امتیاز کاربران

ترندهای جهانی توییتر به دلیل تائیر بالا در افزایش تعامل حساب توییتر اهمیت زیادی دارند. همیشه چندین موضوع و هشتگ پرطرفدار وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید تا از آخرین رویدادها در سراسر جهان مطلع شوید. پیدا کردن ترند اول امروز توییتر در جهان همواره می تواند کمک حال شما برای پیشرفت باشد. با این حال، به دلیل تغییرات طراحی جدید، گاهی اوقات دیدن ترندهای جهانی توییتر (ترند اول جهانی توییتر) ممکن است کمی گیج کننده باشد.

موضوعات پرطرفدار در توییتر با “#” مشخص شده اند. هشتگ‌هایی که تعداد بالایی توییت و ویو دارند تبدیل به ترند در توییتر می شوند و تعدادی از این ترندها ترندهای اول جهانی می شوند. هنگامی که روی هشتگ ترند و پرطرفدار ضربه بزنید، لیستی از تمام پست هایی که از آن هشتگ استفاده کرده اند دریافت می کنید. همچنین، صفحه ترند را می توان بر اساس مکان مشخص کرد تا رویدادهای داغ را در یک مکان خاص پیدا کند.

یافتن ترندهای جهانی توییتر روزانه و عمومی

در این مقاله، روش‌هایی را فهرست کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها برای بررسی آسان و یافتن ترند های جهانی توییتر، چه با استفاده از دسکتاپ یا تلفن خود استفاده کنید. پلتفرم توییتر به کاربران اجازه می دهد تا ترندهای جهانی توییتر و تمام هشتگ های پر طرفدار از سراسر جهان را در بخش کاوش یا جستجو ببینند.

ترند های جهانی توییتر (trends ) در Twitter برای برنامهiOS، برنامه Android و twitter.com در دسترس هستند. در برنامه های تلفن همراه توییتر، می توانید کلمه Trends را در بخش Trends در برگه اکسپلور پیدا کنید.

ترند های جهانی توییتر

شاید شما در کشور دیگری از جهان زندگی می‌کنید و می‌خواهید اخبار یا موضوعات پرطرفدار کشور یا منطقه دیگری را بدانید. چیزهای کوچک و بزرگ زیادی وجود دارد که در اخبار یا وب سایت های دیگر منتشر نمی شود، اما ما در مورد آن چیز از توییتر اطلاعات می گیریم.

جهت پیشرفت سریع در توییتر از خدمات توییتر ایرانی فالو استفاده کنید:

هنگامی که از طریق رایانه رومیزی یا لپ تاپ وارد twitter.com می شوید، Trends در بسیاری از مکان ها از جمله جدول زمانی صفحه اصلی، اعلان ها، نتایج جستجو و صفحات نمایه ذکر شده است.

با سایت ایرانی فالو همراه باشید تا به شما کاربران عزیز شبکه ی اجتماعی توییتر آموزش دهیم که چگونه ترندهای جهانی توییتر و ترند اول توییتر جهان امروز و روزانه را ببنید. نحوه مشاهده روندهای جهانی در توییتر یا نحوه بررسی روندهای جهانی توییتر بدون استفاده از هیچ برنامه ای و سپس استفاده از برنامه را شرح خواهیم داد.

ترند اول جهانی توییتر (trends) چگونه تعیین می شوند

ترندهای جهانی توییتر ( trends ) توسط الگوریتمهای توییتر تعیین می شوند و به طور پیش فرض بر اساس افرادی که دنبال می کنید، علایق و موقعیت مکانی شما تنظیم می شوند. این الگوریتم به جای موضوعاتی که مدتی یا به صورت روزمره محبوب بوده اند، موضوعاتی را که اکنون محبوب هستند شناسایی می کند تا به شما کمک کند داغ ترین موضوعات بحث در Twitter را کشف کنید .

شما می توانید با انتخاب یک مکان خاص Trends در twitter.com ، iOS یاAndroid ، ترندهایی را انتخاب کنید که متناسب با شما نیستند. روندها (trends) موقعیت مکانی موضوعات محبوب را در بین افراد در یک مکان خاص جغرافیایی مشخص می کند.

توجه: تعداد توییت هایی که به ترندهای جهانی توییتر مربوط می شوند فقط یکی از عواملی است که الگوریتم هنگام رتبه بندی و تعیین روندها به آنها توجه می کند .

از نظر الگوریتمی، Trendsو هشتگ ها در صورت مرتبط بودن با یک موضوع با هم دسته بندی می شوند. به عنوان مثال، #MondayMotivation و #MotivationMonday هر دو ممکن است توسط #MondayMotivation نشان داده شوند .

نفوذ توییتر بسیار فراتر از کاربرانش است. در واقع، یکی از مهم‌ترین نوآوری‌های توییتر، توانایی آن در گروه‌بندی پیام‌ها در مورد موضوعات مختلف و کاربردی است. این ویژگی عامل ظهور موضوعات پرطرفدار یا ترند های جهانی توییتر در سال 2010 بود.

توییت‌هایی درباره موضوعات فعلی که در ابتدا در هشتگ‌ها گروه‌بندی می‌شدند، باعث ایجاد گرایش‌ها و میلیون‌ها توییت و نظر شد. معمولاً به گرایش‌ها نگاه می‌کنیم تا موضوع پرطرفدار را ببینیم تا در مورد آخرین اخبار و موضوعات به‌ روز شویم.

ترند اول توییتر جهان امروز

چگونه می توان ترندهای جهانی توییتر را در توییتر مشاهده کرد؟

بررسی ترندهای جهانی توییتر در وب سایت بسیار آسان است. پس از چند تغییر ساده در تنظیمات، می توانید آخرین روندها را در هر کجای دنیا پیدا کنید.

توییتر همچنین گزینه ای برای بررسی روندهای منطقه ای در کشورهای مختلف ارائه می دهد. بیایید به مراحل بررسی روندهای جهانی در دسک تاپ و موبایل نگاه کنیم.

مشاهده ترند های جهانی توییتر از طریق twitter.com

برای مشاهده ترند های جهانی توییتر برای یک مکان خاص، روی تغییر در کادر Trends خود کلیک کنید. می توانید بر اساس موقعیت مکانی و افرادی که دنبال می کنید، روندهای Trends متناسب را حفظ کنید یا می توانید برای انتخاب مکان نزدیک یا جستجوی مکان، تغییر را انتخاب کنید.

چگونه می‌توان ترند های جهانی توییتر را در رایانه رومیزی مشاهده کرد؟

با ورود به حساب توییتر خود از یک مرورگر یا استفاده از برنامه توییتر ویندوز، می توانید تمام گرایش های جهانی را در دسکتاپ خود بیابید. صفحه پرطرفدار تنها در چند مرحله قابل دسترسی است

مرحله 1: کلاینت توییتر مورد نظر خود را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله 2: بسته به اینکه از مرورگر یا برنامه استفاده می کنید، در نوار باز شده در کنار صفحه، به دنبال نماد پرطرفدار در سمت چپ یا زیر لوگوی توییتر بگردید. گزینه # Explore را انتخاب نمایید.

مرحله 3: برای دسترسی به آخرین هشتگ های ترند توییتر، روی گزینه Trending در بالای صفحه باز شده ضربه بزنید.

مرحله 4: هنگامی که صفحه پرطرفدار بارگیری شد، از نماد تنظیمات در سمت راست نوار جستجو برای باز کردن جابجایی‌های مکان استفاده کنید.

مرحله 5: در صفحه جدید باز شده پنجره موقعیت مکانی باز می شود در زیر Location، تیک گزینه «نمایش محتوا در این مکان»Show content in this location که به طور پیش فرض روشن است را بردارید. در نتیجه مکان بیشتری را به شما نشان می دهد.

تنظیمات روند Trends خود را از طریق Twitter برای iOS تنظیم کنید :

  • در منوی بالا، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید .
  • روی تنظیمات و حریم خصوصی ضربه بزنید، سپس روی تنظیمات برگزیده محتوا ضربه بزنید .
  • در بخش کاوش، روی روندها Trends ضربه بزنید .
  • برای فعال کردن و دریافت روندهای شخصیTrends ، نوار لغزنده کنار Trends را بکشید .
  • وقتی ویژگی غیرفعال است، می توانید با ضربه زدن روی تغییر مکان، مکان خود را تغییر دهید .
  • در کادر جستجو، مکان مورد نظر Trends خود را تایپ کنید یا از لیست انتخاب کنید.

نحوه مشاهده روندهای جهانی توییتر در Android

روند بررسی آخرین روندها در اندروید می تواند کمی گیج کننده باشد. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید به راحتی به هشتگ های پرطرفدار در سراسر جهان دسترسی داشته باشید.

مرحله 1: برنامه Twitter را در تلفن Android خود باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله 2: روی عکس نمایه خود که در گوشه سمت راست بالای صفحه وب قرار دارد ضربه بزنید.

مرحله 3: در مرحله بعد، روی “تنظیمات و حریم خصوصی” ضربه بزنید.

مرحله 4: از تنظیمات، “حریم خصوصی و ایمنی” را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

مرحله 5: در قسمت “محتوایی که می بینید”، روی “Explore settings” ضربه بزنید.

مرحله 6: در آخر، علامت «نمایش محتوا در این مکان» را بردارید.

چگونه می‌توانید ترندهای جهانی را در توییتر تغییر دهید

به عنوان یک کاربر توییتر، شما همچنین به روندهای منطقه ای در سراسر کشورهای مختلف در سراسر جهان دسترسی دارید. می توانید مکان مورد نظر خود را تغییر دهید تا روندهای جهانی را فقط به گرایش های مربوط به مکان خاص تغییر دهید. این را می توان به راحتی در وب سایت های دسکتاپ و تلفن همراه، از جمله برنامه توییتر انجام داد.

  • روی دسکتاپ

با دنبال کردن مراحل ساده می‌توانید مکان پرطرفدار توییتر را در وب‌سایت دسکتاپ تغییر دهید. بیایید نگاهی به نحوه انجام این کار بیندازیم.

مرحله 1: وب سایت توییتر را در مرورگر خود باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله 2: در نوار کنار صفحه روی گزینه More در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

مرحله 3: سپس بر روی گزینه Setting and Privacy کلیک کنید.

مرحله 4: سپس روی گزینه Privacy and Safety در وسط صفحه باز شده در قسمت Setting and Privacy ضربه بزنید.

مرحله 5: روی “محتوایی که می بینید” Content You See کلیک کنید.

مرحله 6: علامت تیک آبی «نمایش محتوا در این مکان» Show content in this location را بردارید.

مرحله 7: سپس بر روی گزینه زیر، “کاوش مکان ها” Explore locations کلیک کنید. کشور مورد نظر خود را از لیست باز شده در صفحه جدید انتخاب کنید تا آخرین روندها را در آنجا مشاهده کنید.

  • در اندروید یا آیفون

استفاده از برنامه توییتر آیفون بسیار آسان است و به شما امکان می دهد مکان پرطرفدار را تنها با چند ضربه تغییر دهید. در اینجا نحوه تنظیم مکان محبوب توییتر در iOS و اندروید برای شما توضیح داده شده است.

مرحله 1: برنامه توییتر را در دستگاه ANDROID و iOS خود باز کنید و به حساب خود وارد شوید.

مرحله 2: روی عکس نمایه خود ضربه بزنید و از نوار کنار صفحه گزینه Settings and privacy “تنظیمات و حریم خصوصی” را انتخاب کنید.

مرحله 3: در بخش «تنظیمات و حریم خصوصی»، روی «حریم خصوصی و ایمنی» Privacy and safety ضربه بزنید.

مرحله 4: “محتوایی که می بینید” و سپس Explore settings” را انتخاب کنید

مرحله 5: علامت «نمایش محتوا در این مکان» را بردارید و سپس منطقه مورد نظر خود را برای آخرین روندها انتخاب کنید.

مرحله 6: و در نهایت بر روی Explore locations کلیک کنید تا مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سوالات متدوال ترند های اول توییتر

  • چرا توییتر من ترندهای جهانی را نشان نمی دهد؟

این امکان وجود دارد که حتی پس از انجام مراحل بالا نتوانید روندهای جهانی توییتر را مشاهده کنید. این به دلیل به روز رسانی در سال 2020 است که بخش روندهای جهانی را از توییتر حذف کرد. اکنون، توییتر به کاربران اجازه می دهد تا روندهای جهانی را از بخش “کاوش” ببینند.

  • چگونه هشتگ های جهانی پرطرفدار را در توییتر مشاهده کنیم؟

توییتر تمام هشتگ های پرطرفدار از سراسر جهان را در بخش «کاوش» وب سایت یا برنامه فهرست می کند. برای مشاهده هشتگ های پرطرفدار در سراسر جهان یا هشتگ های ترند منطقه ای می توانید مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید. استفاده از هشتگ های پرطرفدار توییتر می تواند راهی عالی برای همگام شدن با آخرین روندها در سراسر جهان باشد.

  • آیا رویدادهای جهانی و محلی را در Trends خود مشاهده خواهم کرد ؟

بله، با ورود به سیستم حساب خود درtwitter.com ، iOS یاAndroid ، Trends براساس موقعیت مکانی و افرادی که دنبال می کنید برای شما تنظیم می شود. رویدادهای خبری و گفتگوی جهانی و محلی بسیاری وجود خواهد داشت که صرف نظر از شخصی سازی شما در روندهای شما ظاهر می شوند .

  • آیا می توانم Trends را برای یک مکان خاص ببینم ؟

بله ، شما می توانید Trends را برای یک مکان خاص درtwitter.com ، iOSیا Android مشاهده کنید .

اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هشتگ در توییتر

امتیاز کاربران آگاهی از ترند روز توییتر هم می‌تواند دغدغهٔ