5/5 - (1 امتیاز)

گذاشتن رمز روی اینستاگرام به دلیل اهمیت و خساسیت اطلاعات شخصی شما همواره از مسائل مهم کاربران بوده است. در این مقاله سعی داریم بهترین و راحتترین روشها برای حفاظت از اطلاعات اینستاگرام شما را معرفی کنیم.

شبکه اجتماعی اینستاگرام با توجه به این که در عصر حاضر به عنوان حریم شخصی افراد و داده های حساس تبدیل شده است. همچنین یک پل ارتباطی برای میلیون ها کاربر خود ایجاد کرده است که بدون محدودیت مکانی در سراسر دنیا با دیگران و با افراد سرشناس ارتباط برقرار نمایند.

اهمیت این که چگونه برای اینستاگرام رمز بگذاریم

اکانت اینستاگرام نیز همانند بسیاری دیگر از اکانت های اینترنتی جزو حریم خصوصی کاربران محسوب می شود. بنابراین فروشگاه ایرانی فالو با در اختیار گذاشتن راهکار این امکان را به شما می دهد که از ارتباطات خصوصی خود محافظت کرده و به صورت آنلاین ایمن باشید.

کاربران انتظار دارند ارتباطات خصوصی آن ها امن باشد و خدماتی که استفاده می کنند فقط توسط افرادی که برای آن ها ارسال شده است دیده شود نه هکرها. کاربران به راحتی افکار و جزئیات زندگی خود را به صورت عکس و ویدیو در اینترنت آپلود می کنند جایی که غریبه ها می توانند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند.

به دلیل علاقه و این که از واجبات روزمره برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. بنابراین بهترین گزینه برای حفاظت از اطلاعات شما استفاده و به کارگیری از روش هایی است که نحوه آپلود اطلاعات را هوشمند تر و مطمئن تر می کند.

امروزه شبکه ی اجتماعی اینستاگرام  به یکی از پر استفاده ترین و پربازدید ترین اپلیکیشن های موجود در گوشی های هوشمند تبدیل شده است. زیرا یکی از برنامه هایی است که امروزه افراد زیادی از آن استفاده می کنند و روزانه تصاویر و کلیپ های خود را با سایر کاربران این اپلیکیشن محبوب به اشتراک می گذارند. همچنین  به بسیاری از حریم ها و اطلاعات شخصی و حتی خانوادگی افراد شده تبدیل است که حاوی اطلاعات بسیار مهمی نیز می باشد.

خفاظت اطلاعات اینستاگرام با گذاشتن رمز

شبکه اجتماعی اینستاگرام توانست در مدت زمان کوتاهی بین کاربران برای خود محبوبیت های زیادی بدست بیاورد و به گونه ی تبدیل شود که کمتر کسی آن را بر روی گوشی خود نصب نکرده باشد. گاهی اوقات ممکن است خیلی ناخواسته گوشی و اطلاعات شخصی شما در اختیار افراد سودجو و یا فردی دیگر قرار بگیرد که عواقب بدی خواهد داشت. کاربران باید در حفظ اطلاعات خود کوشا باشند و تدابیری برای حفظ اطلاعات و حریم خصوصی و امنیت محتوای صفحه ی تجاری خود بیاندیشند.

در اینصورت یکی از روش های جلوگیری از نفوذ به اکانت حساب اینستاگرام و کشف اطلاعات محرمانه ی آن ، فعال کردن قفل امنیتی گوشی و در نهایت فعال کردن قفل امنیتی خود اپلیکیشن اینستاگرام می باشد. کاربران با فعال نمودن رمز اپلیکیشن اینستاگرام خود قدم بزرگی در حفظ حریم شخصی، حساب کاربری خود در فضای مجازی برداشته اند.

زیرا قفل ورودی شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از موضوعاتی است که همواره کاربران دوست دارند بر روی برنامه خود داشته باشند. تا به وسیله ی آن اجازه ندهند هر کسی وارد حریم خصوصیشان شود و به گونه ی امنیت را برای خود برقرار نمایند. و به ویژه صفحه های تجاری با فعال نمودن این قابلیت اپلیکیشن اینستاگرام خیال خود را از امنیت اطلاعات حساب کاربری خود و حریم شخصی خود راحت نمایند.

در حالی که سایر اپلیکیشن‌های شبکه های اجتماعی مثل تلگرام برای قفل گذاری اپلیکیشن خود امکانی در منوی تنظیمات اپلیکیشن فراهم دیده است که در همه نسخه های دسکتاپ و موبایلی قابل فعال سازی می باشد که برای حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران ، امکان قفل برنامه را درون خودش جای داده است.

اما متاسفانه در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام این قابلیت وجود ندارد، به همین دلیل و با توجه به این که قفل ورودی اینستاگرام یکی از موضوعاتی هست که خیلی از کاربران علامند هستند بر روی اپلیکیشن خود داشته باشند. حال برای حفظ بیشتر حریم خصوصی خود، باید از روش های واسطه استفاده کنید. امروز تصمیم گرفتیم تا شما را با نحوه ی گذاشتن رمز بر روی شبکه ی اجتماعی اینستاگرام آشنا کنیم.

با آموزش روش های قفل گذاشتن روی برنامه اینستاگرام همراه سایت ایرانی فالو باشید.

آموزش گذاشتن رمز روی اینستا و برنامه های مفید

در این مطلب ما به دنبال یافتن روشی برای رمز گذاری شبکه ی اجتماعی اینستاگرام خواهیم بود و روش قفل گذاری روی این اپلیکیشن را بررسی خواهیم کرد.

متاسفانه اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت رمز گذاری بر روی این شبکه ی اجتماعی اینستاگرام را ارائه نداده است. کاربران برای برخورداری از این قابلیت و حفظ امنیت اپلیکیشن اینستاگرام نصب شده بر روی گوشی خود مجبور هستند که از برنامه های واسطه برای گذاشتن رمز استفاده کنند.

معمولا این برنامه ها با عنوان برنامه قفل گذاری گوشی شناخته می شوند که قادرند تمامی برنامه ها و اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی را با استفاده از یک کد رمز عبور ، استفاده از اثر انگشت و یا تشخیص چهره قفل نمایند.

در ادامه ما چند نمونه از برنامه های قفل گذار گوشی را به شما معرفی خواهیم کرد:

بهترین نرم افزار های رمزگذاری اینستاگرام

  1. Locker for insta social App

این برنامه از رمز عبور پشتیبانی می کند. همچنین دارای اسکنر اثر انگشت برای دسترسی سریع به برنامه می باشد. از ویژگی های این برنامه حافظه بسیار کم ، استفاده بسیار کم از باتری ، زمان پاسخگویی سریع می باشد. در صورت گم کردن یا فراموشی رمز عبور خود به راحتی می توانید از طریق ایمیل ثبت شده بازیابی نمایید.

  1. Lock for Instagram

یک برنامه واقعا مفید برای ایمن سازی اینستاگرام ، تمام عکس ها و پیام های شماست. از طریق این برنامه می توانید اینستاگرام و همچنین تمام چت های خود را قفل کنید. می توانید قفل پین دار یا قفل طرح دار قرار دهید.

  1. Fingerprint Pattern App Lock

با اپلیکیشن های مختلفی از جمله اینستاگرام به عنوان قفل اپلیکیشن عمل می کند و سازگار است. از طریق این برنامه با ایجاد یک پین خاص یا فعال کردن اثر انگشت اینستاگرام خود را تحت محافظ قرار دهید.

  1. AppLock Aurora

یکی از زیباترین و کارآمد ترین برنامه های قفل اینستاگرام می باشد. این برنامه علاوه بر قفل کردن برنامه ها ، فیلم ها ، فایل ها و بازی های شما و ایمن نگه داشتن اطلاعات شما می تواند تماس های دریافتی را نیز مسدود کند.

همچنین برای قفل تنظیمات گوشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد تا از تنظیمات داده تلفن همراه و تنظیمات وای فای شما محافظت کند. هر زمان شخصی غیر از شما سعی کند گوشی شما را باز کند عکس می گیرد.

  1. Secret AppLock

از طریق این برنامه می توانید کل عکس ها ، چت ها و در واقع اکانت اینستاگرام خود را ایمن نگه دارید.

  1. AppLocker

یک برنامه واقعا خوب برای ایمن کردن اینستاگرام شما از دست دوستان ، خانواده ، والدین یا اطرافیان کنجکاو شما می باشد.

  1. AppLock

یک برنامه چند منظوره می باشد که علاوه بر قفل کردن برنامه ها می تواند تمام ویدیو ها و عکس های مهم شما را با انتقال به یک پوشه یا خزانه مخفی کند. از ویژگی های این برنامه آن را از دیگر برنامه ها متمایز می کند این است که قفل آن می تواند وابسته به زمان و مکان نیز قابل تنظیم باشد و به طور خودکار باز شود.

به عنوان مثال می توانید مکان منزل را روی قفل خودکار قرار دهید تا دیگر نگران چک کردن والدینتان نباشید.

  1. InstaLock- lock screen for Instagram

یک برنامه قفل گذاری است که فقط با اینستاگرام سازگار است.

برنامه AppLock برای گذاشتن رمز روی اینستا

یکی از بهترین و مطمئن ترین اپلیکیشن ها برای گذاشتن رمز روی اینستاگرام برنامه  AppLock  Fingerprint می باشد. این برنامه علاوه بر قابلیت رمز گذاری بر روی اپلیکیشن اینستاگرام و سایر برنامه ها ، می تواند از افرادی که قصد تعرض به موبایل شما را دارند عکس بگیرد. همچنین دارای چندین مدل نمونه قفل مانند قفل الگو ، رمز عددی ، اثر انگشت و تصویر چهره می باشد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید بر روی نتیفکیشن های اینستاگرام نیز رمز بگذارید.

برنامه  AppLock  با استفاده از قابلیت های وسیع خود قادر است تمامی اپلیکیشن ها یا تعدادی از اپلیکیشن های نصب شده روی تلفن همراه شما از جمله تماس‌های ورودی (عدم نمایش نام تماس گیرنده) ، تماس‌های خروجی (درخواست رمز قبل از برقراری تماس) ، فعال شدن اتصالات (درخواست رمز قبل از روشن شدن وای فای یا بلوتوث)  را رمزگذاری کند. ویژگی قابل تحسین این نرم افزار قابلیت Multiple Password است که این امکان را به شما کاربران عزیز می دهد که به هر برنامه ، پسوردی جداگانه دهید.

مراحل نصب :

  • در گام اول باید به لینک برنامه AppLock در گوگل پلی مراجعه نمایید وبرنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید. دانلود این اپلیکیشن کاملا رایگان می باشد.
  • پس از نصب ، برنامه را اجرا کنید.
  • پس از اولین اجرای نرم‌افزار از شما یک الگوی رمز دلخواه خواسته می شود که باید تعیین کنید. ( می توانید الگو یا رمز عددی و یا تصویر چهره انتخاب نمایید)
  • مجددا الگوی رمز دلخواه خود را جهت صحت الگو رسم یا وارد نمایید.
  • در مرحله بعدی قبل از شروع کار با برنامه از شما خواسته می شود یک سری قوانین استفاده از برنامه را موافقت کنید که با انتخاب گزینه AGREE AND START وارد صفحه اصلی AppLock می شوید.
  • در همان صفحه اصلی با انگشت خود صفحه را به سمت پایین بکشید. لیستی از تمام اپلیکیشن‌های نصب شده موجود در گوشی شما ظاهر می شود.

حال گزینه ی  Social Networking انتخاب نمایید سپس از لیست   برنامه های فضای مجازی  که با انتخاب این گزینه نمایش داده می شوند اپلیکیشن اینستاگرام را انتخاب نمایید سپس گزینه ی Next را بزنید. حالا در صفحه جدید میزان محدودیت را مشخص کنید یعنی تعیین کنید که بعد از چه مدت زمانی برنامه دیگر در دسترس کاربر نباشد. مثلا ۱ دقیقه را انتخاب کرده و نهایتا گزینه Add را بزنید.

کاربرانی که دارای اکانت هایی می باشند که به صورت عمومی است عکس ها و پست هایی که به اشتراک می گذارند توسط تمام کاربران شبکه ی اجتماعی اینستاگرام قابل مشاهده می باشد ولی اگر اکانت خود را Private (خصوصی) کنند، افراد دیگر بدون اجازهد نمی توانند

به عکس ها و فیلم ها دسترسی پیدا کنند. به این کار به صورت متداول قفل کردن اکانت اینستاگرام هم گفته میشود. برای این کار کافی است مراحل زیر را انجام دهید :

  • وارد شبکه ی اجتماعی اینستاگرام خود شوید.
  • دکمه ی سه نقطه ی گوشه ی سمت بالای صفحه را لمس نمایید.
  • سپس گزینه ی تنظیمات را انتخاب نمایید.
  • از منوی تنظیمات گزینه ی Private Account  را فعال نمایید.

حال سایر کاربران برای مشاهده ی صفحه ی شما باید ابتدا به شما درخواست دهند و در صورت اجازه ی شما و قبول نمودن درخواست می توانند وارد صفحه ی اینستاگرام شما شوند.

قفل کردن پیج شبکه ی اجتماعی اینستاگرام برای افرادی که پیج های شخصی دارند مناسب میباشد. یا افرادی که عکس های شخصی دارند و برای محتوای خود محدودیت خاصی را دارند میتوانند از پرایویت کردن پیج خود استفاده کنند.

بسیاری از پیج های کاری و افرادی که صاحب کسب و کار هستند،زمانی که در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام از تبلیغات استفاده میکنند پیج خود را قفل میکنند تا وقتی که زمان تبلیغات به پایان برسد تا نتیجه بازدهی تبلیغ را بازیابی کنند.

برای خرید شماره مجازی ( اروپا ، آسیا ، آمریکا و ...) جهت ثبت نام توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به پشتیبانی پیام بدهید .

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها