امتیاز کاربران

اپلیکیشن اینستاگرام همانند سایر شبکه های اجتماعی پرطرفدار دائما در حال به روز رسانی و ارائه خدمات جدید و کاربردی می باشد که برای بسیاری از این قابلیت ها و خدمات جدید حتی خبری منتشر نمی شود. بنابراین اگر شما حتی کاربر حرفه ای اینستاگرام هم باشید از بعضی از قابلیت های جدید این اپلیکیشن ممکن است قافل شده باشید.

در این مقاله به بسیاری از جدیدترین قابلیت ها و ترفندهای ناشناخته اینستاگرام خواهیم پرداخت. که هر کاربر اینستاگرام با پیروی از این ترفندهای مخفی و جذاب به یک کاربر در سطح حرفه ای تبدیل خواهد شد. همچنین این مهارت ها شما را در حرفه ای تر شدن کسب و کارتان کمک خواهد کرد.

قبل از استفاده از ترفندها اپلیکیشن اینستاگرام خود را به روز رسانی نمایید.

چگونه متن های استوری خود را رنگین کمانی کنیم

برای ایجاد متن رنگین کمانی در استوری ها ، ابتدا باید متن مورد نظر را تایپ نمایید. سپس کلیه متن را انتخاب نمایید و انگشت خود را بر روی اولین رنگ در سمت راست که رنگ بنفش می باشد قرار دهید ونگه دارید تا علامت شیب تغییرات ( گردینت ) نمایان شود. سپس انگشت دیگر خود را در ابتدای نوشته خود قرار دهید و همزمان هر دو انگشت را با هم به یک سمت بکشید تا متن شما دارای رنگ بندی مختلف شود و به شکل رنگین کمان درآید.

همچنین اگر هم می خواهید هر کلمه یا بخش از متن شما یک رنگ باشد که این امر بسیار آسان می باشد و تک تک کلمات را انتخاب نمایید و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

تمامی پست هایی که لایک کرده اید را یک جا مشاهده کنید

گاهی ممکن است شما از یک پست خوشتان بیاید و آن را لایک کنید اما بعدا مجدد تصمیم به مشاهده آن پست بکنید که پیدا کردن آن کار بسیار مشکلی می باشد. چرا که باید به خاطر بیاورید از کدام پیج این پست به اشتراک گذاشته شده است. به خصوص اگر پست مورد نظر را ذخیره یا بوک مارک نکرده باشید.

برای این که تمامی پست هایی را که لایک کرده اید مشاهده نمایید و پست مورد نظر خود را بیابید می توانید به روش زیر این کار را انجام دهید.

کسانی که مالک گوشی های iOS می باشند ابتدا باید وارد پروفایل شخصی خود شوند. سپس علامت همبرگری شکل گوشه راست بالای صفحه را انتخاب نمایید. در پنجره باز شده اولین گزینه که Setting می باشد را انتخاب نمایید. در پنجره باز شده دیگر گزینه Account را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده در انتهای صفحه گزینه Posts You`ve Liked را یافته و انتخاب نمایید. در صفحه باز شده به ترتیب تمامی پست هایی که لایک نموده اید برای شما نمایش داده خواهد شد.

برای مالکین گوشی اندروید برای ورود به این صفحه ، لازم است ابتدا وارد اکانت شخصی خود شوید. بر روی آیکون سه خط موازی در گوشه بالای صفحه کلیک کنید. در پنجره باز شده گزینه تنظیمات یا Setting را انتخاب نمایید. سپس روی گزینه حساب یا Account کلیک کرده و در صفحه باز شده گزینه پست هایی که پسندید یا Posts You`ve Liked را نتخاب نمایید تا به راحتی پست مورد نظر خود را بیابید.

از جدید ترین پست های پیج مورد علاقه خود با خبر شوید

شما می توانید با فعال سازی گزینه اطلاع رسانی پست و استوری پیج مورد علاقه خود ، این امکان را ایجاد نمایید که در صورت به اشتراک گذاشتن پست یا استوری جدید در اینستاگرام ، در قسمت اعلان های تلفن همراه شما به شما اطلاع داده شود.

برای استفاده از این ترفند کاربردی در صورتی که سیستم اطلاع رسانی در اعلان ها یا notification فعال باشد می توانید این اعلان را دریافت نمایید. اگر به صورت پیش فرض برای اپلیکیشن اینستاگرام شما فعال نباشد ابتدا باید در قسمت setting گوشی خود و قسمت اعلان برنامه ها سیستم اعلان اپلیکیشن اینستاگرام خود را فعال نمایید.

برای فعال سازی این ترفند که جدیدا به شکل زنگوله در بالای پروفایل مشخص می باشد ، می توانند مخاطب مورد نظر خود را از صفحه جست وجو وارد و انتخاب نمایند و وارد صفحه پروفایل مخاطب مورد علاقه خود شوید و گزینه زنگوله شکل در قسمت راست بالای صفحه را انتخاب نمایید در پنجره باز شده گزینه های Posts- Stories- Videos را فعال نماییدو در انتها گزینه Live Videos  را مشاهده خواهید کرد که در مقابل آن گزینه All  وجود دارد را انتخاب نمایید. در پنجره باز شده اولین گزینه که Get All Notification می باشد را فعال نمایید.

بعد از فعال کردن تمامی موارد ذکر شده باید یک علامت تیک روی زنگوله نمایان شود. این ترفند برای هر دو مدل گوشی اندروید و آیفون به یک صورت می باشد.

افزودن کاراکتر و فونت خاص به بیو پروفایل خود

گاهی ممکن است بخواهید در قسمت بیو پروفایل خود از یک علامت خاص استفاده نمایید که در صفحه کلید گوشی شما وجود ندارد برای اضافه کردن یک کاراکتر خاص در قسمت بیو اینستاگرام می توانید با استفاده از اپلیکیشن هایی که پر از علامت های متنوع ، خاص و حروف یونانی از جمله character pad یا Symbol pad و یا هر برنامه مرتبط دیگری را به دلخواه خود دانلود و استفاده نمایید.

همچنین می توانید در صورت تمایل به داشتن فونت خاص برای بیو اینستاگرام خود فونت مورد نظر خود را انتخاب و دانلود نمایید. برای این کار می توانید از وب سایت LingoJam و IGfonts استفاده نمایید. کافی است سایت مورد نظر را باز کنید و متن مورد نظر را تایپ نمایید و سپس فونت مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و سپس فونت منتخب را کپی کرده و در قسمت بیو paste بزنید.

اگر با لپ تاپ یا کامپیوتر قصد انجام این کار را دارید می توانید از سایت Font Space استفاده نمایید.

در اینستاگرام بدون وارد شدن به پروفایل خود جست و جو کنید

به راحتی می توانید با اضافه کردن نام کاربری به آدرس سایت اینستاگرام در دنیای اینستاگرام وارد شوید. ما می توانید با وارد کردن عبارت site:Instagram.com ……. در فیلد جست و جو گوگل و به جای نقطه چین نام کاربری  یا یوزرنیم خود را وارد کنید و به راحتی به اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

 

تنها با یک اپلیکیشن اینستاگرام چند پیج را مدیریت کنید

یکی از جدیدترین و پر طرفدارترین ترفندهای اینستاگرام این است که شما می توانید بدون ایجاد چند اپلیکیشن اینستاگرام مجزا علاوه بر پیج فعلی خود چند پیج کاری دیگر نیز ایجاد نمایید.

به دو روش می توانید از این ترفند استفاده نمایید. یکی از روش ها به این گونه می باشد که وارد پروفایل اکانت فعلی خود شوید روی علامت سه خط موازی در بالای سمت راست صفحه کلیک نمایید. در پنجره باز شده گزینه setting را انتخاب نمایید. در صفحه جدید باز شده در انتهای صفحه گزینه Add Account را انتخاب نمایید. در پنجره باز شده گزینه Log into Existing Account را انتخاب نمایید. سپس یوزرنیم و پسورد مورد نظر خود را وارد نموده و یک اکانت جدید برای خود ایجاد نمایید.

در روش دوم که بسیار راحت تر می باشد در نوار پایین اپلیکیشن اینستاگرام در صفحه اصلی در قسمت پایین سمت راست یک دایره وجود دارد که عکس پروفایل شما را دارد. انگشت خود را رای چند ثانیه بر روی دایره ذکر شده نگه دارید. سپس پنجره ای از پایین به بالا باز می شود که در پایین آن علامت + داخل یک دایره و در مقابل آن Add Account مشاهده می شود که همانند توضیحات قبلی باید یوزرنیم و پسورد مورد نظر را ثبت کره تا اکانت جدید شما ایجاد شود.

 

چگونه برای پست های اینستاگرام خود زمان بندی ایجاد کنیم

 

همه کاربران حرفه ای اینستاگرام این مسئله را می دانند که انتشار پست در زمان مناسب بسیار بر تعداد لایک و کامنت و ورود پست به صفحه اکسپلور موثر خواهد بود. به دلیل تفاوت زمانی بسیار بین کشورها در صورتی که مخاطبان خاصی را برای کسب و کار خود مد نظر دارید و به دلیل این تفاوت ممکن است نتوانید در این ساعت از شبانه روز بیدار باشید بهترین گزینه استفاده از نرم افزارهای مختلف ومحبوب ایجاد زمان بندی در انتشار پست های شما می باشد.

یک سری از نرم افزارهای محبوب ، کاربردی و پر طرفدار Publish – Buffer – Later می باشند که اپ Later دارای قابلیت ویژه ای است که می تواند 30 پست را برای روزهای آینده زمان بندی نمایید.

 

دسته بندی پست های ذخیره شده در اینستاگرام

شما می توانید پست هایی را که ذخیره کرده اید را در دسته بندی های مختلف از یکدیگر تفکیک کنید. برای دسته بندی کردن پست های ذخیره شده ابتدا وارد صفحه اصلی پروفایل خود شوید بر روی گزینه سه خط در بالای صفحه در سمت راست کلیک نمایید. در پنجره باز شده پنجمین گزینه که کلمه Saved می باشد را انتخاب نمایید. سپس علامت + در سمت راست بالای صفحه را انتخاب نمایید.

سپس باید نامی را برای دسته بندی خود انتخاب و تایپ نمایید سپس گزینه Next در بالا سمت راست را انتخاب نمایید تا تمامی پست های ذخیره شده برای شما باز شود وشما پست های مد نظر خود را علامت گذاری کنید. بعد از مشخص کردن پست ها کلمه Done را انتخاب نمایید تا دسته ندی جدید برای شما ایجاد شود. بنابراین دسترسی آسان تری به پست های مورد علاقه خود خواهید داشت.

 

چگونه استوری های خود را بیشتر از 24 ساعت نمایش دهیم

همان طور که همه می دانید استوری های اینستاگرام بعد از 24 ساعت به صورت خودکار از بین می روند و از دید کاربران حذف می شوند. البته خود شما می توانید از طریق علامت سه نقطه در بالای صفحه پروفایل خود را انتخاب نماییید و در پنجره از شده دومین گزینه Archive را انتخاب نمایید تا تمامی استوری های به اشتراک گذاشته خود را مشاهده نمایید.

اما سایر کاربران این دسترسی را ندارند. یکی از ترفندهای اینستاگرام برای ماندگاری استوری های شما برای دنبال کنندگان قابلیت هایلایت می باشد. برای نجام این کار می توانید بر روی استوری های قدیمی خود و یا استوری جدیدی که به تازگی بارگذاری کرده اید کلیک نمایید و در پایین سمت راست روی علامت قلب که در بالای آن Highlight نوشته شده است لمس کنید. سپس یک نام برای هایلایت خود انتخاب نمایید و سپس گزینه Add  را انتخاب نمایید.

 

چگونه برای هایلات های خود کاور ایجاد نماییم

یکی از هایلایت ها را باز کنید در قسمت پایین در سمت راست علامت سه نقطه که در زیر آن More نوشته شده است را انتخاب نمایید. در پنجره باز شده چند گزینه وجود دارد که گزینه اول Remove from Highlight که به رنگ قرمز می باشد ، می توانید استوری هایلایت شده خود را حذف نمایید. دومین گزینه Edit highlight می باشد که وقتی این گزینه را انتخاب نمایید یک صفحه برای شما باز خواهد شد که می توانید عکس کاور ایجاد و امکان تغییر نام وجود دارد.  در بالا در دایره نمایش داده شده عکس استوری هایلایت شده شما وجود دارد که در زیر آن کلمه Edit Cover وجود دارد که با لمس دایره در زیر عکس می توانید وارد گالری شوید و عکس مورد نظر خود را برای کاور انتخاب نمایید. سپس کلمه Done را انتخاب نمایید تا عکس در پس زمینه قرار بگیرد. معمولا پیج های کاری بر روی استوری های هایلایت شده خود بر روی هر هایلایت یک کلمه از برند خود را قرار می دهند که بسیار پیجشان را حرفه ای تر نشان می دهد.

گزینه سوم Send to… می باشد که می توانید استوری خود را برای سایر پیج های اینستاگرام مورد نظر ارسال کنید. گزینه چهارم Share to… می باشد با انتخاب این گزینه می توانید برای دوستان استوری خود را در سایر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

IGTV بهترین ترفند برای بالا بردن فالوور و لایک

این قابلیت به کاربران اینستاگرام این امکان را می دهد که ویدیو هایی بدون محدودیت حجم و زمان پخش و به اشتراک بگذارند. ویدیوهای IGTV می توانند تا 10 دقیقه باشند. بهتر است برای جلب بازدیدکننده بیشتر ویدیوهای خود را بین 2-5 دقیقه تهیه نمایید تا از بازخورد بهتری بهره مند شوید. اما اپلیکیشن اینستاگرام برای کاربران دارای تیک آبی این قابلیت را تا یک ساعت افزایش داده است.

همچنین گذاشتن زیر نویس در ویدیو ها و کلیپ ها یکی از تاثیر گذارترین متدها برای افزایش بازدید می باشد. همچنین می توانید در استوری خود چند ساعت قبل از انتشار IGTV تایمر قرار دهید تا کاربران با کلیک بر روی آن از زمان منتشر شدن مطلع شوند.

 

قابلیت غیر فعال کردن کامنت های پست

شما نمی توانید به صورت کلی کامنت های اکانت اینستاگرام خود را غیر فعال نمایید اما می توانید کامنت های هر پست را به صورت جداگانه غیر فعال کنید. بعد از این که پست خود را به اشتراک گذاشتید در بالای پست در سمت راست علامت سه نقطه وجود دارد که بعد از لمس آن پنجره ای برای شما باز خواهد شد که می توانید با انتخاب چهارمین گزینه که Turn Off Commenting را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب این گزینه علامت کامنت در زیر پست شما برداشته خواهد شد.

 

قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت کاربران اینستاگرام

به این قابلیت فیلترینگ اتوماتیک کامنت اینستاگرام گفته می شود. اگر شما دارای یک اکانت عمومی در اینستاگرام باشید به احتمال زیاد گاهی اوقات با کامنت های نامناسب در زیر پست خود مواجهه می شوید. اما با استفاده از این قابلیت و با تعیین کلمه یا کلمات مد نظر شما از سوی کاربر ، در صورتی که در کامنت کاربر یکی از کلمات فیلتر شده شما وجود داشته باشد به صورت اتوماتیک فیلتر می شود.

برای انجام این کار ابتدا وارد صفحه پروفایل خود شوید. سپس آیکون سه خط بالا سمت راست را انتخاب نمایید. در پنجره باز شده اولین گزینه که Setting می باشد را انتخاب نمایید. سپس در صفحه جدید باز شده گزینه Privacy را انتخاب نمایید. در صفحه جدید گزینه Comments را انتخاب نمایید. سپس گزینه Hide Offensive Comments را فعال نمایید. با فعال سازی این گزینه اپلیکیشن اینستاگرام توسط هوش مصنوعی خود به صورت خودکار اگر کامنتی دارای کلمات نامناسب باشد را قبل از ارسال برای شما مسدود می کند.

گزینه Manual Filter را اگر فعال نمایید به شما این امکان را می دهد که کلمات توهین آمیز مد نظر خود را وارد نمایید. بنابراین اینستاگرام در صورت مشاهده هر کامنتی دارای کلمات منتخب شما ، آن کامنت را فیلتر یا مسدود می کند.

حتما به این نکته توجه داشته باشید که هنگام وارد کردن کلمات مد نظر خود در قسمت Manual Filter بین کلمات از کاما ( ، ) استفاده نمایید تا به درستی کامنت ها برای شما فیلتر شود.

با استفاده از اینستاگرام عکس های خود را ادیت کنید

یکی از ویژگی های خاص این اپلیکیشن ادیت کردن یا ویرایش عکس ها می باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید عکس هایی با کیفیت و ویژگی های خاص و فیلترهای گوناگون ایجاد کنید. برای استفاده از این ویژگی ابتدا باید وارد صفحه پروفایل خود شوید. علامت سه خط همبرگری شکل را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده گزینه Setting را انتخاب نمایید. وارد بخش Account شوید. سپس در صفحه باز شده گزینه Original Photos را انتخاب نمایید.

در صفحه باز شده Save Original Photos را فعال نمایید. سپس برای استفاده از این قابلیت نت گوشی خود را قطع کنید و به قسمت انتشار پست و استوری بروید و عکس دلخواه خود را انتخاب نمایید و به سلیقه خود ادیت کنید. سپس عکس یا فیلم خود را با فیلتر مورد علاقه خود گرفته و در گالری سیو کنید.

 

چگونگی قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

یکی از پر کاربردترین ترفندهای اینستاگرام به خصوص در پیج های کاری و خاص قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام می باشد. چرا که یکی از بهترین ترفندها برای بالا بردن بازدید سایت با اینستاگرام می باشد.                                 

در بیو اینستاگرام امکان گذاشتن تنها بک لینک وجود دارد اما در استوری دست شما باز است و می توانید چندین لینک را به مخاطبان خود معرفی کنید و آن ها را به وب سایت ، کانال تلگرام خود و دیگران هدایت کنید. در گذشته فقط کاربرانی می توانستند در استوری خود لینک قرار دهند که دارای تیک آبی اینستاگرام و همچنین بیش از ده هزار فالوور داشته باشند. همچنین پیج اینستاگرام پیج کاری یا بیزنس باشد.

اما امروزه برای تمامی حساب های کاربری با هر تعداد فالوور در دسترس قرار گرفته شده است. برای استفاده از این ترفند ابتدا به صفحه استوری خود بروید و عکس یا فیلم مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس قسمت استیکر در بالا سمت راست را انتخاب نمایید در صفحه باز شده استیکر LINK که چهارمین ردیف در سمت راست می باشد را انتخاب نمایید. پس از آن صفحه ای برای شما باز خواهد شد که باید آدرس لینک مورد نظر را وارد کنید و سپس کلمه Done را لمس کرده تا لینک شما ذخیره شود.

استفاده از این روش برای تعامل با دیگر کاربران بسیار کاربردی و مفید می باشد.

 

چگونگی راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام

اولین مزیت استفاده از این قابلیت دسترسی سریع و آسان تر کاربران به محصولات و خدمات شما می باشد. برای این کار می توانید کاربران خاصی را که به پست شما مرتبط می باشند را تگ کنید و حتی کاربران را برای نهایی کردن خرید خود به وب سایت خود منتقل کنید تا هم بازدید وب سایت خود را بالا برید و هم این که فروش خود را افزایش دهید.

از شرایط لازم برای استفاده از این قابلیت این است که ابتدا باید از بخش Setting پروفایل خود وارد Account شده و در انتهای صفحه گزینه Switch account type را در حالت Switch To Business Profile به تجاری تغییر دهید. حتما توجه داشته باشید که پروفایل شما در حالت public یا عمومی باشد. از طریق حساب فیسبوک خودتان مراحل مختلفی را طی نمایید و بعد از بررسی های اینستاگرام کمی زمان بر است نتیجه مشخص خواهد شد.

 برای این کار مجدد از طریق صفحه پروفایل وارد Setting و سپس Account شده و در صفحه باز شده گزینه Sharing to Other Apps که در اواسط صفحه وجود دارد را انتخاب نمایید. در صفحه جدید شما می توانید گزینه مورد نظر خود که اولین گزینه Facebook می باشد را انتخاب نمایید. با این کار اکانت اینستاگرام خود را به یک اکانت فیسبوک متصل کنید.

 

ترفند پاسخ خودکار به کاربران در دایرکت

برای فعال سازی این ترفند کاربردی ابتدا از طریق صفحه پروفایل و رفتن به بخش تنظیمات و انتخاب سومین گزینه که Business می باشد وارد صفحه جدید شده و گزینه Save Reply را انتخاب نمایید. سپس گزینه آبی رنگ New Saved Reply را انتخاب نمایید. در قسمت Shortcut شما می توانید یک پیام را نوشته و آن را به صورت پیش فرض برای یکی از دکمه های صفحه کلید تلفن یا لپ تاپ خود ذخیره کنید تا در صورت نیاز با کلیلک روی آن دکمه در صفحه دایرکت کاربر پیام مورد نظر ارسال شود.

اما در قسمت پایین در بخش Massage پیامی را که می خواهید برای کاربران که پیام میدهند ، ارسال شود را بنویسید.

 

ترفند مرتب کردن فیلترهای پر کاربرد

با توجه به سلیقه های گوناگونی که افراد با یکدیگر دارند و هر یک از فیلتر خاصی بیشتر استفاده می کنند می توانند پرکاربردترین فیلتر مورد نظر را از طریق مرتب سازی در دسترس خود قرار دهید.

برای انجام این کار کافی است هنگام به اشتراک گذاشتن پست خود در اینستاگرام فیلتر دلخواه خود را انتخاب کرده و چند ثانیه انگشت خود را روی آن نگه داشته و سپس به راحتی می توانید فیلتر را به هر طرف که می خواهید جا به جا کنید.

 

بدون آنفالو کردن پست و استوری های یک پیج را نبینید

برای این که در اینستاگرام پست و استوری های یک پیج برای شما نمایش داده نشود و به دلایل مختلفی نمی خواهید آن پیج را آنفالو کنید دیگر نیازی به آنفالو کردن آن پیج نمی باشد و تنها با Mute کردن مشکل شما حل خواهد شد. با این کار پیج مورد نظر در لیست فالوورهای شما باقی می ماند.

برای انجام این کار ابتدا به صفحه پروفایل پیج مورد نظر وارد شوید. در زیر بیو اکانت مورد نظر گزینه Following راانتخاب نمایید در پنجره باز شده دومین گزینه که Mute می باشد را انتخاب نمایید. سپس صفحه ای برای شما باز می شود که برای ندیدین پست و استوری هر دو گزینه را فعال نمایید.

 

استوری های خود را با قابلیت Hands-free راحت تر بگیرید

با استفاده از این قابلیت می توانید حین ضبط ویدیو نیازی به نگه داشتن انگشت خود روی علامت ضبط نباشد. برای انجام این کار به بخش استوری اینستاگرام مراجعه کنید. در سمت چپ صفحه چند گزینه وجود دارد که آخرین گزینه به شکل فلش رو به پایین را انتخاب نمایید. سپس در آیکون های باز شده آیکون Hands-free را انتخاب نمایید و تنها در ابتدای گرفتن ویدیو نیاز به لمس دکمه ضبط می باشد.

 

ترفند قرار دادن چند عکس در استوری

یکی از جدیدترین ترفندهای اینستاگرام این قابلیت است که کاربر چند عکس را در یک استوری منتشر کند. برای انجام این کار ابتدا به بخش استوری مراجعه کنید و یک عکس را از گالری انتخاب نمایید وسپس آیکون استیکر را انتخاب نمایید و از میان استیکرهای موجود استیکر افزودن عکس که شبیه علامت گالری می باشد را انتخاب نمایید و عکس دوم را انتخاب نمایید. می توانید قالب عکس را با ضربه زدن بر روی آن به اشکال ستاره و دایره و مربع تغییر دهید.

 

ترفند کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام یکی از پر مصرف ترین اپلیکیشن ها می باشد که به صورت روزمره از آن استفاده می کنیم. برای انجام این کار ابتدا وارد صفحه اصلی اینستاگرام خود شوید. سپس علامت سه خط بالای سمت راست را لمس نمایید. در پنجره باز شده گزینه Setting را انتخاب نمایید. سپس در بین گزینه های موجود گزینه Account را انتنخاب نمایید. سپس گزینه Data Usage را انتخاب نمایید. سپس گزینه Use Less Cellular Data را فعال نمایید.

 

برای خرید شماره مجازی ( اروپا ، آسیا ، آمریکا و ...) جهت ثبت نام توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به پشتیبانی پیام بدهید .

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها