your email address find you on twitter و Let people who have your phone number find you on twitter را به رنگ آبی و فعال در آورید.

وقتی مخاطبین خود را همگام سازی می کنید، مخاطبین دفترچه آدرس دستگاه شما به طور مداوم در Twitter بارگذاری می شوند.

حساب مخاطبین دفترچه آدرس شما که قبلاً در توییتر هستند نشان داده خواهد شد .شما می توانید انتخاب کنید که از بین آن ها چه کسی را دنبال کنید.

برای جلوگیری از همگام سازی مخاطبین، در توییتر برای iOS یا برنامه Android

  • با تنظیم، تنظیمات مخاطب همگام سازی آدرس، می توانید بارگذاری مخاطبین خود را به طور مداوم در Twitter متوقف کنید .جهت جلوگیری از همگام سازی مخاطبین در گوشی های اندروید، آیفون و دستگاه های مختلف همانند راهنمای بالا عمل کنید و در انتها در کنار مخاطبین آدرس همگام سازی، علامت کادر Sync address book contacts را برای خاموش کردن، بردارید تا غیر فعال شود .

توجه: وقتی تنظیمات مخاطبین دفترچه همگام سازی را در یک دستگاه مشخص خاموش کنید، این همگام سازی مخاطبین با Twitter فقط از آن دستگاه متوقف می شود .اگر می خواهید همگام سازی مخاطبین خود را از دستگاه های دیگر متوقف کنید، باید تنظیمات خود را در آن دستگاه ها تنظیم کنید یا همه مخاطبین را از توییتر حذف کنید .

توییتر به ذخیره و استفاده از مخاطبینی که قبلاً بارگذاری کرده اید ادامه خواهد داد، مگر اینکه همه مخاطبین را حذف کنید.

سوالات متداول:

در اینجا چند سوال متداول درباره همگام سازی مخاطبین با حساب توییتر شما وجود دارد که به شما کمک می کند سرعت خود را افزایش دهید.

  • آیا دیگران می دانند که من مخاطب آنها را آپلود کرده ام؟

خیر، مخاطبین و آشنایان شما هر زمان که مخاطب آنها را در توییتر آپلود کنید مطلع نمی شوند. این یک اقدام خصوصی است که فقط برای شما قابل مشاهده و در دسترس است.

  • اشتراک گذاری مخاطبین با توییتر چقدر ایمن است؟

اشتراک گذاری یا آپلود مخاطبین در توییتر کاملا ایمن است. این پلتفرم فقط از شناسه هایی مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن برای یافتن دوستان و خانواده شما استفاده می کند، در صورتی که آنها با همان شناسه در پلتفرم ثبت نام کرده باشند. این بدان معنا نیست که داده های شما کاملاً ایمن هستند. این پلتفرم در گذشته از نقض داده ها رنج می برد و همین امر در آینده می تواند داده های شما را در معرض خطر قرار دهد. توصیه می کنیم هنگام آپلود مخاطبین در توییتر احتیاط کنید.

  • آیا دیگران می توانند مخاطبین مشترک من را مشاهده کنند؟

نه، هیچ کس در توییتر به جز شما نمی تواند مخاطبین آپلود شده خود را مشاهده و مدیریت کند. این به شما حریم خصوصی و استقلال کامل در مورد نحوه ارتباط با دوستان و خانواده خود در توییتر می دهد.

  • من دیگر نمی خواهم مخاطبین را با توییتر به اشتراک بگذارم، چه باید کرد؟

برای غیرفعال کردن Contact Sync برای حساب توییتر خود، به سادگی می‌توانید ضامن‌هایی را که قبلاً فعال کرده بودید، خاموش کنید. پس از انجام این کار، می توانید از بخش بعدی برای حذف تمام مخاطبین آپلود شده خود از پلتفرم استفاده کنید.

امیدواریم با استفاده از راهنمای بالا توانسته باشید از همگام سازی مخاطبین در توییتر استفاده کنید. اگر با مشکلی مواجه شدید یا سؤال دیگری از ما دارید، با استفاده از راه های ارتباطی مختلف با واحد پشتیبانی متخصص ما تماس بگیرید و یا ارتباط برقرار کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هشتگ در توییتر

امتیاز کاربران آگاهی از ترند روز توییتر هم می‌تواند دغدغهٔ