امتیاز کاربران

حل مشکل ورود به اینستاگرام، یکی از مشکلاتی می باشد که گاها بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی پر طرفدار و محبوب، هنگام ثبت نام و یا ورود به این اپلیکیشن با اخطار مواجه می شوند و امکان ورود به آن وجود ندارد که از طریق پشتیبانی سایت به دفعات زیاد سوالاتی پرسیده می شود که در این مقاله مشکلات را بررسی کرده و برای آن ها راه حل هایی را ارائه خواهیم داد.

در اغلب مواقع هنگام ورود به اپلیکیشن اینستاگرام با اخطار there was a problem with your request مواجه می شوید که بیشتر مواقع، مشکل از سرورهای اینستاگرام می باشد که به احتمال بسیار زیاد با ورود به اینستاگرام از طریق سایت با مرورگر ، این مشکل  برطرف خواهد شد.

همچنین همیشه سعی کنید آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و یا به روز رسانی کنید، چرا که بیشتر وقت ها به خاطر قدیمی بودن اپلیکیشن، نمی توانید وارد اکانت خود شوید. در صورت مواجه شدن با این خطا می توانید اینترنت خود را به مودم دیگری وصل کنید. چرا که اکثرا ما از اینترنت سیم کارت استفاده می کنیم و برای رفع این مشکل بهتر است اینترنت سیم کارت را قطع کرده و به مودم وای فای وصل شوید.

اگر هم از مودم وای فای استفاده می کنید و با این خطا مواجه شدید، مودم را ریست کنید و یا به یک مودم دیگر وصل شوید. یکی دیگر از روش های حل مواجه شدن با این خطا هنگام ورود به اینستاگرام این است که، با استفاده از یک دستگاه دیگر مانند یک موبایل دیگر و یا با کامپیوتر وارد اینستاگرام شوید. البته توصیه می شود از مرورگرهای مختلف نیز برای ورود به اکانت خود استفاده نمایید. احتمال حل شدن خطا بسیار بالا می رود.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که در صورت استفاده از موبایل و یا کامپیوتر، اگر از سیستم عامل iOS استفاده می کنید ترجیحا از مرورگر Safari و اگر اندروید دارید بهتر است از مرورگر chrome استفاده کنید.

از دیگر روش های حل مشکل ورود به اینستاگرام، تغییر دادن شماره همراهتان می باشد. موقع ثبت نام در اینستاگرام، شاید یک شماره همراه وارد کرده باشید که در بیشتر مواقع با تغییر این شماره مشکل ورود و یا خطا حل می شود. برای این کار باید از سایت اینستاگرام استفاده کنید. ابتدا وارد سایت و سپس اکانت خود شده و روی Edit Profile کلیک کنید و در قسمت Phone number شماره را تغییر داده و کلمه Submit را برای ثبت تغییر انتخاب نمایید.

سپس از طریق اپلیکیشن وارد اینستاگرام شوید و گزینه فراموشی پسورد یا Get help signing in را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده Find Your Account شماره همراه جدید را وارد کنید. سپس گزینه Next را انتخاب نمایید. سپس روی گزینه send an SMS کلیک کنید تا کد ورود برای شماره وارد شده ارسال شود. بعد از ارسال پیامک، کد ارسال شده را در کادر مورد نظر وارد کرده و گزینه Next را انتخاب کنید تا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

روش دیگر حل مشکل ورود به اینستاگرام استفاده از نرم افزار Parallel Space می باشد. اگر از روش های بالا استفاده کردید و جواب نگرفتید، نرم افزار ذکر شده را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. در این نرم افزار برنامه اینستاگرام را بیابید و انتخاب نموده و سپس گزینه Add to Parallel Space را انتخاب نمایید. سپس روی برنامه اینستاگرام نگه دارید تا در پنجره باز شده گزینه Create Shortcut را انتخاب نمایید تا وارد اینستاگرام و اکانت خود شوید و مشکل ورود به اینستاگرام حل خواهد شد.

یکی دیگر از روش های حل مشکل ورود به اینستاگرام، با استفاده از فیس بوک می باشد. از طریق سایت اینستاگرام وارد اکانت خود شوید. اگر به اکانت فیس بوک خود وصل هستید، در بخش تنظیمات، اتصال اکانت خود را از فیس بوک قطع کنید. سپس وارد سایت فیس بوک شوید و یک اکانت جدید بسازید. بعد از آن وارد سایت اینستاگرام شده و در قسمت تنظیمات، اکانت خود را به اکانت فیس بوک جدید وصل کنید.

اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است در تلفن همراه خود اطلاعات اینستاگرام خود را از طریق وارد شدن به تنظیمات یا Setting گوشی خود و سپس از بخش تنظیمات گزینه برنامه ها (Applications) را انتخاب نموده در مرحله بعد گزینه مدیریت برنامه ها یا Application Manager را لمس کرده و در لیست برنامه های باز شده اپلیکیشن Instagram را انتخاب کنید.

برای مشاهده فضای استفاده شده توسط اینستاگرام گزینه Storage را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده دو گزینه قابل مشاهده می باشد که CLEARE DATA مربوط به پاک کردن داده ها و  CLEARE CACHE مربوط به پاک کردن کش یا حافظه اینستاگرام می باشد که شما گزینه CLEARE CACHE را انتخاب می کنید. با دنبال کردن این روش می توانید حافظه اینستاگرام خود را پاک کنید و تاثیر آن را بر افزایش سرعت اینستاگرام حس کنید.

در گوشی های آیفون می توانید به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و سپس گزینه General را انتخاب کرده و سپس گزینه Storage & iCloud Usage را انتخاب کرده و بعد وارد Manage Storage  رفته و در قسمت اینستاگرام رفته و میزان حافظه اشغال شده را مشاهده نموده iPhone storage سپس وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و گزینه اتصال با فیس بوک Log in with Facebook را انتخاب نمایید تا مشکل شما حل شود.

یکی دیگر از روش های حل مشکل ورود به اینستاگرام و مواجه با این خطا این است که اینستاگرام خود را دی اکتیو کنید یا به صورت موقتی اکانت خود را حذف یا غیر فعال کنید. برای انجام این کار چه با گوشی و یا کامپیوتر لازم است که حتما از طریق سایت اینستاگرام اقدام نمایید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد می کنید و روی گزینه Log in کلیک کنید.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید روی گزینه Forgot Password? کلیک کنید. بعد از ورود به اکانت خود می توانید به قسمت edit profile رفته و در انتهای صفحه باز شده روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کرده و سپس در پنجره باز شده موارد خواسته شده مانند دلیل دی اکتیو کردن و رمز عبور را وارد کرده و مجدد گزینهTemporarily Disable Account را انتخاب کرده و سپس گزینه Yes را انتخاب نموده تا دی اکتیو اکانت شما انجام شود.

با غیر فعال کردن موقت اینستاگرام خود ، اطلاعات شما از جمله پیام های شخصی دایرکت، پست ها، فالوورها، لایک ها، کامنت ها و استوری های هایلایت حذف نمی شوند، بلکه برای مدتی از دسترس شما خارج می شود. برای ورود مجدد و فعال کردن اکانت معمولا باید چند ساعت ( حدودا 2 ساعت) صبر کنید. در انتخاب دلیل دی اکتیو کردن اکانت خود دقت داشته باشید که برخی از دلایل که انتخاب می کنید اکانت شما برای 24 ساعت غیر قابل بازیابی می شود. به محض وارد شدن مجدد اکانت شما فعال می شود.

قبل از غیر فعال کردن اینستاگرام خود چند نکته مهم را باید در نظر داشته باشید. حتما از اتصال اکانت خود به یک ایمیل و شماره همراه معتبر و در دسترس اطمینان حاصل کنید. همچنین رمز عبور فعلی خود را یادداشت کنید.

در صورتی که در حساب کاربری خود اطلاعات ایمیل و شماره همراه خود را ذخیره نکرده باشید و موقع بازیابی اکانت خود رمز خود را به یاد نیاورید، بازیابی اکانت شما غیر ممکن خواهد شد. همچنین در هفته فقط یک بار مجاز به دی اکتیو کردن اکانت خود می باشید. پس از دی اکتیو کردن اکانت خود نام کاربری شما در اینستاگرام به Instagrammer تغییر می کند.

روش دیگر برای حل مشکل ورود به اینستاگرام، حذف اینستاگرام و نصب مجدد آن می باشد که یکی از بهترین روش های رفع خطا در هنگام ثبت نام می باشد. بهتر است آخرین نسخه اینستاگرام را نصب نمایید.

بعد از انجام ثبت نام در اپلیکیشن اینستاگرام، یکی از رایج ترین مشکلاتی که هنگام ورود به اینستاگرام، با وارد کردن اطلاعات با اخطار مواجه می شویم، خطای اشتباه وارد کردن رمز عبور می باشد که وقتی با خطای Sorry your password was incorrect. Please double -check your password مواجه شدید، لازم است مجددا به صورت صحیح پسورد خود را وارد کنید.

از دیگر خطاهایی که هنگام ورود به اینستاگرام ممکن است مشاهده کنیم ، خطای اشتباه بودن یوزرنیم یا موجود نبودن آن می باشد که در این صورت با متن The username you entered doesn`t belong to an account. Please check your username and try again. روبرو خواهید شد. این خطا زمانی برای شما نمایش داده می شود که یوزرنیم وارد شده تا کنون ساخته نشده باشد و یا متعلق به هیچ اکانتی نباشد.

لازم به ذکر می باشد که این خطا در مواقعی که اکانت شما غیر فعال (disable) شده باشد نیز نمایش داده می شود. که بهترین کار در این مواقع تغییر رمز از طریق ریست پسورد و بازیابی اینستاگرام فراموش شده است. در صورتی که مطمئن هستید، یوزرنیم، ایمیل، شماره همراه و پسورد خود را به صورت صحیح وارد می کنید و همچنان اخطار اشتباه بودن رمز عبور را دریافت می کنید، لازم است رمز اکانت خود را از طریق شماره همراه یا ایمیل خود و در صورتی که به خاطر نمی آورید با چه شماره همراه یا ایمیلی اکانت خود را ساخته اید می توانید با یوزرنیم خود، رمز عبور را بازیابی کنید.

آخرین روش برای حل مشکل ورود به اینستاگرام که در صورت امتحان تمام روش ها و نگرفتن نتیجه می توانید استفاده نمایید، بازگشت به تنظیمات کارخانه یا reset factory گوشی خود می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار از اطلاعات داخل گوشی خود نسخه پشتیبان یا Backup بگیرید. ابتدا وارد تنظیمات  یا settingگوشی خود شوید سپس گزینه Backup and reset را انتخاب نموده و سپس گزینه factory data reset  را انتخاب نمایید. بعد از ریست کردن اینستاگرام را نصب کرده و وارد اکانت خود شوید.

حل مشکل ثبت نام در اینستاگرام

حل مشکل ثبت نام در اینستاگرام ، یکی دیگر از مشکلاتی می باشد که کاربران این اپلیکیشن هنگام ثبت نام با آن مواجه می شوند و  ارور Sign up Blocked ظاهر می گردد. برای ثبت نام و ورود به اینستاگرام از چند طریق می توانید این کار را انجام دهید که این روش های ورود از طریق سایت، شماره موبایل، ایمیل، فیس بوک و یا بدون شماره موبایل و آدرس ایمیل می باشد که این روش ساده ترین راه برای ورود به اینستاگرام می باشد که با استفاده از یوزرنیم و رمز عبور می باشد.

وارد کردن آدرس ایمیل و شماره تلفن در اطلاعات پروفایل اینستاگرام، این اطمینان را به شما می دهد که در صورت از دسترس خارج شدن و یا هک شدن یا به مشکل برخوردن پیج، بتوانید با استفاده از این اطلاعات اکانت خود را بازیابی کنید. همچنین بخشی از امنیت اکانت شما وابسته به شماره همراه و آدرس ایمیل شما می باشد. بهتر است جهت بالا بردن امنیت پیج خود و جلوگیری از هک شدن ورود دو مرحله ای اکانت اینستاگرام خود را در حالت فعال نگه دارید.

گاهی اوقات هنگام ثبت نام برای شماره همراهی که وارد کرده اید کد تایید ارسال نمی شود که این مشکل را می توانید با استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی برطرف نمایید. همچنین از وای فای و دستگاه دیگر استفاده نمایید. از دیگر مشکلات هنگام ثبت نام اینستاگرام این است که ایمیل وارد شده تایید نخواهد شد که ابتدا بررسی نمایید که به درستی ایمیل خود را وارد کرده اید.

همچنین در صورتی که از صحیح بودن ایمیل خود مطمئن هستید، ممکن است با این ایمیل قبلا برای ساخت حساب کاربری استفاده شده باشد بنابراین کمی زمان می برد تا کد تایید برای آن ارسال شود. ممکن است تنظیمات ایمیل مشکل داشته باشد که توصیه می شود از یک آدرس ایمیل دیگر برای حل این مشکل استفاده نمایید.

در چه صورت اینستاگرام شما را ربات تشخیص می دهد

گاهی اوقات دسترسی شما به پیج از بین می رود که این عدم دسترسی با توجه به فعالیت های اخیر شما در اینستاگرام بستگی داشته و یک سری ارور یا خطا برای شما نمایش داده می شود. در حقیقت زمانی که قوانین پایه و کلی اینستاگرام توسط کاربران رعایت نشود و یا فعالیت های مشکوک و غیر معمول تشخیص داده شود. در این مواقع اینستاگرام دو نوبت به شما هشدار می دهد که فعالیت های مشکوکی از پیج شما دیده شده است.

در هشدار اول (Help Us Confirm It`s You We`ve noticed unusual activity) دسترسی شما به اکانت وجود دارد که با کم کردن و یا توقف فعالیت های مخالف با قوانین اینستاگرام امکان رفع خطا زیاد است. تا مدتی حساب کاربری شما تحت نظر می باشد تا تایید شود به فعالیت های غیر معمول ادامه نمی دهید.

در صورتی که به این هشدار بی توجه باشید و همچنان به فعالیت های خود که شامل کامنت های تکراری ( اجازه 59 کامنت در ساعت و در روز 500)، دایرکت های بسیار زیاد به کاربران متعدد که ناشناس هستند و جزء فالوورهای شما نمی باشند.

محدودیت تعداد فالو و آنفالو در روز ( یک کاربر در ساعت اجازه فالو10 نفر و در روز اجازه فالو 200 نفر)، تعداد کامنت در هر پست، تعداد لایک ( اجازه لایک 300پست هر ساعت و در روز 7000 لایک ) و همچنین تعداد هشتگ های مجاز برای هر پست ( 30 هشتگ ) می باشد را زیر پا بگذارید و به فالو و آنفالو و موارد این چنینی را ادامه دهید.

در اکانت خود تبلیغ خرید و فروش سلاح غیر قانونی، نوشیدنی های غیر مجاز و فعالیت های این چنینی را تشخیص دهد، هشدار دوم (Confirm it`s to Login) برای شما ارسال می شود که در این صورت دسترسی به اکانت وجود نخواهد داشت و تنها راه دسترسی به حساب احراز هویت می باشد. شما سی روز برای احراز هویت و ثابت کردن به اینستاگرام که ربات نیستید، فرصت دارید تا پیج خود را پس بگیرید.

البته این محدودیت ها با بروز رسانی اینستاگرام تغییر می کنند. لازم به ذکر می باشد در مقاله  “چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم که ربات نیستیم ” به طور مفصل توضیحات لازم و راه حل های اساسی برای حل مشکل ورود به اینستاگرام برای شما کاربران وجود دارد.

چگونه مشکل ورود به اینستاگرام را در صورت هک شدن حل کنیم

در بسیاری مواقع به دلیل این که پیج شما هک شده است نمی توانید وارد اکانت خود شوید که شما باید سریعا رمز عبور خود را تغییر دهید. اگر از حساب خود خارج شده اید باید از طریق Get help signing in کد امنیتی جدیدی را دریافت کنید. از روش های مختلفی می توان پیج هک شده خود را بازیابی کنید که در این مقاله به این روش ها اشاره خواهیم کرد.

بازگردانی پیج هک شده اینستاگرام بدون ایمیل:

امروزه هک شدن در اینستاگرام، یکی از مهم ترین عوامل نگران کننده در دنیای شبکه های اجتماعی  می باشد، که همین مورد موجب نگرانی دوچندان کاربران اینستاگرام شده است. از مهمترین نکاتی که باید توجه داشته باشید این است که بالا بردن امنیت پیج و پیشگیری از هک شدن از بازیابی پیج بسیار مهمتر است. در صورتی که این اتفاق برای شما رخ داد و توسط افراد سودجو ، اکانت شما هک شد جای نگرانی نیست می توانید از طریق ایمیل به راحتی پیج خود را پس بگیرید.

اگر هم برای اکانت خود ایمیلی تنظیم نکرده باشید ، جای هیچ نگرانی است. تا انتها با ما باشید تا به راحتی با به کارگیری روش های بازگردانی پیج بدون ایمیل ، پیج خود را پس بگیرید. اولین کاری که می کنید این است که از طریق سایت اینستاگرام یا اپلیکیشن وارد شوید و برای ورود به پیج تلاش کنید.

هکر وقتی وارد پیج شما می شود، شما را از پیج بیرون می اندازد و این کار از طریق تغییر رمز عبور می باشد که سریعا باید در صفحه ورود گزینه Forgot Password را بزنید و سپس از طریق ایمیل خود پیج اینستاگرامتان را بازیابی کنید. اکثر افراد هنگام ثبت نام ایمیل خود را ثبت نمی کنند و در صورت هک شدن پیج از چه روشی می توانند اکانت خود را پس بگیرند.

شما می توانید از طریق شماره همراه خود برای بازیابی پیج اینستاگرام اقدام نمایید. اگر با شماره موبایل ثبت شده خود از طریق سایت و یا اپلیکیشن اینستاگرام موفق به ورود نشدید می توانید گزینه Forgot Password را انتخاب نموده و به جای ایمیل در کادر مورد نظر شماره همراه خود را وارد نموده و کد ارسال شده به همان شماره را در کادر وارد کرده و سپس پسورد جدیدی برای خود وارد می کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

روش دیگر باز پس گیری پیج هک شده اینستاگرام بدون ایمیل و موفق نشدن با شماره همراه این است که از پشتیبانی اینستاگرام درخواست کمک نمایید. برای ارتباط با واحد پشتیبانی اینستاگرام و کمک گرفتن، می توانید به support @instagram.com ایمیل بزنید و یا از طریق ورود به سایت https://www.help.instagram.com/ شوید و با تیم پشتیبانی اینستاگرام در ار تباط باشید و بتوانید با کمک آن ها پیج هک شده خود را بازیابی کنید.

اگر از هیچ یک از روش های ذکر شده موفق به باز پس گیری اکانت خود  نشدید، می توانید با کمک گرفتن از افراد متخصص و مطمئن از جمله، تیم مجرب و با سابقه ایرانی فالو اکانت خود را بازیابی کنید.

اگر هم با به کارگیری روش های فوق موفق به بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده خود شدید ، یک سری نکات را باید مورد توجه قرار دهید تا مجدد با این مشکل رو به رو نشوید. اولین و مهمترین کار این است که باید یک ایمیل بسازید و اگر هم از قبل ایمیل دارید آدرس ایمیل و شماره همراه خود را در اکانت اینستاگرام خود ثبت کنید.

دومین نکته که باید مورد توجه قرار دهید این است که رمز دو مرحله ای خود را در حالت فعال قرار دهید که برای هر دفعه ورود به اکانت یک کد برای شما ارسال و شم از طریق آن کد وارد اکانت خود می شوید که این امر احتمال هک شدن اکانت شما را بسیار کم می کند.

برای خرید شماره مجازی ( اروپا ، آسیا ، آمریکا و ...) جهت ثبت نام توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به پشتیبانی پیام بدهید .

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها