امتیاز کاربران
ادمین اینستاگرام یکی از اصطلاحات پر کاربرد در اینستاگرام است که جزء شغل های پر درآمد نیز می باشد. کلمه Admin در اصل مخفف Administrator به معنی مدیر است. ادمین بدون نیاز به خروج از منزل می تواند ماهیانه درآمد نسبتا خوبی داشته باشد. میزان دریافتی ادمین می تواند تحت تاثیر توانایی ها و مهارت های ادمین و همچنین نیازهای کارفرما متغییر باشد. افراد پر مشغله مانند بازیگران ، صاحبان مشاغل، افراد مشهور که صاحب صفحه ای با فعالیت های گسترده می باشند و قادر به مدیریت و اداره این صفحه پر مشغله نمی باشند. از افراد مورد اعتماد و حرفه ای با نام ادمین برای مدیریت صفحه خود استفاده می کنند.

اهمیت داشتن و استخدام ادمین اینستاگرام

امروزه اضافه کردن و استخدام ادمین اینستاگرام یا فردی دیگر برای مدیریت صفحه اپلیکیشن اینستاگرام شما می تواند یکی از پر چالش ترین موضوع های پیش رو باشد. با گذشت زمان و آنلاین شدن کسب و کار و بیزینس ها این موضوع اهمیت زیادی پیدا کرده است. از این رو بیزینس ها به دنبال ادمین اینستاگرام برای صفحه خود هستند و این نکته بسیار قابل اهمیت و مهم می باشد. در ادامه آموزش با سایت ایرانی فالو همراه باشید. اپلیکیشن اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین شبکه های مجازی در حال حاضر می باشد که برای مدیریت بهتر آن ادمین اینستاگرام می توان استخدام کرد. طرفداران زیادی را به خود جذب نموده به حدی که اکثر شرکت ها ، هلدینگ ها و کسب و کارهای بازرگانی، فروشگاهی ، تجاری، بین المللی و کسب و کارهای بزرگ و کوچک حتی مشاغل خانگی کوچک هم  به دلیل رشد سریع تر و رونق بیشتر فعالیت شان و کار خود هستند. همچنین نکته ی بسیار مهم و قابلیت عالی و بی نظیر این اپلیکیشن کارآمد، ایجاد امکان فعالیت درکل دنیا بدون هیچ گونه محدودیتی است. شما می توانید اقدام به ایجاد صفحه تجاری و یا ایجاد اکانت در این اپلیکیشن اینستاگرام نموده و صاحب درآمد بالا و دلاری خواهید شد. حال با توجه به اهمیت  و نقش مهم این اپلیکیشن کامل در کار و زندگی افراد نیاز است که به صورت حرفه ای تری به دنیای اینستاگرام نگاه کنیم تا بتوانیم به بهترین روش ممکن از این اپلیکیشن بی نظیر و قابلیت های نامحدودش استفاده نماییم و بهره ببریم تا زودتر به بازدهی و کسب درآمد برسیم. حال با توجه به اهمیت و پیشرفت سریع این شبکه ی اجتماعی در بین کاربران شبکه های اجتماعی و حضور پررنگ این اپلیکیشن قوی در دنیای کسب و کار و زندگی افراد، در سالهای آینده، کار کردن با اینستاگرام جزء الزامات شخصی هر فرد می باشد. در حال حاضر اپلیکیشن بی نظیر اینستاگرام به دلیل اهمیت و کارایی بالایی که در رشد سریع کسب و کار ها و همچنین بازدهی سریع در کسب درآمد بالا و همچنین توسعه و گسترش فعالیت ها در سطح بین المللی و در کل جهان داشته است. توجه اکثر کسب و کارها و فعالیت ها را به خود جلب نموده است. اکثر کسب و کارها و فعالیت ها در فضای شبکه ی اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارند و در حال کسب درآمد و گسترش کسب و کار خود هستند. در صورتی که کسب و کارتان رونق و گسترش بیابد نیاز است که همزمان چندین نفر در اپلیکیشن اینستاگرام فعالیت کنید. ادمین اینستاگرام همزمان مدیریت صفحه ی تجاری را بر عهده داشته باشد تا کارها کاملا مدیریت شوند. یعنی می توان به صورت همزمان چند نفر در پیج اینستاگرام فعالیت داشته باشند و پیج را مدیریت نمایند. شرح وظایف ادمین مدیر یک صفحه اینستاگرام یک سری وظایف دارد که بابت آن از صاحب صفحه مربوطه حقوق و دستمزد دریافت می کند. شاید با شرح وظایف ادمین در اینستاگرام بتوانید معنای این اصطلاح را بهتر درک کنید. در بسیاری از پروفایل ها در قسمت بیو که جهت معرفی صفحه قرار دارد متوجه عبارت “این صفحه توسط ادمین میدیرت می شود” شده باشید. میزان دسترسی و وظایف محول شده به ادمین را صاحب صفحه مشخص می کند.
  • بارگذاری و انتشار محتوا از جمله عکس ها و فیلم ها به طور منظم
  • نوشتن متن یا کپشن متناسب و مطابق با محتوایی که به اشتراک گذاشته اید.
  • ویدیوهای بیش از یک دقیقه ای را در IGTV آپلود کند.
  • اگر بخش کامنت زیر پست ها فعال است می توانید به نظرات پست ها پاسخ دهید.
  • حذف کردن کامنت هایی با محتوای بی ادبانه و توهین آمیز در زیر پست ها
  • پاسخ دادن به پیام های ارسال شده در بخش دایرکت توسط فالوورهای صفحه یا دیگر کاربرانی که صفحه را دنبال نمی کنند.
  • ارسال یک داستان
  • پاسخ به واکنش ها به داستان
  • بالا بردن سطح تعامل صفحه اینستاگرام ( Engagement Rate Optimization )
  • آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام
  • خلاقیت در تولید محتوا
  • با روش های مختلف تعداد فالوورهای واقعی را افزایش دهید.
  • تعداد لایک پست ها را افزایش دهید
  • تعداد بازدیدهای ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده را افزایش دهید.
  • به کار گرفتن راهکارهایی برای بیشتر دیده شدن صفحه
  • صفحه را ایمن نگه داشته و از هک شدن آن جلوگیری نمایید.
  • اقدامات لازم را برای پویایی بیشتر پروفایل از جمله تغییرات دوره ای در متن بیو و عکس پروفایل انجام دهید.
  • تسلط نسبی بر نرم افزارهای گرافیکی داشته باشید.
  • دقیقا همان فعالیت هایی که برای ارتقاء و توسعه صفحه اینستاگرام خود انجام می دهد.
یکی ازمهم ترین نکات در پیج های تجاری و اداری که فعالیت زیادی در اپلیکیشن اینستاگرام دارند، استفاده همزمان چند نفر از اکانت اینستاگرام یک پیج است. به عنوان مثال یک صفحه ی تجاری در اپلیکیشن اینستاگرام در زمینه ی پوشاک فعالیت گسترده ای دارد زیرا این پیج نیاز به چند ادمین دارد تا یکی از ادمین ها به دایرکت ها پاسخ دهد. یک ادمین پست هایی جدید را تهیه کند و در پیج به اشتراک بگذارد. یک ادمین دیگر برای چک کردن واریزی ها و ارسال پوشاک نیاز است و یک ادمین وظیفه تبلیغات ، گذاشتن استوری و تغییر در ظاهر پیج را بر عهده بگیرد تا با همکاری چند ادمین بتوان پیج را به بهترین شکل ممکن سازمان دهی و مدیریت کرد. سایت ایرانی فالو در ادامه شما را راهنمایی می کند که چگونه چند ادمین برای صفحه ی تجاری خود داشته باشید:

اضافه کردن ادمین پیج در اینستاگرام

IGAمخفف عبارت Instagram Page Admin است. اضافه کردن ادمین به پیج اینستاگرام آن گونه که در شبکه های اجتماعی دیگر مثل تلگرام یا واتس اپ امکان اضافه کردن ادمین فراهم است وجود ندارد. تنها با اشتراک گذاری اطلاعات حساب کاربری است که می توان چند نفر را به عنوان ادمین پیج به کار گرفت. زیرا پیج هایی که صفحه های تجاری در اینستاگرام دارند برای مدیریت پیج تجاری خود نیاز دارند که چند نفر همزمان پست ها و فعالیت ها را در اینستاگرام مدیریت کنند. برای اضافه کردن ادمین پیج در اینستاگرام روش هایی وجود دارد اما از آنجایی که اینستاگرام سعی می کند یک اکانت یا حساب کاربری اینستاگرام به یک شخص حقیقی یا حقوقی تعلق دهد ، پس عملا اضافه کردن ادمین در آن غیر ممکن است. اما  کاربران با انجام چند روش این مشکل را می توانند حل نمایند. اضافه کردن ادمین به پیج برای صفحه هایی مناسب می باشد که دارای کسب و کار و مشتری با تعداد بالا هستند که یک فرد امکان پاسخ دهی به تعداد بالایی از مشتریان یا درخواست کنندگان را نخواهد داشت. داشتن چند ادمین باعث تقسیم شدن کارها و پاسخ دهی سریع به مشتریان و هندل کردن کارها با سرعت عمل زیاد می باشد. هدف برخی از صفحات هم از داشتن چندین ادمین این است که هر ادمین وظیفه ای را بر عهده داشته باشد.
  • ساده ترین راه برای اضافه کردن ادمین به اینستاگرام این است که باید نام کاربری و پس ورد آن حساب کاربری (صفحه ی تجاری ) را در اختیار افراد مورد نظر (ادمین ها ) قرار دهید. در این صورت با یک اکانت ، یک نام کاربری و یک پسورد چند نفر می توانند به صورت همزمان در یک پیج اینستاگرام ادمین باشند و فعالیت نمایند.
انتخاب ادمین پیج خیلی مهم است و دقت نمایید که افرادی که به عنوان ادمین در نظر دارید که در پیج شما فعالیت نمایند معتمد شما یا شرکت شما باشند. زیرا ممکن است به هر دلیلی همکاری شما با ادمین پیج پایان یابد و با ادمین پیج تجاری خود قطع همکاری نمایید و آن شخص دیگر با شما کار نکند ولی تمام اطلاعات پیج بعنوان ادمین پیج مانند نام کاربری و رمز عبور و ایمیل صفحه ی تجاری شما را در اختیار دارد. ممکن است آن شخص از پیج تجاری شما با توجه به اطلاعاتی که از صفحه ی شما دارد سوء استفاده نماید. برای حل این مشکل پس از اتمام همکاری با هر یک از ادمین ها ، رمز عبور و اطلاعاتی نظیر ایمیل بازسازی و شماره تماس را تغییر دهید و دیگر خیالتان از بابت سوء استفاده از پیج تجاری خود توسط ادمین سابق راحت می شود.
  • اگر شما قصد دارید که فقط ادمین پیج شما پست های پیج را به اشتراک بگذارد مثل اطلاعات ، معرفی محصول و یا خبرهایی در صفحه های شبکه های اجتماعی منتشر نمایند می توانید از ربات هایی که به همین منظور طراحی شده اند استفاده نمایید . با توجه به این موضوع که حیطه ی فعالیت ربات ها بسیار محدود است. زیرا شما زمانی می توانید از این قابلیت استفاده نمایید که قصدتان فقط اشتراک گذاری پست باشد اگر هدفتان مشخص شده باشد و از ربات استفاده نمایید در اینصورت دیگر نیاز به نگرانی نیست و نیاز نیست تا اطلاعات صفحه ی تجاری خود را در اختیار چند ادمین قرار دهید و به دنبال ادمین معتمدی باشید و یا زمانی که قطع همکاری با ادمین نمودید اطلاعات پیج را تغییر دهید.

نکاتی که هنگام تبدیل شدن به ادمین باید در نظر بگیرید

در مرحله اول باید به خود اپلیکیشن اینستاگرام و تمامی امکانات و قابلیت های آن تسلط داشته باشید. جهت حرفه ای شدن می توانید از طریق وب سایت اینستاگرام نحوه کر با اینستاگرام را به خوبی و درستی یاد بگیرید. با تکنیک های امروزی به عنوان مثال نحوه استفاده از هشتگ ها آشنا شوید. بیو صفحه بلاگرها و افراد مشهور را بررسی کنید تا بتوانید از آن ها ایده بگیرید. درک خوبی از استوری در اینستاگرام داشته باشید. تسلط نسبی به نرم افزارها برای تولید محتواهای جذاب و با کیفیت از همه مهمتر قوانین و ضوابط اپلیکیشن اینستاگرام را به درستی شناخته و در هر به روز رسانی با تغییرات و قابلیت های جدید اینستاگرام آشنا شوید.

برای خرید شماره مجازی ( اروپا ، آسیا ، آمریکا و ...) جهت ثبت نام توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به پشتیبانی پیام بدهید .

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها